Comisia Electorala Centrala a inregistrat PNL in calitate de concurent electoral

comisia-1.jpgAstazi, 3 iulie 2009, Comisia Electorala Centrala a emis o hotarire de inregistrare a candidatilor la functia de deputat in Parlamentului Republicii Moldova din partea Partidului National Liberal, a simbolului electoral si de confirmare a dlui Mihai Severovan, consilier municipal PNL de Chisinau, ca membru reprezentant cu vot consultativ la CEC.

Potrivit hotaririi CEC, Partidul National Liberal va figura pe locul 7 in buletinul de vot, cu simbolul sau electoral, stabilit in Statut, identic semnului permanent al partidului – Sageata in patrat, sub care de afla abrevierea PNL.

Pe lista PNL candideaza 103 persoane dintre care 45 sint femei, 58 – barbati, 27 tineri. 12 candidati detin cetatenia romana si alti 14 au depus actele pentru redobindirea acesteia. De asemenea, 39 candidati sint din Chisinau, iar 64 – din raioane. Dupa criteriul profesional, lista PNL include 17 economisti, 2 doctori in stiinta, 8 juristi, 21 de pedagogi, 9 medici.

In declaratiile facute presei, Vitalia Pavlicenco, presedintele Partidului National Liberal, a spus ca Platforma electorala a formatiunii respecta consecventa ideologica si programatica a Platformei electorale a PNL din alegerile locale-2007, fiind vorba de un Parteneriat strategic Romania-Republica Moldova pentru NATO si UE.

„De 18 ani – a declarat presedintele PNL – clasa politica din R.Moldova promoveaza un mesaj trunchiat si cec-2.jpgconfuz privind identitatea nationala a populatiei din statul nostru si imperativul orientarii ireversibile a statului spre structurile euratlantice. Este nevoie de a spune clar ca Republica Moldova trebuie sa iasa din CSI, sa obtina plecarea trupelor ruse de pe teritoriul sau, sa rezolve, cu sprijinul comunitatii internationale, problema transnistreana in cadrul Constitutiei, dupa care, iesind din zona de influenta rusa, sa acceada, prin sprijinul masiv din partea Romaniei, in NATO si UE.”

Serviciul de presa al PNL

In imaginea din dreapta: Mihai Severovan, consilier municipal PNL de Chisinau, Vitalia Pavlicenco, presedintele PNL, Anatol Revenco, vicepresedinte al PNL, Alexandra Can, vicepresedinte al PNL, George Avornic, Secretar General-interimar al PNL.

Loading Facebook Comments ...

184 Comments

Add a Comment
  1. Orice vot il veti lua, fiece stampila care va cadea pe numele vostru din greseala sau intentionat va merge la comunisti. Va multumim pentru aceasta tradare. Sa dea Domnul sa platiti pentru impostura de a folosi numele si amintirea Partidului National Liberal al marilor romani Bratianu si Inculet. Sa va fie rusine !

  2. Ma uitam la fotografia numita „Echima PNL” – 80% oameni in virsta care au fost cuminsti si comsomolisti la vremea lor si care li-i dor de vremurile cind piinea era 24 copeici.

    Luati si gasici niste tineri, si nu mai impingeti inainte moshnegii, vremea lor a trecut.

    Si treceti la fapte, ca de vorbe toti s-au saturat.

  3. Si skimbati-va frezura, dna Pavlicenco, ca va imbatrineste!

  4. Mai aveti o sansa doamna Pavlicenco! La toate dezbaterile, la toate televiziunile, la toate intilnirile cu alegatorii – INDEMNATI LUMEA SA VOTEZE PL+PLDM+AMN! Altfel veti fi ridicola (ceva de genul „votati pentru noi, noi stim ca vom lua numai 0.5% si acestea vor merge indirect la comunisti, dar oricum votati pentru noi”). Ar fi o RUSINE! Salvativa imaginea Dvs., a partidului Dvs. si a oamenilor care inca va mai cred. Votati Pl+PLDM+AMN!

  5. D-na Pavlicenco, abitiozitatea dumneavoastra ramine fara a fi inteleasa de nimeni si „PUTE” a COMUNIZM si tradare, unii poate inteleg ca prin sustinerea partidelor cu sanse de accedere in parlament pot obtine poate macar o functie in viitorul Guvern sau in administratiem dar d-voastra cred ca asteptati de la TUCA VORININ ceva, cred ca nu va ramine decit sa-l urmati pe BOSOROBU de MUSHUC care crede primi o coarje de piine urcata. Pacat ca sunt asa Ratati ca voi!

    Scuza ca poate v-am jignit dar, vam spus in fata ce cred despre comportamentul d-voastra, si totodata sunt cele mai sincere ginduri!

  6. Profesiile:17+2+8+16+21+9 = 73,
    restul 30 – someri?

  7. Da browser ,
    si eu sunt unul din cei 30 someri, ce nu-ti place?

  8. Sunt si eu un alegator ca multi altii, imi plac priincipiile partidului, cunosc unele persoane din lista propusa, persoane care m-au ajuta atunci cind am apelat la ele. Dar ce ma fac ca alegator care nu agreez ideea de aderare la UE, si apropo nici un partid nu este contra aderarii la UE, deci in acest caz pot alege doar PC care cu pasii astronomici pe care ii intreprinde va adera la UE peste 20 de ani…

  9. D-le M.Severovan!Lumea va cunoaste ca pe un om care a construit ceva in acest oras si a facut si alte multe lucruri bune.Acum Va intreb,ce cautati in gasca asta de puturosi,care nimic nu au facut in afara de galagie goala si goana dupa locusoare calduti.Nu va patati reputatia si parasitii urgent,ca nu aveti nici o sansa de a acumula macar 1%.

  10. D-le M.Severovan!Lumea va cunoaste ca pe un om care a construit ceva in acest oras si a facut si alte multe lucruri bune.Acum Va intreb,ce cautati in gasca asta de puturosi,care nimic nu au facut in afara de galagie goala si goana dupa locusoare calduti.Nu va patati reputatia si parasitii urgent,ca nu aveti nici o sansa de a acumula macar 1%.

  11. D-le M.Severovan!Lumea va cunoaste ca pe un om care a construit ceva in acest oras si a facut si alte multe lucruri bune.Acum Va intreb,ce cautati in gasca asta de puturosi,care nimic nu au facut in afara de galagie goala si goana dupa locusoare calduti.Nu va patati reputatia si parasitii urgent,ca nu aveti nici o sansa de a acumula macar 1%.

  12. D-le M.Severovan!Lumea va cunoaste ca pe un om care a construit ceva in acest oras si a facut si alte multe lucruri bune.Acum Va intreb,ce cautati in gasca asta de puturosi,care nimic nu au facut in afara de galagie goala si goana dupa locusoare calduti.Nu va patati reputatia si parasitii urgent,ca nu aveti nici o sansa de a acumula macar 1%.

  13. D-le M.Severovan!Lumea va cunoaste ca pe un om care a construit ceva in acest oras si a facut si alte multe lucruri bune.Acum Va intreb,ce cautati in gasca asta de puturosi,care nimic nu au facut in afara de galagie goala si goana dupa locusoare calduti.Nu va patati reputatia si parasitii urgent,ca nu aveti nici o sansa de a acumula macar 1%.

  14. D-le M.Severovan!Lumea va cunoaste ca pe un om care a construit ceva in acest oras si a facut si alte multe lucruri bune.Acum Va intreb,ce cautati in gasca asta de puturosi,care nimic nu au facut in afara de galagie goala si goana dupa locusoare calduti.Nu va patati reputatia si parasitii urgent,ca nu aveti nici o sansa de a acumula macar 1%.

  15. veti plati pentru aceasta tradare de neam, „stimabiala” in sfarsit, .. v-ati aratat adevarata fata ! sunteti o mizerie de om…. va spun ce gandesc la moment !

  16. Pentru nina gonta
    /De ce cu litera mica ? Oricum este un nume de om si nu ma simt bine sa scriu cu „mici”./

    Nu-i bai , mometul trece repede!

  17. pt Anticomunist

    Aveti Mare Dreptate ! D.Severovan este o persoana deosebita, harnica si cumsecadenia D-lui o cunoaste foarte muta lume.
    Din fotografia postata mai sus, in care sunt 5 persoane , eu cunosc trei, unul dintre care este Severovan Mihai.
    Nu credeti ca un destept nu poate alege in calitate de echipa „o gasca de puturosi” ?
    Si mai apoi sa va mai spun ceva.
    Toti acesti trei, pe care ii cunosc personal, nu din spusele altora sunt harnici, destepti, au calitati deosebite ca si oameni si mi-ar parea bine sa-i am mereu in preajma.
    Sunt sigur ca si altii doi din fotografie sunt la fel.
    In caz contrar Severovan nu ar poza in echipa cu niste …altfel ca D-lui.
    Anticomunistul , care a repetat de mai multe textul respectiv, pare a fi o persoana foarte mica/nu la greutatea chintarului/, hapsina, invidioasa, aproape de tot cheala, plin de sine, om fara discernamint, ingimfat, profitor, si ratacit prin boscheti….
    Asa imi imaginezi eu aceasta persoana.

  18. pentru ANTICOMUNIST

    Sunt de acord: partidul comunistilor trebuie interzis,
    scos in afara legii in RM;
    PCRM trebuie tras la raspundere penala,
    ca sa raspunda pentru crimele comise
    si sa DESPAGUBEASCA prejudiciile comise
    contra miilor de cetateni…
    Priviti, citi bani au pentru compania electorala…
    peste tot numai placate rosii…
    Deci, acctionati-i in judecata!
    Actionati-i in judecata pentru FRAUDE electorale,
    Actionati-i in judecata pentru ca la 7 aprilie
    au deconectat internetul si telefoanele mobile…
    Este Legea Consumatorului, deci, sa se judece dupa LEGE!

    Sa raspunda in fata legii cei care COLABOREAZA cu comunistii
    si incalca drepturile cetatenilor!

    Criminalii trebuie nominalizati si sa fie facuta o lista
    care sa fie data publicitatii ca sa stie oamenii cine a adus tara
    in acest dezastru economic, politic si social…

    Jos comunistii!

  19. Ptu Shiva si Anticomunist

    De acord cu Shiva ! Suta la suta!
    Dar cine sa-i actioneze pe dictatori in judecata ?
    De ce recomandati la altii si nu spunesi „sa-i actionam in judecata, sa…, sa…/.
    Noi toti, poporul necomunist trebuie sa-i sanctionam si cei necomunisti, dar „rataciti prin boscheti”, care voteaza comunistii.
    Prima sanctionare poate fi izgonirea din parlament, guvern si alte structuri ale puterii in stat! Asta ar insemna sa nu-i voteze lumea !
    Sa votam PL, PLDM si AMN ! Toti impreuna, cei care inteleg de suntem unde suntem.
    Sunt sigur ca si in listele partidelor nominalizate sunt destule „GAI-ŢE „, dar nu avem incotro !
    Poate acestea se vor teme de furia poporului si nu vor incalca drepturile lui.
    Ca si toti ceilalti, spun si eu sa votam aceste trei partide neconditionat ! Acum !
    Dar nici pe departe nu votezi neconditionat !
    O conditie sacra este sa nu derapeze si sa nu arunce promisiunile preelectorale la urna de gunoi!
    Aceasta este unica mea conditie, ca sa le iert ce au facut sau nu au facut democratii in toti acesti ani, dar au facut mai putin de chit puteau face, au mai facut si rele…..
    Numai respectarea promisiuniler preelectorale, ca unica conditie, ma poate face tolerant fata de ei, numai aceasta ma poate „ogoi” si sa stau in banca mea si sa ma ocup de treburile mele….In caz contrar, daca pina la alegerile locale nu vor da semne „de buna Purtare” au dat de dracu……
    Ii rostogolim ca pe o minge de fotbal dezumflata si ii aruncam la groapa de gunoi.
    Vom gasi oameni cu reputatie ireprosabila, forta necesara, tineri si inflacarati, care nu au interese meschine si interesul poporului va prevala intereselor propriu. La care interesul propriu major va fi inscrierea in lista istorica a politicienilor acestei tari, care a adus LUMINA si BUNASTARE acestui popor.

    Dar acum votam : PLDM, PL sau AMN !
    Le oferim sansa neconditionata sa faca ce trebuie sau sa dispara pentru totdeauna de pe scena politica.
    Eu muncesc din rasputeri in acest sens!
    DVS ce faceti, ne dati sfaturi ce sa facem ?
    Hai la munca, firtate !

    P.S. Anticomunist nu a scris nimic in postarea lui, dechit niste vrajeli uricioase scoase din arsenalul lui rautacios…
    DVS postati pentru d-lui ca sunteti de acord !
    Sunteti de acord ca el ponegreste oamenii, numindu-i „Gasca de puturosi” ?
    Credeti ca are cineva dreptul moral sa eticheteze oamenii, care in fapt nu l-au slujit pe el, nu au fost subalternii lui si nu a atestat el capaciratea de munca si nivelul de pregatire al lor.
    Pentru un cadru didactic acest acest comportament ar insemna decalificarea respectivului….
    Toate cele expuse in P.S. va da de inteles ce cred eu ?
    Ca Anticomunist si Shiva este una si aceeasi persoana, care tot cu P. se incepe….

  20. Pentru Shiva si Anticomunist !!!!!!!

    Ceea ce trebuia de demonstrat !
    Postezi mai jos postarea „Shiva pentru Anticomunist” de pe blogul unui barbat, numele caruia incepe cu”P”. Dar pe acel blog, la tema respectiva nu exista nicio postare de la Anticomunist !!!!!!

    Adica a fost copiat automat textul si pus si acolo. Cine are interesul sa o faca ? Poate stapinul ? Daca este asa- RUSINICA mare sa va fie, nu este bine sa va apucati de zizanii incorecte si eticetari a oamenilor, care poate va stau in cale sau nu doresc sa vi se alature….din motivele lor…..Despre motive voi reveni…va fi un subiect aparte, dupa caz…

    „Shiva says:
    4 iulie 2009 at 07:13

    pentru ANTICOMUNIST

    Sunt de acord: partidul comunistilor trebuie interzis,
    scos in afara legii in RM;
    PCRM trebuie tras la raspundere penala,
    ca sa raspunda pentru crimele comise
    si sa DESPAGUBEASCA prejudiciile comise
    contra miilor de cetateni…
    Priviti, citi bani au pentru compania electorala…
    peste tot numai placate rosii…
    Deci, acctionati-i in judecata!
    Actionati-i in judecata pentru FRAUDE electorale,
    Actionati-i in judecata pentru ca la 7 aprilie
    au deconectat internetul si telefoanele mobile…
    Este Legea Consumatorului, deci, sa se judece dupa LEGE!

    Sa raspunda in fata legii cei care COLABOREAZA cu comunistii
    si incalca drepturile cetatenilor!

    Criminalii trebuie nominalizati si sa fie facuta o lista
    care sa fie data publicitatii ca sa stie oamenii cine a adus tara
    in acest dezastru economic, politic si social…”

  21. Trebuie sa va spun,
    ca SHIVA nu este acelasi personaj cu ANTICOMUNIST!
    Shiva (zeul, sau ingerul razboiului la Hindusi) este VALENTA, daca vreti sa stiti!
    Dar INTELEG cauza de ce nu ati priceput carui ANTICOMUNIST am raspuns.
    Deci, trebuie sa recunosc, ca raspunsul meu a fost adresat mai intii
    ca un comentariu la JURNAL TV / PL: “Vrem să ridicăm un complex memorial pentru cei deportaţi” ,
    unde ANTICOMUNIST a scris:

    2. anticomunist
    03 Iulie, 23:42
    Trebuie de initiat un Proces al comunismului in Republica Moldova

    7. Shiva
    04 Iulie, 08:07
    pentru ANTICOMUNIST

    Sunt de acord: partidul comunistilor trebuie interzis,
    scos in afara legii in RM;
    PCRM trebuie tras la raspundere penala,
    ca sa raspunda pentru crimele comise
    si sa DESPAGUBEASCA prejudiciile comise
    contra miilor de cetateni…
    Priviti, citi bani au pentru compania electorala…
    peste tot numai placate rosii…
    Deci, acctionati-i in judecata!
    Actionati-i in judecata pentru FRAUDE electorale,
    Actionati-i in judecata pentru ca la 7 aprilie
    au deconectat internetul si telefoanele mobile…
    Este Legea Consumatorului, deci, sa se judece dupa LEGE!

    Sa raspunda in fata legii cei care COLABOREAZA cu comunistii
    si incalca drepturile cetatenilor!

    Criminalii trebuie nominalizati si sa fie facuta o lista
    care sa fie data publicitatii ca sa stie oamenii cine a adus tara
    in acest dezastru economic, politic si social…

    Jos comunistii! ”

    Deci, Dle PROFESOR IMARTIAL,
    verificati ora de POSTARE la JURNAL TV de 7. Shiva
    04 Iulie, 08:07 si cea de aici … Shiva spune:
    4 Iulie 2009, la 08:08 si o sa ma credeti.

    In celelate afirmatii si indemnuri ale Dumneavoastra sunt absolut de ACORD.
    in ce priveste participarea la ACTIUNE,
    FITI sigur ca eu sunt printre cei ce ACTIONEAZA,
    deci, nu stau doar un spectator pasiv!

    Doamne ajuta-ne si LUMINEAZA-NE, sa nu facem greseli cu apropiatii nostri!

  22. Mai prosti ca moldovenii nu am mai auzit. Rosca a tradat. Diacov şi Serebrean a tradat (votind atunci in parlament). Acum se pare ca naravul Lupului este ot din această operă. Iar mata d-na pavlicenco faci culmea.

  23. Pt v.

    Asta in viziunea bolnava a dumitale eu fac (pauza) culmea. In viziunea oamenilor normali fac ceea ce trebuie sa facem ca partid. Mai potoleste-te. Tocmai eu, daca spuneti de mine, desi PNL nu inseamna doar pavlicenco, nu am tradat si nu voi trada niciodata. Dar ce e in capul vostru tradare, asta nu e problema mea.

  24. Pentru Shiva si Anticomunist
    Sa admitem ca doresc sa inteleg ca Shiva si Anticomunist nu este aceeasi persoana, dar cu siguranta Anticomunist-ul este „P”!
    Ce a scris Shiva pentru „Anticomunist” corespunde aspiratiilor mele, dar ce a scris „anticomunistul” aici pe blog este cu totul alta maniera, a unui personaj negativ, fara discernamint….si tot ce este scris in postarea mea pentru „Anticomunist” referitor la „gasca de puturosi”!
    Putoare sa va fie! Sa traiti , „Anticomunist-ule” cu sentimentul Dreptatii pe care nu il aveti si cu marea rusine in anonimatul sufletului DVS! …Mai revin …,

  25. Tovarasa Pavlicenco! Daca pe 5 aprilie nu ati acumulat nici macar 2 procente, cat credeti ca veti acumula acum? Si daca iar voturile d-stra vor merge catre comunisti, veti avea curajul sa recunoasteti ca ati gresit? Daca sunteti cu adevarat anticomunista, acu e momentrul sa demonstrati acest lucru. Chiar imi doresc un raspuns din partea D-stra.

    P.S. Si mai e ceva… Sa ma scuzati, dar incep sa ma indoiesc de valoarea femeilor in politica moldoveneasca. Greceanii, Pavlicenco, Cusnir…. slava Domnului nu sunteti atat de multe.

  26. dna pavlicenco, dar ce mai face catelusa matale? Da ginerele vine sa faca un pic de agitatie electorala in favoarea PNL?

  27. unu, doi, unu, doi, pavlicenco la gunoi!

  28. pentru IMPARTIAL

    Am scris comentariul pentru JURNAL TV, dupa cum am spus,
    si l-am postat in mai multe locuri ca sa fie citit de mai mule persoane.
    Deci, AM AVUT INTENTII SINCERE SI BUNE!
    Regret ca nu am citit aici, in blogul mult respectatei Dna Pavlicenco,
    ce a postat astlalt anticomunist.
    Spun asta pentru ca am impresia ca este altul cu acelasi pseudonim.

    Faptul ca postarea mea a aparut pe blogul lui Anatol Petrenco cu ceva timp mai devreme decit la Jurnal TV,
    este pentru ca, dupa cum mi-am dat seama,
    depinde de ora cind a fost ACCEPTAT sa fie postat, caci,
    eu, la sigur, l-am trimis mai intii la JURNAL TV.

    In orice caz, imi cer iertare, daca asta a deranjat ATIT de tare pe cineva.

    Sper sa fiu inteleasa.

  29. Copii, nu pierdeti timpul postind si comentind pe site-uri si bloguri! Oricum deja este inregistrata formatiunea, era ceva de asteptat asa ca nu va indignati atit! Mai bine incercati sa faceti ceva, pe masura fiecaruia, ca la 29 iulie sa fie cit mai multe voturi pentru PL si PLDM, (de AMN tare mi-i frica, bosorogii ceea au experienta in a-si rezolva in exclusivitate interesele proprii si ei desig ca-si dau seama ca PL si PLDM este salvarea lor)!
    Totusi in comentariile parvenite pina acum, care este raportul intre cele de sustinere si cele de critica?! 🙂

  30. Pentru V.
    D. Pavlicenco
    Tocmai Pavlicenco va demonstra ca face culmea…corectitudinii si anume Domnia sa nu a tradat niciodata.
    D. Pavlicenco, faptul ca „ii puneti” pe multi in capul DVS este si meritul partial al DVS.
    Doar nu stiti cine este V. Poate omul este bulversat si neinformat in toate dedesubturile „marilor” si „bravilor” politicieni din Republica Moldova, dar il gasiti cu „viziunea” bolnava….Poate nu stie omul si nici nu mai vrea sa stie dupa atare raspuns.
    Inteleg, ca sunt multi intriganti si pusi pe „rele”, dar pentru macar unul , care nu este dintre acei pacatosi, care vor sa va scoata din sarite / si uneori prindeti momeala/, trebuie sa le raspundeti la toti tacticos, chiar daca ei sunt obraznici.
    Eu va cunosc si stiu cum sunteti, stiu ca tineti mult la corectitudine si va simtiti nedreptatite pentru atare invinuiri si atacuri, dar nu trebuie sa va mihniti. Putine frustrari si dezamagiri ati avut in viata ? Le-ati trecut cu brio, mai aveti rabdare, totul inca este inainte….Ramineti asa cum va stim noi, cei care mai multi ani va urmarim activitatea si eforturile DVS sa fiti de folos oamenilor, care au nevoie de DVS. Noi apreciem inalt eforturile depuse.

  31. Pentru mine a fost si este o mare bucurie,succesul PL,PLDM,AMN, o sa ma rog si pentru voi ,suna atit de bine(Partidul National Liberal), trebue sa fiti patrioti cu adevarat,caci la moment eu sunt dezamagit de impresionantele cuvinte;POPULAR, CRESTIN, DEMOCRAT, si inca cu Stefan pe stigla partidului, e o batae de joc,si totul din pricina unui tradator de neam[ROSCA] care va raminea blestemat in istoria Moldovei, iar voua va doresc un inceput bun,ca exemplu,Mihai Ghimpu,de 20 de ani alearga si aduna oameni destoinici in jurul sau, si are succes.Filat si Urechian la timp au prins firul si la fel meg inainte.FRATILOR NU TRADATI !!!

  32. Pentru Shiva
    Dar nu ati comunicat dezacordul sau acordul DVS cu textul postat de Anticomunist-ul de pe blogul Pavlicenco. Chiar nici nu ati observat, ca Anticomunist-ul a repetat in convulsii de rautate de atitea ori acel text mirsav, care desconsidera o parte din societate, in cazul de fata, oameni ca….. toti oamenii, intrunuti in PNL ?
    Credeti ca o atare persoana poate fi cu adevarat Anticomunista ?
    Numai Comunistii pot fi ca acest Pseudo”Anticomunist si unii „democrati”, care numei democrati nu sunt!
    Sa admitem, teoretic ca nu ati avut nicio intentie urita, dar intentii bune puteti avea ?
    Pe blog se fac discutii asupra subiectului postat si se fac dezbateri intre internauti, dar tot la subiectul dat, daca doriti sa stiti. Si daca ati vazut si citit ce este pe blogul Pavliceco la acest subiect nu puteti spune ca sunteti de acord cu „Anticomunistul” dat!
    Sau doriti sa cred, ca DVS aruncati niste texte/la subiect, fara subiect/ unde se nimereste, ca la cosul de gunoi, numai sa nu obositi sa si cititi ce scriu altii…?
    Asa credeti ca se poate discuta un subiect anume si opinii diferite ?
    Pe mine personal ma mira faptul ca care mai de care se imburica si doreste sa faca personal sau se bucura chind altul face mizerii la adresa unui om descoperit de nikname si ceilalti scriind rautati in numele persoaei concrete.
    Deaceea mi se pare normal sa fiu nedumerit de comportamentul celora nestapiniti si ruavoitori altei persoane.
    Pentru atitudine mea impartiala ma are in paza bunul Dumnezeu si ingerii mei pazitori. II simt mereu alaturi si nu ma pling de viata.
    Interesant, ce ii impinge pe unii oameni maturi sa faca lucruri si actiuni imature, iresponsabile ?
    Poate oponentul lui Dumnezeu le sta mereu alaturi si nu le da voie sa se descatuseze si sa fie oameni cu scaun la cap ?
    Si chiar asa sa treceti cu vederea „gasca de puturosi” si sa nu scrieti un cuvint inafara de faptul, ca sunteti de acord cu Anticomunist ?
    Sa stiti ca oamenii si-o fac cu mina lor, nu le trebuie ajutor. Cum isi astern asa dorm. Aparent -bine, dar de buna seaqma nu au somn, ii macina relele, pe care le regizeaza si cred ca nu fac nimic rau…..
    Invidia ii omoara pe oameni !

  33. din cauza lui pavlicenco , diacov , braghis, tarlev , petrencu, severovan si altii ca ei , care nu inteleg momentul responsabil , in care ne aflam, care nu vad in afara de interesul lor de moment , comunistii vor fi mult si bine la putere in moldova.. caca mai au si ei sateliti si din cealalta parte:pd,psd etc, etc … trebuie sa fii orb sa nu intelegi corect lucrurile .. deci , rezulta , ca o fac intentionat.. iata ce fel de „patrioti” si oameni politici are moldova.. asa ca nu mai criticati babele si mosnegii de la sate .. Adevaratii tradatori sunt cei din clasa politica , care , stiind, ca nu au sanse se baga la putere cu orice pret ca sa-i faca jocul lui voronin.. Vai de capul nostru, ca avem ce avem .. si asta se repeta din anii 1998-2000 de atunci se trage si degraba nu se va schimba nimic in Moldova, atat timp cat mai sunt oameni de teapa celor de mai sus.. numai cu disparitia lor se va produce adevarata schimbare in R.M, caci ei mentin de ani situatia urata in care ne aflam ….pacat ca va mai trece ceva timp pana se va rezolva si inca o generatie de tineri va fi sacrificata ..

  34. Pentru Shiva
    Ce tine de timpul postarii pe blogul numit si Jurnal TV nu tine nicicum, pentru ca si eu postezi acolo si stiu cu siguranta, ca se posteaza imediat, sau iti comunica „eroare de…”, vnu este nevoie sa va „invirtiti” in jurul acesuti subiect, va inglodati mai tare. Ca sa va convingeti, mai consultati-va, ce inseamna ora publicata….
    Mai bine ar fi sa va schimbati comportamentul de a fi cu sine insuti cinstit si cu demnitate si atunci nu puteti fi altfel cu cei din jur…este o lectie trecuta de multi prin viata…..

  35. Pt Maria

    Catelusa de la casuta de vacanta, infiata de noi, face bine.

    Catelusa de la bloc, sterilizata si tratata de noi recent, ca avusese o raceala mare, despre care am pus foto, a murit lunea trecuta, pt ca duminica trecuta a sfisiat-o o haita de ciini veniti acolo. Eu nu eram acasa, eram in afara Chisinaului.

    Nu stiu de ce v-a venit in cap ideea haioasa ca ginerele meu sa faca agitatie. El lucreaza. Nu poate veni si nici nu cred ca e cazul. Dar daca ar avea posibilitatea si noi am avea o televiziune libera, persoane ca el v-ar povesti ce inseamna lumea libera.

    Ironia folosita, peste care trec, demonstreaza ca sinteti cam rautacioasa – si in raport cu animalele, si in raport cu membrii familiei mele. Nu va face cinste si va salveaza de oprobiul public anonimatul. Dar Dumnezeu va vede!

  36. Pentru Alin

    Ai mare dreptate, dar din chit cunosc eu persoane din PNL, stiu sigur ca sunt destepti, foarte buni, chiar mai buni ca cei TREI, dar nu este momentul cel mai bun pentru ei si societate sa incerce acum sa demonstreze acest lucru,.
    Sunt aproape sigur, ca ei stiu ce fac si nu vor dezamagi propriul electorat.
    Ce tine de mesaje – cred ca trebuie sa ne tinem de cele pozitive si cu ele sa ne incarcam bateriile, pentru ca cele negative „put” rau de tot.
    Mesajele negative numai de comunisti nu pot fi scrise, ei acum lucreaza in teritotii si PNL pe ei acum mai putin ii intereseaza, poate chiar ar dori sa nu fie atitea mesaje negative la adresa lor.
    Mai ajungem si pina la 30.07.09, dar pina atunci ,
    La munca Baieti si Fete!
    Sa votam impreuna cu toti ai nostri PL,PLDM….dar cine doreste…si amn.

  37. Pt tovarasul grigore

    Voturile de la 5 aprilie au fost falsificate. Conform unor calcule, MAE a luat 4 la suta.

    Voturile noastre nu pot merge la comunisti, pt ca voi veti lucra bine si PL, PLDM si AMN vor lua 95 la suta, asa cum au promis inainte de 5 aprilie.

    Deciziile pe care le vom lua in continuare vor fi, ca si cele de pina acum, COLECTIVE. Degeaba imi turnati zoi in cap. Eu nu decid nimic singura si – spre deosebire de partidele democratice, dar totalitare, de la noi, le am in vedere pe cele din Opozitie, ca de PCRM avem o opinie comuna, nu sint democratice cu adevarat. De aceea ma tratati asa, pt ca stiti cum e in alte partide, dar cum nu e la noi.

    Cred ca ar fi cu mult mai potrivi sa plasati numele Dvs. in rind cu Greceanii. Eu nu am ce cauta alaturi de ea. Linga ea pot fi rautaciosii, zombificatii, fanaticii, agresivii, mirsavii, cum sint intr-un numar suficient aici, printre vizitatorii blogului.

    Eu, Pavlicenco, cred ca si Valentina Cusnir, avem alt loc in politica noastra maldaveneasca…

    INTOTDEAUNA MI-AM ASUMAT DECIZIILE, tocmai de aceea avem echipa si – prin greutati obiective, dar cele mai multe – subiective – mergem inainte. NUMAI INAINTE! STATI LINISTIT!

  38. Ptu Maria la postarea ei :

    „dna pavlicenco, dar ce mai face catelusa matale? Da ginerele vine sa faca un pic de agitatie electorala in favoarea PNL?”

    Inca una…/ sau unu/. Ce ipocrizie…..Dar ce nume frumos poarta!
    Tot politica sa faca tipa…Maria.
    „Tu il cauti de mazare, dar el are bob”.

  39. Aberatii dupa aberatii. Ratatilor, noi, alegatorii, nu suntem prostiti asa de usor. Noi stim cine sunteti. Din ce bani ve-ti face campanie electorala? De la FSB din Rusia cel mai probabil, caci nici un politican roman sau moldovan normal la cap nu are cum sa va dea macar 10 lei pt rutiera pina-n sat!!! Pur si simplu nu meritati, sunt bani pierduti, sa-i aruncati in viceu probabil e mai interesant decit sa-i cheltuiti pe campania voastra.

  40. Pt Rusine

    Si unde ai vazut bani pierduti de PNL, spune-mi si mie, om fara de rusine. Ca bine ti-ai mai ales numele, esti o rusine pe fata pamintului.

  41. Pentru Rusine

    „Rusinea” vorbeste la Plural ! HA-HA-HA. Rusinea este „noi”. Adevarate aberatii.
    Slabut de tot ! Dai mai tare cu tupeu, tupeu doar ai destul, poate chair mai mult ca altii!
    Succese la alegerile din 29 iulie 2009! Sa votam PL, PLDM, si poate ….????? amn ?

  42. Pentru Independent
    Bine, recunosc ca nici pina in secunda asta
    nu am citit inca ce a scris acest fals anticomunist in acest blog.
    Am posatat fara sa privesc si sa VAD ca este inca un anticomunist aici. AICI ESTE GRESEALA MEA, caci, de fapt, mereu caut sa citesc ce este ADEVAR, POZITIV SI DREPT, ca sa SUSTIN si mai putin citesc ce este rautacios, caci nu vreau sa-mi umplu capul cu tot felul de aberatii a timpitilor de tot felul.
    deci, pentru IMPARTIAL si INDEPENDENT
    va spun: MEA CULPA, MEA MAXIMA CULPA!
    dar,
    chiar acum citesc ce a scrisa acest anticomunist si am sa comentez.

    Fratilor, hai acum sa FIM plini de LUMINA si intelegere omeneasca!

  43. Impartial si Independent

    pentru Shiva

    Ca sa va fie mai usor sa cititi mai repede, v-am repostat pe blogul DVS postarea Anticoministu-lui repetata de 4 ori.

  44. Impartial si Independent

    Pentru Shiva
    Anticomunistul a repetat textul de 6 ori.
    V-am crutat spatiul….

  45. Impartial si Independent

    Pentru Shiva

    Ati sesizat ce simplitate sa intelegi ca Impartial si Independent este una si aceeasi persoana ?
    Ati sesizat imediat testul.
    In viitor voi fi asa cum sunt: Impartial si Independent! Si pe blog la fel !

  46. „Conform unor calcule, MAE a luat 4 la suta.”
    :)))))))
    Conform acelorasi calcule, inainte de 5 aprilie, dna Vitalia declara ca MAE va lua 10-15%.

    Stimati politicieni, stimata doamna Pavlicenco, daca aveti insuficienta de statisticieni, matematicieni, incheiem un contract (sunt licentiat in Statistica si Sociologie) si va fac eu toate calculele.

    Nu de alta, dar duceti in eroare zecile de simpatizanti pe care ii mai aveti.

  47. Impartial si Independent

    Pentru Shiva la postarile lui

    „Bine, recunosc ca nici pina in secunda asta
    nu am citit inca ce a scris acest fals anticomunist in acest blog.

    Am posatat fara sa privesc si sa VAD ca este inca un anticomunist aici.
    Fratilor, hai acum sa FIM plini de LUMINA si intelegere omeneasca!”

    Daca stau bine si ma ghindesc la comentariile pe care le citesc, pe acolo sunt mai multi falsi „Anticomunisti” sau falsi ” Democrati”.
    Cum o dai, tot acolo vine !

  48. Pentru IMPARTIAL, INDEPENDENT si altii care, eventual, ma acuza.

    Nu sunt de acord cu acest, asa numit anticomunist, in deosebi,
    cu forma violenta si jignitoare de exprimare, pentru atac la persoana…

    Pentru ca are o GINDIRE foarte COMUNISTA si TOTALITARA,
    impunindu-si punctul lui de vedere celor de alta opinie,
    lucru absolut inadmisibil, si face presiuni de tot felul asupra altora,
    lezindu-le dreptul la libera alegere!

    Nu sunt de acord nici cu cel ce se numeste UN ROMAN
    care crede, ca voturile PNL vor merge la comunisti.
    De ce crede asa? Eu vreau sa cred ca pcrm va fi in minoritate.

    Dar, este si adevarat faptul ca noi ne temem
    de IMPREVIZIBILUL rezultat al alegerilor din 29 iulie!

    Deaceea, inteleg comentariile acestora,
    dar nu sunt de acord cu IMPUNEREA aproape fortata a punctului lor de vedere,
    cu PRESIUNILE de tot felul… Acestea sunt metode COMUNISTE.

    Deci, fratilor, hai, sa ne spalam de COMUNISMUL ce a mai ramas in noi,
    hai, sa gindim civilizat si sa actionam asa cum declaram,
    lasind fiecaruia dreptul la libera alegere!

    Cum altfel sa iesim din comunism, daca actionam cu metodele lor?
    si,
    totodata, DECLAR ca pledez pentru un limbaj decent, inteligent si LUCID!
    Pledez pentru o adevarata respectare reciproca,
    pentru considerarea altor opinii, dar SA NE PASTRAM DREPTUL NOSTRU LA LIBERTATE.

    Declar, ca sa fie clar, ca NU VOI SUSTINE NICIODATA COMUNISTII,
    pentru toate relele cite mi le-au facut mie si familiei mele
    si la tot neamul ROMANESC!!
    Asta sa fie CLAR!

    JOS comunistii
    Ba mai MULT: sa fie JUDECATI toti ce au comis faradelegi,
    inclusiv cei ce au colaborat cu ei la represinile oamenilor inocenti…
    A lasa criminalii fara ca sa fie trasi la raspundere, ar insemna o mare nedreptate!

    Dumnezeu este rabdator, cum a fost poporul nostru,
    dar DUMNEZEU este si JUDECATOR care ne indeamna sa luptam pentru ADEVAR SI DREPTATE!

    Asa ca, sa fie clar, LUPTA NOASTRA este DREAPTA in fata lui Dumnezeu!
    Insa, trebuie sa luptam in mod civilizat, sa-i actionam in JUDECATA!

    DOAMNE, ocroteste-ne si intareste-ne in aceasta lupta cu fiara asta cu mai multe capete!

    P.S.
    pentru Independent
    Daca trimiteti postari in timp de noapte, ele nu sunt acceptate imediat, iar eu azi am scris devreme.
    Daca nu ma credeti, spuneti-mi, ce dovada va poate linisti?
    Va pot da nr meu de telefon.
    Este necesar???

  49. Pentru Independent
    iata, chiar acum am postat pentru
    Tudor Darie

    (video) Voronin recunoaște că a jefuit țara și fură voturile alegătorilor, într-o parodie produsă de AMN

    si iata ce scrie:
    # Shiva, a spus: Comentariul dvs. aşteaptă aprobare.
    4 iulie 2009 la 2:10 pm

    Bravo,
    si cred ca acest ton de PARODIE are mai mare succes in fata oamenilor simpli de la tara,

    Deci, cred, ca avem nevoie de mai multe filmulete de acest gen!

  50. dna pavlicenco , sunteti de rahat. De ce vreti cu orice pret sa participati la votare ? Cu cat va plalteste/va va plati voronin dupa alegeri ?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *