Guvernul Boc e contra anularii contului cu 500 euro! Aici video

pvg658-1.jpgpvg658-2.jpg

pvg658-3.jpg Sfatul_Tarii_1918Legat de declaratiile privind votul pro si contra in Parlamentul Romaniei in problema anularii sumei obligatorii de 500 de euro intr-un cont demonstrabil prin certificat de la banca pentru basarabenii care solicita viza pentru Romania, iata ce imi scrie un consilier de parlamentar din Bucuresti: 

“Cine a spus ca PSD si PNL au votat impotriva? Atunci nu cred ca mai e nevoie sa comentez. Nu este prima oara cand una se intampla in Parlament si altceva se livreaza presei. Aici este  linkul http://www.cdep.ro/proiecte/2009/600/50/8/pvg658.pdf cu Punctul de vedere al Guvernului asupra propunerii legislative. Vedeti argumentele si concluzia. Reamintesc – e vorba de Guvernul Boc (PD-L), ce propune respingerea proiectului de lege…”– al unui senator PD-L – adaug eu. Rog precizari si comentarii ale celor informati.

Iata si o explicatie venita de la un parlamentar roman:

„La insistenta Ministerului Afacerilor Externe, Guvernul Boc se impotriveste eliminarii obligatiei de probare a existentei contului cu 500 euro pentru basarabenii doritori sa obtina viza de intrare in Romania. MAE insista ca este vorba de o obligatie a Statului Roman fata de UE in etapa de preaderare la spatiul Shengen. Este adevarat, pina in prezent nimeni din Guvernul Boc nu a vazut acest acord intre UE si Romania si cele declarate de MAE sunt luate ca adevar absolut. Din aceleasi considerente de respect fata de angajamentele statului in relatia cu UE, s-au condus si senatorii care au votat impotriva propunerii lui Urban care, de altfel, nu a adus nici un fel de argumente juridice in sustinerea propunerii si combaterea pozitiei Guvernului… Pregatirea deosebit de proasta a propunerii Urban sugereaza ca PDL-stii erau constienti ca o astfel de propunere nu va trece examenul juridic la Senat, dar au decis sa faca putina propaganda de prostire a basarabenilor. De mentionat ca Presedintele Basescu a promis public basarabenilor sa elimine acesti 500 de euro in vizita sa recenta la Chisinau. Este cazul ca domnia sa le ceara celor de la MAE sa-i prezinte adevarata situatie a relatiei Romania-UE la acest subiect”.

Inca o remarca a mea: am vizionat integral examinarea chestiunii pe http://senatonline.ro/article-10-02-2010-124218.html. Problema cu cei 500 euro e aproximativ intre minutele 70 si 94. Daca privesti, e totul clar, dar nu asa cum spun pedelistii. Numai cit face ca reprezentantul Guvernului Boc, pe linga Avizul de respingere a initiativei legislative, se mai si „cufunda in confuzia” Consiliul Europei-Consiliul European… Acel reprezentant e in foto de sus, la stinga… Voi incerca sa pun pe blog secventa video.

Vitalia Pavlicenco

Loading Facebook Comments ...

170 Comments

Add a Comment
  1. Pt cei interesati

    Ati vazut ce a declarat si Dorin Chirtoaca legat de cei 500 de euro? Ca este o conditie a UE si Romania nu o poate anula simplu. Tocmai de aceea, probabil, Guvernul nu da un alt punct de vedere.

  2. In putin alt context

    Iata ce mesaj am primit prin e-mail

    Democraţie alea Ungheni!

    Consiliul Raional de Ungheni, chipurile democrat(au majoritate), la data de 11.02.2010 în cadrul şedinţei ordinare, s-au străduit sărmanii în frunte cu d-l preşedinte HAREA Ion din răsputeri, să alegă un director interimar pentru Spitalul Raional Ungheni. Este normal, da este prerogativa Consiliului Raional, dară ce este interesant că fiind cu majoritate democrată au ales dintre doi candidaţi comunişti! Asta este realitatea stimate cetăţean, care ai votat în 2007 pentru de(?)mocraţii de la Ungheni.

    Ei bine cînd s-a petrecut concursul (doi ani în urmă), V-am dat crezare(dar nu total) puterea centrală era comunistă, V-au curs mucuşorii că nu aţi avut putere!
    Da acuma ce nu vă ajunge?, puterea centrală Slava Domnului , (da!) pînă cînd o deţin democraţii, AIE, ori poate vorba cea, horoşomu tanţoru citoto meşaet! Am spus că pînă cînd o deţin puterea centrală, deoarece rîndurile partidului dezamăgiţilor(din cotidianul „Timpul”) în AIE creşte pe zi ce trece.

    Oare este numai prerogativa Consiliului Raional Ungheni? Da unde este democratul, d-l ministru Hotineanu? Ori nu este chiar democrat, cu fostul ministru Magdei, fostul vice Ţurcanu?

    Cei asta măi? Nu vedem schimbari în medicină, s-a terminat cu electorala, este necesar de facut politică şi adîncă politică în medicină, de întors credibilitatea doctorului în faţa pacientului, deoarece a fost ştirbită puternic de guvernarea populisto-comunistă, compromis prin umilinţă cu aşa zisă corupţie de o sută de lei şi multe altele.

    Da se face un lucru mare la moment, se scoate sîrma gimpată! Or este foarte necesar la moment şi primordial, să scoatem şi foarte rapid, şi sîrma gimpată din sufletul nostru homosoveticus, ca să putem fi acceptaţi în Uniunea Europeană şi nu numai! Da cum s-ă o scoatem dacă la Ungheni Consiliul Raional, chipurile democrat votează pentru doi candidaţi comunişti!

    PS. Cel mai interesant că pînă la urmă „democraţii” de la Ungheni, de fapt timpul a arătat că ei sunt mai comunişti decît comuniştii, n-o să înţeleagă lecţia de joi 11.02.2010, care le-a dat-o Bunul Dumnezeu, că n-au reuşit să aleagă Director interimar la Spitalul Raional, n-a cîştigat nici unul din cei Doi COMUNIŞTI. Le-a dat o şansă Dumnezeu inclusiv şi lui D-l ministru Hotineanu să devină democraţi cu adevărat! Să le ajute Bunul Dumnezeu!

    12.02.2010, Ungheni, Vasile DEZAMĂGITUL

    II rog pe cei de la Ungheni, care intra pe blog sa comenteze…

  3. pt V.P. Nu cred ca acei care tare vor sa plece in Romania nu pot gasi acei 500de euro pe cont. Africanii vin in Europa cu cite 3000, 5000 de euro, in credit si mor (se ineaca) in ocean fara sa ajunga in UE. Propun sa treceti de tabara care arata Europei ca Romania si Moldova nu trimit saracii in UE. Chiar daca in realitate este asa. In aceasta situatie sunteti pe o pozitie a partidelor de stinga. Cea ce nu corespunde dreptei. Noi toti care am venit in Occident am trecut prin datorii cu procente. Va rog in numele celor de orientare de dreapta sa fiti mai realista in politica, fie acea din Moldova, fie din Romania, fie din Europa…

  4. IN ACEST MOMENT , IN ROMANIA SE DA O MARE BATALIE , NESTIUTA DE NIMENI , INTRE CEI CARE AU CISTIGAT , SI CEI CARE AU PIERDUT,LA LIMITA !SE INCEARCA CHIAR IMPOSIBILUL , PENTRU A DESCREDITA ACTUALUL PRESEDINTE , SI PROMISIUNILE LUI , FACUTE POPORULUI DIN R.MOLDOVA !FORTELE , OLIGARHICE , SI TENEBROASE,CARE AU IN CONDUCERE MASS-MEDIA:ZIAR,REVISTA , TV, DUC O LUPTA ACERBA , IN DEZINFORMAREA , CHIAR A POPULATIEI ROMANIEI , REFERITOR LA NISTE PROBLEME STRINGENTE PENTRU ROMANIA !NU ESTE ZII , LASATA DE SUS , IN CARE POSTURI TV, CA : REALITATEA ( patron S.O.VINTU !), ANTENA2,ANTENA1,ANTENA3, TVR1,ETC.,DE DIMINEATA SI PINA A DOUA ZII DIMINEATA , SA NU INDUCA OBSESIV DE FORTAT , IN CREIERUL OAMENILOR , SI FAPTUL CA ZAPADA SI IMPEDIMENTUL CREAT DE EA IN MERSUL SOCIETATII , ESTE TOT OPERA , ACTUALILOR GUVERNANTI , IN FRUNTE CU PRESEDINTELE!ESTE O INCERCARE , FATISA , DE UN SOI DE MANIPULARE SI SPALARE SELECTIVA A CONSTIINTEI NATIONAL-SOCIALE DIN ROMANIA! IAR IN ALTA ORDINE DE IDEI, PROBLEMA CU CEI 500 EURO , ATIT DE MULT DISPUTATA , ESTE UN ELEMENT NEESENTIAL , FATA DE CEALALTA PROPUNERE , SI CARE TREBUIE DUSA PINA LA SFIRSIT : OBTINEREA CETATENIEI ROMANE IN MAX.5 LUNI .SI SA FIM , PUTIN , SI DREPTI : DACA FUNCTIONA ,. IN CONTINUARE , SISTEMUL SUBVERSIV , PE CARE UNII IL CUNOSC , IN CARE PLATEAU MII !, DE EURO , PENTRU UN PASAPORT ROMANESC! IAR , IN ALTA ORDINE DE IDEII , PROBLEMA CU CEI 500 EURO , ESTE O PROBLEMA TRASATA DE CONSILIUL EUROPEI , IAR ROMANIA , CA TARA MEMBRA U.E., TREBUIE SA O APLICE , DAR , IN ACELASI TIMP , NU SE VAD DEMERSURILE SI AJUTORUL OFERIT DE ROMANIA , ATIT FINANCIAR CIT SI POLITIC , PENTRU INTEGRAREA R.MOLDOVA , IN UE?….SAU POATE , PE UNII RADICALI SI NOSTALGICI,VA LOVIT SI PE VOI ..FLACARA VIOLET?,,,MIE ,PERSONAL , NU MI-A PLACUT POLITICA , CU TOATE CA , AM AVUT OFERTE IN ACEST SENS , SINCER , DAR EU SUNT OMUL CARE STIE SA CITEASCA PRINTRE RINDURI , SI PRINTRE CUTELE DE PE FRUNTE !

  5. Pt europa

    Mi se pare ca nu m-am manifestat ca de stinga.

    Repet: am postat ceea ce mi s-a raspuns legat de cauzele votului din Senat.

    Am gasit, cred, dedesubturile: Basescu se gaseste intre ciocan si nicovala – basarabenii, care l-au salvat, si UE, de care nu poate trece. De aici si manipularile, vrajeala, duplicitatea si jocurile neoneste.

    Daca Guvernul Boc nu considera necesar sa-si schimbe pozitia, asta demonstreaza mai mult decit votul in Senat. Haideti sa nu ne amagim: cum poate Guvernul Boc si MAE-ul boc-ist sa aiba o pozitie si pedelistii din Senat – o alta pozitie? Deci – s-a facut PR pentru naivii – usurel spus – de basarabeni. A ramas PD-L „vrode bi” cu imaginea ca vrea sa anuleze 500 de euro, dar uite raii de PNL si PSD nu au vrut… Pentru ca „nu au mai auzit prostii ceia de basarabeni despre Punctul de vedere al Guvernului Boc privind anularea celor 500 de euro!” Adica – isi imagineaza PD-L – basarabenii, nestiind de PV al Guvernului, vor rostogoli polobocul peste PNL-PSD.

    Fratilor, si Chirtoaca, pe care, poate il credeti mai mult, ca e amic al lui Basescu, a spus azi ca Romania nu poate anula o conditie impusa de UE si ca trebuie sa se revina in Senat si Camera Deputatilor la decizie. Iar pina atunci, MAE, Guvernul trebuie sa se decida si sa negocieze cu UE. Asta e…

    Insa iarasi o alta smecherie, daca nu e o imprecizie. Badea Viorel nici nu a fost in sala cind s-a votat. Initiativa de carton, cum ne demonstreaza vizitatorul Tudor, a fost al unuia Ulian Urban, fara nici o relevanta si contraargumentare a PV al Guvernului. Deci, a fost pt naivii de basarabeni, de uns ochii – sarmanii de ei -, ca sa creada ca se vrea. Pentru ca, de fapt, nu se poate. De ce Pro TV a spus ca initiativa apartine lui Viorel Badea, cind ea apartine lui Ulian Urban sau cum il mai cheama, precum ne-a postat si Jay. Vedeti cine manipuleaza? Numai nu Pavlicenco…

    Iata link-urile postate de Jay…

    http://www.urbaniulian.ro/2010/02/10/senatul-a-respins-legea-prin-care-fratii-basarabeni-puteau-intra-in-romania-fara-a-mai-fi-nevoie-sa-demonstreze-ca-au-mijloace-financiare-de-intretinere/#comment-139202

    http://senatonline.ro/article-10-02-2010-124218.html

  6. NISTE CIFRE INTERESANTE PRELUATE DIN ROMANIA *(sursa sigura) :

    Sosirile vizitatorilor străini în România, înregistrate la frontieră, au fost în 2009 de
    7.575.000, în scădere cu 14,5% faţă de anul 2008. Majoritatea vizitatorilor străini provine din ţări situate în
    Europa (95,1%). Din statele Uniunii Europene s-au înregistrat 63,4% din totalul sosirilor vizitatorilor străini în
    România. Din acestia au sosit 4.803.000 din UE, din care cele mai multe sosiri s-au înregistrat din Ungaria (38,3% – 1.840.000), Bulgaria (18,3% – 880.000), Germania (9,2% – 440.000) şi Italia (7,8% – 375.000).
    Din REPUBLICA MOLDOVA AU SOSIT PUTIN PESTE 1.000.000.

    Plecările vizitatorilor români în străinătate, înregistrate la punctele de frontieră, au fost în anul 2009 de 11.723.000 în scădere cu 10,3%, comparativ cu anul 2008. Mijloacele de transport rutier au fost cele
    mai utilizate de vizitatorii români pentru plecările în străinătate (79,6% din numărul total de plecări).
    Din acestia peste 5.000.000 au iesit spre Ungaria (majoritatea in drum spre alte tari din UE), ~ 1.200.000 spre Bulgaria (jumatate au tranzitat spre Turcia si Grecia), si doar 500.000 spre R. MOLDOVA!!!!!!!!!
    Restul spre Serbia, Ucraina si prin AEROPORTURI.
    De notat ca circa 5% (500-600.000) au calatorit in afara Europei (NORDUL AFRICII, ISRAEL, AMERICA SI ASIA).
    As vrea sa mai spun ca FOARTE PUTINI ROMANI MERG IN TARILE DIN CSI (din varii motive).

  7. ILEGAL// Semaforul privat al lui Oleg Voronin, instalat în preajma casei sale, după ultimele alegeri funcţionează doar în regim galben intermitent
    Preşedinţia trece, dar privilegiile rămân. Deşi Vladimir Voronin nu mai este preşedinte al republicii, fiul său continuă să beneficieze de unele privilegii ”prezidenţiale”. Unul dintre acestea este semaforul cu telecomandă de la colţul caselor pe care Oleg Voronin şi le-a construit pe str. Ciocârliei din capitală. Deşi responsabilii de la poliţia rutieră recunosc că este ilegal ca o persoană privată să deţină telecomanda de la un semafor, dispozitivul funcţionează în continuare după bunul plac al lui Olejka. Iar ”dulăii” fiului lui Voronin agresează verbal presa care se apropie de ”cetatea” lui.

    O încălcare o corectează pe alta

    Semaforul ”teleghidat” a fost instalat cu doi ani în urmă, la solicitarea firmei ”Moldconstruct Market”, firmă în care fiul fostului preşedinte activează în calitate de economist. Această măsură fusese luată pentru a corecta o altă ilegalitate pe care JURNAL de Chişinău o semnalase într-un articol publicat în 2006. Până la apariţia semaforului, str. Ciocârliei, la capătul căreia Oleg Voronin şi-a construit trei castele, fusese transformată ilegal în stradă principală (în detrimentul str. Pietrarilor – n.r.) cu ajutorul unor indicatoare rutiere. Poliţia a încercat să corecteze ilegalitatea, dar a făcut alta.

    ”Este ilegal”

    Acum câteva săptămâni, în cadrul unui interviu pentru JURNAL TV primarul capitalei Dorin Chirtoacă îşi amintise de semaforul lui Olejka, precizând că va cere să se verifice cât de legală este amplasarea lui. Nu ştim ce răspuns a primit edilul capitalei, dar la solicitarea JURNALULUI şeful serviciului de sistematizare a circulaţiei rutiere din cadrul Direcţiei municipale a poliţiei rutiere, Mihai Canaş, ne-a declarat că este ilegal ca o persoană privată să deţină telecomanda de la un semafor. ”Nu ştiu care este situaţia acolo. Dar, în general, acest lucru nu este legal”, ne-a spus Canaş, sugerându-ne să discutăm cu cei de la ”Semafor service” în gestiunea cărora se află toate semafoarele din Chişinău.

    Semaforul e inclus pe galben intermitent

    ”Semaforul de pe str. Ciocârliei poate fi dirijat de acolo, de pe loc, dar de mai bine de trei luni nimeni nu se mai foloseşte de el, semaforul fiind inclus pe galben intermitent (ceea ce semnifică aşteptare – n.r.)”, ne-a anunţat Foma Molcocean, şeful ”Semafor service”. Potrivit lui, serviciul de pază amplasat la intersecţia str. Pietrarilor cu str. Ciocârliei deţine un pupitru de comandă pentru semaforul din preajmă, dar nici până acum nu se folosea de el foarte des. Totuşi nici Molcocean, nici Canaş nu ne-au explicat de ce nu este scos semaforul, din moment ce utilizarea lui este şi ilegală, şi inutilă. Apropo, potrivit unor surse, pentru acest semafor s-au plătit peste 100 de mii de lei.

    Cuibuşorul Familiei

    O altă nedumerire a noastră ţine de amplasarea unui post de pază şi a unei bare de protecţie chiar la intersecţia str. Ciocârlia cu str. Pietrarilor. Paznicii de acolo interzic oricui să se apropie şi mai cu seamă să fotografieze în direcţia barei (chiar dacă strada este în proprietatea statului, nu a lui Voronin – n.r.). Colega noastră, care a mers să fotografieze drumul şi semaforul, a fost agresată verbal şi gonită de ”dulăii” puşi acolo de Olejka. Acelaşi lucru l-a păţit şi primarul capitalei, care a încercat mai demult să treacă de bariera respectivă. Cu toate acestea, nimeni nu se încumetă să facă ordine acolo pentru că, potrivit unor surse, în spatele barierei îşi are cuibuşorul nu doar Oleg Voronin, ci şi tatăl Vladimir, şi sora Valentina.

  8. Dna Pavlicenco,

    Atit timp chit Ion Iliescu si echipa lui „eroica”vor mai fi in PSD , pentru mine este la fel cum ar fi sustin voronin. Nu ma intereseaza mai mult nimic. Voronin fix asa face acum cu AIE. Tot absolut, in cuvintele lui, este criminal, eticheteaza grav s.a.m.d.
    Spuneti-mi si mie : care este diferenta dintre raul pe care la facut Iliescu pentru Romania si raul voronist pentru Moldova ? Inafara ca au tinut tarile nu pur si simplu pe loc, le-au saracit ca sa fuga poporul din tara si ei sa ramina cu cei, care au nevoie de „ochelari” pe gratis….Au mai creat mafia economica si banditizmul, care ucide increderea poporului in ziua de mine.

    Acum despre Basescu-presedinte. Nu ma puteti convinge ca intre Geoana si basescu nu Basescu este mai bun.
    Daca Basescu ar face abuz de putere si ar face tot ce ne dorim noi, tot criticat si hulit de MOGULI /potrivit termen/ va fi. Pacostea de Iliescu si echipa va intoarce poporul simplu de manipulat contra noastra, ca venim sa le mincam pinea, venim cu saracia noastra sa-i facem si mai saraci pe ei. Oare Romania trebuie sa fie o tara saraca ? Are toate elementele din tablita Mendeleev, munti, mare, codru si tot ce vrei. Si un popor, care a „strins” de nevoie cureaua „lata”, dar au ajuns o singura tara in lume, care nu numai ca nu avea datorii externe, ba chear avea si credite. Nu a fost impuscatul Ceausescu bun pentru popor! Dar ce a facut Iliescu din aceasta tara, din acest popor ? Cum a condus tara, care nu stia de notiuni ca „rachet” si altele. Unde vinzatorii aduceau laptele si chiflele impachetate si le lasau in pragul usii sa le ridice stapinul, chind se trezeste…. Ce se intimpla astazi in Romania ? Cine a legiferat canaliile de hoti al bunului public si le-a zis ca sunt milionari ? Nu cumva Basescu ?
    De ce nu se da dus dracului de pe scena politica si sa-si vada de golumbii sai la batrinete? Din cauza lui si a druganilor lor, nici cei, care poate au intentii bune nu pot fi respectati. De ce nu-i sugereaza sa plece de acolo, daca il doare soarta tarii si a partidului? Eu nu vad nici o diferenta intre Voronin&CO si Iliesc&CO. Nu ma poate convinge nimeni ca nu este asa.
    Da, in Romania sunt foooaaarte multi oameni buni de a fi presedinti de tara, dar cu satanele acestea numai un om ca Basescu poate lupta ! Pe el sistemul /regimul/ nu l-a putut distruge, cu toata „artileria” unita a celorlalte Partide. Constantinescu doar a spus direct : la distrus…..Nu si pe Basescu. Mircea Geoana nu este presedinte bun de presedinte ! Mesageria functioneaza….

  9. Pt UPS

    Nu consider oportuna extinderea temei. Eu judec dupa actiuni, nu dupa impresii. Astazi, dupa guvernarea din ultimii ani, Romania e in prag de dezastru. Cine isi asuma guvernarea, mai ales „cu orice pret”, – ori poate, ori nu poate dirija. Pe mine nu ma impresioneaza deloc faptul ca cineva se zbate pentru putere si, apoi, nu-si poate asuma guvernarea. Mai bine nu te zbate si asta e valabil si in sens mic, si in sens mare. Eu nu m-am angajat la acest subiect sa deschid subiecte electorale si ale guvernarii din anii de dupa 1989 – e prea mult, complicat, controversat si greu de sintetizat. Consider ca sintetizeaza cei care privesc superficial lucrurile. Eu nu vad comunisti in Romania, dar nu impiedic pe nimeni sa-i vada. Nu vad oligarhi – vad oameni care respecta legea si oameni care nu respecta legea, asa cum vad institutii de stat, structuri competente care isi fac sau care nu-si fac treaba. Ca si in R.Moldova, intre altele. Restul sint argumente ilogice, demagogie si cautare de justificari pentru neputinta personala si inexistenta argumentelor.

    Sa nu uitam de prezumtia nevinovatiei, nici de acceptari, apoi debarcari puse la cale, „foiarte amiabile, dar inamicale”, de la guvernare. Cine vrea ceva face, cine nu vrea – nu face.

  10. ptu: V.Pavlicenco

    Sa vedeti, ca in monitorul oficial de ieri este publicata decizia Guvernului ca la Aeroport toti fostii presedinti de tara si fostii Primministri /cu sotiile , familia si copiii mici/ vor avea dreptul sa treaca prin sala delegatiilor oficiale. Acolo nu este scris ca Exceptie face voronin si familia…..
    Chear acum era timpul sa adopte atare decizie ?
    Da poate ca si merita pentru atita munca si rezultatele pe care le avem in tara……Doar nu intimplator suntem cei mai saraci din Europa…..Ori poate vor sa nu intirzie cu aceasta decizie….Numai azi nu-i miine….

  11. Pai, daca e sa tinem cont de prezumtia nevinovatiei unora, sa tinem si de „prezumtia” lui Voronin, ca doar organele de drept nu si-au spus cuvintul. Atunci de ce va „razboiti” cu unii si altora le „oferiti” prezumtia….

    Puteti sa ma aruncati la SPAM…..

  12. Pt UPS

    Inca o data, repet. Nu amestec toate temele. Extinderea temei provine de la lipsa de argumente pt un subiect. Eu nu fac parte din PSD, nici din PNL din Romania, nici din PD-L, nici din PCRM-ul din Moldova. Nu vad ce are Punctul de vedere al MAE, legiferat de Guvernul Boc privind problema „500 euro”, cu Iliescu, votat de oameni. Nu vad. Nici unul dintre liderii politici nu-mi este tata sau soccru si nici nu am auzit sa aiba verdicte. Si – mai departe – ce are Voronin cu problema „500 de euro”. Nu vad si nu pricep. Repet – e la mijoc lipsa de argumente intr-o polemica, altceva nu vad. Asta e cam ca in povestea ca unul spune „de ce m-ai amagit de 100 de lei?”, iar hotul ii spune „da mata citi ani ai” sau altceva perpendicular cu problema de baza…

  13. DOAMNA , TOT NU VA LASATI DE MINCIUNI ? TOTI AU CITIT DEJA sau AU ASCULTAT SEDINTA ONLINE a senatului Romaniei din 10 februarie si stiu cum s-a votat:psd+pnl au votat impotriva si erau mai multi -37 : la 33-pro/pdl+udmr/ votul este decisiv , nu alte lucruri ! de ce au votat psd-isti tai si pnl-istii impotriva ? i-ai intrebat ? Si nu mai umbla dta cu minciuni pe aici , cu fel de fel de documente vechi, cu vorbe minciunite, ca Guvernul nu si-a schimbat punctul de vedere / asta nu are nicio relevanta/ ca un consiler al unui parlamentar a spus asa , dar de la MAE au spus asa etc , etc Ce , ne crezi idioti ? Ceea CE FACI DTA , SCHIMBAND PUTIN TITLU SI INVARTINDU-TE IN JURUL ADEVARULUI , CARE ESTE NUMAI UNUL ! CEEA ce faci se numeste KGB-ism !! Buna scoala ai ! Cred ca esti spionul ascuns al lui voronin , infiltart in dreapta moldoveneasca ! Buna scoala , fix scoala lui iliesci si geoana de la BUCURESTI ! RUSINE SA-TI FIE ! DAR, MAI „LUCREAZA” , mai lucreaza , sa te depisteze toti si sa fuga de dta ca de ciuma.Mai vrei sa te primeasca cineva in bloc , sau sa vii la putere? ! Niciodata , ca azi spui una , maine alta , ca sa tulburi apele !RUSINE!

  14. Populistul Voronin iaras a facut o declaratie populista pentru electorat. Presedintele unui partid de stinga trebue sa apere in programul sau interesele saracilor. Voronin niciun cuvint n-a spus despre viitorul presedinte cum va rezolva aceste probleme. Ce fel de manifestari pozitive sociale ori politice a avut aceasta persoana. Unica caracteristica populista a fost facut „El va fi cu 40 de ani mai tinar, foarte simpatic si energic.” Ce populatia Moldovei este alcatuita numai din domnisoare? Stinga nu are nevoe de un tinar, frumos si energic. Noi avem nevoe de o stinga care sincer apara interesele saracilor.

  15. doamna , astazi se implinesc 75 de ani de al nasterea marelui nostru poet de suflet, Gh.Vieru! MATA DE CE N-AI POSTAT CEVA CU ACESTA TEMA , dar ai REpostat un articol manipulator si minciuinos ? Atat de mare-i ura fata de AIE si Basescu ? Atat de mult ai de platit ? Cine esti dta de fapt de de te ocupi numai de INTRIGI ? sau sunt efectele batranetii ? Atunci nu mai incurca itele pe aici , ca te-ai transformat in a 2-a Laguta , numai ea urla la tot ce rasufla !

  16. Din cate stiu eu obligativitatea de a detine cei 500 de EURO se refera la toti cetatenii extracomunitari care vor sa intre in Romania, nu doar la moldoveni.

    A elimina banii doar pentru moldoveni introduce o discriminare intre acestia si alti cetateni extracomunitari din alte tari.

    Prin urmare, daca elimini cei 500 de euro trebuie sa-i elimini pentru TOTI CETATENI EXTRACOMUNITARI, nu se poate face acest lucru DOAR pentru moldoveni.

    Trebuie sa intelegem ca Romania are angajamente fata de UE, nu poate sa zica ceva si sa faca altceva.

    A spus presedintele care e solutia : prezentarea doar a unei declaratii pe proprie raspundere ca detii acesti bani si nu extrasul de cont respectiv. Si atentie, aceasta trebuie aplicata tuturor cetatenilor extracomunitari, nu doar moldovenilor. Credeti ca Romania (sau orice stat UE) face ce vrea muschii ei? Exista anumite limite.

    Pentru a schimba regula trebuie operata modificarea la nivelul UE, respectiv modificate regulile Shengen (Romania va fi admisa in 2011 in spatiul Shengen)”

  17. Dincolo de anumite amanunte…cine si ce a votat…Romania e parte dintr-o constructie politica numita Uniunea Europeana,avem obligatii in acest sens…daca era dupa noi pentru basarabeni scoteam aceasta taxa…insa politicile sunt facute la Bruxelles,nu in Romania…imi pare rau d-na Pavlicenco,dar observ ca politizati mereu un anumit subiect,desi spuneti ca nu sprijiniti nici un partid din Romania…

  18. Pt ANDRUSEL

    Imi pare foarte rau ca si Dan „face KGB-ism”, ca si mine. Problema nu e ca Romania nu poate anula de una singura aceasta conditie cu 500 euro. Problema e ca s-a angajat prin promisiunea lui Basescu, insa el nu a si coordonat deciziile si actiunile autorului initiativei, grupului PD-L si ale Guvernului (MAE-ului) PD-L. Chiar daca se vota, cu majoritate, legea nu era aplicabila, nu putea sa intre in vigoare, nu producea efecte. Expertii reproduc exemplul elocvent: Romania POATE anula, printr-o lege votata in Parlament, vizele cetatenilor RM, insa intrebarea este nu va putea fi aplicata, pt ca dispozitiile contravin normelor comunitae in materie…

    Restul este populism a la Basescu… Si eu asta nu agreez.


    Dar iata ce scrie Dan, un vizitator:

    „Din cate stiu eu, obligativitatea de a detine cei 500 de EURO se refera la toti cetatenii extracomunitari care vor sa intre in Romania, nu doar la moldoveni.

    A elimina banii doar pentru moldoveni introduce o discriminare intre acestia si alti cetateni extracomunitari din alte tari.

    Prin urmare, daca elimini cei 500 de euro trebuie sa-i elimini pentru TOTI CETATENI EXTRACOMUNITARI, nu se poate face acest lucru DOAR pentru moldoveni.

    Trebuie sa intelegem ca Romania are angajamente fata de UE, nu poate sa zica ceva si sa faca altceva.

    A spus presedintele care e solutia : prezentarea doar a unei declaratii pe proprie raspundere ca detii acesti bani si nu extrasul de cont respectiv. Si atentie, aceasta trebuie aplicata tuturor cetatenilor extracomunitari, nu doar moldovenilor. Credeti ca Romania (sau orice stat UE) face ce vrea muschii ei? Exista anumite limite.

    Pentru a schimba regula trebuie operata modificarea la nivelul UE, respectiv modificate regulile Shengen (Romania va fi admisa in 2011 in spatiul Shengen)”

    Si, mai special…

    Daca scriam si eu de Vieru, cind scriu toti, nu cred ca era atractiv. Despre Vieru scriu altii, mai bine decit mine. De exemplu, a se vedea interviul pe http://www.politik.md cu dna Vieru.

    Articolul nu e nici manipulator, nici si mincinos (nu e corect minciunos). Dar inteleg si compatimesc pe cei cu frica de adevar – articolul arata exact ce s-a intimplat. Mai mult – daca altii nu manipuleaza, vad foarte bine ca Melescanu a vorbit cu multa atentie si a spus de citeva ori ca trebuie pregatit ceva in acest sens, dar nu au vrut sa isi puna UE in cap cind asteapta Romania sa intre in spatiul Shengen. In curind va fi postat fragmentul pe blog si va asculta fiecare, ca inregistrarea e prea lunga, eu am ascultat-o asta noapte.

    Nu am nici o ura fata de AIE sau de Basescu. Am, insa, o mare ura fata de minciuna si populism.

    Nu am de platit nimanui nimic, nici chiar PNL din Romania. Dar am o mare datorie fata de adevarul pe care voi nu vreti sa il asimilati si sa il aceptati. Dumneata esti un specimen-specimen in acest sens…

    Nu ma ocup de nici un fel de INTRIGI. Sau, daca ma ocup eu de intrigi, se ocupa si Cheianu, si C.Tanase de la Timpul. In aceste conditii, as accepta si eu.

    Eu am 56 de ani. Iata ieri am pregatit si expediat unui ziarist lista deputatilor-pensionari din fostul Parlament. Nu sint inca pensionara, nu sint parlamentara. Dar am fost activa, am facut pina si aceasta lista. O repostez pentru comparatie si pentru a vedea cine e batrini si ce viata politica are…

    Din cartea “Parlamentul Republicii Moldova”, editata in 2007

    Pensionarii din Legislativul 2005/2009, datele au fost calculate in anul 2008

    1. Anton Mircea, 66, PCRM
    2. Bondarciuc Nicolae, 67, PCRM
    3. Borgan Serafima, 66, PCRM
    4. Borgula Ludmila, 70, PCRM
    5. Calin Ivan, 73, PCRM
    6. Cavlac Ecaterina, 60, PCRM
    7. Chetraru Iosif, 63, PCRM
    8. Dragomir Vladimir, 64, PCRM
    9. Garev Valeri, 64, PCRM
    10. Gudumac Eva, 61, PCRM
    11. Iovv Vasile, 66, PCRM
    12. Jdanov Alexandru, 76, PCRM
    13. Mandarji Afanasi, 66, PCRM
    14. Misin Vadim, 63, PCRM
    15. Miron Anton, 67, PCRM
    16. Oleinic Nicolae, 65, PCRM
    17. Ostapciuc Eugenia, 61, PCRM
    18. Parpolova Elena, 59, PCRM
    19. Pasecinic Arcadi, 66, PCRM
    20. Postoico Maria, 58, PCRM
    21. Todoroglo Dmitri, 64, PCRM
    22. Agachi Efim, 66, PDM
    23. Ivanov Dumitru, 62, PDM
    24. Gutu Ion, 65, AMN
    25. Untila Veaceslav, 52 (fost angajat MAI), AMN

    Total – din 55 deputati comunisti – 21 erau pensionari

    Mi se pare ca dumneata incurci itele pe blogul meu, nu eu pe blogul dumitale. Nu am intrat in casa dumitale sa te scuip, dar inteleg – tine de educatia, pe care unii nu o au… Pacat ca AIE si PD-L sint aparate de asemenea oameni care sufera de putina cultura. Mi s epare ca agresivitatea dumitale e platita, nu tendinta mea de a gasi adevarul…

    Cu Laguta semeni dumnerata, care latri pe blog. Eu scriu cumpatat si cu argumente. Nu pot semana cu Laguta doar pt ca sint femeie. Dumneata esti respingator, chiar daca esti anonim, cu mult mai respingator decit crezi ca ar fi Laguta. Mai fa-ti cruce.

  19. Pt mugur

    Eu nu as fi abordat subiectul, dar am fost provocata de cei care m-au taxat – nu stiu de ce pe mine, ca nu sint membru al PNL din Romania – pentru cele votate in Senat. Si eu am raspuns in cadrul altui articol, insa cind s-a continuat, am facut un articol separat. Nu sprijin nici un partid, dar consider ca PD-L este un partid populist si oligarhic. Este parerea mea.

  20. Din cauza ca Moldova a pierdut milioane de euro la CEDO, trebue de cerut demisia presedintelui Curtii Supreme de Justitie a RM. Justitia trebue sa fie curatita de lingusitorii si pionii tiranului comunist. Vrem o justitie neutra si curata.

  21. Doamna Pavlicenco tot respectul pentru cea ce faceţi! AIE ce s-a gîndit că o să vină la putere şi o să adune numai laure? Este normal şi foarte bine să criticăm (numai ar fi foarte bine dacă actuala guvernare ar asculta de critica sănătoasa), altfel ne transformăm în comunişti.
    Mă bucură faptul că a apărut mesajul de la Ungheni. Da este adevărat că ambii candidaţi pentru şăfia de la Spitalul Raional sunt comunişti, unul a fost pe listele comuniştilor la locale, altul – doamna a fost la concurs candidata comuniştilor. Cineva o să spună că acuma este numai interimatul la Spitalul Raional Ungheni. Este răspuns şi la asta, da de ce nu aţi lăsat iterimatul preşedintelui de ţară la comunişti? Şi să spunem mai simplu: lor să le dai numai să se oploşască, nu-I mai scoţi. Dacă Vă aduceţi aminte cînd a venit urgia asta de comunişti se spunea: aşteptaţi puţin, că în scurt timp o să plece ruşinaţi, da! da! aşteaptă, 8 ani au comunizat tot ce se poate, mai dihai ca pe timpul sovetic!

  22. Am sa va dau un citat , din d-voastra : Nu consider oportuna extinderea temei. Eu judec dupa actiuni, nu dupa impresii. Astazi, dupa guvernarea din ultimii ani, Romania e in prag de dezastru. Cine isi asuma guvernarea, mai ales “cu orice……ADICA , FATIS TINE-TI CU …PSD SI PNL?…..OF,DACA AR STII SI BASESCU !, DAR O SA AFLE !

  23. ANDRUSEL : CRED CA AI DREPTATE,SI AM SA SPUN TREABA CU LEOPARDUL DUPA GARD . CRED CA INTELEGI.

  24. Si romani trebuiau sa arata min. 500 de euro cand mergeau in Germania samd, cate 100 de euro /fiecare zi de sedere in UE – dar minim 500 de euro. Daca cineva declara ca sta 3 luni de zile, ar fi trebuit sa arate ca are disponibili 9000 de euro, asa ca nu vad care este problema cu faptul ca basarabenii trebuie sa dovedeasca ca au mijloace de intretinere pe teritoriul romaniei. Si eu cand am aplicat pentru viza de Moldova in vara, pe langa faptul ca invitatia de la Ministerul de Interne/Externe a durat o luna de zile, si eu a trebuit sa arat ca detin fonduri suficiente ca sa ma intretin in Moldova pe perioada vizitei mele – am aplicat de la consulatul din Anglia. Doamna Pavlicenco si nici nimeni din Moldova nu a scris ceva pe aceasta tema – asta cu toate ca Moldova a incalcat toate tratatele care le-a avut cu UE. D-nul consul al Moldovei in Marea Britanie a vb de fata cu mine in rusa (si nu in limba de stat a tarii in care locuieste si nici in limba de stat a tarii pe care o reprezinta), pe langa asta mi-a zis ca nu as fi cetatean european…

  25. Totul e mai dezgustator decit credeti.
    Doamna, ocupati-va de protectia animalelor, ar fi cel mai destept lucru de care sunteti in stare la moment.

  26. Pt 1234

    Eu ma ocup de toate. Altii – de nimic, numai de lehait. Si de oprit pe altii, pentru ca pe fundalul lor se vede ca ei nu fac nimic.

  27. Pt Alex

    Pai eu nu mai pot scrie chiar despre toate. Sint un om si am un blog, nu un colectiv de ziaristi pentru blog sau pentru site-ul http://www.pnl.md. Dar, tocmai de aia sint discutiile, ca fiecine sa posteze ce crede el ca prezinta interes public sau poate influenta in bine mersul lucrurilor.

  28. D-na Pavlicenco, cand spuneti ca eu „sar la beregata” si sint brutal cu dvs, va mai mirati si dati o asa impresie de nevinovatie, de surprindere totala, de parca nu ati stii la ce ma refer.

    Dupa ce ca inca din start ati pus un titlu cu iz manipulator, acum recidivati si ati scris din nou, transformand o intrebare retorica intr-o exclamatie cu tenta de maxima:

    „Guvernul Boc e contra anularii contului cu 500 euro!”

    Am privit secventa indicata de dvs. Am asistat la propunerea d-lui Urban, care desi a venit cu o initiativa contrara colegilor din guvern, a avut curajul si s-a zbatut ca aceasta cerinta aberanta cu cei 500 de euro sa fie eliminata. Am asistat de asemenea la pledoaria d-lui Corlatean, membru al PSD, care a propus respingerea initiativei, dupa ce anterior si reprezentantul guvernului se pronuntase impotriva, cu aceeasi idee, exprimata insa prin confuzia intre cele doua institutii europene. Am asistat de asemenea la expunerea d-lui Dumitru Oprea, care desi scuzele sale fata de fratii moldoveni nu incalzesc cu nimic, tot impotriva a fost (d-l Oprea fiind senator PDL de Iasi). In fine, a venit d-l Melescanu (pe care il luati in brate si il considerati „ingeras”) care de asemenea propus celor prezenti sa voteze IMPOTRIVA!

    Si atunci, d-na Pavlicenco, nu ar fo fost mai potrivit, mai deontologic, mai onest, mai „cum vreti dvs” sa ii spunem, sa fi pus un titlu OBIECTIV, fara partinire:

    „SENATUL ROMANIEI E CONTRA ANULARII CONTULUI CU 500 EURO”??

    De ce pe unii ii considerati muma, si pe altii ciuma? De ce Boc e capul rautatilor, iar restul celor din sala, care clar au votat in majoritate contra (INCLUSIV PSD, INCLUSIV PNL, INCLUSIV PDL), sint ingerii pamantului, si nu suflati nici macar o vorba de ei?

    Oare cine „manipuleaza”, d-na Pavlicenco??

    Va tot legati ca d-l Badea nu a fost prezent la vot? Dar d-l Pantaru unde a fost? Dar d-l Vosganian, membru marcant al PNL??

    D-na Pavlicenco, fiti corecta cand postati materiale, nu mai instigati la ura. Pretindeti ca nu aveti nici un angajament fata de PNL Romania, si totusi in tot ceea ce faceti le faceti jocurile.

    Eu pot fi obiectiv si pot admite ca nu pot stii cum au votat fiecare din senatorii prezenti. Pot fi de asemenea sigur de felul in care au votat d-l Urban, d-l Melescanu, d-l Oprea, d-l Corlatean – fiecare din ei membri a trei partide diferite. Urasc la fel de mult, poate chiar mai mult pe d-l Oprea pentru felul in care a ales sa voteze (si stiti de ce). Dar de ce nu sinteti OBIECTIVA pana la capat??

  29. Pt Jay

    Iata ce i-am spus unui avan manipulator.

    Problema e ca Romania nu poate anula de una singura aceasta conditie cu 500 euro. Problema e ca s-a angajat prin promisiune necalculat Basescu, insa el nu a si coordonat deciziile si actiunile autorului initiativei, grupului PD-L si ale Guvernului (MAE-ului) PD-L. Chiar daca se vota, cu majoritate, legea nu era aplicabila, nu putea sa intre in vigoare, nu producea efecte. Expertii reproduc exemplul elocvent: Romania POATE anula, printr-o lege votata in Parlament, vizele cetatenilor RM la intrarea in Romania, insa intrebarea este nu va putea fi aplicata, pt ca dispozitiile contravin normelor comunitare in materie…

    Restul este populism a la Basescu… Si eu asta nu agreez.

    Jay, iti faci blog si scrii ce vrei. Eu imi spun opinia si arat cum stau lucrurile, foarte obiectiv. Ce mai obiectiv, decit faptul ca am privit asta noapte pina la 5 dimineata sedinta si azi, un baiat, la rugamintea mea, a captat materialul, a taiat si a postat minutele respective?

    Mai departe.

    In postarea de masi sus am spus clar – NU POATE FI DECIT UN SCENARIU DE PROSTIRE A BASARABENILOR CIND BASESCU SPUNE UNA, MAE SI GUVERNUL PD-L SPUNE ALTA, IAR UN ULIAN URBAN FACE O INITIATIVA DE CARTON, DE DRAGUL PR-ULUI.

    Nu Boc e capul rautatilor, ci Basescu si cei care au pus la cale acest scenariu de amagire a basarabenilor. Boc este un instrument jalnic. Daca nu era instrument, el schimba Pozitia MAE si a Guvernului in intregime. Dar nu a schimbat, pentru ca nu poate, nu permit rigorile comunitare si Romania vrea sa intre in spatiul Shengen, dupa care poate isi va mai permite cite ceva. Acum e prudenta si Basescu sta intre basarabeni si UE.

    Manipuleaza, deci, toata gasca de PD-L-isti. Eu ma supar foarte tare ca ma fortezi sa scriu repetat aceleasi lucruri. Am scris mai sus – pina si Chirtoaca a spus ca nu poate Romania sa anuleze o regula, o conditie a UE. Insa Urban a fost pus sa faca pentru a arunca praf in ochi prostilor de basarabeni, adica a facut poopulism ieftin si vrajeala, pentru ca, de fapt, stiau ca nu se poate si asta o demonstreaza pozitia expusa si in Senat de reprezentantul zapacit al Guvernului, deci, prezentind acea Pozitie care nu v-a placut, din septembrie, pe care parca as fi scris-o eu… Cine manipuleaza? Iarasi – voi.

    De Badea nu m-am legat decit – si iar ma supar ca nu ai citit si vii ca acela care se considera atit de destept ca doar sa scrie ce stie el, fara sa mai vada ce spun altii – pentru ca PRO TV din Chisinau a spus ca e initiativa nu a lui Urban Ulian, ci a lui Badea, adica sint iarasi manipularile si sforile trase de adeptii PD-L din Moldova, simpatizati aici de unele televiziuni. Cum poate sa-ti placa un asemenea neadevar? Adica, Badea nici nu a fost in sedinta, nici nu a facut el initiativa, iar presa noastra spune ca initiativa e a lui, care aporape ca nu are interpelari scrise in apararea basarabenilor, dar isi face aici birou. Uita-te pe Internet la interpalarile si activitatea lui Pantiru si, respectiv, la activitatea lui Badea – MARE DIFERENTA!

    Eu repet – nu raspund pentru PNL, nu mi-i frate, dar pozitia lui Melescanu si a lui Corlatean au fost cinstite, nu de manipulare, asa cum sint senatorii PD-L, partid pe care nu-l respect. Sau crezi ca nu vad manipularea ta, facindu-te ca nu stii ce a spus Melescanu? Mai asculta, el a repetat de citeva ori ca trebuie pregatita chestiunea si prezentata la sedinta urmatoare a Biroului Permanent si ca, daca cineva va uita sa o reia in dezbatere, el va insista. Chiar nu ti-i rusine?

    Eu nu fac nici un fel de jocuri. Am elucidat total totul si am postat sa auda lumea cum voi vreti sa amagiti.

    Asta spunea si sotul meu – inca nu se stie cum au votat fiecare dintre senatorii prezenti. Si sint absolut obiectiva. Voi crede ca nu e manipulare cind PD-L va veni cu o pozitie cvadruplu consolidata – Guvernul-MAE, grup Senat, grup Camera Deputatilor, Basescu. Si, daca, in acest caz, nu va vota PNL, atunci eu ii voi critica.

  30. DOAMNA , IARASI NE EI DE PROSTI ? Problema era cine si cum a votat !Si au votat :impotriva-37/psd+pnl/, iar PRO-33/PDL+UDMR/ caci mata ai scris cu litere mari ca se face vinovat boc si guvernul ! De ce nu spui ADEVARUL: CA ESTE VINOVAT VOTUL NEGATIV DIN SENAT al PSD-istilor +PNL-istilor !Asta noi vrem sa auzim , da nu cine si ce-a scris prin rapoarte ,bloguri , telefoane , barfe etc , etc sau cine si ce/cum gandeste , NU DEZBATERILE SUNT RELEVANTE ,; VOTUL ESTE DECISIV/REELVANT ! DACA SE VOTA POZITIV , se putea de cerut RESPECTAREA VOTULUI DIN LEGISLATIV de catre UE! ASTA, CE FACI DTA, se numeste MANIPULARE !
    SCHINBA TITLUL in :PSD+PNL se fac VINOVATI ca cei 500 euro se mentin…

  31. OAMENI BUNI ! TITLUL ARTICOLULUI LUI VP TREBUIE SA FIE :PSD+PNL SE FAC VINOVATI DE MENTINEREA CELOR 500 EURO /asa informatie a fost data si pe unimedia 2 zile in urma/

  32. JAY , nu poate doamna sa fie corecta , caci dusmanii ei de moarte sunt : AIE, BASESCU , CHIRTOACA SI GHIMPU ! dar, ISI ZICE CA E LIBERALA SI E DE DREAPTA ! PARADOX , NU ?

  33. Pentru ANDRUSELUL „LIBERAL ROMAN”

    Incorect: „DOAMNA, IARASI NE EI DE PROSTI?”
    Corect: „DOAMNA, IARASI NE IEI DE PROSTI?”

    Mai opreste, mai fa o pauza, mai bea un pahar de apa, ca vad ca te apuci sa faci noi reguli in gramatica si morfologie.

    Iata ce spune adeptul vostru Jay: „Eu pot fi obiectiv si pot admite ca nu pot stii cum au votat fiecare din senatorii prezenti.” Mai departe pe problema asta discuta cu el, care incearca, intr-un fel macar, sa fie obiectiv. Nu mai sint acolo senatorii atit de incolonati la vot ca aici, la Chisinau.

    Sint absolut sigura ca, daca MAE si Guvernul Boc veneau cu pozitie pro, adica deja coordonata cu UE, initiativa trecea. Eu nu inteleg de ce nu acceptati acest adevar elementar si evident. Pacat.

    De VOTUL NEGATIV DIN SENAT E VINOVAT BASESCU, MAE SI GUVERNUL PD-L.

    Senatul poate vota ca magarul va fi cal, dar de la asta magarul nu va deveni cal. Deci – Guvernul a venit cu Punctul de vedere contra, in loc sa munceasca, in calitate de executiv, si sa identifice impreuna cu UE o solutie de compromis.

    IN CAZUL ROMANIEI, MEMBRA A UE, VOTUL NU ESTE DECISIV, NICI RELEVANT. Chiar daca se vota pozitiv nu era aplicabila legea sau apareau probleme cu UE. Nu UE se adapteaza legislatiei nationale, ci legislatia nationala se supune legislatiei europene. NU MANIPULA OBRAZNIC.

    Lasa-ma in pace, rolul meu e zero, eu nu influentez nimic. Si manifesta rabdare si mai citeste ce spun altii, ba chiar polemizeaza cu ei, nu doar cu mine, adica, de fapt, cu oglinda.

  34. DOAMNA , VA” LEGATI” DE BADEA ? VI S-A MAI SPUS CA A FOST BOLNAV CACI N-A FOST PREZENT NICI A DOUA ZI LA lansarea cartii „100 de zile ” a Stelei Popa. S-A MENTIONAT LA „VOCEA BASARABIEI”

  35. Pentru ANDRUSELUL “LIBERAL ROMAN”

    Repostez ce i-am scris lui Jay, vad ca sunteti cu totul lenesi si nu cititi nimic. Doar pe diagonala.

    „De Badea nu m-am legat decit – si iar ma supar ca nu ai citit si vii ca acela care se considera atit de destept ca doar sa scrie ce stie el, fara sa mai vada ce spun altii – pentru ca PRO TV din Chisinau a spus ca initiativa nu e a lui Urban Ulian, ci a lui Badea, adica sint iarasi manipularile si sforile trase de adeptii PD-L din Moldova, simpatizati aici de unele televiziuni. Cum poate sa-ti placa un asemenea neadevar? Adica, Badea nici nu a fost in sedinta, nici nu a facut el initiativa, iar presa noastra spune ca initiativa e a lui, care aporape ca nu are interpelari scrise in apararea basarabenilor, dar isi face aici birou. Uita-te pe Internet la interpalarile si activitatea lui Pantiru si, respectiv, la activitatea lui Badea – MARE DIFERENTA!”

  36. CE PROSTIE ! DE VOTUL/ NEGATIV sau pozitiv/ SUNT VINOVATI NUMAI SI NUMAI ACEI CARE AU VOTAT , ca n-a venit Basescu si Boc sa le apese pe buton ! Da cand au votat sa-l suspende pe Basescu, tot Basescu le-a apasat pe .. butonul celor 322 ! ha , ha Da, am uitat! De incalzirea globala TOT GUVERNUL BOC , BASESCU , AIE , GHIMPU SI CHIRTOACA SE FAC VINOVATI ! HA, HA !

  37. Parlamentul legifereaza ! Guvernul/ lui boc , taraceanu sau ionescu/ vine cu propuneri , proiecte de legi, idei , cere ,una ,alta etc , etc. Pana la urma Parlamentul decide ! SI AU DECIS :IMPOTRIVA ! DE CE ATUNCI PUI ASA TITLURI MINCIUNOASE ? TE FACI MOARTA IN POPUSOI ca nu intelegi ce vrei sa spunem ? CUI II SLUJESTI ? DACA ERAI CORECTA NU PUNEAI ASA TITLU TENDENTIOS si MINCIUNOS.

  38. Stiu bloggeri care ii baneaza pe vizitatori pentru cuvinte mai putin dure ca astea pe care le-am citit in comentariile de la acest articol. La blog-uri e ca la televizor. Cui nu-i place , nu mai citeste .

  39. titlul articolului dtale este manipulatoriu , minciunos, tendentios !!!!!!! si .. punctum

  40. Pt al

    Ceea ce fac bloggerii ceia e bine sau e rau?

  41. Pt ANDRUSEL

    Ai mari probleme cu logica si habar nu ai cum functioneaza institutiile despre care vorbesti. Mai mult nu mai vreau sa spun nimic. In momentul cind Guvernul Boc al PD-L si MAE vor veni cu un alt Punct de vedere, eu il voi posta cu un titlu invers. Deocamdata acesta e adevarul, care va desfiinteaza pe toti cei ce sinteti niste demagogi si populisti, aidoma comunistilor. Nici o diferenta. Pe voi intrebati-va pe cine serviti. Eu servesc adevarul si de doua zile ma ocup sa il aflu si sint convinsa ca am descifrat dedesubturile neoneste ale gastii PD-L.

    In capul vostru ingust ca viziune considerati ca cineva trebuie adulat, adorat, idolatrizat si iubit doar pentru ca nu e comunist. Acestia ca voi fac mai rau ca si comunistii – si cu aces cont de 500 euro, si cu uciderea ciinilor. Aceia sint dusmani pe fata si e usor sa lupti deschis contra lor. Voi v-ati agatat o spoiala europena, dar care e foarte subtire si prin ea transpare sufletul vostru odios si criminal fata d efiintele vii. Citeste articolele de mai sus, du-te si te stropeste cu agheasma si fa-ti cruce, cereti iertare de la Domnul. Numai asta va mai salveaza.

  42. D-na Pavlicenco, constat ca orice as spune, si orice ar spune altii aici pe blog, este inutil.

    Omiteti faptul ca la sedinta au fost si senatori PSD si PNL, care au recomandat VOT CONTRA!

    Era suficient ca acesti senatori sa fi spus: NOI SINTEM PENTRU si initiativa trecea.

    Restul sint povesti.

    Pe mine nu ma intereseaza ce face si ce spune PRO TV. Ca sa afirmati ca acest post este tras de sfori de PDL (sau simpatizantii acestora), ar fi bine sa si probati asemenea lucruri. Altfel, sint doar vorbe rautacioase, fara acoperire.

    Urban a spus foarte clar – initiativa a fost depusa la Senat inca din perioada alegerilor europarlamentare, deci de asta vara, si abia acum ajunsese in dezbatere. In acea perioada nici nu s-a stiut de intentia lui Urban. Asta desfiinteaza din start orice actiune de premeditare de care acuzati guvernul Boc.

    Va reamintesc ca eu am deja blog.

  43. Pt Jay

    Orice as raspunde, tu vii cu reactii rautacioase. De asta am stat la indoiala. Dar mai fac o incercare…

    Eu nu pot adopta ciini in Chisinau, pentru ca nu am conditii, apartamentul e din 39 metri patrati si mai am si doua pisici. Dar am hranit si hranesc continuu ciinii care s-au alipit de blocul de locuit. Au fost cinci, au fost patru, a fost Rex, a fost o catea mascata, i-am uitat numele, a fatat noua catelusi – ca si catelusa Chita despre care e scris pe blog, sterilizata, dar sfisiata, sramana, vara trecuta, de ciinii flaminzi cind eram in adara Chisinaului. Pe cei doi ciinisori ai ei i-am dat in miini foarte bune. A mai fost o alta Chita, un pic si calica, salvata atunci de la moarte dupa accident de un diplomat de la Ambasada Romaniei la Chisinau. S-a imbolnavit si a murit in preziua cind venisem de peste hotare si ma intelesesem sa merg cu ea la medic a doua zi.

    Acum linga bloc este Naida, careia i-am adus cusca, i-am cumparat la git curelusa, i-am adus paie de la casuta de vacanta, i-am asternut covorase, o hranim de doua ori pe zi impreuna cu sotul. Acum, in primavara, o sterilizam, deja ne-am inteles cu medicul. Pe cele doua Chite le-am sterilizat si sotul a stat de doua ori cite 4 zile la casuta de vacanta, facind focul in soba. Fotografia lui Strelka e pe contul meu pe facebook. Toti ciinii de linga bloc au fost ucisi cu bestialitate de hingheri, am o fotografie si o voi cauta cum stau ei pe carare si asteapta sa iesim dimineata cu mincarea la ei. Foto e facuta din geamul casei mele. Pe doua dintre ele – ambele Chita, le-am spalat in baie cu sotul acasa si le-am deratizat. Ii deratizam si lecuim constant pe toti ceilalti. Vara trecuta, la rugamintea vecinei de la casuta de vacanta, am mers cu medicul intr-acolo si a eutanasiat o catea, Silvia, bolnava de cancer. A stat linga noi acolo cind veneam, ca in rest mergea la vecina, timp d e7 ani. Ea ramasese de la doi batrini morti intr-un accident tragic.

    La casuta de vacanta este Strelka, de pe acolo, asa numita de vecini, venita la noi cu o sarcina avind sapte catelusi, crescuti de noi pina la virsta cind i-am dat pe fiecare in mii bune in mai multe raioane. Doi catelusi i-a luat pretorul de la Riscanu, avind doamna casa pe pamint. Acum ea e sterilizata si pe iarna o vizitam o data la doua saptamini, lasind oase, crupe si mincare speciala pt ciini la o vecina de 80 de ani, care sta acolo si are inca patru ciini si cinci pisici.

    Din animalele acelei vecine, care vrea sa se mute la Chisinau si mai sta acolo ca sint animalele, m-am inteles sa aranjez deja un catel si o catelusa (a doua pe contul meu de pe facebook alaturi de Strelka, asta fiind, intre altele, cum mi s-a spus, abandonata de seful intovarasirii pomilegumicole) si un motan.

    La casuta de vacanta mai sint animale ale vecinilor, dar noi, acolo, cu totii ii hranim pe toti. Mergem special cu sotul acolo iarna in conditii mai proaste, dar le facem mincare, ii luam in casa. Imaginea de pe facebook e cu doua cateluse, una a noastra si alta avecinei, luate pe ger in casa.

    Nu am scris pentru ca tu meriti asta, dar pentru ca eu stiu ce fac si stiu toti prietenii mei si pentru ca nu am vrut sa iti las satisfactia sa fii obraznic. Crede-ma, nu am timp sa astern astea pe calculator, dar ti-am scris sa mai tragi niste concluzii. Insa mi-ai dat si o idee, indirect – voi posta acum fotografii cu animalele noastre de la casuta de vacanta.

  44. Pt Jay

    Nu trecea nici o initiativa. A fost o manipulare pedelista de proportii. Ramii cu ce crezi.

  45. Am vazut protestul tinerilor in fata ambasadei Romaniei la Chisinau la emisiunile de stiri. Desi fara multe sanse de a rezolva in termen scurt problema , este un semnal care pleaca in toata Europa care incepe sa inteleaga mai mult problemele cetatenilor basarabeni Asemenea actiuni chiar daca par fara sanse de suuces creeaza o presiune mediatica in favoarea solicitarilor facute si se coreleaza cu demersurile premierului Filat a carui stil aminteste de Tariceanu care a facut mult pentru Romania.Deci chiar daca cererile par fara sansa ele trebuie facute cu mult curaj si cu multa publicitate.Probabil vor fi nevoiti sa gaseasca o solutie pentru cei 500 euro chiar la UE

  46. Dorinta basarabenilor de a fi considerati cetateni ai UE se poate realiza dupa opinia mea urmand un plan cu doua variante :
    -intrarea in UE dupa regulile cunoscute si in cazul Romaniei,proces care poate dura 5-10 ani, cu avantajul de a fi acceptat de o parte mai mare a populatiei inclusiv romanofobe
    – prin unirea rapida la un moment dat cu Romania ,,arzand” etapele si scurtand procesul .Aceasta varianta are dezavantajul opozitiei populatiei romanofobe si a opozitiei la nivel european care nu ar vedea cu ochi buni intarirea Romaniei si a influentei sale in politica europeana. Dar la fel a aparut si Romania ca stat prin unirea Moldovei cu Muntenia si a avut opozitie in Europa dar asta nu a impiedicat-o sa existe si sa creasca prin dorinta populatiei de limba romana si nu prin forta amelor ca ocupanti.
    O asemenea varianta daca este dorita de ambele parti trebuie bine pregatita inclusiv cu aliati (Franta,Spania , Italia) si cu foarte mare discretie pentru a nu fi compromisa de tarile interesate.
    Momentul pare a fi bun ,dar cine are taria si curajul sa le faca ?

  47. Nu va mirati ca in parlamentul Romaniei vedeti tot soiul de oameni .Locurile de parlamentar sunt cumparate prin cotizari,cei mai multi sunt activisti comunisti cunoscuti ,unii in anumite momente vezi ca fac politica in favoarea Moskovei (Iliescu, Geoana,Vadim Tudor), care au inceput sa vocifereze in legatura cu scutul antiracheta.
    Norocul Romaniei a fost intrarea in UE altfel cu asa conducatori corupti ar fi fost vai de mama noastra . UE mai cotroleaza si mai tempereaza fenomene care nu sunt conform regulilor comunitare.
    Basescu este cel care tine PD-L in spate . Nu l-am votat,dupa mine nu este nici patriot .A luptat si lupta cu metode cunoscute de servicii dar nu stiu pentru ce interese caci criza economica a tarii nu-l intereseaza, intarirea economica a tarii nu am vazut-o in preocuparile sale ,singura lui grija este sa-ai intareasca puterea. Mai are un pic si-l ajunge pe Ceausescu O belea . Tine prea mult la putere ca sa fie un conducator bun pentru tara

  48. Pt alt basarabean

    Aveti mare dreptate si noi ne gindim ca doar pe calea asta – prin unire cu Romania – putem scapa si de rusi, si de incultura, si de saracie.

  49. D-na Pavlicenco, eu nu imi permit sa va numesc „obraznica” pentru felul in care dinamitati zi de zi AIE prin tot felul de atacuri murdare. Dar imi permit sa pun si eu niste intrebari, cata vreme am acest drept garantat de Constitutie.

    Este laudabil ca ati ingrijit si ingrijiti aceste animale – jos palaria. Dar cati oameni in Chisinau procedeaza asa? Dupa ce trecusera cele zece zile in care se putea veni pentru adoptie, nimeni nu se prezentase.

    Repet: sint contra eutanasierii, dar nu imi place politizarea acestui subiect. Dvs incercati sa canalizati simpatia oamenilor pentru animale pentru a castiga capital politic, si asta nu e bine deloc.

    Daca ar exista cel putin tot atatia oameni care striga pentru drepturile animalelor, si s-ar implica si faptic, nu doar cu vorbe si condamnare, aceste animale care nu au nicio vina, si-ar gasi un adapost si nu ar mai fi omorate.

    Si sa nu uitam ca aceste suflete sint pe strazi, in primul rand din cauza noastra, a OAMENILOR.

  50. „Nu trecea nici o initiativa. A fost o manipulare pedelista de proportii. Ramii cu ce crezi.”

    Nimeni nu a impiedicat PSD si PNL sa voteze pentru. Daca ar fi votat, legea trecea, garantat. Nu-i mai considerati ingerasi, ca nu sint.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *