Presedintele PNL Cahul, profesoara Nina Tampiza, a fost concediata din serviciu si ii scrie ministrei Savga

Nina Tampiza, presedintele Organizatiei teritoriale PNL Cahul, se plinge de mai multa vreme de problemele pe care i le tot creeaza conducerea Liceului unde activeaza. Iata ca a fost concediata si ii scrie ministrei Larisa Savga. Rugam Ministerul sa intervina si sa examineze legalitatea deciziilor in liceu referitor la Nina Tampiza. Am fost rugata de dna Tampiza sa postez pe blog scrisoarea ei catre ministra.

„Multstimată Doamnă,

Sunt profund indignată că s-a comis o nelegiuire: vineri, 22 mai 2009, am fost eliberată din lucru, precum că aş fi absentat fără motive întemeiate (ordinul se anexează) după părerea Directorului Liceului “Ioan Vodă”, Constantin Chiciuc, în zilele de 17, 21, 22, 23, 24 aprilie 2009. Vreau sa vă aduc la cunoştinţă că:

1. Pentru aceste zile, cind, de fapt, elevii sunt în vacanţa de Paşte, eu am depus la data de 15 aprilie 2009 o cerere inregistrată cu Nr. 458 la secretariatul Liceului Teoretic “Ioan Vodă”, în care, conform Art.115, p. 5, din Codul Muncii, citez: ”Concediul de odihnă anual poate fi acordat integral sau in baza unei cereri scrise a salariatului poate fi divizat in două părţi, una dintre care poate avea o durată  de cel puţin 14 zile calendaristice”, am rugat să mi se acorde citeva zile de concediu pentru perioada 17-23 aprilie 2009, indicînd, totodată, motivul absenţei mele în această perioadă (cererea se anexează). La data de 17 aprilie 2009 în Liceul Teoretic “Ioan Vodă” s-au ţinut lecţii de 35 min, în această zi am avut doar 4 lecţii a cîte 35 min, ceea ce rezultă că am absentat 1 oră şi 40 min. In timpul vacanţei de Paşte toţi profesorii din Liceul “Ioan Vodă”, inclusiv eu, am avut 2 zile metodice, data 21 şi 24 aprilie 2009, zile cind te autoinstruieşti cum ţi-i pofta. Eu mi-am ales această autoinstruire în cadrul festivalului de teatru în limba franceză din oraşul Catane Sicilia, unde am posibilitatea să privesc 3-5 zile la rînd cîte 5-7 spectacole pe zi în limba franceză, astfel îmbogăţindu-mi cunostinţele în domeniul predării limbii franceze prin teatru, învăţînd expresii noi, dezvoltîndu-mi competenţele comunicării orale în această limbă.

2. Potrivit Declaraţiei Universale a Drepturilor Omului:

Articolul 20. Orice persoană are dreptul la libertatea de intrunire şi de asociere paşnică. Nimeni nu poate fi silit să facă parte dintr-o asociaţie.

Articolul 22. Orice persoană, în calitatea sa de membru al societăţii, are dreptul la securitatea socială; ea este îndreptăţită ca prin efortul naţional şi colaborarea internaţională, ţinîndu-se seama de organizarea şi resursele fiecărei tări, să obţină realizarea drepturilor economice, sociale şi culturale indispensabile pentru demnitatea sa si libera dezvoltare a personalităţii sale.

Articolul 23. Orice persoană are dreptul la muncă, la libera alegere a muncii sale, la condiţii echitabile şi satisfacatoare de muncă, precum şi la ocrotirea împotriva şomajului. Orice om care munceşte are dreptul la o retribuire echitabilă şi satisfacatoare care să-i asigure atît lui, cît şi familiei sale, o existenţă conformă cu demnitatea umană şi completată, la nevoie, prin alte mijloace de protecţie socială. Orice persoană are dreptul de a întemeia sindicate şi de a se afilia la sindicate pentru apărarea intereselor sale .

Articolul 27. Orice persoană are dreptul de a lua parte în mod liber la viaţa culturală a colectivităţii, de a se bucura de arte şi de a participa la progresul ştiintific şi la binefacerile lui. Fiecare om are dreptul la ocrotirea intereselor morale şi materiale care decurg din orice lucrare ştiinţifică, literară sau artistică al cărei autor este.

3. Conform Legii Invătămîntului:

Articolul 34. Învăţămîntul complementar (extraşcolar). (1) Învăţămîntul, la toate nivelurile şi treptele, se completează prin activităţi extraşcolare, care au menirea să dezvolte aptitudinile şi capacităţile individuale, să satisfacă diversele interese şi opţiuni ale individului. (2) Activităţile extraşcolare au profil ştiinţific, cultural – artistic, sportiv-turistic, tehnico-aplicativ. (3) Învăţămîntul complementar se organizează, pe grupe şi individual în diverse instituţii extraşcolare (cluburi, palate ale preşcolarilor şi elevilor, tabere şcolare, baze sportive, turistice şi de agrement etc.), precum şi în cadrul instituţiilor din reţeaua de învăţămînt. (4) Finanţarea învăţămîntului complementar se face de la bugetul de stat şi bugetul local, precum şi din taxe de studii, sponsorizări, donaţii şi din alte surse financiare legale. (5) Elevii şi studenţii se pot reuni benevol în diverse asociaţii, în conformitate cu prevederile legislaţiei în vigoare.

4. Legile enumerate mai sus, personal le respect şi le practic prin munca mea neremunerată în cadrul AO JUNACT.

De ce eu, ca adult şi ca profesor, nu am aceste drepturi?

De ce copiii trebuie să sufere din cauza unor capriciii politice, răzbunări personale ale unor funcţionari? Argument este răspunsul ex-ministrului V.Ţvircun, cînd, fără nici un motiv, nu ni s-a permis să participăm la festivalul de la Moscova încă în anul 2006, şi la festivalul de la Barcelona, părinţii AO Junact pierzînd 1000 euro.

De ce acum trebuia să rămînem cu vizele în buzunar, cu proprii bani cheltuiţi pentru apostila, pentru aviz de schimbare a numelui, pentru transport, vize etc., ca, într-un sfîrşit, să nu ni se permită sa participam la festival din cauza că lipseşte demersul Direcţiei Generale Învăţămînt,Tineret şi Sport Cahul, care pune accentul pe Ordinul Ministerului Educaţiei şi Tineretului n.744 din 01.11.2005, interpretat după bunul plac, în care se spune că „deplasările grupurilor de elevi peste hotarele ţării se permit doar cu autorizarea Ministerului respectiv”?

De ce Ministerul nu şi-a asumat responsabilitatea de a ne permite să participăm fără demersul Direcţiei Generale Învăţămînt, dacă autorizarea e permisa doar de Ministerul Educaţiei?

De ce  colegilor de la Căuşeni, care au plecat în Belgia graţie AO Junact, colegilor de la Chişinău – în Franţa, graţie AO Junact li s-a permis, dar AO Junact – nu?

Ce păcate a făcut Junact în faţa Ministerului Educaţiei de sunt umiliti şi batjocoriţi de atîtea ori?

Chiar atît de incompetenţi sunt cei de la Ambasada Italiei, de ne-au dat viza fără ca să menţioneze că în componenţa grupului sunt incluse 5 persoane care nu figurează în invitaţia oficială (fină aluzie că am face trafic de fiinţe umane)? Spre deosebire de funcţionarii Ministerului Educaţiei din Republica Moldova, de Direcţia Generala Învăţămînt Cahul şi de Directorul Liceului „Ioan Vodă”, care parcă s-au inţeles între ei, cei de la Ambasadă au vrut să colaboreze cu noi, de aceea am putut să prezentăm şi a doua invitaţie oficială, care coincidea întocmai cu lista participanţilor.

Unde este echitatea socială despre care se tot vorbeste atîta?

Cine are mare interes să-ţi bată joc de mine personal şi de copiii Liceului „Ioan Vodă?”

De ce sunt piedepsită că muncesc?

În Liceul „Ioan Vodă” sunt atitea probleme ce ţin de crearea condiţiilor de muncă pentru profesori, de ce nu se pune accent pe acele probleme, dar activitatea noastră оmpiedică pe cineva?

De ce aceşti funcţionari işi respectă drepturile lor, lezîndu-le pe cele a subalternilor?

Oare nu o fi asta abuz de putere?

Eu nu am lipsit nemotivat de la lucru, iar ca argument este cererea mea înregistrată cu nr.458 la secretariatul liceului, depusă la data de 15 aprilie 2009, fapt ce demonstrează că imi pasă de ceea ce fac. Că Domnul director nu a vrut să o semneze pozitiv, aş vrea să ştiu şi eu de ce, cu toate că bănuiesc de ce, dar ar fi mai bine să o spună dumnealui. E foarte simplu să spui „nu permit”, dar trebuie să fie şi motive destul de serioase ca să primeşti un răspuns negativ.

Rog să examinaţi această scrisoare şi să contribuiţi la restabilirea mea la locul de muncă, în calitate de profesor de limbă franceză în Liceul Teoretic „Ioan Vodă”din Cahul.

În caz contrar voi fi obligată să apelez la organele competente al Consiliului Europei, unde deja avem depus dosar pentru refuzul nemotivat al Ministerului Educaţiei din 2006 şi la Organizaţia Internaţională a drepturilor omului, care sunt şi ei la curent cu nelegiuirile ce se fac în jurul acestei asociaţii cu scopul de a fi distrusă.

În speranţa că veţi da o valoare activităţilor noastre deloc uşoare şi că sunteţi îngrijorată de destinul meu şi a copiilor mei, a celor ce sunt încadraţi în studierea limbii franceze prin teatru, rog, Excelenţă, să primiţi Înaltele mele Consideraţii.

Tampiza Nina fostă profesoară de limba franceza
la Liceul Teoretic „Ioan Vodă” din Cahul

Cahul,

26 mai 2009                               T

Loading Facebook Comments ...

27 Comments

Add a Comment
  1. Doamna Nina suntem cu dumneavoastra. Oameni ka dumnevoastra mai rar.

  2. D-na profesoara, sunt si eu din Cahul. Inca de cand invata sora mea la acest liceu (era aceeasi conducere) stiu despre nelegiuirile care se faceau. Acestea sunt lingaiii comunistilor. Ma mandresc ca mai exista oameni ca D-ra. Ne ramane doar sa speram ca suntem inca multi cei care gandesc altfel, speram totusi intr-o conducere care ne reprezinta si pe care o meritam cu adevarat. Altfel viitorul copiilor nostri este in mare pericol.

  3. Tovarasa tampiza poate a venit timpul sa prindeti la minte, ca cind trageti matza de coada in liceu in afara de linguseala pe la mai”marii”tai,scurgere de bani de la parinti si copii sub diferite forme mincinoase.

  4. Pentru catalin,
    „ca cind”ai fi stiind ce fac eu in liceu?
    Citi bani am scurs de la tine si parintii tai?Si daca esti atit de obijduit de „tovarasi”alde mine, de ce te-ai lasat scurs de bani?Unde ti-i demnitatea ta de om?
    Bine ti-au facut ca te-au stors de bani,poate te vei invata tu minte cum sa dai mita pentru ati pune o nota de trecere.

  5. Multumesc Alina.Succese la examene.

  6. Cornelia,
    am si depus dosarul in judecata.Va raspunde in fata legii pentru nelegiuirile pe care continua sa le faca.Un colectiv intreg este tinut sub minciuna lui,tinut mereu in frica.
    Da,vreau si eu exact acelas lucru pe care il spui si tu,cu atit mai mult ca am gustat din valorile europene,le-am vazut,le-am practicat,le-am implementat,dar uite cu de-alde „catalin”nu stiu unde vom ajunge.

  7. in primul rand:
    gramatica romana spune asa:”ca cand”=”obijduit”, adica vorbe de pe deal…
    in al doilea rand:”te-au stors de bani” ,poate ati vrut sa spuneti:” te-am stors de bani”?
    la final:am dovezi clare despre cum „ati vazut,practicat,implementat,”tocmai acele valori europene.
    SAU SA POMENIM PE SPATELE CAROR PARINTI ATI VIZITAT FRANTA?
    COPIII DIN CANTEMIR SI ACUM VA PLANG PRACTICILE „IMPLEMENTATE”.
    DACA MAI ORGANIZATI 2-3 EXCURSII IN FRANTA,LA ANUL PUTETI CUMPARA SIGUR SI POSTUL DE DIRECTOR AL LICEULUI DIN CAHUL.

  8. La anul frate, te cumpar pe tine, ca-mi placi nespus de mult.
    In privinta gramaticii esti cam dur.
    Cit priveste Cantemirul,iata imi pare rau, ca pe astea nu i-am insotit decit doar pina la Iasi ,Suceava,Ipotesti,Voronet.
    Tu la sigur nu ai fost printre ei,dar nu e tirziu.La anul,cumparindu-te, vei merge in Grecia sau Belgia.Ti-o promit.
    Si te rog,nu mai scri cu „cacafonii”
    Franta am vizitat-o nu pe spatele parintilor,prin proiecte finantate de ALF,AUF cu vize gratuite,bilet de avion gratuit,etc.Iar ceea ce numesti spate a parintilor,este munca mea.
    Cit priveste posturi de director,dargul meu,ti-l las tie,vad ca te picepi la directoii.Eu fac ceva mai aproape de sufletul meu.
    Ne vedem sanatosi la anul cind plecam in Grecia.

  9. Catalin da tu o cunoshti pe doamna Nina Tampiza . Vad ca multe cunoshti . nu e frumos sa vb. despre o doamna asa poate ati avut ceva in comun si na-ti impartit . RESPECT DOAMNA N. TAMPIZA

  10. Eu personal nu cunosc acest nume,poate persoana care se ascunde sub anonimat?Nu stiu.
    Stiu doar,ca sunt multi suparati pe mine,ca nu primeau notele care vroiau la limba franceza.Pentru a primi nota la acest obiect trebuiau sa munceasca din greu si asta ii nelinistea,adica chiar tremurau.
    Mai stiu un lucru:atunci cind pronuntam sau mai pronunt si astazi cuvintul „proiect”,unora in fata ochilor le apare loturi de pachete cu euro sau dolari.Catalin este unul dintre acestea.Insa nu ma supar,ba dimpotriva ma bucur, ca are tendinta de a se imbogati. Totdeauna am incurajat istetii, care pot sa faca bani pe cale cinstita.Retete insa nu pot da nimanui,chiar si lui catalin,ca eu din ceea ce fac nu am bani,am doar cunostinte de-a face,francezii numesc asta „le savoir-faire”.Nu-i doresc lui catalin decit acest „le savoir-faire”pentru intentiile sale serioase.
    Ii admir pe italieni, ca din piatra au putut sa faca bani si deaceea astazi au ajuns acolo unde sunt.

  11. pentru aleeee,
    la sigur o cunoaste,altfel nu putea sa scrie.Daca nu ar fi fost chiar elevul dumneaiei.

  12. RESPESCT pentru Doamna TAMPIZA

    Eu o cunosc pe Doamna Tampiza , e o doamna de aur si foarte desteapta , stiti cum e in Moldova asta cei destepti n-au dreptul sa se ridice mai sus si ii inkurca…Un specialist mai rar ca Dumneai…
    Numai niste invidiosi ar fi impotriva ei….

  13. Pt RESPECT pentru Doamna TAMPIZA

    Aveti mare dreptate legat de dna Tampiza si de faptul ca cei activi si destepti sint mincati fara scrupule de catre mediocritatile perfecte. De aia stam unde stam cu Moldovioara noastra mioritica…

  14. este o situatie foarte foarte delicata,cred ca au fost divergente de mult timp intre acesti doi.Nimeni nu e perfect , asa ca in situatia data poate nimeri orcine,indsa cu buna maniera cred eu ca putea sa obtina un compromis! e doar si el om……dar daca legile ……si mai ales persoanele de sus spun ca nu e voie……..atunci nu e voie………..oricum………prin demersul dat…….se intensifica relatiile de neintelegere cu oamenii legii si nu cred ca va avea un bun sfirsit………da si inca ceva…….s-a uitat de fapt ca la noi in tara de mult timp DREPTATE NU E!

  15. eu sunt de aceeasi parere cu #######. fiindca oameni au permis sa incalce legile, daca vom fi o tara mai deshteapta cu o democratie atunci oameni deshtepti se vor ridika :-bd

  16. pentru ########,
    „s-a uitat de fapt ca la noi in tara de mult timp DREPTATE NU E!”-nu sunt de acord.Nu este dreptate fiindca oamenii nostri nu o vor.Stii de ce ? Daca vorbim concret despre acest liceu,ceilalti colegi nu indraznesc sa spuna nici „mirc”,fiindca imediat li se pomeneste ca „ce, ai uitat cum te-am primit la lucru?”si multe de felul asta.Intr-un cuvint, toti angajatii,tre sa-i pupe mainile pentru binele care-l face.Eu ma tot intreb ce bine mi-a facut mie personal si nu prea gasesc raspuns.Mai degraba piedici am avut.
    „Nimeni nu e perfect”-asa este,dar 20 ani de slugarnicie oarba sefilor nu au perfectat, ci dimpotriva-alterat.Aici e buboiul.

    P.S.Sunt adepta omeniei si a relatiilor de colaborare nu a supunerii fortate,ceea ce a inercat sa faca d.Director:-a incercat sa ma impuna sa gindesc ca el,sa vorbesc ce vrea dinsul,sa puna mina pe un proiect ce nu-i apartine,sa ma impuna sa-l salut si sa-l respect,ceea ce categoric nu pot sa fac.I-am iertat prea multe,pina mi s-a urcat in cap.Acum nu se mai poate,e timpul sa se gindeasca la aceasta.

    Daca ####### este chiar directorul meu,ma bucur,caci tare am tinut sa afle acest lucru.Sau cel mai sigur, feciorul lui ii va transmite.

  17. Cainii latra iar caravana merge. D-na Nina, cainii oricum isi vor face treaba, chiar daca o sa mergeti inapoi. Urmati-va calea!

  18. Pentru 360 grade,
    multumesc pentru incurajare,asa voi face!

  19. mult stimata mea invatatoare dar nu profesoara spuneti-ne cum puneti note bune celor ce va aduc
    bomboane, parfumuri scumpe -pentru asta nota 10.Cind se termina toate acestea- nota 7..8.
    Sa le mai insir,metodele D-stra „profesionale”, sau sa le transmit direct D-nei Pavlicenco si D-ei
    ministru Savga?

  20. doamna nina tampiza dar partidul pnl este un pardit democrat, fiindca nu chiar il shtiu ???

  21. Valeria,
    ma bucur ca stii sa faci deosebire intre un invatator si un profesor.Numai ca tu nu ai de unde sa stii, cind am lucrat eu invatatoare si cind profesoara.Fostii mei elevi pe nume Valeria, nu scriu ceea ce scrii tu.Esti o provocatoare.Daca ai cazuri concrete despre bomboane,parfumuri si inca si scumpe,desigur transmite-le,vei lupta cu coruptia alaturi de d.Pavlicenco si d.Savga.Dar daca scrii sa ma sperii sau sa ma provoci la discutii de care doresti Dumneata,degeaba te stradui.
    Despre nota 10 gresesti amarnic,nu o pun nici cu bomboane nici cu parfumuri,doar in cazuri exceptionale cind copilul o merita(citeste instructia notarii).
    Te cred, ca ai cunoaste multe metode profesionale,dar ar fi bine sa mai cunosti si psihologia copilului si a parintilor,atunci vei avea o armonie perfecta in momentul cind aduni birfele.Ar fi cazul sa mai cunosti inca si motivele aparitiei acestor „metode profesionale” cum le numesti tu.Noi in pedagogie nu avem asa termen,tu il ai fiindca vii din strada si-ti bagi nasul in aceasta sfera,care de fapt nu o cunosti,dar ti-i mult sa vorbesti despre ea,ca asa e la moda acum.Se porneste o zvoana si toti dupa ea,fara prea multa gindire,analiza,cercetare.De ce nu esti tu in scoala sa lucrezi,sa-i inveti pe copii si parinti cum sa nu dea mita?Chiar ti-as propune sa introduci asa obiect in scoli si licee,poate atunci ati pretui ce face un dascal pentru societate si desigur, vei primi si ordin pentru inovare in stiinte pedagogice de la Minister sau Guvern.
    Nu va place, e mai bine sa va lasati copiii pe seama cuiva si sa-i reprosati:”Vi l-am dat ,faceti om din el”.E usor sa stai pe blog si sa vorbesti despre „metode profesionale”,de care habar nu ai.

  22. aleeee,
    eu de la nastere sunt liberala. Detest politica pina in maduva oaselor, dar am acceptat sa o fac, doar pentru o perioada. De ce? Spre deosebire de tine,care spui ca „nu chiar il shtiu” cu toate ca sunt sigura ca stii foarte bine ce vrei si cu ce scop scrii aceste cuvinte,am inteles ca acum ca niciodata, e nevoie de sustinatori. Eu sunt unul din ei.Nu am facut niciodata politica,decit tocmai in 2007, cind PNL a participat in alegeri. Nu te deranja,eu stiu foarte bine unde mi-i locul. Daca ai vrut sa-mi testezi capacitatile mele politice, sper ca prin acest mesaj ti-am satisfacut asteptarile.

  23. daca e sa fim pe cinste ,dumneavoastra nu ati fost iubita de toti copii ,si daca e sa ne aducem aminte citi au suferit din cauza dumneavoastra ,dar citi nu au suportat si au parasit liceul……..nemaivorbind de cei care va paraseau clasa!!!!!!!!!!

  24. Eu de loc nu am vrut de loc sa va testez,eu chiar nu aveam multa informatie despre acest partid. VOI sunteti cu opozitia si considerati ca a procedat corect……. Parerea mea spre opozitie m-au convins ca in aceasta tara este opozitie si ma bucur foarte mult, ca avem oameni deshtepti care vreau un viitor mai bun pentru copiii lor.

  25. Pentru pe cinste,
    un filozof spunea, ca este absurd sa placi la toti.Nu m-am straduit niciodata sa plac la toti copiii,fiindca sunt constienta:chiar sa depun cel mai mare efort,tot nu voi placea.Oricare alt profesor nu place la toti elevii si aceasta e foarte normal,e firesc sa fie asa.Si vreau sa mai spun un lucru,in pedagogie nu sunt retete standart.Fiecare copil este un caz aparte,o stiinta aparte,o atitudine aparte,o forma de lucru aparte,un principiu de lucru aparte.Citi copii in clasa, atitea forme de lucru vei avea.Nu poti sa-i modelez in deajuns, atunci cind parintii sunt impotriva progarmelor scolare,cind sunt completamente impotriva profesorului(la comanda cuiva),impotriva metodelor sale de lucru.Dar eu asa cazuri am avut.Unul din aceste cazuri a fost chiar feciorul directorului,caruia nu i-am placut niciodata sub motivul, ca mai cer sa stie si gramatica limbii franceze,mai ales scrisul, care este destul de dificil.
    Pe cinste,daca cunosti atit de bine situatia din clasa absolventa,chiar crezi ca tu ai placut si placi la toti?Nu fii banal.
    „…dar citi nu au suportat si au parasit liceul…”–
    E pacat sa-mi atribui o clasa, care de fapt nu era a mea personala, ci erau doar elevi ai liceului Ioan Voda,si ca acesti elevi aveau dreptul sa depuna dosarele de admitere in liceu, si tot la alegerea lor, erau liberi, sa le retraga.Nu eu eram si nu sunt persoana imputernicita de primirea dosarelor si eliberarea lor.Dar motivele de retragere a dosarelor au fost diferite,auzi,absolut diferite.Cuvintul „diferit” nu-ti permite sa pui pe umerii mei niste lucruri, care nu-mi apartin.Dar daca crezi in minciunile ce ti se spun,sau daca esti chiar directorul,atunci cred eu, ca nu face sa mai discutam.
    „…si daca e sa ne aducem aminte citi au suferit din cauza dumneavoastra”nu au suferit din cauza mea,ci din cauza limbii franceze,care o aveau la un nivel foarte slab, atunci cind veneau din scolile rurale.
    Si de la alte licee pleaca elevi si nu in numar mic,de ce nu pui intrebarea de ce pleaca si de acolo?
    Sau din clasa 10 A, unde din 26 au plecat jumatate din ei-acum avind 13,unii veniti din Chisinau,clasa ce nu am nici in clin nici in mineca cu ei?De ce eu, asa dintr-o data, am devennit o prsoana atit de importanta pentru cineva,dupa cite inteleg, in special pentru tine,pe cinste?,Te temi de concurenta?Apoi poti sa-ti faci bagajele si sa pleci…..unde te-or duce ochii,caci pina la urma judecata va decide cine-i strimb si cine-i drept,sa nu spun minciunos.
    Ca l-au crezut toti sefii pe acest director, asta nu inseamna ca are si dreptate?Maninca toti dint-o farfurie.Vom trai si vom vedea.

  26. Libertatea sunt eu,sa nu se sperie cumva cineva de pe aici.

  27. aleeee,
    ma bucur ca esti cu opozitia.Aici pe blog sunt scrise foarte multe lucruri interesante,inclusiv si despre PNL,daca ai timp poti sa citesti.Eu personal sunt de parerea ca toti liberalii sa mearga impreuna la alegeri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *