Propunere și răspuns privind Unirea. Dumneavoastră ce credeți?

486450_207180909411670_1429605940_nAcest mesaj este venit de la Roxana & Marin Bodale pe subiectul „Referendum: Sunteti de acord cu Unirea Romaniei cu Republica Moldova?”
Stimati unionisti,
De 23 de ani tot discutam de unire si nu vedem niciun rezultat. Este timpul sa ca poporul roman de pe ambele maluri ale Prutului să-şi exprime, prin referendum, voinţa asupra problemelor de interes national privind Unirea României cu Republica Moldova.
Rog reprezentantii Consiliul Unirii sa solicite public:
1)       Președintelui Republicii Moldova dlui Nicolae Timofti, in baza prevederilor Art.88 lit.f), din Constituţia Republicii Moldova, publicata pe 12.08.1994 în Monitorul Oficial Nr.1/1994
2)       Presedintelui Romaniei, dlui Traian Basescu, in baza prevederilor Art.90, din Constituţia României, actualizată şi republicată în Monitorul Oficial nr.767/31.10.2003
organizarea unui referendum, avand o data comuna si imediat urmatoare, prin care populatia Romaniei si a Republicii Moldova sa raspunda la urmatoarea intrebare:
“Sunteţi de acord cu Unirea României cu Republica Moldova?” (variante raspuns: DA sau NU)
Cu stima, Roxana & Marin Bodale
Raspuns din partea unui coordonator a Consiliul Unirii
Stimati prieteni,
Problema unui referendum e foarte complicata. Ar parea ca, de la o parte, toti romanii vor si Unire. Insa guvernarile antiromanesti de la Chisinau, controlate de Moscova, au avut grija sa nu ii incurajeze, ba, dimpotriva, sa ii descurajeze sa se declare romani, nu mai spun – unionisti. O dovada a acestui lucru sunt toate piedicile puse de guvernantii, inclusiv veniti dupa 2009, dupa comunisti, tuturor actiunilor unioniste, inclusiv din partea Partidului Liberal, cu Mihai Ghimpu si Dorin Chirtoaca, cei care ba sunt, ba nu sunt unionisti, luptind impotriva Consiliului Unirii, impiedicind si neautorizind, ca Primarie a Chisinaului, actiunile unioniste – chiar si din 2012 – de comemorare a celor 200 de ani de ocupatie ruso-sovietica.
Acum e foarte important sa impiedicam Puterea sa ingradeasca dreptul basarabenilor de a se declara romani in recensamintul din 12-25 mai 2014.
Abia dupa rezultatele rcensamintului vom putea judeca, intr-o anume masura cind s-ar putea face un referendum. Ceea ce facem acum incercam sa schimbam mentalitatea, inclusiv a celor 500 mii de cetateni romani basarabeni, care si-au luat pasaport, dar care nu sunt automat si unionisti.
Postam mesajul trimis de Dvs. pe site-ul www.consiliul-unirii.ro, sperind ca o data, poate nu prea departe, vom avea increderea intr-un referendum de Unire neesuat, pentru ca, daca ar esua, am amina pe o perioada indefinita deocamdata Uniree, ceea ce ar fi regretabil.
Desigur, daca situatia geopolitica nu va insemna o decizie spontana de Unire a basarabenilor cu Romania, in fata unui nou tavalug rusesc.
Cu respect, Vitalia Pavlicenco, cooordonator al Consiliului Unirii

Si o NOTA: Dupa ce au aruncat in unionisti, in ultimii trei ani, cel putin, cu pietre la propriu si la figurat nu doar comunistii, dar, mai ales, pretinsii necomunisti, acum apar brusc unionisti si ideologi proUnire si la PL, si la MP, si la PLR. Cind ati fost, de fapt, sinceri, cit interes meschin este in turnura pe care o inregistrati si cit de sinceri sunteti, in general, precum si de citi ani aveti nevoie, in general, sa va tot schimbati opinia – cind proUnire, cind antiUnire? VP

Loading Facebook Comments ...

22 Comments

Add a Comment
  1. Tocmai acesta ar putea fi prilejul optim, anume o agresiune rusească urmată de ieșirea populației în stradă să ceară Unirea.

    Întrebarea este:
    „-Ies oare oamenii în stradă să ceară Unirea, sau îi așteaptă pe ruși cu flori?”

  2. Buna intrebare Mihai,eu am raspunsul la aceasta intrebare:Basarabenii in majoritate nu dau doi bani pe Romania,am simtit-o pe propria-mi piele din pacate.Crede-ma ca m-a durut enorm cand am auzit apelativele lor[ ale basarabenilor] despre romanii din dreapata Prutului.Eu sunt casatorit cu o basarabeanca chiar de pe malul Prutului. E un sat mare cam 2500-3000 de locuitori,oficial sunt 99 la suta moldoveni.Ar fi prea mult de scris ce au auzit urechile mele,de multe ori fara sa vreau si din pacate chiar de la rudele apropiate ale nevestei mele,iti poti inchipui cum m-am simtit,de la fascisti,hoti,tigani,ocupatori,pana la ”Mai ghini ar ci si li trimiti Rusia o bombi nucleari,si-i linisteasci pi romani”,asta fiind spusa din gura unei rude apropiate a nevestei.Sunt si exceptii,nu sunt sociolog,dupa parerea mea procentul e cam de 10 procente pro Romania,pro unire si restul absolut impotriva.Cea mare mare absurditate pe care am auzit-o a fost;”Moldova a fost pana la Siret si romanii au ocupat-o”,la care eu fiind dintre Siret si Prut am raspuns; Moldova a fost de la Nistru-n Carpati si de la Dunare si mare pana la nord de Cernauti si nu ne-au ocupat romanii,pentru ca noi suntem romani si moldovenii au creat STATUL ROMAN MODERN. O paranteza,am umblat prin multe tari europene,dar atata ura impotriva romanilor n-am simtit niciunde.Cu regret scriu aceste randuri,asta fiind realitatea.Daca cineva are o experienta mai buna decat a mea,in alta zona a Basarabiei,m-ar bucura s-o impartaseasca cu noi.

  3. Propunere privind referendumul comun de Unire. Rezultatul referendumului din România se adună cu cel din R. Moldova şi se imparte la 2. Dacă rezultatul celor care votează Pro Unire trece de 50 la sută, acesta este declarat valabil. Parlamentele se întrunesc în şedinţă festivă şi hotărăsc UNIREA! Armatele se unesc, jandarmeria şi poliţia la fel, serviciile de asemenea. Toate agenţiile, asociaţiile, ministerele. Avem precedentul şi legislaţia de după 1918 care va mai trebui doar actualizată. Aşa să ne ajute Dumnezeu.

  4. Preşedintele R. Moldova, până la noile alegeri va deveni vicepreşedinte al României reîntregite.

  5. =Tenuţă Unionistu dela HERŢA=

    OCUPATIA SI INTERVENTIA RUSEASCA
    ——————————————————————–
    si o istorie de dragoste emotionanta si reala:

    actrita Mihaela Strâmbeanu din Chisinau si actorul martir Levan Abashidze din Tbilisi
    /23 mai 1961 – 7 septembrie 1992/
    omorât in timpul razboiului pt. Independenta Gruziei din 1992.

    Un Video dupa 20 de ani:
    http://www.youtube.com/watch?v=RBbjibouxJ4

    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    ===== BUCOVINA DE NORD E ROMANIA ! =====
    ————— ♥ TOATA BASAⱤABIA E ⱤOMÂNIA ♥ ———–
    —————♥—♥—♥— RE-U N I R E ! —♥—♥—♥———
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

    TRĂIASCĂ ROMÂNIA MARE ÎN VECHILE HOTARE
    DIN ANUL 1918 DINTRE NISTRU SI TISA !
    ==============================================

  6. Eu cred ca unirea cu Romania nu este un drept ce se cuvine basarabenilor-adica romanilor moldoveni-ci este un merit pe care ei trebuie sa-l castige. Sigur ca Basarabia este pamant romanesc anexat cu forta, adica furat de Rusia dar populatia care a fost rusificata si indobitocita nu doreste unirea pentru ca sentimental national nu mai exista pe acest teritori decat doar la elite, poeti, istorici, academicieni, cativa oameni politici si la cei varstnici care au apucat sa traiasca in Romania. Cei ca au luat pasaportul romanesc sunt romani moldoveni sau urmasi ai acestora dar cati din cei 500.000 ar vota maine pentru unire ? Rusificarea si indobitocirea prin spalarea creierelor si mistificarea istoriei I-au prostit cu totul pe basarabeni, ei nici nu mai stiu cine sunt si cum ii cheama. A te uni cu o tara europeana mai ales ca este tara ta de unde te tragi din mosi-stramosi ar trebui sa fie pentru basarabeni un vis , o dorinta permanenta . Este la fel cu cererea de a deveni cetatean American. Cu 25 de ani in urma, dupa 5 ani de resident permanenta in SUA am cerut sa devin cetatean American. Am fost chemat si mi s-a spus d catre un ofiter de emigratie ca cetatenia nu este un drept, este un merit, trebuie cistigat si dovedit. Asa sa faca si guvernul Romaniei, sa dea cetatenie la basarabeni chiar daca au dreptul numai la cei care o merita si nu in mod automat. Basarabeanul trebuie sa faca dovada dragostei si loialitaii fata de Romania si de idealul unirii . A lua numai cetatenia ca sa poti merge in Europa la lucru dar in schimb sa nu te intereseze de poporul tau romanesc este un act de escrocherie . Propun ca cei care au pasaport romanesc din Rep Moldova sa semneze o declaratie ca sunt sau nu in favoarea unirii. Romania nu e obligata sa dea pasapoarte celor care nu merita, care profita de statul roman. Daca sunt impotriva Uniriii, foarte bine, de acord sa fie impotriva , dar fara pasaport romanesc. Si nu e departe ziua aceea cand voi basarabenii va veti ruga sa va uniti cu Romania. Ziua unirii e mai aproape decat credeti si nu va fi nici un referendum. Putin va rezolva si problema aceasta, cu voia sau fara voia basarabenilor.

  7. Republica Moldova a fost cel mai profitor stat in relatia cu Romania. Am fost Unionist pana de curand dar cand vad parsivenia lor si nu ma refer numai a clasei politice imi trece instant. Sunt cativa romani adevarati in RM aia 10% de care zice Geo. Aia merita sa fie cetateni romani si cetateni europeni. Oameni precum VP care nu si-a schimbat viziunea niciodata merita sa fie parlamentar roman si european. Dar pentru ceilalti sunt de acord cu Florea trebuie sa meritati sa aveti. Cat credeti ca mai merge cu: vin rusii (ROMANI VA IUBIM, TRAIASCA ROMANIA MARE) / dau rusii bani (HUA ROMANIA TIGANILOR ETC)? Romania nu are nevoie de RM. RM nu are ce sa ofere nici romaniei si nici europei. Romania si-a facut dupa parerea mea obligatia morala de a sprijini RM in drumul ei european. Totusi, dragoste cu sila nu se poate. Sper sa se reintoarca Putin in RM si sa mai trimita vreo juma de tara prin Siberia poate va mai vine mintea la cap. Scuze de genul ca aia de la tara sunt prosti ca au fost spalati nu mai tin. Aveti deja peste 20 de ani de cand v-ati rupt de Rusia timp in care nu ati inteles si nu ati invatat nimic. SUNTETI PARSIVI! Daca maine s-ar tine referendum as vota direct impotriva unirii. Fratele bunicii a murit in basarabia pe front. Bunicul meu a luptat in basarabia pe front. Dar Moldovenii de peste prut incep incet incet sa isi piarda valoarea. Fuga dupa doi iepuri….

  8. =Tenuţă Unionistu dela HERŢA=

    “DECLARAŢIA DE UNIRE A BUCOVINEI CU ROMÂNIA”
    ———————————————————————————————
    “Congresul General al Bucovinei,
    întrunit azi, joi, in 15/28 noiembrie, 1918 în Sala Sinodală din Cernăuţi,
    consideră că:

    – de la fundarea Principatelor Române,
    Bucovina, care cuprinde vechile ţinuturi ale Sucevei și Cernăuţilor,
    a făcut pururea parte din Moldova, care în jurul ei s-a închegat ca stat;

    – că în cuprinsul hotarelor acestei ţări
    se găseşte vechiul scaun de domnie de la Suceava,
    gropniţele domneşti de la Rădăuţi, Putna şi Suceviţa,
    precum şi multe alte urme şi amintiri scumpe din trecutul Moldovei;

    – că fiii acestei ţări, umăr la umăr cu fraţii lor din Moldova
    şi sub conducerea aceloraşi domnitori,
    au apărat de-a lungul veacurilor fiinţa neamului lor
    împotriva tuturor incălcărilor din afară şi a cotropirei păgâne;

    – că în 1774 prin viclesug Bucovina a fost smulsă din trupul Moldovei
    şi cu de-a sila alipită coroanei habsburgilor;

    – că 144 de ani, poporul bucovinean a indurat suferinţele unei ocârmuiri străine,
    care îi nesocotea drepturile naţionale şi care prin strâmbătăţi şi persecuţii
    caută să-şi înstrăineze firea şi să-l învrăjbească cu celelalte neamuri
    cu cari el voieşte sa trăiască ca frate;

    – că în scurgerea de 144 de ani bucovinenii au luptat ca nişte mucenici
    pe toate câmpurile de bătaie din Europa sub steag străin
    pentru menţinerea, slava și mărirea asupritorilor lor
    şi că ei drept răsplată aveau să îndure micşorarea drepturilor moştenite,
    isgonirea limbei lor din viaţa publică, din scoală şi chiar din biserică;

    – că în acelaşi timp poporul băştinaş a fost împiedicat sistematic
    de a se folosi de bogăţiile şi izvoarele de câstig ale acestei ţări,
    şi despoiat în mare parte de vechea sa moştenire;

    – dară cu toate acestea bucovinenii n-au pierdut nădejdea că ceasul mântuirii,
    aşteptat cu atâta dor şi suferinţa va sosi,
    şi că moştenirea lor străbună, tăiată prin graniţe nelegiuite,
    se va reîntregi prin realipirea Bucovinei la Moldova lui Ştefan,
    şi că au nutrit vecinic credinţa că marele vis al neamului se va înfăptui
    prin unirea tuturor ţărilor române dintre Nistru şi Tisa într-un stat national unitar;

    constată că ceasul acesta mare a sunat !

    Astăzi, când după sforţări şi jertfe uriaşe din partea României
    şi a puternicilor şi nobililor ei aliaţi s-a întronat în lume
    principiile de drept şi umanitate pentru toate neamurile
    şi când în urma loviturilor zdrobitoare monarchia austro-ungară
    s-a zguduit din temeliile ei şi s-a prăbuşit,
    şi toate neamurile încătuşate în cuprinsul ei
    şi-au câstigat dreptul de libera hotărâre de sine,
    cel dintâiu gând al Bucovinei desrobite se indreaptă către regatul României,
    de care întotdeauna am legat nădejdea desrobirii noastre.

    DREPT ACEEA,
    NOI, CONGRESUL GENERAL AL BUCOVINEI,
    ÎNTRUPÂND SUPREMA PUTERE A ŢĂRII
    ŞI FIIND INVESTIT SINGUR CU PUTERILE LEGIUITOARE,
    ÎN NUMELE SUVERANITĂŢII NAŢIONALE,
    HOTĂRÂM:

    UNIREA NECONDIŢIONATĂ ŞI PENTRU VECIE
    A BUCOVINEI ÎN VECHILE HOTARE
    PÂNĂ LA CEREMUŞ, COLACIN, ŞI NISTRU,
    CU REGATUL ROMÂNIEI.”
    ——————————————————————————————————–
    http://dincolodetisa.blogspot.com/

  9. Remarcabil comentariul d-lui Geo dar deopotriva cutremuraror…N-as fi crezut desi am simtit raceala din partea multora (de peste Prut) . In prezent un eventual referendum ar aduce dinspre Moldova o dezamagire totala . Actuala generatie nu are puterea sa aduca o unire dorita de Romania .Ma deranjeaza si faptul ca sunt unionisti din Chisinau care fac ce fac si cand ti-e lumea mai draga , desi vorbesc intre ei ( dupa nume nefiind rusi ), trantesc cite-un comentariu in rusa…Deasemenea d-l Florea puncteaza extrem de pertinent darnicia Romaniei in a acorda pasapoarte in dreapata si in stanga ; nu poti doar sa ceri – trebuie sa mai si oferi in viata . In rest numai de bine celor curati la suflet…

  10. Florea, las-o mai moale. Cetatenia romaneasca care mi-au luat-o rusii cu forta in ’40 si de care voi ati fugit fara a trage un foc in aer macar, trebuie s-o MERIT pentru a o redobandi acum? Sa MERIT ce era al meu si mi sa luat cu forta? Esti ridicol. Si toti care gandesc ca tine, la fel. Din cauza unor pseudo-patrioti ca tine, ura dintre cele doua tari romanesti creste de pe zi ce trece. Si sa mai stii ca basarabenii sunt mai romani decat bozgorii vostri din Ardeal, de care va tot tineti scai de multi ani. Exemplul dat de tine cu cetatenia SUA, se lipeste aici ca nuca de perete. Tu ca roman nu ai nici o legatura istorica cu SUA, deaceea si trebuie sa meriti cetatenia lor. Noi am varsat sange pentru Romania, foarte multi basarabeni au lupta impotriva jugului Stalinist si acum veteranii basarabeni ai Armatei Romane sunt huiduiti de rusofoni, numiti fascisti si injositi cum nu se mai poate. Crezi ca si ei trebuie sa MERITE redobandirea cetateniei? Voteaza impotriva unirii si vei ramine vesnic un tradator al neamului.

  11. Pentru Ricu:

    Caut sa te inteleg in unele lucruri I si dreptate. Insa trebuie sa stii ca Romania nu a fugit , a fost o retragere temporara in fata ulimatumului de 24 ore a lui Stalin, Romania nu era pregatita de razboi inca si nici nu avea forta sa reziste armatei ruse, un razboi cu rusii ar fi condus la pierderea unei mari parti din teritoriu, nu numai Basarabia. Consiliul de Coroana si Armata au hotarat atunci sa se retraga pentru a se pregati de razboi si a lovi Rusia cu sanse de reusita. Imediat, anul urmator in 1941 romanii au trecut Prutul prin ordinal Maresalului Antonescu de a dezrobi pe fratii basarabeni din robia bolsevica si au si reusit eliberarea Basarabiei fiind primiti cu bucurie si flori la Chisinau. Ca pana la final s-a pierdut razboiul si rusii au luat inapoi Basarabia, fiind de asemenea primiti cu flori la Chisinau asta e o alta poveste. Iromanii au luptat si au eberat Basarabia, au murit in Campania rusesca peste 300.000 de romani, crezi ca a fost putin?

  12. PT.RICU: Partial sunt de acord cu tine,da,rusii ti-au luat cetatenia tie sau bunicilor tai,Romania a facut o mare greseala ca s-a retras fara sa traga un foc,asta se numeste tradare,e adevarat.Nu sunt insa de acord cu ”bozgorii vostri din Ardeal”,de ce sunt ai nostri? Dreptul la cetatenie il are orice persoana nascuta in Basarabia care se autoidentifica ROMAN si vorbeste limba romana,considerand-o limba materna,asta-i parerea mea.Comentariile moderate si pertinente ne ajuta sa ne intelegem mai bine,chiar daca nu suntem intotdeauna de acord. Nu trebuie sa generalizam,nu suntem toti oamenii la fel. PT.FLOREA: Din pacate Romania a abandonat Basarabia atunci,o spun cu durere,eu fiind nascut in dreapta Prutului,e adevarat pt.scurt timp,dar a fost o mare eroare,trebuie sa recunoastem.Eu am locuit multi ani in Grecia,grecii au o durere asemanatoare cu noi romanii,Ciprul este un stat independent,cand intrebi un cipriot de unde este sau ce este,iti spune;sunt grec cipriot si vorbesc limba greaca,nu cipriota care nu exista.Traim in state independente,dar suntem greci,de ce n-ar putea raspunde si basarabenii la fel? Si grecii ciprioti se simt tradati,in 1974 i-au invatat turcii si Grecia n-a intervenit sa-i apere.Sper sa nu mi-o luati in nume de rau ca am intervenit in discutia voastra.Apropo, daca s-ar face referendum acum puntru unire,eu as vota PRO chiar daca rezultatul il poate intui oricine.Sa auzim numai de bine !!

  13. §Ricu: Cum interpretati „tradarea” Ucrainei fata de atacul rusesc din Crimeea? Desi erau 198 de garnizoane ucrainiene si multe nave in port, care se puteau apara, fiind platiti toti militarii zeci de ani spre a apara tara de astfel de atacuri, au preferat sa se retraga fara sa traga un foc de arma, unii chiar cu mainile legate la spate. Erau mai multi soldati ucrainieni decat invadatori rusi si totusi, au tradat, fara sa le fie rusine ca si-au ales aceasta meserie si au consumat inutil banii tarii timp de peste 22 de ani.

  14. Nu inteleg de ce se calculeaza permanent si peste tot in mod gresit anii in care o parte a Moldovei a fost ocupata de rusi. Trebuie sa uitam mereu de cei 22+3=25 de ani de aparteneta la Regatul Romaniei? Vreti mereu sa faceti servicii de PR Rusiei, considerand ca si in perioada fasta de revenire la matca, tot in Imperiu neam gasit? Suna gresit 175 de ani sub imperiu. E mai bine sa exageram si sa spunem 200 in locul adevarului istoric de 175 ???? Sau pentru basarabeni acei 25 de ani nu au avut nicio importanta? Desteapta-te, romane!

  15. am scris neam in loc de ne-am, scuze…

  16. @ Petrus 27 martie 2014, la 09:09
    §Ricu: Cum interpretati “tradarea” Ucrainei fata de atacul rusesc din Crimeea?

    Petrus, in Crimeea a fost organizat REFERENDUM, unde s-a VOTAT alipirea de Rusia. Ce referendum a fost in ’40 in Basarabia? Militarii din Crimeea care au trecut de partea Rusiei sunt de etnie RUSI , iar cei aproape 2000 de militari UCRAINIENI care nu sa-u conformat au revenit pe partea continentala a Ucrainei. Rusia n-a pus ultimatum Ucrainei ca in 48 ore sa elibereze teritoriul, asa cum a facut-o in cazull Romaniei. Oficial, chipurile, poporul singur a decis. Cum ansa a fost in cazul nostru? Ultimatum dur, Romania fuge, noi romanii basarabeni fiind lasati in voia sortii in ghiarele sovietice, care dea lungul anilor, ne-au ucis, inrobit, deportat in Siberia, shimonosit si distrus limba, cultura , istoria…
    De altfel Crimeea chiar a fost pamant rusesc si doar in ’54 cedata Ucrainei. Acum ei vorbesc despre o revenire la patrie, 60 de procente din populatia Crimeei sunt de etnie rusi. Putem compara oare aceste doua cazuri ( am in vedere Basarabia in ’40 si Crimeea in 2014)? Evident ca nu. Noi am fost anexati si inrobiti. Si tradati…

  17. @Florea spune:”rusii au luat inapoi Basarabia, fiind de asemenea primiti cu flori la Chisinau”

    Folri in Chisinau? Florea, sunt convins ca daca la usa ta erau sa bata KGB-istii dimineata pe la patru, erai sa tai si tu cu floricelele in maini, de frica evident, ca de ce altceva? Nu judeca o maina de oameni speriati, care se gandeau atunci la propriile vieti si la vietile copiilor lor. Nu avea cine sa-i apere pe acei osanditi, care si asa au platit destul de scump. Unii chiar si cu propriile vieti.

  18. @geo spune :” Dreptul la cetatenie il are orice persoana nascuta in Basarabia care se autoidentifica ROMAN si vorbeste limba romana,considerand-o limba materna,asta-i parerea mea”

    Conform legilor romanesti, nu are. Persoana candidat trebuie sa aduca probe ca a fost nascuta sau este descendentul unei persoane nascute pe teritoriul Basarabiei intre anii 1918-1940.

  19. @Petrus spune:
    27 martie 2014, la 09:09
    Nu inteleg de ce se calculeaza permanent si peste tot in mod gresit anii in care o parte a Moldovei a fost ocupata de rusi. Trebuie sa uitam mereu de cei 22+3=25 de ani de aparteneta la Regatul Romaniei? Vreti mereu sa faceti servicii de PR Rusiei, considerand ca si in perioada fasta de revenire la matca, tot in Imperiu neam gasit? Suna gresit 175 de ani sub imperiu. E mai bine sa exageram si sa spunem 200 in locul adevarului istoric de 175 ???? Sau pentru basarabeni acei 25 de ani nu au avut nicio importanta? Desteapta-te, romane!

    Cred ca se rotungeste si mai cred ca nu intentionat… E mai usor sa spui 200 decat an de an tot sa schimbi 175, 176, 177… De fapt aici cred ca ai dreptate. Este un moment prea dureros pentru a fi ignorat.

  20. Catre Geo si Dan:
    La noi (in Basarabia) nu este destul de promovata ideea unirii.
    Cea mai mare piedica e audiovizualul de la noi, dictat de o mana de pro-rusi, condus de oligarhi, tot ei cumparand majoritatea din actualul parlament. Cate posturi tv romane sunt transmise la noi? Nici unul, doar Tvr inernational are cateva ore pe zi. Pro-tv-ul? Din emisiunile romane se retransmit doar unlel emisiuni cum ar fi La Maruta si master chef, stirile pro-tv nu le consider informative, in ultimul timp nici Romaniia au talent nu-l dau, caci, de, Plahotniuc si-a facut propriul concurs de talente (de rasul gainilor) la Prime (post rusesc)
    In schimb cate posturi rusesti? 60% de propaganda proruseasca. Cum sa nu fie lumea de la noi cu creierul zombat cand majoritatea se informeaza si Cred in ceea ce li se arata la tv si in ceea ce asculta la radio!

  21. Si, apropo, serviciul rusesc de securitate pentru Balcani a fost transferat din Sofia la Chisinau inca din 2002.

  22. vioara spune:
    28 martie 2014, la 09:09
    Si, apropo, serviciul rusesc de securitate pentru Balcani a fost transferat din Sofia la Chisinau inca din 2002.

    De unde asa informatie? Sau iarasi de la lume adunate?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *