Noi avem treabă cu Pactul criminal Molotov-Ribbentrop, din care cauză ne tot chinuim și după 1991 să construim ceva și nu e chip, deoarece nu e posibil. Degeaba actualii guvernanți vor să apară drept salvatori ai neamului, ei pot fi doar salavatori ai consecințelor Pactului Stalin-Hitler, pe care le tot mozolesc și nimic nu le iese cu rost. Sărmanii ”parteneri europeni de dezvoltare”…
Ieri am urmărit emisiunea Fabrika la Publika TV despre Pactul lui Filat. Păcat că la asemenea emisiuni nu sunt invitați reprezentanți ai Dreptei proeuropene, care nu sunt alineați Puterii corupte, din care cauză oamenii și spun că mergem în direcție greșită.
Anatol Țăranu a amintit de Declarația de la Snagov, pe care noi, PNL, tot încercăm să o promovăm, dar, cel puțin, ca fost pnl-ist, nu a spus că ideea ne aparține nouă, PNL, și nu de o zi-două ori din 2009.
Bine că măcar Ecaterina Mardarovici ieri a opinat că era bine ca pe 3 noiembrie să organizeze în comun mitingul toate partidele proeuropene ori să pregătească împreună un document a la Declarația de la Snagov, de unde, credem, s-a inspirat ideologul PLDM, Anatol Țăranu, care t-a-a-a-a-re îi mai apăra – logic și ilogic pe patronii săi politici verzișori de la PLDM.
Încă imediat după anul 2001, cînd au venit masiv comuniștii în Parlament, noi, Opoziția anticomunistă, am creat o masă rotundă, pentru a preveni derapajele antidemocratice ale comuniștilor, unde, personal, ca reprezentant al Partidului Liberal (nu acesta al lui Mihai Ghimpu, ci altul, dizolvat când a fost creată AMN), am propus ca – de vreme ce comuniștii i-au amăgit pe oameni și pe europeni că merg spre UE – să se insiste ca toate partidele din R.Moldova, inclusiv PCRM, să semneze o Declarație comună de pregătire a RM pentru aderare la UE după modelul Declarației de la Snagov, din iunie 1995, unde absolut toate partidele din România au semnat un Pact de voință politică, prin care urma să fie făcute reforme ce să apropie statul românesc de aderarea la NATO și UE. Atunci, la Chișinău, au semnat toți, ultimul partid fiind PPCD, nu au semnat doar comuniștii, care, însă, veneau, uneori, la Masa rotundă sprijinită politic și moral de Consiliul Europei.
Apoi, în anul 2005, în prima zi a primei ședințe a noului legislativ, Marian Lupu a propus, din partea comuniștilor o declarație comună votată de toți deputații. Ei și ce? Au devenit comuniștii proeuropeni? Pe naiba! Așa cum nu vor deveni lucinschiștii din PLDM, în frunte cu Filat, care vrea să apară ca cel mai proeuropean, după ce a dat sistemul bancar și aeroportul pe mâna rușilor, cum spune Ion Sturza și cum spun mai mulți observatori și analiști.
Amintesc și că, în 2001, după revenirea bolșevicilor la cârmă, am participat la o masă rotundă organizată de Mișcarea europeană, unde am prezentat comunicarea ”Integrarea europeană, ca idee națională a R.Moldova”, când alții se temeau și de asta – repet – veniseră comuniștii, tot ei falși proeuropeni la guvernare, de unde au furat bine-mersi 10 ani – ei începuseră prihvatizările cu lucinschiștii din 1998.
Acum vine Filat cu un Pact… Așa cum PNL nu semnează niciun pact electoral, pentru că la noi nu există onoare politică și minimă corectitudine, nu semnează nici pacte de voință politică alături de hoți și corupți, contrabandiști și proruși mascați, chiar dacă s-ar angaja aceștia să ne ducă pe lună, unde să curgă râuri de miere și lapte.
Din 2001 și mergând încoace am înțeles că ideea integrării europene nu poate fi idee națională, ci doar metodă – dacă va fi, dar NU VA FI! – de a se ajunge la realizarea adevăratei idei naționale – cea a refacerii unității naționale românești, prin lichidarea consecințelor Pactului Molotov-Ribbentrop, de unde ni se trag blestemul, toate problemele și întreg fariseismul celor care una spun și alta fac.
Noi avem treabă cu acest Pact – criminal, antiromânesc. Și cine nu cere anularea lui de facto, cu lichidarea consecințelor, nu poate fi crezut, oricâte alte pacte ar inventa, în scop egoist, PiaRistic, de menținere la Putere, pentru ca, manipulând cu integrarea europeană, de fapt, să ne confiște viitorul românesc, furând banii europeni, că de ai noștri nici nu mai spun…
Vitalia Pavlicenco
Filat e in criza de imagine, la fel ca si partidele din Coalitie si incearca sa inventeze diferite scheme pentru a se mentine in mediatic macar.
Moldova a fost supusa doar pactelor si pacatelor, insa cu certitudine unicul pact care trebuie desfiintat iar consecintele lui lichidate e Pactul Molotov Ribentrop.
Sondajul de azi a aratat, ca 49% din populatie doreste in UE, insa partidele parlamentare au acumulat 13+9+6=30%, asta inseamna ca cetatenii vor in UE, dar nu cu acesti corupti. Mai au noroc de unionisti care ferm merg inainte pe pozitii, care doresc binele societatii in UE, dar in acelasi timp trebuie sa inteleaga toti ca cel mai rapid in UE ajungem prin UNIRE.
Deja si deputati Romani inteleg asta http://www.bogdandiaconu.ro/jocul-dublu-al-ucrainei-cu-ue-alarma-pentru-ca-moldova-sa-grabeasca-reunirea-cu-romania/
unirea poate aduce numai la un lucru – razboi civil!
jos expansiunea romino-tiganeasca!
va rog nu mai puneti zvastica pe nici un web-site,pentru ca este interzisa de lege,in orice tara civilizata europeana din UE.
http://tv-patriot.blogspot.ro/
Pt.Mihai-Tiganca este mama ta saraca, ca nu stie cu cine te-a zamislit,bolsevicule ce esti! De ce nu te duci in Rusia daca nu-ti plac romanii? Se scrie ROMAN nu Romin cretinule!
Pentru Misa (Mihai): Jos lichlele prorusesti – rusinea nationala aneamului romanesc.(Daca ne uneam mai demult neamul romanesc era mai respectat in lume, dar asa, suntem nevoiti sa mai suportam lectii de la cozile de toporrusesc…
Pt Vlad Puscasu
Una e ca nu suntem in stat civilizat, la o adica.
A doua e ca la noi zvastica inca nu este egalata, sau invers, cu secera si ciocanul asta trebuie oamenii sa inteleaga, mai ales cei care voteaza simbolul comunistilor.
Eu vorbesc de zvastica,dvs imi raspundeti cu secera si ciocanul.
In nici o tara din lume zvastica nu este legala,nici macar in India unde a aparut acest simbol.
Secera si ciocanul este legala in Uniunea Europeana in afara de cateva state membre,ca Ungaria,Lituania sau Polonia.
In restul statelor comunistii sunt perfect legali in interiorul UE!
http://tv-patriot.blogspot.ro/
PS: UNIUNEA EUROPEANA are relatii comerciale si politice foarte bune cu CHINA COMUNISTA,si sa nu va imaginati ca vreodata vor interzice secera si ciocanul.Plus ca UE recunoaste RUSIA ca eliberatoarea Europei si a Auschwitz-ului in 1945,deci URSS-ul e bun in aceasta privinta,parada anuala de la Moscova isi spune cuvantul in lume.Parada la care participa si oficialitati aliate americane,franceze,dar si REGELE MIHAI din Romania si altii!
PS: daca adera MOLDOVA la uniunea europeana,VORONIN are toate sansele sa devina euro-parlamentar la cate voturi aduna din Moldova.Si salariile la Bruxelles in PE sunt de aproximativ 30000 euro cumulat,insemnad salariul propriu-zis,diurne,bani de cazare,mancare,birouri parlamentare in tara de origine(Moldova,Romania,Franta,etc)si intretinerea lor,bani de birotica,autoturism,avion,etc.
PSS: salarii lunare 30 mii euro,ca europarlamentar.In Romania un Parlamentar de Bucuresti ia cumulat maxim 2000 euro,salar,diurne,bani de cazare,birou,masina,avion,etc(pentru Parlamentari TAROM le asigura trasportul).pe cand la Bruxelles ia 30 mii euro……(ca sa-si injure si critice tara de origine)de exemplu monica macovei,euro-parlamentar care isi injura tara de ziua pana seara,ca e corupta,ca nu e justitie,ca basescu e sfant el si tot neamul lui,doar voiculescu e corupt.
Deci despre asta vorbim. Sa nu vorbim si de agramata elena basescu,care nu e in stare sa lege doua fraze,de balbaiala si analfabetism.
Moldova trebuie sa-si aresteze coruptii si afaceristii
pe Oleg voronin,pe plahotniuc,pe vlad pilat(iuda)si altii,apoi sa inceapa cu societatea civila sa atraga fonduri europene.Iar societatea civila trebuie sa se organizeze in ONG-uri,sa conduca politicul,si nu politicul sa conduca ONG-urile! de aici vine puterea unei societati,din societatea civila puternica,si vocala.
Daca banii europeni ajung la mafiile politice,Moldova cu toate avantajele ei,va ajunge un stat parazit,sarac,care nu e capabil sa se gestioneze,si va apela la ajutoare europene in alimente.Avantajul Moldovei e ca este un stat mic,si se poate dezvolta usor.Poate trece de pe raioane direct pe euro-regiuni,si sa acceseze fonduri europene.
Daca vor face acum euro-regiunile,din timp,dinainte sa intre in UE,cand primariile sunt slabe,vor avea un mare avantaj dupa!! ca daca primariile si prefecturile pun mana pe ciolan si banii europeni,NU MAI LASA BANUL DIN MANA,si regionalizarea nu se va mai putea face din cauza coruptiei.Asa e in Romania acum cu judetele.EURO-REGIUNILE in Polonia au adus multe miliarde de euro in Polonia,pentru ca proiectele mari fara birocratia atator institutii si birouri,aduc la incapacitatea de accesare a unui numar mare de proiecte europene!!
ori UE are totul pe hartie,orice investitie aprobata de UE,privata sau de stat(de primarii,de ONG-uri,de prefecturi,de guvern canalizare de exemplu,sosele, restaurare monumente istorice) este aspru verificata de Audit-ul european,si neregurile aduc dupa sine RETURNAREA BANILOR inapoi la Banca Europeana!! deci mare atentie la corupti!!
sau instalati-va acum la niste primarii MICI,precum CAUSENI,precum EDINET,precum PEPENI de langa Balti,sau alte localitati mici,niste primari PNL,care sa fie TINERI si bine-pregatiti!!
poti face treaba si intr-un sat amarat cu 10 pensionari locuitori. Un proiect european de dezvoltare plus investitiile directe(adica vine direct neamtul si investeste in Moldova),genereaza si implica multe firme din orasele mari,si poate ridica multe localitati!
Trebuie SPECIALISTI intr-un cuvant.
Incepeti cu ONG-urile! trimiteti voluntari tineri pana in 30 ani in occident,pana la un an de zile,ca sa invete sa faca proiecte europene,si apoi ONG-uri la Chisinau,care sa colaboreze cu ONG-urile din Occident,si sa aduca BANI in Basarabia!! bani de la Comisia europeana.
accesati site-ul aici,prima coloana din stanga,la ce tara doriti:
http://ec.europa.eu/youth/evs/aod/hei_list_from_query.cfm
in legatura cu pactul Ribbentrop-Molotov(stalin-hitler):
-pactul nu a fost niciodata denuntat in mod oficial,nici de partea rusa nici de cea germana,desi a fost incalcat in 1941 prin operatiunea Barbarossa,de catre Germania
-pactul Ribbentrop-Molotov a fost din nou pus in aplicare ,cu mici corecturi la sfarsitul razboiul doi mondial: adica
-Basarabia si Bucovina de nord,herta,si insula serpilor au revenit URSS prin conventia de Armistitiu cu Romania semnat la 12 septembrie 1944.Adica exact granita din anul 1940.
-Polonia de est, (LVOV) a revenit la URSS,asa cum a fost in 1939
-tarile baltice sunt in componenta URSS asa cum a fost in 1939.Singura modificare fiind carpatii ucraineni de azi,in Maramuresul istoric de la nord de Tisa,care revine nu zonei germane ca in 1939,ci URSS.(pentru ca Germania a pierdut razboiul in 1945)
Asadar,sa denunti un pact,care inca e in vigoare,si respectat cu sfintenie de aliatii URSS(Rusia lui Putin azi),adica americanii,este un non-sens si pierdere de vreme!
Singurul lucru bun si util pe care PNL si societatea civila la Chisinau(voi adica)il puteti face,este sa ridicati tinerii,si sa faceti proiecte europene.
ONG-uri la Chisinau care sa fie SENDING ORGANISATION pentru tinerii din Moldova,in tarile din occident,si HOSTING ORGANISATION pentru tinerii din Occident care vin sa faca voluntariat in Moldova.
Asta ar insemna BANI adusi in Basarabia
Ridicarea comunitatii, amenajarea orfelinatelor,constructia de azile de batrani,ajutor pentru oamenii strazii,combaterea alcoolismului,
ciclism
-pictura
-arta
muzica
-jurnalism
-drepturile omului,conferinte
-combaterea discriminarii,discriminare in functie de etnie,origine sociala,etc
-actiuni de ECOLOGIZARE
TOTUL PE BANII COMISIEI EUROPENE!
http://ec.europa.eu/youth/evs/aod/hei_list_from_query.cfm
-totul incepe de jos.Urmeaza calea POLITICA, PNL la sate si primarii,poate aduce tineri care sa faca proiecte europene.
Iar daca GUVERNUL LENACA FILAT sau care o mai fi,nu respecta angajamentele si blocheaza proiectele europene,sa fie actionat in instanta,iar mecanismele europene pot reactiona.
NU VA LASATI CALCATI IN PICIOARE DE MAFIA POLITICO-ECONOMICA.Incepeti cu societatea civila,si cu ONG-urile din Moldova.UE poate fi o sansa,numai atunci cand o veti fructifica,si nu doar un slogan de lapte si miere,asteptand ca altii sa faca.In primul rand TINERII,apoi cei mai in varsta.
eu nu va inteleg doamna Pavlicenco!!
De cenu postati si lucruri frumoase,luminoase care se petrec in Basarabia,si mereu pedalati pe lucrurile rele si urate?
de exemplu MIRAS MOLDOVA,condus de OLGA CEAIUC care face lucruri atat de frumoase la Comrat, in parteneriat cu Uniunea Europeana.
http://www.youtube.com/channel/UCicee4rh3EBuuiV8-SMpo9Q/videos
De ce trebuie sa prezentati doar lucrurile negative?
Daca vreti in UE,atunci de ce nu profitati la maximum in scop util,de atragerea banilor in Moldova pe partea de societate civila?
Pt Vlad Puscasu
La cite lucruri bune, spuneti, ca sunt in RM, putem sta linistiti, nu revin comunistii la Putere.
Eu nu ma ocup de monitorizarea succeselor unora in societatea civila, ci monitorizam Puterea, ca partid extraparlamentar de opozitie. convingerea mea ferma e ca niciun ONG nu poate face nimic cu nicio UE fara un acoperis politic de la Putere. Noi nu avem societate civila, a confirmat-o si Ambasad.Germaniei, cu BEM – in Germania ieseau toti in strada. daca sustineti altceva, inseamna ca sprijiniti Puterea corupta.
Niciodata nu voi considera aceasta Putere democratica dupa ce, in alegerile locale, a promovat discriminarea -„nu votati reprezentanti ai partidelor extraparlamentare, pt ca nu au reprezentare in Parlament si Guvern si nu veti avea bani pt proiecte omunitare”. Si cu asta am spus totul, restul se vede cu ochiul liber. noi nu putem face proiecte europene, deoarece suntem persecutati de Putere, iar proiectele au intotdeauna o necesitate de implicare a Puterii.
Oi, moi brat Vlad Puscasu
La tine la cap functionezi un MORISCA !! Aude la tine cum varte rotite? daca aude tare, fuge la tine la bolnita de nebuni, daca nu tare , atunci du-te la vraci de familie. Oricum , ai calitati umoristice bune pentru oricare din TV maldavinesti. Bazaconiile tale face ride tot Planeta!! BRAVOS!!! Nu , davai !
Stimata d-ne Pavlicenco
Atunci faceti o strategie de castigare a unor primarii mai mici(dar multe)pe cat posibil,si faceti actiuni in justitie impotriva guvernului Leanca,daca va incalca drepturile la proiecte europene pe partea de ONG-uri,si proiecte politico-economice,pe care doriti sa le implementati.
Daca nu exista justitie la Chisinau,exista la CEDO,este foarte concreta si corecta aceasta gandire aplicata si aplicabila.PNL poate fi o platforma pentru incurajarea societatii civile,ONG-urilor care doresc sa faca ceva util,si sa faca proiecte cu finantare europeana.
Deocamdata MOLDOVA nu detine un minister,ori vreo structura guvernamentala pentru a primi fonduri europene pentru societatea civila,intrucat nu este membru UE.
Insa nimic din lumea aceasta nu va opreste sa faceti proiecte in Basarabia,prin structurile guvernamentale din Romania,de la Bucuresti,in colaborare cu ONG-urile din Romania(conectate la YOUTH IN ACTION)
Asa fac si doua ONG-uri din Basarabia,care sa ma credeti nu au nimic cu actuala Guvernare,de exemplu MIRAS MOLDOVA condus de OLGA CEAIUC,e un exemplu concret.
Puteti promova,informa,si sustine mediatic ONG-urile din Chisinau si Basarabia care vor sa implementeze proiecte europene,pe partea de voluntariat(platit).Liderii ONG-urilor vor avea salarii din aceste fonduri UE.
ONG-urile din Basarabia contacteaza(a se vedea link-urile de mai sus) ONG-urile din Occident si din Romania,si aplica un proiect in Basarabia,prin intermediul ONG-urilor din tarile membre UE(intrucat repet,Moldova nu e membru UE,si nu are structuri la Guvern pe parte de societate civila si ONG)
Iata de exemplu in Romania,aici se depun proiectele,exista modele de proiecte.
http://www.tinact.ro/
Eu nu sunt in Basarabia sa pot sa fac treaba,ca nu as ezita ca prin ONG-urile existente (sau noi create)in Basarabia sa actionez pentru a aduce voluntari din Germania Franta,Romania,si toata UE in Basarabia,la orfelinate,azile de batrani,muzica,artisti,pianisti,ciclism,etc prin fondurile UE.
Aplicati prin ONG-urile din Occident proiecte in Basarabia.Ca daca intra Moldova in UE,si vor exista acele structuri guvernamentale necesare,vor actiona pe proiecte UE mai mult ONG-urile mafiei politice de la putere.
Insa acum nu este cazul,Moldova nu e membru UE.Puteti Informa lumea,tineretul,ONG-urile,sa se apuce de treaba,si drept rasplata va veti obtine voturi pentru PNL,pentru aceste eforturi informative,de sustinere,invatare de proiecte UE,cursuri chiar.Castigul e pentru toata lumea,iar Basarabia se va ridica.
Nu sustin si nu voi sustine niciodata vreun guvern marioneta de-al lui Vlad Filat,plahotniuc si alte gasti mafiote de afaceristi corupti.
In schimb societatea civila poate face multe in Basarabia,in acest moment,nu asteptand aderarea la UE.Aderarea la UE este o confirmare a progresului.Iar daca progresati o sa fie doar cei imbogatiti prin coruptie,va puteti lua adio de la Basarabia,ca doar emigrarea o sa fie solutia.
Dar in acest moment se pot face multe lucruri utile la Chisinau.Profitati de ele,ca toti aveti de castigat,iar imaginea PNL va fi foarte puternica in mass-media,societatea civila,tineret.Vedeti link-urile,site-urile,si analizati realitatile,pentru ca in joc este soarta Basarabiei,si a voastra a celor ce traiti acolo.
CONCRET:
1.ONG-ul X din Chisinau contacteaza(a se vedea link-urile de mai sus din comentarii) ONG-ul Y din Romania Germania Franta,sau oricare alt stat membru UE.
2. ONG-ul Y din Occident e de acord sa colaboreze cu ONG-ul din Basarabia.ONG-ul din Basarabia face proiectul de voluntariat(ofelinate,scoli,spitale,azile de batrani,cu voluntari straini),si il trimite ONG-ului din occident sau Romania.Acest ONG din Germania sau Romania va depune proiectul la el in tara lui,iar banii ii va trimite in Basarabia.Asa procedeaza multe ONG-uri.
ONG-urile din Basarabia de asemenea pot trimite voluntari in tarile membre UE,fiind SENDING ORGANISATION,pentru proiectul YOUTH IN ACTION(EVS)
European Volunteer service.Pot fi si HOSTING ORGANISATION(primind voluntarii straini,din banii Comisiei Europene,pentru cazare,mancare,etc,salarii la ONG)
Practic ONG-urile din Basarabia nu au nimic de pierdut! Absolut nimic.
Proiectele SALTO,etc
http://ec.europa.eu/youth/evs/aod/hei_list_from_query.cfm
Stimata doamna Pavlicenco, in situatia noastra,este nevoie de coeziune. Caci ne paste umbra Estului si Junta comunistoida. Ceea ce s-a intamplat, s-a intamplat. Nu putem fi adolescenti intarziati, nu ne putem consuma la nesfarsit in ura. Important este sa lasam in urma momente care se incheie de la sine. Schimbarile externe pot simboliza procese de evolutie. Dar ura de-acasa? Trufia, orgoliul, ranchiuna! Pericolului acelor forte anti-UE, care-si dau mana, este mult mai mare decat se crede. Chiar e nevoie de explicatii? Aduceti-va aminte ca nimeni ci nimic nu este indispensabil. Nici vesnic. Este, asadar, imperios ca toate fortele democrate, patriotice, sa faca front comun, indiferent de simpatii, pentru a-i anihila pe nelegiuitii moscoviti.
PLDM-sunt Talibanii Rep.Moldova!
Ne va trebui timp,ca sa ne refacem,ca parte a neamului romanesc!
Eu vreau sa ma integrezi in Romania integrata in Evropa si nu in Evropa in afara Romaniei!
O vorba la talibanii platiti din bani furati de la popor!
Nu sperieti ariciul cu „curul”gol! Nu mai merge povestea cu venirea comunistilor la putere! Sa stins steaua lu’Voronin si iuduska Tkaciuk! Pericolul e in „Talibanul”de Lapusna! In „raketii”lu’Ulinici-Plohotniuk!
Treziti-va oameni buni!Mai spalati-va pe ochi,mai improspetiti-va memoria,altfel agungem la groapa cu gunoi a istoriei!Sau suntet bolnavi de „sindromul”Stokholm?
Sa lichidam consecintele pactului Ribbentrop-Molotov si toate vor veni la locul lor de la sine!
Si atunci vor disparea talibanii lu’Filatu,”rachetii” lu’Plahotniukul si,marele gunoi social a lu’Voronin si „iudusca”mark!
Sa ne trezim din somnul „narcologic” comunisto-talibanisto-raketist-o si, sa ne intoarcem acasa de unde ne-au furat raii!
Pe ceilalti rataciti politic,care se lingusesc pe linga alte partidu-te,in speranta ca le-a pica ceva si lor,sa nu se imbete cu apa rece!
Fara adevar istoric,nu exista adevar In Evropa unita!
==================================
Deputatul Bogdan Diaconu de la Bucuresti:
–––––––––––––––––––––––––––––
” Jocul dublu al Ucrainei cu UE,
ALARMA pentru ca Moldova să grăbească
Re-Unirea cu România !”
Adevarul ro / 14 Nov.2013
Ucraina şi-a scos opţiunea geo-politică la licitaţie, pendulând între UE şi Rusia. Cum se va descurca Republica Moldova, o ţară mică, prinsă în acest joc peste capul său?
Ezitările Ucrainei reprezintă de aceea un semnal de alarmă pentru ca Moldova să grăbească Re-Unirea cu România şi să se pună astfel la adăpost de un viitor nesigur.
Există foarte mulţi unionişti în Republica Moldova şi ei nu au nevoie de argumente pragmatice pentru Re-Unificare. Pentru ei, Re-Venirea Moldovei în sânul ţării mamă este o chestiune de suflet, de principiu şi de adevăr istoric.
Dar chiar şi cei care stau pe margine şi nu au simţăminte româneşti au destule argumente practice de a grăbi această unire dacă se uită la evoluţiile din zonă. Cum îşi va construi Moldova viitorul dacă Ucraina continuă cu jocul dublu (detalii AICI), iar UE va trebui să ţină cont de dorinţele acestui stat mare cu care Moldova are graniţă?
În egală măsură se pune problema Transnistriei, la care multă lume se uită cu poftă necuvenită. Pe măsură ce influenţele se dispută şi se împart peste areal şi peste capul ei, apare evident că singura soluţie realistă şi eficientă pentru Republica Moldova este să-şi regăsească locul în interiorul statului român într-o formulă de regiune administrativă descentralizată cum vor fi şi celelalte regiuni în urma efectuării procesului de descentralizare aflat pe ultima sută de metri.
Le propun aşadar celor care judecă strict pe bază de interese să evalueze soluţia intrării în UE a Republicii Moldova pe baza Re-Unificării cu România. Brusc, zona ar intra sub protecţia de a fi parte a unei ţări deja membră a Uniunii şi a NATO, ceea ce ar schimba cu totul raportul de forţe din zonă. Orice stat ar mai ridica pretenţii sau ar face presiuni asupra Moldovei s-ar trezi confruntat cu un stat membru NATO şi UE, din care Moldova ar face parte.
Pe măsură ce influenţele se dispută şi se împart peste areal şi peste capul ei, apare evident că singura soluţie realistă şi eficientă pentru Republica Moldova este să-şi regăsească locul în interiorul statului român într-o formulă de regiune administrativă descentralizată cum vor fi şi celelalte regiuni în urma efectuării procesului de descentralizare aflat pe ultima sută de metri.
Minorităţile sau alte etnii decât cea română de pe teritoriul Basarabiei nu au de ce să fie speriate de unirea cu România. Trebuie doar să se uite ce drepturi au minorităţile la noi în ţară ca să se convingă că nu vor avea de suferit, dimpotrivă. La fel ca alte minorităţi din România, vor avea şcoli, îşi vor folosi limba, dar ce avantaje nu vor avea?
Aşa încât, pragmatismul ar trebui să determine toate păturile sociale şi etnice din Republica Moldova să accepte şi chiar să se implice activ pentru RE-UNIRE !
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
————— ♥ BASAⱤABIA E ⱤOMÂNIA ♥ —————
—————♥—♥—♥— RE-U N I R E ! —♥—♥—♥———
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
unionist unionist,dar sa vedem realitatea in care traim.De cai verzi pe pereti si miere la robinetul unionist,trebuie sa va feriti ca este o capcana mai mare decat UE.
Moldova se indreapta spre UE numai din cauza Romaniei,care a dat 1 milion de pasapoarte romanesti la basarabeni,iar acum UE e nevoita sa scoata VIZELE pentru Moldova!
Aproximativ 800000 de basarabeni in acest moment traiesc in UE, 300000 in Romania,ba chiar mai mult,restul in Occident! Anglia,Spania Italia Germania si alte tari!
Incetati sa mai visati la o unire salvatoare care ar aduce lapte si miere! in Romania de la 1 januarie strainii din tariile UE pot cumpara pamant in mod direct,Romania e iNSTRAINATA total,nu mai visati la cai verzi pe pereti,ca FONDURILE EUROPENE in Romania a fost un dezastru total,eu incerc sa va deschid mintea,la CHISINAU,ca acolo se poate face treaba acum!
Fortele NATO si UE si nici RUsia(aliatnul nr 1 al GERMANIEI tov ANGELA MERKEL) NU DORESC UNIREA BASARABIEI CU ROMANIA!!
incetati sa visati la cai verzi pe pereti.Unificarea GERMANIEI din 1990 a fost in alt context,in contextul in care GERMANIA de est nu avea minoritate RUSEASCA,gagauza fanatica,gata oricand sa se opuna fanatic unei unificari.in GERMANIA DE EST traiau germani si atat!!!
Contextul general,permite o alianta si un tratat MILITAR secret intre MOLDOVA si ROMANIA,si intre MOLDOVA si NATO,in cazul unui conflict cu rusii,insa pana la …….UNIFICARE cu Romania e cale lunga.
Acesta este contextul real in care traim
SI UNITI CU ROMANIA,voi tot la suflet si vrajeli va folositi cu nerusinare,dar nu oferiti o SOLUTIE pentru basarabenii integrati fie in UE,fie in ROMANIA!
si UNIREA CU ROMANIA tot la FONDURI EUROPENE va duce!!! si tot nu vreti sa intelegeti,parca sunteti batuti in cap,ca trebuie ca BASARABIA sa se dezvolta,fie ea membru UE,fie ea unita cu ROMANIA,si ca dezvoltarea se poate face doar cu BANI EUROPENI si nimic altceva!
NU VINE NIMENI DE LA BUCURESTI SA DEA MURA-N GURA pentru fonduri europene,acolo e o mafie si o caracatita de te sperii!!
eu am venit sa va arat CE PUTETI FACE CONCRET la Chisinau,fara a avea nici un interes,vreau doar sa va vad LUMINATI si ca se face treaba,si nu doar se arunca SLOGANE,si sentimentalisme ieftine pentru naivii creduli! UNIREA CU ROMANIA sau integrarea UE e tot un drac,TOT LA FONDURI EUROPENE AJUNGETI! apucati-va de treaba,vedeti mai sus ce am scris,vedeti site-urile!!!
http://tv-patriot.blogspot.ro/
sunt doua tipuri de oameni: cei care viseaza asteptand,pe cai albi sa vina fat frumos unionistul,si cei PRAGMATICI care acceseaza fonduri europene,si aduc UNIREA direct prin munca inteligenta.Nu ma refer la coruptii din guvernul din Chisinau,ci la societatea civila din Basarabia,la cele 2 ONG-uri amarate care au reusit pe forte proprii!
SI UNIREA BASARABIEI CU ROMANIA,TOT LA FONDURI EUROPENE SI PROIECTE EUROPENE VA DUCE!! accesati banii europeni,faceti ONG-uri,aduceti voluntari straini in Basarabia,voluntari din Romania,din Germania din Franta,aduceti banii europeni,faceti PROIECTE pe societatea civila,si incetati sa mai visati,sa PROMITETI aiureli,sentimentalisme,ca istoria nu o fac vanzatorii de iluzii,ci aceia care pun umarul la FAPTE!!E si asta o strategie sa iei naivii si credulii,si sa le promiti,ca apoi sa pui mana pe ciolan.
Dar asta inseamna ca ajungi la groapa de gunoi a istoriei!! nici o diferenta cu coruptia din PCRM.
Eu sunt din Cluj,m-am nascut aici si aici traiesc.Am fost in Basarabia de cateva ori,insa cand vad cat de gresit gandesc fie rusofonii,fie unionistii,unii asteptand rusii sa vina,altii asteptand romanii sa vina,dar NIMENI nu vrea sa ia taurul de coarne,sa se apuce de proiecte europene,sa aiba experienta,sa plece voluntar in ANGLIA,sa faca bani,experienta,apoi ONG-uri in Chisinau cu relatiile de prietenie cu fonduri europene,cu oficiali europeni.
Ca sa ajungi la putere trebuie sa ai o strategie generala.Dar sa promiti asa pur si simplu UNIREA,si apoi sa fii un iurie rosca,gata pe ciolan,vin,putere influenta,sa-ti faci plinul in conturile bancare si sa pleci apoi in opozitie sa critici,este o crima.Acuzam coruptii ca sa devenim noi apoi si sa luam ciolanul.
NU ASA SE FACE!! nu dau nume nu acuz pe nimeni,dar sunt satul de naivi,sunt satul de mincinosi,sunt satul de vrajeli.Luati taurul de coarne,si apucati-va de treaba.Influenta in societate o obtii prin implementarea unor proiecte,cat de mici,dar vizibile.Un orfelinat,un azil,o scoala,spital.Nu mai mult! apoi vine recompensa,voturile,si noi proiecte de pe alt nivel,de la primarii,de la guvern,de la putere.Insa in mod ONEST nu prin manipulari si minciuni!
Moldova nu se va uni cu Romania pentru ca se opune ANGELA MERKEL,VLADIMIR PUTIN si OBAMA,prin NATO.Restul sunt povesti vanatoresti.SOLUTIA este sa faceti proiecte europene,la inceput pe partea de ONG societate civila,in parteneriat cu Occidentul si cu Romania.Apoi primarii la sate,apoi orasele,si treptat spre guvern la putere.
IULIA TIMOSENKO o vrajeala ieftina germano-ruseasca,Molotov-Ribbentrop
Aceasta femeie,agent KGB FSB cel mai probabil a delapidat fondurile revolutiei ORANGE anti-ruseasca,ducand la prabusirea revolutiei pro-americane ORANGE din Kiev!
A fost luata imediat in brate de GERMANIA si ANGELA MERKEL si UE,pentru ca GERMANIA e cel mai bun aliat al RUSIEI!
Pentru ca GERHARD SCHROEDER fost cancelar german e ACTIONAR LA MOSCOVA la GAZPROM!
pentru ca IULIA TIMOSENKO este de fapt implicata in spionaj multiplu,care a incercat cel mai probabil DISTRUGEREA UCRAINEI.
Ucraina NU doreste sa o predea pe TIMOSENKO in GERMANIA sau in UE pentru ca are multe secrete de ascuns,care le-ar putea declara aceasta femeie,despre REVOLUTIA ORANGE,in acelasi timp UCRAINA si-ar distruge relatia cu RUSIA si ar pierde multi bani la pretul de gaze.
Pe de alta parte,daca o preda pe TIMOSENKO in Occident cica la ,,tratament,, automat RUSIA va rupe relatiile comerciale cu UCRAINA si cele politice de gaz.
In acelasi timp jumate din populatia Ucrainei e rusofona si pro-ruseasca,si nu ar fi sigur ca UE doreste integrarea Ucrainei,deci KIEVUL nu poate sa riste atat de mult pentru un caz TIMOSENKO!
Insa pe MOLDOVA ar trebui sa o doara in cot.MOLDOVA e langa ROMANIA,si trebuie sa se intereseze de parcursul spre UE.
MOLDOVA e mult inaintea UCRAINEI pentru ca e un stat MIC usor de integrat in UE,un stat cu o populatie mica,de 2,8 milioane locuitori(restul fiind plecati in straintate).
Nu va luati dupa zvonuri.
Daca la VILNIUS se decide DA semnarii de catre CHISINAU a tratatului,atunci si mai serios trebuie luata in seama varianta cu ONG-urile!!
https://www.google.ro/search?newwindow=1&site=&source=hp&q=evs+youth+in+action&oq=evs+youth+in+action&gs_l=hp.3..35i39j0i22i30l9.140.2792.0.2933.19.17.0.0.0.0.266.2077.5j7j4.16.0….0…1c.1.31.hp..8.11.1203.50PrXlIKaT8
Draga V Puscasu.Eu sunt în Belgia de 10 ani,din care mai bine de 5 ani,ca presedinte al unui ONG”Basarabia@Bruxelles”tot lupt sa-i conving pe cei de la guvernul RM sa accepte finantarea de proiecte,de catre potentiali,seriosi investitori din mai multe tari Occidentale – Belgia,Germania,Olanda si Franta, în cele mai importante domenii:-Infrastructura,Energetica,Mediul si Agricultura-,la carde am primit niste raspunsuri ce mi-i jena sa le prezint aici(pot sa ti le spun la ureche,ca nu de alta da suntem în ajun de…Vilnusului)Si ce-ai fi facut,sau ce vei face cu cu Azilele si cu toate minunile pomenite de matale,dupa ce le faci(le constriesti)Te-ai gândit?Cu ce-i hranesti,cu ce le întretii?Tot cu banii UE? Cu drag GRIGORE VULPE,Bruxelles
Pt Dragos Stancu
Pai, faceti coeziune, mai ales cu oligarhii si coruptii, ei abia va asteapta… Ei cu saci cu miliarde furate si noi cautind mijloace sa tinem staful, ia coeziune mai iese, nu saga…
Pt Vlad Puscasu
La ce am mai citit legat de replicile pe care vi le-au dat vizitatorii aici, ma intreb – sunteti naiv sau va faceti? Pretindeti ca ati cunoaste situatia din RM? Eu, una, – nu cred.
As putea sa va raspund la fiecare rind postat, nu o fac pt ca nu cred ca are rost.
V-as mai sugera sa ne lasati in pace cu Iurie Rosca, nu avem nimic nici cu el, nici cu faptele lui si nici cu modelul lui. Si mai insist sa cititi site-ul http://www.consiliul-unirii.ro, unde puteti vedea programele unionistilor nostri, ca sa nu mai spuneti – ofensator si incorect – ca noi, unionistii din RM, vorbim doar de Unire, fara sa spunem si cum o facem. Va rog, nu aruncati fraze incorecte, pt ca ne putem supara. Informati-va, nu vorbiti pe degete despre ce nu stiti.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
————— ♥ BASAⱤABIA E ⱤOMÂNIA ♥ —————
—————♥—♥—♥— RE-U N I R E ! —♥—♥—♥———
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
@VULPE
Stimate d-le Vulpe Grigore,aveti dreptate in ceea ce ati scris,asa este insa ONG-urile se pot inter-conecta si fara ajutorul sau implicati guvernului filat,leanca,sau care guvern corupt ar mai fi la Chisinau. Repet,ONG-urile pot lucra in interiorul UE cu Moldova,foarte bine fara nici un ajutor sau sprijint de la guvern.
Si da,aveti dreptate ca doar cu fondurile europene ONG-urile pot face treaba,azile,orfelinate,proiecte.Finantarea ONG-urilor pentru EUROPA DE EST(membra UE) va dura ani multi si bine,pentru ca inca bugetul statelor din europa de est nu au bani,sa aloce ONG-urilor,asa cum de exemplu bugetul statului GERMAN aloca ONG-urilor din Germania.Occidentul nu mai primeste fonduri structurale europene,pe partea de societatea civila,pentru ca nu mai au nevoie,ei se finanteaza de la statele lor nationale direct! pe cand Europa de est,e vai si amar de ea.De aceea va rugam sa recititi ce am scris,sa vedeti toate site-urile la care v-am trimis si sa contactati ONG-urile din Occident.
D-le Vulpe,dvs din Bruxelles puteti cu ONG-urile de acolo din Belgia sa faceti COLABORARE directa cu ONG-urile din CHISINAU,si sa implementati proiecte serioase in Basarabia.Nimic nu va opreste,nu aveti nevoie pentru asta aprobarea nici unui guvern din Chisinau,o puteti face in mod direct,prin proiectele ONG-urilor din Moldova,sa colaborati cu BELGIA pentru proiectele din Chisinau,din banii UE,si finantari diverse.Aceasta este parerea mea,si raman la ea. Nu trebuie sa asteptati nimeni de la guvern nimic,pentru ca asa v-a obisnuit regimul comunist diabolic,si asa gandesc si romanii din Romania,dupa 45 ani de comunism.Ei ASTEAPTA ca guvernul sa dicteze si sa traseze sarcini,ca pe vremea comunistilor! in DEMOCRATIE fiecare se descurca si are propria initiativa.Asta nu au inteles romanii nici in Romania nici in Basarabia,si nici alti estici europeni,care au trecut prin regimul terorist de origine comunista.
ROMANIA MARE:
O carte postala-felicitare de Ziua Marii Uniri de la 1 decembrie 1918,
Unire inceputa la Chisinau la 27 Martie 1918
–––––––––––––––––––––––––
RE-UNIREA NOASTRA APROPIATA
CU PATRIA-MAMA ROMANIA MARE EUROPEANA:
„Știu cine sunt, de unde vin și încotro merg…”
Autor: Mihăiță Cevdaru
Sursa: curaj.net / 11 Nov. 2013
–––––––––––––––––––––
Eu sunt român și doresc să trăiesc în România.
Eu îmi doresc Unirea Basarabiei cu România.
Eu știu cine sunt, de unde vin și încotro merg.
Dar TU ?
Știu cine sunt, de unde vin și încotro merg.
M-am născut in Uniunea Sovietică.
Trăiesc în Republica Moldova.
De naționalitate oficial sunt bulgar, deoarece am strămoși bulgari.
Dar am și strămoși români.
Deci sunt și român, și mă mândresc cu acest fapt
nu mai puțin decât de faptul că sunt bulgar.
Pământul pe care m-am născut a fost călcat de nenumărate ori
de popoare cotropitoare, începând cu hunii lui Attila
și tătarii lui Batu-han și terminând cu Imperiul Otoman,
Imperiul Rus și Imperiul Sovietic.
Dar de fiecare dată neamul român și-a păstrat valorile naționale
și de fiecare dată a rezistat.
Oare noi acum, când de facto nu suntem cotropiți de nimeni, ne dăm bătuți?!
Oare noi am uitat așa de repede ce înseamnă IDENTITATE NAȚIONALĂ?!
Oare ne place nouă așa de tare să fim o turmă de oi mânată spre pierzanie
de haita de lupi de la guvernare ?!
NUUUUUUUUU!
Sângele apă nu se face!
Suntem ROMÂNI și în noi curge sângele marilor Traian, Decebal, Mircea, Vlad,
Stefan, Doina și Ion și tuturor celor ce au ieșit în Piața Marii Adunări Naționale
în august 1989 și au strigat în gura mare că sunt români
și doresc să vorbească limba română.
Eu sunt român și doresc să trăiesc în România.
Eu îmi doresc RE-Unirea Basarabiei cu România.
Eu știu cine sunt, de unde vin și încotro merg.
Dar TU ?
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
————— ♥ BASAⱤABIA E ⱤOMÂNIA ♥ —————
—————♥—♥—♥— RE-U N I R E ! —♥—♥—♥———
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Florica unirica bombonica
habar nu ai incotro mergi.Esti roman te bati cu pumnul in piept,si cu asta ai impresia ca ai rezolvat totul,ca va curge lapte si miere la robinet.Vise placute si cale batuta! si eu sunt roman,dar patriotismul se traduce in FAPTE si nu in declaratii sforaitoare.Va doresc vise placute in continuare.
Ptru dl Puscasu.Vad bine ca va antrenati în polemici inutile cu mine cât si cu Dna V Pavlicenco.Nu stiu ce profesati,însa cu siguranta nu prea ati avut tangenta cu exercitarea functiilor administrative în RM ori cu politica moldoveneasca.Acolea,unde rari functionari îsi cunosc DATORIA cunoasterii nevoilor sociale si economice, si nici obligatiunile functionale.Încercati,cum v-am spus,sa va duceti cu un proiect facut afara si care e de o importata atât economica majora,cât si strategica,cu finantare 85 la suta din afara.Va duceti la Min Mediului,la Min Constr si Dezv regionale – si… apoi mai vorbim.
Dar pâna atunci va-si sfatui amical s-o lasa-ti în pace pe dna Pavlicenco – nu-i reprosati.Ca Ea ne-ar trebui ceva – mii. Nu mpo luati anume de rau…
Cu respect Gr Vulpe
stimate domn,eu v-am transmit un mesaj,dvs ati inteles cu totul altceva.V-am repetat ca NU ARE A FACE NICI UN GUVERN DIN CHISINAU,cu fondurile europene de care vorbeam!
ONG-urile din CHISINAU aplica prin intermediul ONG-urilor din tariile membre UE ROMANIA GERMANIA,la agentiile respective,si primesc banii pentru proiectele din Basarabia!
http://www.tinact.ro
Nu inteleg ce-i asa de greu de inteles ceea ce am spus? n-are nici o legatura guvernul fleanca,filat,sau oricare ar fi el,cu ceea ce am scris eu.Nu dau doi bani pe ghimpu,filat,plaho, sau oricare alt politician din Chisinau,de talia celor ce au fost la putere sau sunt si acum.Pentru ca acei politicieni sunt total incapabili de a face ceva util.
ONG-urile din Moldova sa se acrediteze la YOUTH IN ACTION(EUROPEAN VOLUNTEER SERVICE),si sa colaboreze cu ONG-urile din OCCIDENT si Romania,si sa aplice proiecte prin acesti intermediari,cu fonduri europene.N-are treaba nici o agentie guvernamentala din Chisinau cu treaba asta!
Aveti in MOLDOVA doar doua amarate de ONG-uri ( MIRAS MOLDOVA si ADVIT MOLDOVA) care primesc fonduri europene,in mod direct de la UE(fara guvern).N-au nici o legatura ONG-urile astea cu guvernul fleanca,filat sau oricare ar fi ele.Pentru ca MOLDOVA NU E MEMBRU IN UNIUNEA EUROPEANA,si NU ARE AGENTII EUROPENE PENTRU PROIECTE EUROPENE! am fost clar?
dar restul ONG-urilor din Moldova ce fac? de ce nu aplica pentru colaborare europeana?
http://ec.europa.eu/youth/evs/aod/hei_list_from_query.cfm
PS:asta am propus doamnei PAVLICENCO VITALIA: sa fie prin PNL o PLATFORMA pentru societatea civila si pentru ONG-uri,pentru a INFORMA,PROMOVA,pentru a aduce ONG-uri straine la Chisinau,pentru a colabora cu ONG-urile bastinase din Moldova.
E ceva rau in asta?e chiar asa imposibil de realizat,sau de inteles?PNL ca partid ar avea numai de castigat ELECTORAT,STIMA respect pentru ca a oferit solutii PRACTICE pentru tineret!
Sa stati asa, in treaba, doamna Pavlicenco. Mult si bine! Si sa va bucurati de cum necheaza infractorii lui Tkaciuk. Sau, mai bine, de cum se bucura muscalii de prostia endemica si de mintea scurta a romanilor basarabeni. La manie, cu Unire, ca sa faceti Modldovioara de tot rahatul! Sau, poate, v-ati luat libertatea de a fi serba? De ce sa mai aiba omul incredere in unionisti, daca nu stiu sa se uneasca, daca nu vor sa faca scut, la nevoie?! Scanciti, facand-o pe mironosita, fara pic de rusine.