Voi adauga la articolul de mai jos, pe care il las intact, plasat la amiaza, ca mi-i jale de Jurnal TV sa vad ce eforturi depun sarmanii oameni ca sa nu aminteasca de PNL, sa nu arate pe nimeni de la PNL, sa nu ia, practic, declaratii de la PNL, sau sa le ia si sa le dea, cu tot cu imagini, cit mai … gîtuite si nefrumoase. Ne amuzati, fratilor!
PNL a cistigat locul I in buletinul de vot. Am declarat public – nu excludem tentatia potentatilor zilei sa caute cai urite de a ne face probleme si a ne fura locul. Numai ca dusmanii nostri politici nu iubesc nici PD-ul, pe care nu si l-ar dori pe locul 1 in buletinul de vot, in locul nostru. Dusmanii nostri electorali stau in spatele unui „mare” zis si aparut recent luptator contra coruptiei, care a si fost auzit de un coleg de la PNL, prezent la CEC, „aranjind”, la telefon, necesitatea „de a ne gindi cum scoatem sau suspendam PNL din cursa”. Nu putem da nume, pentru ca oamenii se judeca dupa fapte, nu dupa intentii. Insa – nu excludem intentiile…, apoi faptele…
Deja i-am vazut pe dusmani cind au gasit cai sa interzica spotul electoral unionist al PNL. Am cistigat procesul in instanta de judecata. Daca vreti sa ne mai faceti imaginea, pe care nu ne-o prea dorim de la voi, incercati. Am putea cistiga, din nou, procesul, cu scandal, in instanta. Pacat ca in R.Moldova dupa 29 iulie putin ce s-a schimbat… Iata de unde si pericolul revenirii comunistilor.
Apropo sau „k’ Stati”: in aceasta clipa cind scriu Calugareanu, la Cabinetul din umbra, are ca invitatei doar partide acum parlamentare. Oare nu toti subiectii electorali au drepturi egale? Daca Filat inca nu s-a inregistrat (probabil, capusa verde s-a umflat pina peste poate si acum nu poate regla circulatia singelui in interior – adica a adunat o gramada de lume, le-a promis multe si marunte si nu le poate acum satisface la toti asteptarile privind plasarea pe lista), ramine gol locul linga Valeriu Munteanu, pentru ca „Doamne fereste, sa fie unul din afara AIE!!! la emisiune!” „Doamne fereste sa fie una de la PNL – asa gindesc moderatorii si invitatii slabi”. Vedeti cum e „independenta” si „presa libera” si inca si „nationala” la noi?
„Nu am vrea sa incepem cu acest regret. Dar ori spui corect, ori nu spui deloc. Toata lumea a auzit ca PNL a venit primul sa depuna actele, mai putin reportera Durbala de la Jurnal TV, care a fost chiar acolo. De ce oare? Intr-o data trecuta, cind CEC a examinat o petitie a PCRM contra spotului unionist al PNL, reportera Jurnal TV, prezenta la sedinta, nu a fost interesata nici sa ne ia o reactie, nici sa spuna despre asta la Jurnal TV. Au alergat toti dupa Sirbu de la comunisti.
De ce oare? Cred ca „nu e voie” de la patron. In general, repet, Jurnal TV nu a dat nici un reportaj despre spotul unionist al PNL, interzis, dupa care a fost readmis prin decizia de judecata in contencios administrativ la Curtea de Apel, decizie mentinuta in vigoare de Curtea Suprema de Justitie. Dar era cazul ca subiectul, in special hotarirea de judecata, sa fie discutata chiar si la Chestiunea Zilei sau la Cabinetul din umbra. Pentru ca este un precedent in premiera pentru pluralismul de idei si libertatea de gindire si de expresie in R.Moldova, statuate prin decizie de judecata bazata pe practica CEDO.
De fapt, nu ne mai mira nimic legat de Jurnal TV, pentru ca nici dosarul PNL contra CEC si partidul lui Pasat cu bilborduri si afise cu liderul PUM in intreaga R.Moldova, cind la CEC, in perioada referendumului e dat „cheltuieli zero”, nu prezinta interes pentru aceasta televiziune zisa „libera”, dar, mai curind, verde. Mai mult – reporteri de aici iau declaratii si interviuri de la noi in sala de judecata, dupa care nu le dau pe post. Nu va mai cheltuiti, deci volumul digital de imprimare sau pelicula cu „dusmanii poporului”, precum ne vede aiatolahul cel verde, premierul actual cu moţ artificial.
Precizam, pentru Durbala, ca nu Partidul Republican a venit primul sa inregistreze actele la CEC, ci PNL. PR a tras la sorti si i-a cazut sa depuna primul, pt ca CEC a mai adoptat un Regulament si privind ordinea depunerii.
Daca toata campania electorala va fi asa cum a mai procedat Jurnal TV cu reprezentantii PNL – ori sa nu oglindeasca evenimentul, ori sa il dea incorect, cu o nota de ironie, dispret, cind chiar nu era cazul, dar cind a mai facut-o cu actiuni ale tinerilor nostri, legate de evenimentele nationale din istorie (si noi am scris despre asta), ne intrebam – asta e libertatea dobindita dupa 29 iulie?
Ori poate, totusi, sloganul de odinioara al PNL ramine valabil – „Libertatea e aproape!”?
In sensul ca Libertatea inca nu a sosit… Ca, pur si simplu, nelibertatea a devenit din rosie – verde?”
Vitalia PAVLICENCO
inca o idee: o ajuns turcanu sa le reprezinte rusilor steagul in campania electorala ! eu inteleg ca turcanu e expertul pe tricoloruri de dupa 7 aprilie si manipuleaza cu culori se tricoloare dependent de moment ! insa rusii ar fi putut lansa un partid de etnie rusa si la sigur luau mandate in parlament ! acesti deputati cel putin aparau direct interesele etnieie insa ei se vind din start PCRM si cred in ceea cei indemana PCRM sa lupte contra invaziei romane 🙂 LA FEL SI GAGUJII ! vor ramine cu un scaun in minister si acela optional cu influenta doar pe autonomia sa ! un mandat in parlament pe care la sigur l-ar fi cistigat daca lansau un partid de etnie ar fi oferit mult mai multe privilegii ! insa ei tot darue voturile din start clanului voronini fara sa ceara ceva de la ei ! de frica sa nu fie cuceriti de romania 🙂
daca tineti minte ce publicitate electorala lansa Posta moldovei inainte de alegerile 29 iulie atunci cind PCRM era primul pe lista !!! „alege primul” ! ei atunci au dezmintit critica spunind ca chipurile e un mesaj care inspira ca Posta moldovei este prima posta in molodva din miile de poste aflate in concurenta pe piata moldovei ! sarmanii au uitat ca sunt singurii monopolisti ai acestui servicii !
sa vedem daca vor face publicitate si acum ! aceeasi :)))
Pt Browser.
browser spune:
5 October 2010, la 00:12
@Mihai Morteanu, 22:10,
Dnle, PLDM a fost format in 2007
Şi cine sunt fondatorii PLDM, cunoaşteţi?
Filat – care s-a rupt de la PD, după ce la 4 aprilie 2005 împreună cu Diacov, Buliga- PD, mambri ai BMD în 2005, Serebrean, Clipii, Holban-PSL, membri ai BMD în 2005 , âmpreună cu Roşca Secăreanu, Cubreacov PPCD l-au votat pe Voronin,
Apoi la PLDM au aderat o parte din PPCD, pe care D-stră nu-i prea simpatizaţi şi o parte de PNL-şti, aleşi locali, primari, care în 2007 au cîştigat alegerile în terutoriu pe lista PNL, şi cînd s-a format PLDM au uitat cine sînt şi de unde vin.
În prezent la PLDM au aderat o parte de comunişti şi o parte de PSD-şti.
Acum poate cineva să confirme care este culoarea adevărată a PLDM?
Apropo eu am participat la alegerile din 2005 în cadrul BMD , fiind într-o achepă cu Moşanu, Matei, Dabija la PSL şi după 4 aprilie 2005, după ce şi Serebrean a trădat m-am retras din politică, deoarece am fost toţi chidaniţi cu acel vot vot ruşinos, defapt din PSL s-a retras atunci şi Moşanu, şi Matei şi Dabija.
D-le Dumitru.
Dacă D-stră consideraţi , că a cere ciuva capul este un dialog civilizat , rămîe pe seama D-stră.
Anterior v-aţi referit la faptul, că în RM sînt deja 2 partide proromâne cu şanse în Parlament şi nu aveţi nevoie de PNL.
Şi v-am rugat să ne informaţi şi pe noi , care sînt aceste 2 partide.
Unde vedeţi aici discuţie neciviliuată?
Eu ii spun BRAVO partidului care militeaza pentru UNIRE.
Nu pentru ca ar avea oameni perfecti – nimeni nu este perfect – dar pentru ca a ales calea cea mai buna de propasire nationala.
Ce insemna numarul 1? _ Evident o INCURAJARE, dar nu si o siguranta determinata. Numerele sunt numere – pe unii ii entuziasmeaza numerele mai mari – cand este vorba de bani.
pe altii numerele mai mici, cand este vorba de rand.
Stam in rand la CE? La Guvernare? Dar vom sti sa guvernam? Stim prioritatile nationale?
Cred, ca una din atentiile PNL, pe langa UNIRE, trebuie sa fie ECONOMIA si crearea locurilor de munca – acesta este un imperativ, daca il neglijati – inseamna ca nu vedeti in ansamblu REZOLVAREA PROBLEMELOR SOCIALE.
cATEVA RANDURI LA TEMA:
I believe God wants you to know, that there is no such thing as an unlucky number – such as „13” – or an unlucky event, such as crossing the path of a black cat. You make your own luck.
Yet luck, in truth, does not exist, if you define „luck” as „unexpected good” emerging „out of thin air” for no apparent reason. LUCK is an acronym: Love Undergirding Creationist Knowledge. When you use the knowledge of how to create things in your life („The Secret”), you must do so from a place of love, never from a place of fear. Fear pushes what you want away from you. Love draws it in.
You cannot create healing from an illness, for instance, if you are in fear of the illness itself and seek to create from that place. Nor can you create abundance from a place of money worries. In either instance, you will have no „luck” at all. Creation starts from a place of LOVE. Loving what IS, and loving what is to come!
Got it? Good. Because you know exactly why you heard this today.
Neale Donald Walsh said that.
Pt mary b
Daca spuneti ca cei slabi intotdeana se bazeaza pe Dzeu, inseamna ca PL e slab – asta pentru ca Fusu Corina, la iesirea de la CEC, a spus ca Dumnezeu si Sfinta treime au vrut ca PL sa fie pe locul 3 in buletin.
Bogdane, esti foarte prost informat despre apartenenta Jurnal TV. Dupa toate celea observ cateva momente. Primul – ori dumitale nu vizionezi Jurnalul si te-ai documentat din niste barfe. Doi – inteligenta, analiza si nivelul IQ-ului tau este mult sub cel mediu, daca nu poti sa observi seara de seara, ora de ora, minuta de minuta, ca Jurnalul, pe langa faptul ca da, nu este tocmai echidistant, duce o politica peste 70 la suta in favoare PL, ai inteles tica? Acum, Dna Pavlicenco, ca ati mers in campanie, in pofida faptului ca ati scos la sorti locul 1, nu cred in nici un fel sa va favorizeze, poate doar din neatentie se vor adauga cateva zecimi de procente la cele care le aveti pana acum. Sunteti intradevar romanca basarabeana, sunteti pentru iesirea din coma comunista, absolut de acord, doar ca aveti, ca de obicei, ranza moldovanului – eu sunt cel mai patriot, mai roman si mai pentru neam si tara. Luati exemplu de la comunisti si acolitii lor, practic majoritatea partidelor de stanga canta in unison, au o politica strict determinata – inclinarea spre Est, moldovenism, etc, etc. Nu am vazut chiar atat de mult, exceptie tovarasul Pasat, ca partidele de stanga sa se gatuie unul pe altul, alias domniile voastre – dreapta noastra nationala. O sa fie foarte trist daca o sa ramaneti in istorie un fel de blogger si un partidut care a cantat cantece mioritice, de jale a sarmanului popor roman din Basarabia, si nu a fost in stare sa schimbe nimic in aceasta tara. Incercarea vina nare, Dna Pavlicenco, doar ca incercarile sunt prea nereusite si neinspirate…
Dumitru spune:
4 October 2010, la 19:07
pu Opincuta
„…. Partidul pe care-l sustin eu, la sigur ca va intra in Parlament si la sigur va avea un scor bun… „–––e de lauda ca partidul pe care-l sustii va avea un scor bun si esti asa de sigur de reusita lui.Acestea pot fi cei din PLDM sau PCRM,care au fost si sunt totdeauna siguri de ei.Si mai stim ce ati realizat pina acum,putin spus stim,am simtit pe pielea noastra marile realizari verzi si rosii…..poate vorbesti tu despre realizarile voastre cu argumente concrete,ca sa nu-m fure mie timpul?
Altceva ma uimeste in mesajele tale,ca tare sigur esti de ceea ce nu stii de fapt ca va fi.Prin aceasta siguranta falsa,crezi ca vei descuraja sau vei indruma lumea sa voteze partidul tau?
Da, cuvintul unire sperie,mai intii pe tine,apoi pe simplii alegatori.De-alde tine ,care te simti foarte civilizat,inloc sa puna umarul la infaptuirea unirii,tu stai si scrii ca esti foarte sigur de partidul tau.Ce fel de unionist esti?Cum vrei tu sa te integrezi in UE,daca toti strainii ne arata,ca alta cale de integrare nu exista, decit doar prin unire cu Romania?
O fi find PNL naiv,dar si tu mpreuna cu partidul tau, suntei niste primitivi, promovind idei comunisto-socialiste-staliniste-invechite,mucezite.
Cred ca vei aduce mult mai mare folos,daca-ti vei mai pastra capul,nu te grabi sa-l pui pe trunchi,poate, poate vei invata si tu ceva macar de la PNL si te vei schimba.Dar daca tii mortis, sa ti-l pui pe trunchi,crezind ca nu mai poti nimic schimba,puneti-l.Mai bine pentru noi,vom scapa de un comunist.
staris in listele PCRM pe 27 ! priviti ultima emisiune a lui de pe NIT „rezonans” la sfirsit spune ca e ultima emisiune de pina la alegeri si pleaca motivind indirect ca e fortat de guvernare sa o fac 🙂 pleaca trist disperat lasind o mina in urma ! insa acu mse vedem ca motivul este candidarea pentru postul de deputat !
punctul doi echidistanta atunci a lus staris care este meberu sau candidat nr 27 in PCRM 🙂 si echidistanta NIT demonstrata intre ghilimele prin acest gest care nu anuta ca emisiunea lui staris nu impartaseste si convingerile NIT 🙂
oare de la jurnaltv este cineva pe listele cuiva ?
opincuta, pe linga PLDM si PCRM mai sint partide cu sanse reale de a accede in parlament, asa ca constatarea ta este pripita si depasita.
Sint sigur de faptul ca nu veti accede in Parlament, evident ca voi incerca sa conving pe altii ca nu merita sa-si piarda votul dindu-l PNL-ului, nu ca as fi contra ideii promovate, ci din simplul motiv ca in PNL nu sint oameni care ar putea realiza unirea. Pe mine nu ma sperie absolut deloc unirea propriu-zisa, cu atit mai mult cuvintul unire.
Imi spui si mie „citi umeri” ati pus voi la infaptuirea unirii??? Faptul ca ati promovat la referendum(si-l veti promova) un spot publicitar care nu avea nimic cu continutul referendumului il socotiti drept o realizare nemaipomenita??? Si sa stiti, cei care nu-s cu PNL, nu inseamna ca nu-si doresc unirea si nici nu promoveaza idei de alea combinate de tine.
Cit despre capul pe trunchi, cred ca ati invatat la literatura romana figurile de stil, daca le-ati uitat, revizuiti-le si vedeti care le este rolul, s-apoi veti intelege. Despre „comunist”, iata aici nu voi folosi nicio figura de stil si voi cita : „mai bine mort decit comunist”.
pu Mihai Morteanu,
exemplu de discutie necivilizata: comentariul postat de D-voastra pe data de 04.10.10, ora 21:09, cit si marea majoritate a comentariilor opincutei… Stiu ca este blogul vostru, sinteti persoane din anturajul dnei Pavlicenco si orice critica si opinie diferita de a voastra vi se pare o insulta, insa sa va fie clar, cei care nu-s cu voi, nu sint si contra voastra, de fapt a ideei pe care o sustineti. Or, prin aceasta isterie si agresivitatea, incercati sa va atribuiti rolul exclusiv de promovare a acestei nobile intentii?!
Cu tot respectul Doamna( de fapt se scrie cu litera mica, dar prin aceasta doresc sa prezint ca sunteti o Doamna cu litera mare) nu prea are PNL sansa sa treaca pragul electora. Este nevoie de structuri puternice in teritoriu pentru a reusi un succes politic. din pacate PNL duce lipsa de asa ceva. Dace este corect de participat? Da! De ce? Pentru a stopa in primul rind pe ganstereul de Filat si lepadatura de Mocanu. Doi crai de la rasarit care au furat impreuna cu babacul si Tcaciuc iar acum o fac pe inocentii. Succesul PNL poate avea loc acum cind PLDM crapa. Totul depinde de mesaj si capacitatea de a atrage oamenii dezamaciti in Harbuz si de al demasca pe Mocanu pentru a promova mesajul antimafie si nu al ponegri.
@Mihai Morteanu spune:
5 October 2010, la 06:06
– „Şi cine sunt fondatorii PLDM, cunoaşteţi?”
Asa si trebuia sa spuneti PD (nu PLDM).
Apropo, Filat și Serebreanu s-au ‘pocăit’ pentru isprava făcută. Nu l-am văzut pe Diakov sa o facă și observ ca Diakov nu va deranjează (exact ca și pe liderul PNL 🙂 )
Am tot respectul pentru verticalitatea de care ați dat dovada și din păcate sunt foarte putini ce procedează astfel.
Dar nu despre asta vreau sa vorbim.
Nu e doar vina PLDM ca oportuniștii vin la el cu turma. E un fenomen moldovenesc – oameni fără alte abilități (decât cel de a pupa în fund) vor trece în echipa care pare învingătoare cu speranța ca le va ‘cădea’ și lor ceva sau invers le va permite sa mențină ceia ce li-a ‘căzut anterior’.
Ce vreau sa spun e ca în PLDM sunt multi oameni de mare valoare care doresc schimbarea și nu merita sa fie amestecați cu rahat numai pentru a face sa arate mai curat partidul propriu. Avem toți un singur dușman și el are nume – comuniștii.
Oare de ce aceste partide mici (ca PNL de altfel) nu inteleg ca zicala „buturuga mica, rastoarna carul mare” nu-si are loc in viata politica a Republicii Moldova. Ori pe primul loc in listele electorale, ori pe ultimul, orice partid primeste exact atitea locuri cite merita!!! Si nu mai faceti atita tam-tam pe seama locului pe care il ocupati in lista, ca oricum intelegeti foarte, dar FOARTE bine ca pragul electoral nu-l ve-ti trece, iar daca „din intimplare”, reusiti sa adunati voturi pentru un mandat, „cu siguranta” aceasta persoana, va face „revolutie” in toate treburile interne ale Moldovei…sa fim realisti Domna Pavlicenco…eu nu o data v-am vazut la tv, internet (Unimedia va promoveaza excelent), va pun si eu o intrebare, unde erati dvs in timpul guvernarii comuniste??? nu-mi spuneti ca va puteati exprima astfel si atunci…o zi buna sa aveti cu totii
PLDM nu sia inscris listele cu ministri isai in alegeri pentru ca pe urma sa iese filat-gospodaru lcu declaratia care sa compromita toti ministrii prezenti in listele celorlalte partide ! chipurile „intorcetiva la treaba”
Pt. Browser.
Serebreanu în mod public a recunoscut că a comis o greşeală.
Filat nu ţin minte să fi făcut acelaşi gest.
De Diacov şi echipa lui Lupu nici nu discutăm, deoarece PNL şi PD se orientează în direcţii opuse.
Iar liderul PNL nu are pentru ce se pocăi, deoarece la 4 aprilie 2005 cînd unii î-l votau pe Voronin,, D-na Pavlicenco a plecat în România, ca să nu vadă ruşinoasa trădare a colegilor dim BMD, care astăzi se declară mari anticomunişti.
Pt.Dumitru..
Păi dacă nu sunteţi împotriva ideii noastre ce vă încurcă să o susţineţi?
Pt Dumitru.
Cer scuze, dar nu m-am referit la cineva concret în postarea din 04.10.10., deoarece am scăpat din vedere postarea D-stră din 04. 10.10. ora 19.07, şi vă asigur, că m-am referit la general, nu la persoană concretă.
Cer scuze , dacă nu am fost înţeles.
DIN CAUZA UNOR POLITICIENI, CARE LATRA ZI SI NOAPTE PE BLOGURILE SALE,ALEGATORII SUNT DERUTATI. DE CITE ORI TREBUIE SA ADUNATI CITE 1-2% LA ALEGERI CA SA INTELEGETI CA TRENUL VOSTRU A PLECAT.CIND DUPA ALEGERILE DIN VARA,CEI DE LA GUVERNARE NU V-AU LUAT IN SEAMA, ATI INCEPUT A LATRA. DAR VA SPUN CA DEGEABA PIERDETI TIMPUL.AMIN
Da la întrebarea mea, cine sunt aceste 2 partide proromîne, aşa şi nu doriţi să-mi răspundeţi D-le Dumitru?
Pentru Nae Ciresar sa Cireada ( nu este clar pe ecran ),
Esti „” DISCIPLINAT „” cand respecti o dispozitie RATIONALA.
ESTI simpla UNEALTA cand te supui ca un BOU , fara sa te OBLIGE NIMENI, la o grupare politica recunoscuta UNIVERSAL drept CRIMINALA si care pe deasupra ti-a masacrat PARINTIII si SEMENII.
Cireada se recunoaste in al doilea portret dar tace MALC ( litera „” A „” cu caciula ).
Dumitru,
„..Imi spui si mie “citi umeri” ati pus voi la infaptuirea unirii??? „–ca sa nu perd tmpul,ca nu-l prea am,iti propun sa citesti istoria PNL.Chiar ieri un tinar in discutii mi-a zis, ca el cunoaste foarte bine PNL,este un partid istoric cu merite.Istoria PNL iti va numara si umerii,citesti-o.
„Cit despre capul pe trunchi, cred ca ati invatat la literatura romana figurile de stil, daca le-ati uitat, revizuiti-le si vedeti care le este rolul, s-apoi veti intelege.”–daca le uitam, nu foloseam in discutiile cu tine „bete-n roate”,”paie-n cap”,pe care dealtfel ,tare te-au mai jignit!Sunt agresive,ataca persoana,etc…Adica ceea ce folosesc eu nu e bine,ce spui tu e lege,e foarte corect si toti tre sa-ti stea „smirna”,nici sa nu cricneasca in fata-ti.
Ceea ce faci tu e bine,restul totul e agresiune.Te doresti sus de tot,exact din acelas motiv,ca tu esti tare increzut.Fii si mai departe,ca nimeni nu tinde sa te goleasca de increderea ta.Numai ca ,aceste credinte sunt prea diferite,intre tine si PNL.Ramii la locul tau,caci nimeni nu tinde sa ti-l ia,insa nu e corect dupa parerea mea,cineva sa sufere ca e in PNL,de scuipatul tau si al altora,atunci cind fac eforturi, de care tu habar nu ai si nici nu doresti sa stii,nu mai zic de sustinere.Pripit si depasit esti tu,PNL are aspiratiile unirii si le va duce cu demnitate,chiar daca tu nu crezi sau nu-ti place.
Pentru Nae Ciresar sa Cireada ( nu este clar pe ecran ),
Esti “” DISCIPLINAT “” cand respecti o dispozitie RATIONALA.
ESTI simpla UNEALTA cand te supui ca un BOU , fara sa te OBLIGE NIMENI, la o grupare politica recunoscuta UNIVERSAL drept CRIMINALA si care pe deasupra ti-a masacrat PARINTIII si SEMENII.
Cireada se recunoaste in al doilea portret dar tace MALC ( litera “” A “” cu caciula ).
Numarul 1 pe lista, din pacate, nu inseamna absolut nimic, va veti convinge. Important e sa fii primul la culegerea voturilor. Partidele fara sansa nu trebuie votate, le prelugim doar agonia. Daca nu acced dupa 2 scutine, prebue sa fie eliminate.
Ma Vasile mironas,
tu sa imi spui mie unde eram eu in timpul guvernarii comuniste? Cind eu nu l-am votat pe Voronin, ca Filat, sau cind Chirtoaca ne invata cum sa il votam pe Voronin? Mie, imi spui, care am cele mai multe interpelari, care ma judec cu Voronin la CEDO, care am pus problema miliardului de dolari ilegal al lui Voronin si starii mintale a satrapului? Nimanui nu i-am spus pe acest blog, dar tie iti spun: stergeti nasul, sufleca miinecele si munceste si recupereeaza ce ai pierdut din cauza lenii.
Lider de Partid… caut Partid. Candva, distinsa doamna Pavlicenco, nutream un sentiment aparte de respect fata de dvs. Astazi, dupa ce am citit acest articol, sa fiu sincer, imi este mila… Desi va inteleg atitudinea – PNL a ramas un partid doar pe hartie… care nu poate pierde ocazia acum, in prag de campanie electorala de a mai face cateva valuri in cana. Nu stiu daca dvs. in situatia in care va aflati, mai puteti pretinde la ceva… dati-mi voie sa imi para rau, dar e timpul sa va retrageti. (Parerea mea). E penibil sa citesc aceasta acuzatie de-a dreptul infantila: „Noi am venit primii”. Pe Dreacu… sa vedem cum iesiti…
Pt ALDRU7
Fiecare are dreptul si este inteleasa treaba cu fidelitatea fata de locul de munca. Vedeti numai ca miine sa nu va dezamagiti si veti privi altfel lucrurile. Nu amnevoie de mila voastra. Eu ma simt bine si nu am probleme. Mie imi este mila de cei ce nu va dau libertate, dar si d evoi, ca sinteti nevoiti sa va supuneti. PNL nu este pe hirtie si nu a fost doar pe hirtie. Pentru partidele nationale nu se dau bani si dumneata stii mai bine decit mine acest lucru.
Vom vedea la sfirsit si „valurile”, si „cana”, la ce pretind eu, ma retrag – nu ma retrag. Nu cititi afirmatiile penibile. Pastrati-va nervii si sanatatea, ca mai trebuiti patronilor verzi. Mie imi este mila de voi, repet. Iar ca sintem primii sau nu – daca asta nu e important – de ce toti isi jinduiesc acest loc? Raspund eu, direct, fara ocolisuri. Pentru ca oamenii au fost tinuti neinformati si in intuneric ani, ani in sir, si multi voteaza unde nimeresc. Au votat pt comunisti, acum voteaza pentru cine nimereste. Si fiecare vrea sa fie acela, in mod mai egoist, adevarat. Dar oare Filat trebuie sa mearga sa ii intilneasca pe cei din Egipt de parca sint eroi, si nu retinuti? Asta nu e pentru a se folosi de prostia cultivata la tara, pentru a-l vota? Pai, cind vom iesi toti cinstit prin concurenta, atunci va fi expresia exacta a vointei, unor alegatori informati, nu manipulati, cum faceti voi la Jurnal TV. Pe Dracu, televiziune independenta, sa vedem cum iesiti din alegeri, ca sa va repet. Succes.
oh ,R. Moldova
ce verde si frumoasa esti
cand soarele isi ridica ochi
ca o printesa ,tu zambesti
priveste ,din inima toata
la noi ,cei de aici,tu vezi
ca sa simtim,la zi ce trece
ca mult ,tu ne iubesti
am fost odata, impreuna
aminte iti aduci ,atunci ?
cand la Stefan-ul cel mare
Moldova,era intreg pamant !
un vis ,sa spun?
cam asa ne pare
dar priveste imprejur
ce dor , e la fiecare in parte !
alegerele,bat la poarta
si fiecare se abate
dar inima a noastra stie
ca tu Stefane ,esti aproape !
R. Moldova
e in Moldova ,toata
cum tu atunci,ai pre-vazut
si cei,ce cred in singurate
vor ramane,cu gurele cascate ….
of, of, of… cite nedreptati cu saraca pavlicenco
Te-ai suparat, pavlicenco ca n-ai ajuns la televizor, la Jurnal TV???
Si bine au facut. mie mi-i greata de mutra ta.
Tu crezi ca reprezinti un partid „cine stie ce”… cind acesta este unul de nimic.
Si ce mare treaba ca ati venit primii si ca sunteti primii pe lista? Oricum 5 % nu luati! Asa ca nu te mai screme! Nu merita!
Acum sa vad ce raspuns imi dai, pentru ca, din cite vad, nu pierzi ocazia sa le raspunzi tuturor, asa cu un vocabular foarte bine conturat „A la Pavlicenco”…!
Pt public
Nu pot raspunde ca imi este greata de mutra cuiva, ca sinteti anonimi. Dar imi este greata de nimicnicia unora. In rest – timpul va arata daca aveti sau nu aveti dreptate. Si nu va stricati sanatatea cu blogul meu. E pentru oameni cu nervi tari, nu pentru slabi.
Pt Lica
Dupa doua scrutine la patru ani. Este primul scrutin acum parlamentar pentru PNL. La 5 aprilie am fost cu MAE, iar la 29 iulie – ne-am retras.
daomne dar eu cred ce sintet imai pereculuse pentru democratia Moldove decit Voronin cu ela evem de luptat IN FATZE da dumnevuastre luati prin din spate voturele PL care ar fi mult mai de folos in parlament, pentru cauza nationale izbevirea de comunizm,ve sint mai dragi orguliile deciti neamul
P/u toti „dibilozoizii”:
O Pavlicenco in parlament va face mult mai mult p/u basarabeni chiar si cu strigate si critica dura decit al 10-15-20-lea parlamentar din lista comunistilor, PLDM-istior, PL-istilor si cu atit mai mult PD-istilor, numai dealde Pavlicenco poate sa le „arate” parlamentarilor multi din ei „destepti”: ce a ascuns mita in lut, sau ce inseamna „figa” ca multi din ei nici asta nu stiu. Sunt un simplu cetatean al RM ce nu face parte din nici un partid. +2 Voturi PNL de la familia mea, Va doresc sa treceti pragul, SUCCES.
Pt dima
Nimeni nu are voturi. Voturile sint ale oamenilor, care pot fi date pt unul sau altul. PL nu a mostenit voturi de la mama si tata, ci trebuie sa le capteze.
Pt Vitalie
Mersi. Daca veti dori sa iesiti din anonimat, sunati-ma la 069111682.
da si o masine trebue se mearge dar dace ii spargi cauciucurile mai merge?
doamna Pavlicenco, nu cred ca e locul de insulte, pentru ca nici eu nu am facut-o…promovati libera exprimare, iar parerea mea o considerati un atac la adresa partidului dvs…luptati cu toate fortele politice, toate institutiile statului, BRAVO, bine faceti, insa nu puteti mereu lupta una impotriva tuturor, si iertati-mi pesimismul dar nici nu cred ca ve-ti reusi…firea dumneavoastra prea independenta nici nu prea va permite sa aveti in spate un partid care sa contribuie cu prea multe la actiunile dvs. anti „cei rai”….iar in legatura cu reusitele mele, si nasul meu care chiar curge zilele astea din cauza racelii nu va faceti griji, este totul in ordine, iar lenea nu e despre mine… da, si inca ceva, probabil cu studentii din anul 1 (facultate si colegiu) pe care ii aveti pe lista nu va va fi prea usor in „lupta” cu lupii batrini din celelalte partide…incercati sa va formati o echipa „ceva” mai competitiva…fara aluzii, fara insulte!!! DOA PAREREA MEA!!!!!!!! astept aceeasi atitudune
Pt vasile
Te doare pe tine capul pt lista noastra, de nu mai stii, nu? Ai grija de idolii vostri. PNL, cred, nu-ti impiedica sa traiesti, nu?
SIGUR TOTI CETATENII DIN R.M. CARE AU CETATENIE ROMANA VOR SUSTINE ACEASTA IDEE SI BINENTELES SI PARTIDELE CARE O PROMOVEAZA. INTRADEVAR POPULATIA TREBUIE TREZITA DIN”SOMNUL”ADANC AL TRECUTULUI {O PARTE DINTRE MOSNEGI TRAIESC CU NOSTALGIA TINERETII LOR , IN CARE FURAU DE LA COLHOZ SI TRAIAU BINE. CACI LA ATAT SA REZUMAT PERIOADA AIA DE COMUNISM URSSist,pe care l-au iubit la inceput siliti,apoi … au stat asa ca vitele-n jug 🙁 ca n-aveau cum se-mpotrivi} SI DIN ACEASTA CAUZA AU PUTUT STA LA GUVERNARE 8 ANI ACESTI ASA ZISI COMUNISTI DIN PCRM, NUMAI NOSTALGIA OAMENILOR IA TINUT LA CARMA TARII ! TIMPUL SA SCHIMBAT,SI INTREDEVAR CA ACUM CAND GERMANIA SARBATORESTE 20 DE ANI DE LA UNIFICARE AR FI CAZUL CA MACAR UN PARTID DIN RM {DACA NU MAI MULTE} SA SUSTINA IDEEA DE REUNIFICARE A MOLDOVEI CU CEALALTA MOLDOVA ROMANESCA SI SA EXISTE O SINGURA MOLDOVA ASA CUM A FOST INAINTE DE RUPEREA DIN TRUPUL ROMANIEI DUPA CUM STITI TOTI. CONSIDER CA ; CHIAR DACA GESTUL PARE SINUCIGAS PE PLAN POLITIC , SE POATE SA NU FIE CHIAR ASA 🙂 SI SA GASEASCA DESTUL SUPORT IN RANDURILE ROMANILOR BASARABENI {CARE AU CETATENIE ROMANA} + CEILALTI CARE IN SUFLETUL LOR STIU CA SUNT ROMANI SI NIMIC NU LE POATE STERGE ASTA.
-POLITICA MINCINOASA A COMUNISTILOR DIN TOTATE TIMPURILE [A RUSIEI si A LUI VORONIN ] A FOST O POLITICA DE DEZBINARE , DE URA INTRE MOLDOVENII DE PE AMBELE MALURI DE PRUT TOCMAI PENTRU A NU FI IMPREUNA CA NEAM , ASA CUM AM FOST . SI ACUM CAND GERMANII SARBATORESC REUNIREA,MA GANDESC CA SI NOI AR FI TREBUIT SA SARBATORIM EXACT CA SI EI ACEST EVENIMENT . {SPER CA INTR-O ZI SA TREC DIN MOLDOVA IN MOLDOVA PESTE PRUT SI NIMIC SA NU MA OPREASCA, SA NU MAI VAD VAMA ,VAMESI , CONTROL }
IN ISTORIE RAMAN DOAR INVINGATORII !
CRED CA INTR-O ZI …. MAI DEVREME SAU MAI TARZIU , PARTIDUL CARE VA REUSI SA TREZEASCA MOLDOVA SPRE UNIRE SI CHIAR SA O FACA , VA RAMANE IN ISTORIE !
ACEST PARTID PNL POATE AVEA FORTA SA INVARTA „ROATA” . {EU,NU-S ANALIST POLITIC. SI NICI IN PNL NU SUNT DAR CRED IN MINUNI ATUNCI CAND ALTII RAD }
In 2009 PNL a avut o campanie electorala foarte activa. Se presupunea chiar, ca daca ar vota numai membrii si simpatizantii lui, el ar trece pragul electoral. Nu s-a intamplat. De ce? Reiese ca nici unii membri nu au fost siguri ca PNL va trece pragul si au votat alte partide. Eu sustin ideile PNL, nu as putea sa-i reprosez nimic, dar mi-e teama ca votul meu se duce in vazduh. Dar si mai teama mi-e ca ar putea reveni comunistii. Deaceea voi vota un partid care stiu bine ca va intra in viitorul parlament.
mary b spune:
5 October 2010, la 22:10
Eu sustin ideile PNL, nu as putea sa-i reprosez nimic, dar mi-e teama ca votul meu se duce in vazduh. Dar si mai teama mi-e ca ar putea reveni comunistii. Deaceea voi vota un partid care stiu bine ca va intra in viitorul parlament.
Nu vă supăraţi D.Mari b, dar pentru comparaţie se primeşte CAM aşa:
MIE-MI PLACE MĂRIOARA, DAR MĂ ÎNSOR CU ALEFTINA, CĂ ESTE MAI BOGATĂ ŞI AM ŞANSE SĂ MĂ ÎMBOGĂŢESC ŞI EU.
Pt mary b
Numai ca nu aveti dreptate. De data asta nu mai e situatia cu comunistii. Pt ca voturile se impart egal. Noi vom trece pragul, daca nu se vor falsifica voturile pt PLDM si PCRM, ca par sa fie intr-un viitor tandem.
Avem motive sa credem in asta, chiar daca nici sub regim democrat nu am reusit sa ne promovam mesajul. Acum, cind putem, dupa refrerendum, oamenii ne cunosc si vin la noi. Multi, echipe intregi d ela alte partide, numai ca noi nu facem tam-tam. Nu veti vota pt PNL, o sa va fie rusine pt un vot utila, nu pt cine ati dorit si, apoi, va veti reprosa ce ati facut. dar aveti dreptul sa procedati cum doriti, ca si noi – sa incercam a va convinge.
Apropo. D.mari b.
La 29 iunie 2009 PNL tot aşa ca D-stră s-a gîndit şi s-a retras din cursă în favoarea forţelor liberale.
Şi unde-s reformele în justiţie, în Procuratură, unde-i adevărul despre 7 aprilie, unde-i adevărul despre pactul Ribentrop-Molotov, ş.a.m.d.?
Dle Morteanu, nu pune-ti semnul de egalitate intre sustinatorii unirii si votantii PNL la alegeri. Unionisti sunt mult mai multi, ei nu sunt impotriva mesajului pe care il promovati. Trebuie sa vedeti cauza din care nu va voteaza. Este mult mai usor de ai invinui pe cei care va critica pe blog ca ar avea idoli in alte partide. De ce nu acceptati ca mesajul Unirii poate fi promovat de mai mult partide (sub o forma sau alta)?
Modul categoric de a privi lucrurile imi aminteste de perioada cand Rosca monopoliza ideea si lupta nu contra comunistilor, ci contra „falsilor amici”…
Cred ca in fine PNL-ul se va retrage din cursa în favoarea PL-ului. Va suna cam asa:
V.Pavlicenco: Ne retragem si chemam susținătorii noștri sa voteze p-u PL.
M.Ghimpu: Mulțumim Dna Pavlicvenco.
V.Pavlicenco: N-aveți pentru ce.
🙂
Pt GavGav
Visati, ca vi se poate. Nu e interzis. PL nu numai ca nu are structuri, dar pierde si ce are. Nu spun mai mult. Dupa un an de guvernare AIE am declarat iremediabil: PNL mai mult nu s eva retrage niciodata in favoarea nicicui. Sugerati asta MAE-ului, ca totuna degeaba isi toaca banii. Sa il sprijine pe Ghimpu.
GavGav! – fa mai departe ca ti se primeste bine.