SI EMISIUNEA „OAMENI SI DESTINE” cu Vitalia Pavlicenco la Noroc TV
„As pune cuvintul „prietenii” in ghilimele. Pentru ca nu par sa ii fie prieteni. E bun Basescu sa te folosesti de imaginea lui si sa devii Primar, sa ajungi in Parlament, sa iti mai dea si un Ordin pe care nu-l meriti, decit pentru ca ai aparut, brusc, de dupa ghebul nepotului si ai poposit in functia de „Prezident”, cu care, de fapt, nici nu stii ce sa faci… Atita – ca ai dat ordine la dreapta, si la stinga…
Posteaza pe blogul meu o vizitatoare, pe nume „Valenta”, urmatoarele: „Consider ca ar fi oportuna o Declaratie din partea partidelor liberale de dreapta din Republica Moldova referitor la declaratia Domnului Traian Basescu, Presedintele Romaniei, despre evenimentele de la 22 iunie 1941 si 28 iunie 1940. PNL are ceva de spus? – Ar da un exemplu si chiar tonul dezvaluirii adevarului istoric. Chiar am aprecia foarte mult o asemenea Declaratie!”
AMINTIM:
Președintele Traian Băsescu a declarat, miercuri, la emisiunea „Evenimentul Zilei„, difuzată de B1 TV, că, în viziunea sa, abdicarea Regelui Mihai I reprezintă un mare act de trădare.
„Continuăm să considerăm că abdicarea Regelui Mihai a fost un mare act patriotic – nu, a fost un mare act de trădare a interesului național al României„, a spus Băsescu.
Acesta a mai spus că, pentru toată lumea, generalul Ion Antonescu rămâne responsabil de holocaustul împotriva evreilor și țiganilor, însă toată lumea uită că România avea un șef de stat.
„Pentru toată lumea Antonescu rămâne responsabil de holocaustul evreilor și țiganilor, ducerea lor în Transnistria, dar nimeni nu spune că statul Român avea un șef de stat atunci, ăsta era doar premier„, a declarat Băsescu.
Vezi AICI declarațiile făcute de Traian Băsescu la emisiunea Evenimentul Zilei.
„Unora le dăm averile iar pe alții îi considerăm criminali de război. Șeful de stat și premierul, doar fiindcă unul a fost slugă la ruși și a lăsat țara prin abdicare, îl iertăm de toate păcatele„, a conchis președintele, referindu-se la Regele Mihai I.
Eu am pe blogul meu sloganul „Viata nu merita sa o traiesti decit in demnitate”, care apartine lui Ion Antonescu. Salutam ca Basescu incepe sa ne arate ca nu se teme de Kremlin. Asa ar trebui sa faca politicienii de pe ambele maluri ale Prutului. Totodata, se stie ca nu il simpatizam pe Basescu pentru ca spune multe, dar face putine si nu merge curajos spre Marea Unire, spre reintregirea neamului romanesc. Doar vorbe, vorbe, vorbe, nici cetatenia romana nu o da mai simplificat, ci cu atitea umilinte…
O intrebare, insa, totusi, ne framinta: de ce nici un partid, „prieten” parca cu Basescu, nu-l sprijina in aceasta pozitie? In afara de PNL, nu mai sint partide romanesti in R.Moldova? Sau deja unii, de exemplu PL si PLDM, cred ca Basescu si PD-L sint pe duca, in scadere, si deja se lipesc de PNL-ul din Romania? Unii si unele, care nici nu vroiau sa auda de PNL din Romania, accepta deja „sa auda”? Stim ce spunem si vom veni peste un timp cu desfasurari. Pacat ca Basescu a fost abandonat de „prietenii/neprietenii” lui din Basarabia, buni numai la luat proiecte si bistari…
Vitalia Pavlicenco
SUPLIMENTAR
Заявление официального представителя МИД России А.К.Лукашевича
980-30-06-2011
В России возмущены недавними высказываниями президента Румынии Т.Бэсеску о том, что «на месте маршала И.Антонеску в 1941 году он также направил бы румынских солдат через Прут» для участия в агрессии гитлеровской Германии против СССР. Подобное заявление, тем более сделанное в скорбный день семидесятилетия начала Великой Отечественной войны, в ходе которой наш народ потерял 27 миллионов жизней, невозможно объяснить ни текущими внутриполитическими обстоятельствами, ни ссылками на провокационность вопросов журналистов.
Совершенно очевидно, что такая бесстыдная бравада, оправдывающая фашистскую агрессию и оскверняющая память миллионов жертв нацизма, недопустима и должна получить адекватную оценку со стороны цивилизованной Европы.
30 июня 2011 года
Comunicat de presă
Tip: Comunicat de presă
Data: 30.06.2011
Ministerul Afacerilor Externe al României a luat notă cu surprindere de declaraţia exprimată în numele Ministerului Afacerilor Externe al Federaţiei Ruse, care se referă la unele comentarii ale Preşedintelui României pe teme istorice.
Ministerul Afacerilor Externe român consideră complet nepotrivit limbajul folosit în declaraţia oficialului rus pe acest subiect şi dezavuează utilizarea unor comentarii privind evenimente tragice, atât pentru poporul român, cât şi pentru cel rus, de acum 70 de ani, dându-le o semnificaţie în actualitatea politică.
Considerăm regretabilă şi lipsită de temei lansarea unei asemenea reacţii publice cu o violenţă de limbaj inacceptabilă, fără o informare completă şi o minimă interacţiune prealabilă în plan diplomatic.
Ministerul Afacerilor Externe al României are deplina deschidere pentru a dialoga cu Ministerul Afacerilor Externe al Federaţiei Ruse, pentru eliminarea oricăror confuzii şi denaturări ale informaţiilor ce au stat la baza reacţiei oficialului rus.
În acelaşi timp, Ministerul Afacerilor Externe consideră că acest episod nu trebuie să conducă la afectarea dialogului firesc, purtat în termeni de civilitate, care este normal să definească relaţiile bilaterale şi îşi exprimă disponibilitatea pentru dialog cu Ministerul Afacerilor Externe al Federaţiei Ruse pe orice temă de interes bilateral.
„Prietenii”, Presedintelui meu,acum fac cizmele cu caramb inalt,a cotropitorilor de la Rasarit,asa cum au facut dealungul istoriei,si au sa o mai faca inca …1000 ani ! Bravo d-na Pavlicenco,deoarece sunteti SINGURUL ROMAN, cu adevarat din Basarabia !
Va apreciez mesajul, doamna Pavlicenco, dar cred ca PNL-ul actual din Romania nu v-ar aprecia. Uitati opinia lui Victor Ponta, liderul PSD, care formeaza in prezent un tandem cu Crin Antonescu, despre acest subiect:
http://www.cotidianul.ro/150733-Ponta-Reactia-Rusiei-fata-de-declaratia-lui-Basescu-este-corecta
Liviu,ca roman,pot sa-ti spun,ca tradatori si curve politice de moment,au fost in istoria neamului romanesc,de multe ori ! Cei mai buni conducatori,si romani prin nastere si crez,au fost fie asasinati ( Mihai Viteazul, Brancoveanu,etc.), fie indepartati de oligarhia parvenita si venetica,de pe plaiurile Romanesti( Alx. Ioan Cuza,domnitorul Unirii,indepartat miseleste,chiar cu sprijinul tarist,din acea perioada).Asa si cu cei pe care i-ai pomenit tu,in postarea ta. Sunt doar „umpluturi”, partinice de moment,care nu au ca alt scop,decat,interesul personal si de grup al oligarhilor Romaniei ! De ce Antonescu,liderul unui partid istoric,asa dupa cum se aclama si se bate cu caramida in piept,nu acorda atentie singurului partid politic din RM ,PL, care inca mai crede in valorile nationale,ale romanilor de pretutindeni,si isi doreste cu ardoare,ca romanii de pretutindeni,sa stea sub acelasi tricolor? Raspunsul este foarte simplu : cameleonismul si jigodismul,de care dau dovada,TOATE, partidele,asa-zise nationale,care una spun si alta fac,indiferent de tara,sau afinitati identice nationale !
Erata : nu am vrut sa spun PL, ci…PNL ! Rog iertare,d-nei Pavlicenco !!!
De acord cu dumneavoastra, domnule Ionescu, dar in ceea ce-l priveste pe Cuza, situatia o vad diferita. Cei care l-au dat jos pe Cuza sunt aceiasi care l-au si sprijinit initial la tron (conservatori si liberali deopotriva, din Muntenia si Moldova) si pe care el i-a indepartat (inclusiv pe Kogalniceanu), instaland un regim autoritar si inconjurandu-se de o camarila. A avut rolul lui pozitiv, decisiv pentru infiintarea Romaniei moderne, dar la un moment dat trebuia sa plece. El insusi stia ca va trebui sa faca loc la un moment dat unui print strain.
Va recomand o lectura:
http://vladenko.files.wordpress.com/2009/10/alex-mihai-stoenescu-istoria-loviturilor-de-stat-in-romania-vol-1.pdf
Referitor la Declaratie, cred ca este foarte necesara; in care sa se scrie intr-o forma laconica, dar clar si cuprinzator istoria corecta a acestor evenimente, ca sa dam o lectie de CURAJ CIVIC, de VERTICALITATE se DEMNITATE.
caci adversarii nostri – ocupantii, comunistii, mancurtii, incostientii etc., inca mai vehiculeaza cu interpretari gresite, intentionat distorsionate pentru a duce lumea in eroare si a ne mentine in statutul de victime.
Nu mai vrem sa fim victime, nu mai vrem sa fim inconstienti de ceea ce ni se intampla. Vrem adevarul adevarat, declarat sus de la tribune.
Aceasta Declaratie are fi bine sa fie difuzata pentru a fi semnata de toti cei constienti de importanta adevarului istoric.
ADEVARUL ISTORIC, ca sa fie, in fine, recunoscut de ocupanti si dusmanii acestui popor, trebuie mai intai noi sa-l DECLARAM deschis, sa-l spunem SUS si cu VOCE TARE, cu fermitate si mare curaj! Deci, sa ne facem sa fim auziti!
Dar daca si noi nu-l vom spune, atunci ce pretentii putem avea de a trai in libertate si cu demnitate????
REPET IAR SI IAR: Nu va fie frica, ADEVARUL ESTE MAI PUTERNIC DECAT ORICE MINCIUNA. Adevarul are puterea chiar in sine de a birui, doar ca trebuie DECLARAT!
Nu va fie frica, Dumnezeu este acolo unde este ADEVARUL!
Bravo BASESCU! Avem UN PRESEDINTE viteaz si curajos, cu demnitate si virtuos! Jos Palaria in fata dumnealui!
Traiasca Basescu! Traiasca ROMANIA! U N I R E !!!
Iata aici cateva filme documentare despre acele evenimente din anii 1940,1941…
Evacuarea Basarabiei 1940
http://www.youtube.com/watch?v=iB-9mJIKClA&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=iB-9mJIKClA&feature=related
Basarabia lui Dumnezeu…
http://www.youtube.com/watch?v=xG4wPmYlxt4&feature=related
Dacă aşi spune că T.Băsecu are dreptate sau nu are, nici nu ştiu dacă aşi avea dreptate eu. În politică moralitatea este foarte de preţ. Dar totodată Politica este o artă unde îşi au loc vorbele grele, dar şi tăcerea care de departe nu este o trădare. În anii 1936-1944 Papa de la Roma şi Vaticanul au adoptat mai mult o politică de tăcere faţă de Hitler şi regimul lui criminal fiindcă au constatat că prin declaraţii şi revolte situaţia a miliioane de oameni ar fi putut fi şi mai gravă. Marele om politic ceh Vaclav Havel, care a făcut puşcărie la comunişti, a scris o carte „Puterea oamenilor fără de putere”. Una din ideile acestei cărţi este că uneori e mai bine să nu tragi atenţie la ceia ce spoun şi fac oamenii de la putere. Aforismul latin „Dacă tăceai-rămâneai filosof” este semnificativ şi demonstrativ mai mult pentru politicieni. Doamnă V. Pavlicenco, fără îndoială sunteţi o persoană puternică. Dar în politică şi în relaţiile interumane sunteţi şi slabă, şi chiar nepotrivită. Iar ura pentru D. Chirtoacă, pentru acest tânăr căruia i-a ajuns putere să meargă înpotriva lui Voronin şi bandei lui atunci când era foarte riscant, căruia i-a ajus putere să convingă sute de mii de oameni să-l votezefac, chiar vă pune pune într-o situaţie ridicolă. Suntem români şi punctum, dar Băsescu nu e toată România şi chiar nu se ştie dacă îi trebuie ajutorul nostru.
Traian Băsescu se ia la trântă cu rușii
Foto: stiri.mobi
Replici dure între președintele român Traian Băsescu și diplomația rusă. Zilele trecute, oficialul român a declarat în cadrul unei intervenții în mass-media, că dacă ar fi în locul mareșalului Antonescu în anul 1941, și el ar fi trimis ostașii români să ia parte în atacul împotriva Uniunii Sovietice. Declarațiile au fost făcute chiar în ziua comemorării a 70 de ani de la intrarea României în al Doilea Război Mondial.
De cealaltă parte, Ministerul de externe rus, a venit cu un comentariu referitor la declarațiile președintelui României. „Este absolut evident că o astfel de bravadă neruşinată, care justifică agresiunea fascistă şi profanează memoria milioanelor de victime ale nazismului, este inadmisibilă şi merită o reacţie adecvată din partea Europei civilizate”, se arată într-un comunicat al purtătorului de cuvânt al Ministerului rus de Externe, Aleksandr Lukaşevici, citat de Evenimentul Zilei.
„Cuvintele lui Băsescu – despre faptul că, «în locul mareşalului Antonescu, în 1941, şi el i-ar fi îndreptat pe ostaşii români peste Prut» pentru a lua parte la agresiunea Germaniei hitleriste împotriva URSS – sunt revoltătoare”, consideră Ministerul rus al Afacerilor Externe.
De cealaltă parte, Băsescu s-a amuzat subtil de reacția rușilor. „Se pare că unii devin sensibili şi dacă discuţi despre istorie. Eu nu sunt istoric, dar cred că răspunsul meu a fost în deplin acord cu poziţia României, care, prin Parlamentul României, a condamnat pactul Ribbentrop-Molotov. Mai mult, Duma de Stat a condamnat pactul Ribbentrop-Molotov. Deci nu văd unde e supărare, iar Uniunea Sovietică nu există. Dacă cineva are dureri că a dispărut URSS….Eu nu am”, a spus acesta.
Ministerul de Externe al României a calificat declarațiile MAE rus drept „reacţii publice cu o violenţă de limbaj inacceptabilă, fără o informare completă şi o minimă interacţiune prealabilă în plan diplomatic”.
In sfirsit Romania manifesta caracter.
Pt Valenta
Iata ce spune Alex:
„Dacă aşi spune că T.Băsecu are dreptate sau nu are, nici nu ştiu dacă aşi avea dreptate eu. În politică moralitatea este foarte de preţ. Dar totodată Politica este o artă unde îşi au loc vorbele grele, dar şi tăcerea care de departe nu este o trădare. În anii 1936-1944 Papa de la Roma şi Vaticanul au adoptat mai mult o politică de tăcere faţă de Hitler şi regimul lui criminal fiindcă au constatat că prin declaraţii şi revolte situaţia a miliioane de oameni ar fi putut fi şi mai gravă. Marele om politic ceh Vaclav Havel, care a făcut puşcărie la comunişti, a scris o carte “Puterea oamenilor fără de putere”. Una din ideile acestei cărţi este că uneori e mai bine să nu tragi atenţie la ceia ce spoun şi fac oamenii de la putere. Aforismul latin “Dacă tăceai-rămâneai filosof” este semnificativ şi demonstrativ mai mult pentru politicieni. Doamnă V. Pavlicenco, fără îndoială sunteţi o persoană puternică. Dar în politică şi în relaţiile interumane sunteţi şi slabă, şi chiar nepotrivită. Iar ura pentru D. Chirtoacă, pentru acest tânăr căruia i-a ajuns putere să meargă înpotriva lui Voronin şi bandei lui atunci când era foarte riscant, căruia i-a ajus putere să convingă sute de mii de oameni să-l votezefac, chiar vă pune pune într-o situaţie ridicolă. Suntem români şi punctum, dar Băsescu nu e toată România şi chiar nu se ştie dacă îi trebuie ajutorul nostru.”
Constantin Tanase:
Băsescu singur în faţa ruşilor. Şi a românilor.
Recent, la o televiziune, preşedintele Băsescu a declarat că el, dacă ar fi fost în locul mareşalului Antonescu, în 1941, de asemenea ar fi trimis ostaşii peste Prut. Declaraţia a provocat reacţia isterică a Moscovei. Declaraţia Ministerului de Externe rus pe această tema este redactată în limbajul ultimaturilor din iunie 1940. Băsescu este învinuit de către ruşi de fascism şi nazism. Presa rusa s-a aruncat să-şi apere Rusia.
Presa română şi politicienii români n-au sărit să-şi apere preşedintele, or, în acest caz, a-l apăra pe Băsescu înseamnă a apăra onoarea României. Băsescu este primul preşedinte român care a avut curajul să le spună ruşilor un adevăr pe care nimeni nu a îndrăznit să-l rostească. România de azi nu mai e România de ieri. Românii de azi nu mai vor să treacă Prutul, să-şi recupereze „moşia pierdută astă-vară”, indiferent de cine ar fi semnat ordinul – de Ion Antonescu, Traian Băsescu. Sau de Mihai Eminescu. Nu au luat atitudine, de parcă Declaraţia lui Băsescu nu ne-ar privi pe noi, nici politicienii de la Chişinău, nici presa de la Chişinău, mă refer la „românească” şi aproape „unionistă”. Tace adânc, cu adânci semnificaţii Ministerul de Externe de la Chişinău, respectând astfel tradiţionala laşitate a „diplomaţiei moldoveneşti” de la „90 încoace. Răspunsul lui Băsescu a fost şi mai explicit şi vizează în egală măsură isteria rusească, dar şi laşitatea românească: „Unii devin sensibili şi când discuţi de istorie. Eu nu sunt istoric. Răspunsul meu a fost în deplin acord cu poziţia României. Nu văd unde este supărarea. Uniunea Sovietică nu mai există. Noi avem acum o relaţie cu Federaţia Rusă, iar când discutăm despre Uniunea Sovietică, discutăm despre ceva ce a fost. Iar despre istoria noastră nu avem cum să discutăm. Am înţeles că sunt deja mari analişti militari şi politici care s-au isterizat cum atacăm noi Federaţia Rusă. Nu, este o realitate din istoria acestei ţări. Nimic nou sub soare, mai ales că poziţia a fost în deplin acord cu condamnarea Pactului Ribbentrop – Molotov. Dacă cineva are dureri pe la vreo Antenă 3, cu analişti mereu furioşi că a dispărut Uniunea Sovietică, o avea dureri, dar eu n-am”.
Iar noi, basarabenii, naivii, credeam că numai pe la Chişinău au rămas “analişti furioşi că a dispărut Uniunea Sovietică”. Aceştia foiesc şi prin România. Aceştia niciodată nu vor trece Prutul. Mai mult chiar, nu ne vor permite nici nouă să-l trecem. Acum înţelegem mai bine cu cine se confruntă Băsescu la Bucureşti, rămas singur în faţa uni Rusii imperiale agresive şi isterice, dar şi a unei Românii, condusă de o clasă politică fricoasă, bolnavă de amnezie istorică şi laşitate.
Ati pus punctul pe I, d-na Pavlicenco ! Este adevarul gol-golut,ce afirmati d-voastra ! Bravo pentru verticalitatea si impartialitatea raspunsului pertinent,pe care l-ati formulat,la adevarul care se petrece ,atat in Romania,cat si in RMoldova. Tot „liberalismul”,si „democratia (demagogia!),pe care il afiseaza unele partide politice,nu este altceva decat…..PRAF IN OCHII ALEGATORILOR !!!
doamna Pavlicenco,
Basescu a facut o mare greseala diplomatica. El nu intelege ca reprezinta cea mai mare functie publica intrun stat european iar asta il obliga sa reprezinte pozitia tuturor romanilor. Nu poti sa-ti spui o parere personala in public fara sa te gandesti la consecinte.
Cine este basescu sa judece in public faptele regelui Mihai?
Dvs declarati ca Ghimpu si Chirtoaca s-au folosit de imaginea lui basescu pentru a obtine anumite functii…sa stiti ca si basescu a fost sustinut public de chirtoaca in alegerile pentru presedentia Romaniei. sper ca va aduceti aminte ca voturile din diaspora au fost decisive pentru basescu
Bravo Base! E bine ca postati asemenea texte, dna Pavlicenco!
Către Liderii AIE, Mass-media, societatea civilă
Declaraţie
,,Cât e de bine să fii aproape de cei mari şi tari…şi te faci şi tu gospodari…,, Un exemplu tipic şi îngrozitor din imperiul MAI despre ,,activitatea fructuoasă” a unui ,,ofiţer”…. şi spre regret ca alde dînsul, care a servit regimul comunist şi-l mai slujeşte în prezent, constituie majoritatea la MAI, fiindcă au bani şi folosesc funcţiile doar pentru a se îmbogăţi …
Se adresează către domniile voastre un grup de conducători de întreprinderi comerciale şi agenţi economici din mun. Chişinău fiindcă nu mai putem răbda fărădelegile lucrătorilor din Direcţia misiuni speciale din minister, în frunte cu Veaceslav Ciobanu, (care şi în prezent conduce cu această subdiviziune din TRONUL de şef al Departamentului penitenciare) – soţul ,,vestitetei” ,,cîntăreţe,, LAURA, care cîntă toată viaţa numai 2-3 cîntece, prietenă cu SANDA Filat şi bun amic al ,,reformatorului,, şi ,,poliţistului profesionist,, Alexei Roibu – care l-a şi protejat de comun cu Prim-ministru la ultima funcţie, fiindcă, după cum arată aşa zisele modificări, de aceşti tipi de oameni are nevoie ULTIMUL. Tot el este finul generalului Dragănel, omul apropiat al lui P. Lucinschi, amic cu Plohotniuc, dar paradoxal – tot Ciobanu îl înarma pe Sergiu Mocanu cu materiale copromiţătoare pe acest amic pe nume Plohotniuc, tot el este cumătru cu Iurie Cecan – Preşedintele CEC, cu ministrul Justiţiei O. Efrem…etc, deci – prost să fii – noroc să ai…
Important e că acest tip – Veaceslav Cebanu şi echipa a instrumentat toate dosarele de prelucrare operativă la MAI faţă de oponenţii politici ai regimului comunist şi mai interesant e că acum a fost agreat cu amabilitate de cei pe care el i-a filat şi supravegheat, s-a acomodat şi se simte formidabil – aşteptînd gradul de general pentru aceste şi alte merite descrise mai jos….Cît e de bine cînd e multă DEMOCRAŢIE în ţară şi mulţi democraţi peste noapte…..
Aveam încredere în ministrul Catan care de multe ori se bîlbîia la adunări şi televiziune că pune capăt corupţiei la MAI, dar vedem că au fost vorbe goale, schimbarea nu s-a produs şi n-a promovat pe nimeni în afară de o rudă apropiată şi ei lucrează pe vechi şi Centrul de corupţie a lui Viorel Cetraru a dovedit că-i aşa cînd i-a arestat în noiembrie 2010 pe subalternii lui Ciobanu pentru luare de mită —- 25 mii Euro. Doar pentru acest caz el – Ciobanu trebuia demis din funcţie, iar pentru sutele de cazuri de abuz de serviciu şi utilizarea pârghiilor DMS de îmbogăţire personală necesită de mult de dat pe mîna justiţiei…..
Ne-am întîlnit cu mulţi lucrători din MAI şi foşti ofiţeri, mutaţi la alte organe (pentru că nu făceam tot ce dorea V. Ciobanu şi Papuc) şi alţii fugăriţi de Veaceslav Ciobanu, care ne-au mărturisit că este omul devotat fostului ministru George Papuc, îndeplineşte orbeşte toate ordinile şi îl sluja la nebunie, sistematic teroriza toţi agenţii economici şi îi ducea lunar în cabinet plicul cu 20-30 mii de euro.
În locul celor alungaţi ia luat la lucru numai pe cei devotaţi lui Ciobanu, din ei jumătate sînt neamuri apropiate, verişori, nepoţi, cumnaţi care tot continue, de cînd a venit noua putere, să ne terorizeze pe noi, să controleze toată contrabanda, întocmesc dosare penale şi scot bani mari pentru că le clasează.
A. Roibu nici nu a luat atitudine de aceste fărădelegii, fiind preocupat cu acumularea bârfelor şi întărirea MAI cu ,,specialişti” din Serviciu de grăniceri, pe care demult la pus pe brînci… Toate aceste lucruri se poate simplu de controlat, dar numai de o comisie aparte ori parlamentară, fiindcă acest „om” are legături la Procuratură, SIS, CCEC cu care se împarte cu bani. Toţi spun că pe unde trece băeţii lui Ciobanu, arde pămîntul…
S-a schimbat puterea în ţară, dar mafia a rămas tot la putere la MAI, fiindcă Roibu îi schimbă cu ai SĂI ,,profesionişti,, şi pas cu pas pune şi această instituţie importantă pe brînci, se rîde lumea de acest ministru, doar şeful lui se preface că nu aude şi nu vede, dar aceasta-i altă temă.
Cum se poate de tolerat faptul că soţia lui Veaceslav Ciobanu, ,,vestita” cîntăreaţă LAURA, care cîntă toată viaţa numai 2-3 cîntece îl protegeasă pe la miniştri şi cum l-ea cântat la comunişti 10 ani, punîndu-l în funcţii mari pe acest afacerist, l-a păstrat şi astăzi cu democraţii şi face nebunii şi mai mari, îmbogăţindu-se fantastic.
Numai cînd a lucrat la Centru de fiinţe umane, Ciobanu a cumpărat o maşină PRADO de culoare roşie de 40 mii euro şi avînd 2 apartamente cu trei camere el a mai cumpărat alt apartament în casă nouă construită de prietenul său Semenovger pe str. Eminescu cu 5 camere de 280 metri cu un cost de 250 mii euro. În 2009 la casa părintească din s. Bulboaca a organizat o reparaţie super de vre-o 40-50 mii euro.
De cînd fostul ministrul Papuc la trecut la Directia misiuni speciale a început să construiească 2 case pe pămînt, dar de cînd a venit ministru Catan, una din case, lîngă pădure la Durleşti se constrieşte mai ferbinte fiind celtuite mai mult de 140 mii euro.
Ciobanu se lauda că soţia cîntă pentru PLDM şi poate să devină ministru or şeful la CCCEC şi acest lucru ne pune pe toţi în gardă, deoarece la funcţia de general deja a nimerit.
Prin desemnarea lui se discreditează întreg sistemul organelor de drept şi ca ,,patriot,, al ţării iubeşte doar BANII MARI şi dă pilde urâte colaboratorilor din tot ministerul afacerilor de interne – de aceea trebuie pus la dubală.
Controlaţi numai pe ce bani ia cumpărat Ciobanu maşină nouă-nouţă din 2010, DJIP – Lexus (K AI 910) soţiei de 87 mii euro, în ce costume scumpe îmblă şi el şi ,,vestita” cîntăreaţă, întrebaţi-l cît costă ceasul pe care îl poartă.
De unde a luat colonelul Ciobanu 300 mii euro ca să cumpere 16 sote de pămînt la Sovata din Romînia şi să constriască în a.2008-2010 o casă mare de 2 etaje, de 240 metri pătraţi.
Ca să vă imaginaţi cît e de frumoasă şi scumpă această casă, întrebaţi-l pe vioristul Nicolae Botgros, care-i vecin cu dînsul la Sovata, ori pe ex-ministrul Catan, care în anul 2010 s-a odihnit 2 săptămîni în casa lui Cobanu din Sovata, ori adresaţi-vă la CCCEC ori SIS.
Înainte de compania electorală, Ciobanu cu câtva lucrători devotaţi, sub pretextul că adună bani pentru PLDM a ,,strîns,, vre-o 160 mii euro numai de la Piaţa centrală şi ia pus în buzunar, a fost controlat de SIS dar a eşit curat şi din această afacere, doarece are un frate acolo şi controlează situaţia şi la acest organ de forţă.
Apropo, dl Filat a fost informat de ministrul Catan, dar n-a reacţionat de loc – posibil că dumnealui are nevoie de aşa ,,specialişti” ca Ciobanu…fiind agreat şi de ultimul, care i-a şi acordat gradul de colonel, absolut fără merite, chipurile pentru descoperirea crimei grave…minciuni…
Atenţie, toată informaţia respectivă despre cima legată de deflagraţia grenadei din PMAN o deţinea în exclusivitate doar un ofiţer al CP Buicani, care a pus condiţia lui Ciobanu să-l promoveze în funcţie la DMS ( unde-i cuzniţa de făcut parale) şi datorită acestu-i tîrg Ciobanu a primit gradul de colonel, poate şi pentru faptul că vestita cîntăreaţă Laura i-a cîntat la multe măsuri şi lui Catan…
Acest personaj, V. Ceban, inca de pe cand lucra la CCTP, ca vice-director, se straduia sa-si intreaca seful în actiunile „strict profesionale” si strict „morale” sa „rupa” citi mai multi bani de pe urma celor care le cadeau în mană.Se pare ca aceasta batalie a fost castigată fiindcă tinea controlul asupra agentiilor de turism. La Directia Misiuni Speciale, avea angajati niste nepoti si verisiori personali sau dupa sotie, nepoti care detineau „monopolul” controalelor la agentii economici din str. Uzinelor si Petricani. Unul dintre ei era supranumit „Prorabul” pentru iscusinta cu care se descurca in domeniul materialelor de constructie. „Tema” controalelor putea fi banala, dar în final, agentul economic era anuntat ca i se va ridica computerul pentru o verificare deoarece avea programul de exploatare nelicentiat. Teama agentului economic de a nu lasa computerul pe miinile organelor, il determina sa caute „o limba comuna”, iar in urma facilitatilor „filologice” platea 2000 euro si cazul era inchis.Se poate verifica la Comisariatul Ciocana cate controale au fost initiate de DMS si cum s-au finalizat acestea… La primaria Durlesti, a fost efectuat un puternic control pe line funciara ( va las sa ghiciti cine a fost autorul controlului recunoscut de primarul din Durlesti). Coincidenta sau nu, dl. V. Ceban este impropietarit cu cca trei loturi de pamant construibil numai în Durlesti. Acelasi personaj tintea spre postul de Ministru de Interne ( inainte de fi numit dl A.Roibu). Ulterior, gurile rele spuneau ca viza postul de viceministru in acelasi minister si ca se baza pe sprijinul unei doamne care, in Parlament, se afla fizic aproape de dl. Lupu, dar ideologic – aproape de dl Filat.
Nu în cele din urma se baza si pe contributia serioasa pe care a avut-o in timpul alegerilor în zona Anenilor. Daca acest personaj ajunge „al mai mare” pe penitenciare, atunci mai bine sa ne rugam la bunul Dumnezeu sa nu poposim vreodata intr-o institutie pastorita de dinsul.
Acestea fapte sunt cîteva din toate obrăsniciile colonelului şi viitorului general Ciobanu, care are cheltuite aproape 1,5 mln. euro pe averi adunate de la noi şi dacă dumneavoastră nu a să luaţi măsuri să numiţi oameni cinstiţi în funcţii, o să apelăm la ziarişti şi televiziune, că mai mult numai putem răbda…suntem gata să facem o conferinţă de presă cînd va fi schimbat acest mafiot. Exista poze cu imobilele şefului DP colonelul V. Ciobanu, care era dator şi obligat funcţiei să lupte cu mafia şi corupţia …şi a lutat şi căte ceva a cîştigat …
Sunt de acord cu cele scrise mai sus de Alex la 16:04. Logic !
Eu de mult mă întreb de ce Dna V. Pavlicenco tot al critică dur (puţin spus) PL pe M. Ghimpu şi D.Chirtoacă? Este normal ca o femee, Preşedinte de partid, fost Deputată, Doctor în ştiinţe în aşa mod să se exprime „ai aparut, brusc, de dupa ghebul nepotului si ai poposit in functia de “Prezident”, cu care, de fapt, nici nu stii ce sa faci… Atita – ca ai dat ordine la dreapta, si la stinga…”
Dacă Dna Pavlicenco spune că este ” pentru Unirea cu Patria-mamă şi anticomunistă”, logic a fi ca să lupte împreună cu acei care au poziţii similare şi cu cei cu poziţii apropiate. De unul singur PNL nici o dată nu-şi va putea atinge scopul. Toţi, inclusiv şi Dna Pavlicenco, recunosc că pentru PNL cel mai apropiat este PL. Să ne amentim de Decretele Preşedintelui-Interimar Dl Ghimpu şi criticele dure a Moscovei împotriva Dlor Ghimpu şi Chirtoacă.
Avînd în vedere că Dna V.Pavlicenco este politician experementat, nu cred că este o greşală din partea Dei. Este un plan bine gîndit. (De cine !?)
Dnii Ghimpu şi Chirtoacă sunt „bătuţi” de Moscova şi de comunişti – că sunt români, şi vor Unirea cu România. Sperietoarea de a nu ieşi la referendum anul trecut a fost că precum Ghimpu o să fie ales Preşedinte şi el va face Unirea cu România. Dar Dna Pavlicenco – îi critică pentru că ei „nu doresc Unirea”.
Roşca a demoralizat cetăţenii luptînd cu forţile proromâne şi anticomuniste folosind lozinca „mîinele curate”. Dna Pavlicenco luptă cu forţile proromâne şi anticomuniste (PL) folosind lozinca „Unirea cu România”. Cărui stat şi instituţi guvernamentale îi este convinabil insuccesul forţelor proromâne şi anticomuniste din RM !? Să ne mirăm că 20 ani suntem conduşi de neocomuniştii şi comuniştii !?
Se poate de bătut cu „cărămida în piept”, precum că te lupţi pentru Legea lustraţiei, dacă ştii că dosaru tău şi a soţului nu este aici, dar este la Tiraspol sau Moscova !?
Oare chiar sunt oameni care nu se tem de memoria oamenilor şi de Dumnezeu !?
ANUNT!!!
VIND O COADA DE SOPIRLA PE UN PRET DE NIMIC
SAU O SCIMB PE UN SCOBITOR DE DINTI (nou).
Pt Perju
Va mai raspund o data, poate veti intelege.
1. Critic PL, pentru ca este fariseu si pentru ca se mafiotizeaza, pentru ca si-au pus pe lista pt Consiliul municipal niste persoane dubioase, care par sa fi ajutat in campanie cu bani dubiosi, nedeclarati, cum spune si IDIS Viitorul, capuse ce au fost ieri cu PCRM, iar azi cu PL, cum ar fi, cel putin, Veronica Herta sau Cojusneanu, Stratulat sau Petre(a), fost PPCD-ist, sefi de piete, de cimitire, lucratori la CCCEC-ul comunist, azi lipitori peliste. Asta e mai recent. Cu asa persoane, plus dubiosul si traseistul Cernei, reforme nu vor fi, ci doar scheme frauduloase de facut bani electorali. Sint documente si le-au cerut comunistii, dar va pot spune ca nu le-au fost date sa le foloseasca impotriva lui Chirtoaca. Mai mult – am scris totul despre zisa guvernare a lui Chirtoaca, pentru ca ei sa stie ca sint falsi liberali, numai numele din ei, in rest, sint ca si comunistii. Nu mai spun de cum ne-au interzis sa intram in PMAN de 28 iunie, cind exact noi am initiat actiunea, iar in toamna nu ne-au permis publicitatea unionista in Chisinau.
2. Pentru perioada anterioara critic deoarece in campania electorala din noiembrie 2010, Ghimpu a spus sa nu se voteze 1 si 13, si numarul 3, adica „nu PNL, nu cu PLDM, ci numai cu PL”, adica nu a spus „Nu votati PCRM!”, ci „Nu votati PNL si PLDM!”.
3. „Femeie” se scrie asa cum am scris eu, nu „femee”. Expresia “a aparut, brusc, de dupa ghebul nepotului si ai poposit in functia de “Prezident”, cu care, de fapt, nici nu stii ce sa faci…” inseamna clar ca Ghimpu nu a participat la campaniile din 5 aprilie si 29 iulie, ci a participat Chirtoaca, cel care s-a retras si l-a adus pe un badaran ca Ghimpu la conducere, care a spus multe si marunte, prostii, de fapt despre CSI, armata rusa, romanism, unionism etc.
4. In general, PL-ul a fost partidul care primul ne-a atacat cu Uniunea Interstatala Romania-R.Moldova, in 2006-2007, pus la cale de PPCD. Asta chiar nu o iertam.
5. Nu putem lupta impreuna cu nimeni, pt ca nu avem „pozitii similare şi poziţii apropiate”. PL e un partid fariseu. Se teme de adevar, pentru ca vrea cu orice pret voturi, dupa care tace in AIE si promoveaza politica fara identitate a lui Filat si Lupu.
6. Am spus anterior ca „pentru PNL cel mai apropiat era PL.” Acum nu mai consideram. Planul bine gindit este ca vom participa din nou la alegeri parlamentare si vom spune ca cei trei lideri din AIE sint totuna, au prabusit sperantele romanilor si ale alogenilor din RM. Adica, PL, in loc sa fi consolidat falia si factiunea nationala, el sta la fundul celor care ne distrug prin conflicte interminabile, zisa „lupta contra coruptiei”. Acum sa ramina in Liga. Noi sintem in opozitie fata de AIE, pe care nu-i vedem deosebiti de comunisti prin actiunile de acaparare a bunurilor publice sau prin preluarea sistemului corupt creat de comunisti, fara a incerca sa il schimbe.
7. Ghimpu nu a spus ca vrea Unirea cu România. Aceasta sperietoare, care si-a facut efectul cu neieşirea la referendum – daca e asa cum spuneti, pt ca eu nu cred as – nu vine de la Ghimpu, ci de la PNL? Avem, deci, influenta? Ni s-a interzis spotul unionist? L-am recistigat in instanta de judecata, lucru deja care s-a intimplat nu in regim comunist, ci liberal-democrat? Pt asta sa ii respectam si crutam pe AIE-isti – in nici un caz! Dar daca prin referendum – nestiind cum va fi – am oprit referendumul, este minunat – noi, PNL, nu avem nevoie de un tatuc asa cum se vrea Filat, care poate cumpara cu bani orice. Daca va fi referendum, iarasi vom spune la fel. Noi nu umblam cu fofirlica. NU NOI cheltuim de trei ori mai multe milioane decit declaram public.
8. Nu ne intereseaza Roşca, nu am facut niciodata nici o coalitie cu el. A facut Ghimpu cind, cu fratii Roncea, cu Moldova Suverana s.a., l-au promovat pe Eugen Tomac – un alt roman neispravit si obraznic, care, in schimb, le da bani slujitorilor lui Basescu bani ai contribuabililor romani. Eu, in schimb, ma judec cu Voronin la CEDO pentru ca nu am luat un leu din Romania si am fost invinuita public de asta.
9. Rosca e cu politica sa. Avea acces la TV. Noi, PNL, nu avem, nici pe 28 iunie tv-urile controlate de patronii prorusi nu ne-au aratat. Nu mai spun de alegerile parlamentare, in care a fost o bataie de joc tratamentul partidelor extraparlamentare.
PNl nu are atita putere sa demoralizeze, ne dati prea multa credibilitate. Dar daca avem influenta, trebuie sa fim respectati macar ca si concurenti egali electorali, ceea ce nu vad, fapt care ne supara, ca si pomenile electorale, care deviaza votul oamenilor insaraciti cu buna stiinta.
10. Nu consideram PL forţa proromâna şi anticomunista. De ce nu-l sprijina pe Basescu acum? Se tem de rusi? Si voi ii iertati aceasta tradare a lui Basescu de catre PL? Frumos, nimic nu ma mira, demonstrati, de fapt, ca totul ce scriu aici e drept. Noi nu consideram ca Ghimpu si Chirtoaca sint expresia interesului, aspiratiei, idealului national. Sint niste farisei si profitori. Toate actiunile lor mai corecte au fost, de fapt, stimulate de intentiile sau pozitiile PNL. Tocmai de asta nu trebuie sa va mirati ca sinteti condusi de 20 ani de neocomuniştii şi comuniştii !?
11. Noi nu am avut nici un dosar, nici o legatura cu nici o securitate. Nici nu stim ce e aia. In Miscarea renasterii nationale au fost infiltrati altii – aici vedeti materialul scris de Dabija – http://www.pavlicenco.md/2008/11/26/la-solicitarea-lui-ndabija-postam-killerii-redesteptarii-nationale/ Sint unicul deputat care am cerut sa se faca public totul ce exista la SIS despre/cu/pe mine. am raspuns oficial primit in plin regim comunist ca nu exista nimic pe numele meu, pt ca eu stiu mai bine ca nu am avut cu nimeni nici o discutie vreodata, nu ca sa scriu, asa cum am auzit ca se facea. Nu avem, sintem oameni curati, onorabili, mi-au cautat puici si in teza, in Autoreferatul tezei, nu am nimic din perioada sovietica sa ma compromita. Nu am fost nici lucrator sovietic, nici activist de partid, asa ca Gheorghe Ghimpu, de exemplu, nu am ordine din perioada sovietica, nu am fost persoana importanta, ci un redactor de editura, care si-a sustinut teza in istoria limbii, unde, iarasi, nu m-am compromis. Sotul, in general, e hispanist, literator. Nu am fost in primele rinduri ale Miscarii nationale, unde s-au inghesuit toti securistii, trimisi de agentii KGB – intrebati-l pe Plugaru, pe altii, ca au mai spus public. Sotul meu cinta in costum national d ela 22-23 ani, fiica mea, cu Albinuta in mina si in costum national, a recitat versuri la o nunta in 1987, unde noi eram nasi, sint fotografii si chiar le voi pune. Noi, in general, am primit cu greu apartament cind sotul avea 41 de ani, eu am fost invitata sa lucrez in Komsomol si am refuzat. Spre deosebire de Gheorghe Ghimpu, care a luycrat acolo – de ce? Ghimpu acum s elauda cu Gheorghe Ghimpu, cu care nici nu vorbea cind era in viata? E un fariseism nerusinat. Ghimpu acum patroneaza SIS-ul- sa se duca sa verifice el ce vrea, eu sint absolut curata, ca si sotul meu si asta va innebuneste. De memoria oamenilor şi de Dumnezeu nu se tem tilharii si coruptii. Aveti dreptate. Eu nu am de ce sa ma tem de Dumnezeu. Acum e mai clar?
Am criticat PCRM cind erau la guvernare. Acum sint altii, care trebuie criticati pentru ca nu ii trag la raspundere pe criminalii din PCRM. PL-ul s-a dovedit slab, si-a incalcat promisiunile sa nu colaboreze cu fostii nomenclaturisti, s-a ticsit de nomenclaturisti si comunisti, de oameni corupti. Acum criticam hotii democrati.
Buna dimineata,
In sfarsit, a aparut in acest an un film despre razboiul din Georgia din 2008. „5 Days of War” (5 zile de razboi) se numeste, iar rolul lui Saakashvili este interpretat de Andy Garcia.
Priviti trailerul filmului:
http://www.youtube.com/watch?v=pstG_fk_B9s
Aici aveti si filmul online in intregime, cu subtitrare in limba romana:
http://filme24h.com/5-days-of-war-online-subtitrat-in-romana.html
Va invit sa va uitati si sa recomandati si altora. Daca considerati ca este util, v-as ruga, doamna Pavlicenco, sa-l promovati si dumneavoastra. Va multumesc.
Poate n-ar fi o idee rea sa se faca un film asemanator si despre Razboiul din Transnistria ca sa atrageti atentia opiniei publice internationale.
Dna Pavlicenco, lupţi împreună cu propaganda Moscovei şi a comuniştilor împotriva lui PL, Dlor Ghimpu şi Chirtoacă. Unele dosare de KGB-işti nu mai sunt la Chişinău, dar la Tiraspol sau Moscova, deatîta nu te temi!? Din cauza la aşa „luptători” ca Roşca şi Pavlicenco, care vă prefaceţi că sunteţi anticomunişti şi proromâni (îndeplenind indicaţiile Moscovei) suntem conduşi 20 ani de aciaş oameni a Moscovei. Acuma tot doreşti să destrugi forţile proromâne şi anticomuniste, care sunt cu PL, inclusiv şi intelectualitatea de vază a RM. SĂ VĂ FIE DE RUŞINE! AVEŢI TEAMĂ DE DUMNEZEU! DUMNEZEU NU BATE CU BĂŢUL. TRĂDĂTORII MAI DEVREME SAU MAI TÎRZIU SE AFLĂ, mai gîndiţivă că aveţi fiică şi ei îi va fi ruşine să revină în Chişinău
Pt Perju
Sa inteleg si ca nu v-a placut link-ul cu articolul lui Dabija despre cei inflitrati in Miscarea de renastere nationala? Asa si spuneti. Eu niciodata nu am avut nimic in comun cu nici o Moscova si nici o securitate. Altii au avut, probabil, si mai au.
V-am crezut om serios. Sinteti un om de nimic. Nu aveti argumente si spuneti ceea ce nu corespunde adevarului. Pt mine PL nu e ceea ce e pt voi. Iubiti-va in continuare. Noi nu va respectam. Succes.
Pt toti
Fracţiune comună PCRM – PLDM într-un consiliu local de la Ocniţa
Reprezentanţii Partidului Comuniştilor (PCRM) şi Partidului Liberal Democrat (PLDM) din cadrul Consiliului satului Sauca, raionul Ocniţa, au constituit o fracţiune comună, notează Info-Prim Neo cu referire la aleşii locali şi oficiali ai satului Sauca.
Secretarul Consiliului sătesc, Sabina Popovici, a declarat pentru Agenţie că fracţiunea PCRM -PLDM a fost constituită vineri, 1 iulie, în cadrul şedinţei Consiliului sătesc Sauca. Ea a precizat că formarea fracţiunii a fost oficializată printr-un proces verbal semnat de 7 consilieri, inclusiv 6 consilieri PCRM şi 1 PLDM.
Primarul satului Sauca, Iraida Jitari, care la moment este şi consilier local din partea PCRM, a declarat că formarea fracţiunii nu a fost motivată de neînţelegeri la capitolul adoptarea deciziilor. Iraida Jitari afirmă că fracţiunea a fost constituită la iniţiativa şi dorinţa atât a consilierilor PCRM, cât şi a consilierului PLDM.
„Nu avem probleme, oricum avem majoritatea în Consiliul sătesc. Dar aşa a fost dorinţa consilierilor. Dacă reprezentantul PLDM a fost de acord să conlucreze cu noi, de ce să nu îi primim cu noi? Iniţiativa a fost comună. Noi nu suntem contra să conlucrăm cu oricare ar fi , numai să fie totul normal”, a spus Iraida Jitari.
Sursa: INFO-PRIM.MD
Astazi in institutiile de invatamant se studiaza o istorie ce n-o poti numi istorie. Adevarata istorie abea acum se relifeaza. Generatia in crestere trebuie sa cunoasca adevarul.Periculosi sunt oamenii politicieni care nu au verticalitate.Cei fara vericalitate sunt fricosi, tradatori si profitori de bunatatea poporului. Doamna Pavlicenco e un politician adevarat, o femeie curajoasa, desteapta si inbteleapta. E clar de ce se duce lupta de catre, asa zisii politicieni, ca politicieni nu sunt,impotriva doamnei Pavlicenco. Noi va sustinem, stimata doamna.