Comisia Electorala Centrala a inregistrat PNL in calitate de concurent electoral

comisia-1.jpgAstazi, 3 iulie 2009, Comisia Electorala Centrala a emis o hotarire de inregistrare a candidatilor la functia de deputat in Parlamentului Republicii Moldova din partea Partidului National Liberal, a simbolului electoral si de confirmare a dlui Mihai Severovan, consilier municipal PNL de Chisinau, ca membru reprezentant cu vot consultativ la CEC.

Potrivit hotaririi CEC, Partidul National Liberal va figura pe locul 7 in buletinul de vot, cu simbolul sau electoral, stabilit in Statut, identic semnului permanent al partidului – Sageata in patrat, sub care de afla abrevierea PNL.

Pe lista PNL candideaza 103 persoane dintre care 45 sint femei, 58 – barbati, 27 tineri. 12 candidati detin cetatenia romana si alti 14 au depus actele pentru redobindirea acesteia. De asemenea, 39 candidati sint din Chisinau, iar 64 – din raioane. Dupa criteriul profesional, lista PNL include 17 economisti, 2 doctori in stiinta, 8 juristi, 21 de pedagogi, 9 medici.

In declaratiile facute presei, Vitalia Pavlicenco, presedintele Partidului National Liberal, a spus ca Platforma electorala a formatiunii respecta consecventa ideologica si programatica a Platformei electorale a PNL din alegerile locale-2007, fiind vorba de un Parteneriat strategic Romania-Republica Moldova pentru NATO si UE.

„De 18 ani – a declarat presedintele PNL – clasa politica din R.Moldova promoveaza un mesaj trunchiat si cec-2.jpgconfuz privind identitatea nationala a populatiei din statul nostru si imperativul orientarii ireversibile a statului spre structurile euratlantice. Este nevoie de a spune clar ca Republica Moldova trebuie sa iasa din CSI, sa obtina plecarea trupelor ruse de pe teritoriul sau, sa rezolve, cu sprijinul comunitatii internationale, problema transnistreana in cadrul Constitutiei, dupa care, iesind din zona de influenta rusa, sa acceada, prin sprijinul masiv din partea Romaniei, in NATO si UE.”

Serviciul de presa al PNL

In imaginea din dreapta: Mihai Severovan, consilier municipal PNL de Chisinau, Vitalia Pavlicenco, presedintele PNL, Anatol Revenco, vicepresedinte al PNL, Alexandra Can, vicepresedinte al PNL, George Avornic, Secretar General-interimar al PNL.

Loading Facebook Comments ...

184 Comments

Add a Comment
  1. D-na Pavlicenco, mii de scuze…

    1. Rog sa-mi iertati usoara agresivitate de mai devreme. Sincer vorbind, in adancul suflentului port un respect deosebit ptr D-stra. Totusi, intuind intrun fel ce se va intampla in 29 iulie, in conditiile in care societatea este extremizata la maximum, imi permit sa spun ca nu ve-ti reusi sa urcati nici macar pragul unui singur procent. Din pacate…

    2. In campania precedenta, MAE declara ca „sondajele reale” anunta 10% din voturi in favoarea D-stra. Ce a fost asta? Un sondaj intern al MAE? Un vis? Sau poate un sfat dat de echipa de imagine de la Bucuresti, care a stat timp de o luna la ARTIMA?

    3. Sa presupunem ca era un sondaj intern. Si alegatorii va ofereau in conformitate cu el 10%. Nu a fost sa fie. Acu spuneti ca in realitate ati avut 4%, dar alegerile au fost falsificate. Nu vi se pare, totusi, discrepanta imensa? Nu credeti ca cei care va ofera „cifre” presoara peste ele si iluzii? In care Dumneavoastra credeti…

    4. Nu sint membru al niciunui partid. Sint cetatean simplu care prefera sa gandeasca inainte de a vota. Si am votat cu unul dintre partidele liberale in 5 aprilie. Am 35 de ani si-mi dau seama ca daca nici de data asta nu reusim sa castigam (ma refer la dreapta politica), atunci, impreuna cu familia voi pleca din MD.

    5. Ce tine de democratia in PNL – mii de scuze. Daca sunteti atat de democrati, presupun ca aveti parerea proprie. Eu daca asi fi liderul unui partid cu semn de intrebare in privinta accederii in parlament, dare care orbeste insista sa RISTE, asi refuza postul de lider. Mi-asi da demisia. Si asi face asta tocmai pentru ca am parerea proprie si suficienta luciditate ca sa-mi dau seama ce se poate intampla. Cel putin asi fi cu inima impacata ca nu am participat la NIMICIREA SANSEI. Din acest punct de vedere, respect ptr Domnul Taranu, care s-a retras destoinic.

    Mult respect si mii de scuze pentru badaranismul din mesajul precedent.

    Grigore

  2. Pavlicenco a fost/este si va fi o fosila comunista.

  3. frumos ai scris GrIgore.. DAR CE FOLOS , EA NU VREA SA TE AUDA.. CRED CA NU SE PUTEA MAI BINE CE I-AI SPUS SI CUM I-AI LAMURIT.. DAR NU O VA FACE.. n-ai inteles pana acuma ? EA STIE CA NU VA TRECE , DAR CRED CA ARE CEVA FOLOASE PERSONALE DE SE AMBITIONEAZA S-O FACA.. are planurile ei personale si pentru dansa: „dupa noi , potopul”.. PACAT CA DIN PRICINA ASTORA TINERII DIN PIATA AU FOST SI VOR MAI FI INCA SACRIFICATI… si multi ca tine vor pleca si pe pamantul stramosilor nostri se vor instala pe veci rusii si toti de acest fel de mancurti ca de-alde doamna, care cu sloganuri mari si frumoase fac lucruri urate.

  4. si rosca a avut si are sloganuri si programe frumoase , dar ce face cu adevarat ? care este deosebirea dintre ei ? nici una .. numai ca acela si-a dat deja arama pe fata , dar doamna se mai ascunde dupa deget si crede ca suntem prosti …

  5. si rosca a avut si are sloganuri si programe frumoase , dar ce face cu adevarat ? care este deosebirea dintre ei ? nici una .. numai ca acela si-a dat deja arama pe fata , dar doamna se mai ascunde dupa deget si crede ca suntem prosti …

  6. Cum vă închipuiţi că poate fi democraţie în PNL, dacă Pavlicnco este atît de intolerantă şi agresivă cu toţi cei care nu-s de acord cu ea pe blog? Democraţia şi isteria dnei Pavlicenco sunt lucruri incompatibile,iar voi găsiţi măcar un lider de partid de pe unde a mai fost VITALIA care poate spune ceva pozitiv despre această femee nerealizată acasă. Aceste femei în anii 1989 se băteau cu burta de asfalt, puneau copiii sub lovitura bîtei poliţistului(nici animalele nu fac aşa ceva) şi toate din simplu motiv că acasă nu erau realizate şi uriaşele enrgii nefolosite trebuiau descărcate într-un fel. Dacă nu credeţi, citiţi-l pe Freud şi o să înţelegeţi portretul psihologic al doamnei Pavlicenco şi izvorul energiilor nebănuite.

  7. andrusel.. de ce mi-ai furat comentariul .. nu este frumos din parte ta..

  8. de zodie dna pavlicenco este scorpion si se manifesta intocmai…calca pe cadavre, daca este pentru interesul ei …

  9. Pentru NINA GONTA (in speranta ca citeste si D. Pavlicenco)

    Sint suficient de democrat ca sa-mi dau seama ca intr-o tara civilizata fiecare are dreptul sa aleaga si SA FIE ALES. Dar acu, din punctul meu de vedere, avem o cu totul alta situatie. Riscam sa pierdem alegerile. Si ce e culmea, riscam sa avem mai putini reprezentanti ai dreptei in parlament decat la 5 aprilie. Mergeti putin pe la sate sa vedeti cum vorbeste astazi taranul care a votat impotriva comunistilor pe 5 aprilie. Masina de tocat emisie tv si creieri de moldoveni a lui Voronin functioneaza perfect. Lumea la tara considera ca opozitia a dat foc „Chisinaului” pe 7 aprilie si-s porniti sa voteze iar cu comunistii „fauritori de minuni”….

    Cand un derijablu pica, navigatorii se straduie sa arunce peste bord lucrurile neimportante. In cazul dat ma refer la partidele mici.

    Nu e suficient ca suntem un neam de agricultori, dam dovada ca nici macar coloana vertebrala nu avem, ori coloana vertebrala a unui stat, politic vorbind, sint chiar politicienii…

    Grigore

  10. sper ca a citit si dna .. si , vai , cata dreptate ai …

  11. multa sanatate , Gregore.. sa speram ca Dumnezeu va face o minune !

  12. pentru Nina Gonţa

    Stimată Doamnă Nina Gonţa.

    DE vre-o 5 zile nu mai postez pe acest blog. Citesc postările echipei antipavlicenco şi mă apucă groaza, neînţelegînd limbagul răutăcioşilor.
    Nu locuesc în România, dar îmi închipuiam, că limba română, vorbită în România mai ales, este şi cultura neamului românesc.Dacă ar cunoaşte ruşii L.română ar bate din palme, văzînd cum se dezmembreată un popor. Poate aceşti vizitatori răutăcioşi şi sunt provocatori, tot aceiaşi care au provocat actul din 7 aprilie, care au un singur scop, de a ne duşmăni cu românia, dar vă rog frumos să nu ne dăm la provocare, mai ales, că sunteţi şi d-stră basarabeancă.

    D-stră scrieţi la 13.01

    …din cauza lui Pavlicenco, Diacov,Braghiş, Tarlev, Severevan şi alţii, comuniştii vor fi mult şi bine la putere……..

    Probabil d-stră aţi dorit să spuneţi Filat, Diacov, serebrean, că doar ei i-au menţinut pe comunişti la guvernare în 2005, trădînd-o pe Pavlicenco, Ţaranu, Severovan, M.Morteanu şi alţii , care au muncit pentru BMD din care ei făceau parte în alegerile din 2005, fiind trădaţi la 4 aprilie 2005 de echipa PD- Filat, Diacov, Buliga, şi PSL -Serebrean. Clipii,

    Faptul, că nu au trădat şi a doua oară, bravo lor. D-zeu să le dee sănătate şi aşa să meargă înainte.

    Dar ce drept moral aveţi d-stră să o învinuiţi pe V.Pavlicenco şi tot PNL de trădare, învinuindu-i de menţinere a comuniştilor la guvernare, dacă PNL-ul încă pe nimeni nu a trădat. Dacă după alegeri, se va constata că forţele dem. au perdut din cauza PNL, veţi avea tot dreptul să sciticaţi, dar la momentul dat îmi cer scuze , cu învinuirile d-stră arătaţi ca nişte monstre mai ceva decît echipa lui Voronin.

    Vreţi ceva să atacaţi, poftim, atacaţi o idee, atacaţi un program, dar nu atacaţi o persoană, indiferent din ce tabără nu ar face parte, că toţi suntem un popor.

    Nu vă place platforma PNL, de aderare la NATO şi UE cu sprijinul masiv al Romîniei, iaşirea din CSI şi de sub influenţa rusiei,poftim, susţineţi alte platforme.

    Numai că cu părere de rău, făţărnicia şi laşitatea moldovenilor, încă mult timp ne vor ţine sub influenţa ruşilor, îndepărtîndu-ne cît mai departe de România şi în genere de UE.

    Cine a trădat la 4 aprilie 2005 – am văzut….

    Cine v-a trăda la 29 iulie şi după- v-om vedea…

  13. pentru Nina Gonţa..

    Apropo ….

    Dacă vreţi să ne convingeţi, că nu aveţi un scop redicţionat de a o ataca pe V.Pavlicenco, ci un scop cu adevărat patriotic spuneţi vă rog:

    Aţi înaintat aceleaşi cerinţe cu acelaşi limbaj lui Diacov, Serebrean, Braghiş, Tarlev, d- ŢÎmbalist de a nu participa la scrutin în interesul naţional?
    Doar recunoaşteţi, că procentul PNL e cu mult mai mic decît a celor sus nominalizaţi, care întradevăr vor hotărî soarta Moldovei, mai ales proiectul Diacov-Lupu.

  14. Stimabile Mihai,

    Banuiesc ca atunci cand o rogi pe NINA GONTA sa nu se lasa dusa de nas de provocatori, printre ei ma incluzi si pe mine.

    Sint roman din Basarabia si locuiesc la CH. Asta ca sa fie clar si sa nu starnim discutii fara rost in acest sens. Si eu vreau sa intram in UE si sa fim in NATO! Si eu vreau sa scapam de tutelarea Rusiei! Si mie imi place platforma PNL! Nu asa insa se pine problema.

    Eu ma refer la MIOPIA POLITICA, nu la tradarile din 4 aprilie 2005. Eu vreau sa vad ce va fi pe 30 iulie nu ce a fost acu doi ani. Daca cineva, cum e si D-na Pavlicenco, se considera politician, atunci tre sa-si dea seama bine, ca un electorat propriu, care sa impartaseasca aceleasi idei, SE FORMEAZA de un partid. Si se formeaza acest electorat, nu in campaniile electorale, cu marsuri si pichetari, ci pe parcursul timpului. Din pacate, PNL nu are un electorat baza, care sa voteze masiv cu el.

    Trebuie sa intelegem, ca acu e vorba despre sansa noastra, inclusiv a PNL, de detronare a comunistilor. Ca sa se inteleaga, SANSA de detronare a comunistilor, nu sansa PNL de a intra in parlament. Si din pacate, mi se pare ca vom pierde ambele sanse….

  15. Fratilor,sa va de-a Domnul sanatate la toti,caci deja daca scriti,inseamna ca nu sunteti indiferenti.Asa posibilitate Moldova na mai avut de vreo 20 de ani.In 89 cind ardea MAI-ul,voronin era seful lui,(era proaspat venit) acum focul a ajuns pina la presedentie,si iara-si el e seful (cred ca e gata de duca),si nu va enervati pe comunisti,caci ei tot sunt frati de-ai nostri,numai ca ei au fost mintiti de un bolsevic si de un patriot-tradator.Acum multi o vor face cum a facut Lupu,iar alegatorii, evident ca vor vota pentru diferite partide,deaceia poate ca si PNL acumuleaza % necesar,si dea Domnul, sa fie si ei niste patrioti de care sa se bucure Tara lui Stefan. Daca e sa vorbim de tactica comunistilor,sa fim sinceri,ei icep sa creada,ca char si ei ar putea pierde,deacea vor ajunge pina acolo ca vor pierde. Un lucru inportant au scapat din vedere,cu toate ca in acesti douazeci de ani pe teritoriul Moldovei sau experimentat tot felul de batjocura performanta in toate domeniile si structurile statului,care a ajuns pina acolo,ca toate drumurile financiare sa duca in buzunarul unui singur om,nu le sa primit sa ne schilodeasca mintile copiilr nostri, care iam crescut cu gelozie in sinul familei,deacea noi ca parinti am fost surprinsi de efectul razbucnirii de la 7 aprilie, prin ei sa vazut si sa simtit nemultumirea care e ascunsa in noi.Si acum concluzia mea ca simplu cetatean este, ca nu numai eu, care in 89 am simtit loviturile bitelor si mirosul gazelor lacrimogene,dar si copiii mei care acum pot singuri alege ce e bine si ce e rau,ce e patriotizm si ce e tradare, prin votul nostru comun inpotriva sistemului comunist. Dezinformatorii si provocatorii isi fac lucrl , dar patriotii nici in 89 si nici in 2009 nu au pus foc, ci sau exprimat pasnic. Am privit filmul documentar,In apararea Moldovei,si am plins cind am vazut copilasul linga sicriul taticului sau,care abia inplinise 23 de ani. Anume pentru acesti copii construim vitorul !!!

  16. Apropo,
    Cred ca „NATO si UE” nu trebuie sa fie scopul nostru principal,
    ci, doar o modalitate de a scapa de persecutorii nostri ce ne-au invadat din Est.
    Cititi comentariile din Jurnal TV
    Barac Obama intrerupt de un… macait.

    6. Preot Iulian Rata
    01 Iulie, 23:13
    Sunt de acord că este doar un clovn 100%. Dacă privim atent, nu se ocupă decât de homosexuali şi de femeile ce vor avorturi! Acum despre homosexuali vorbeşte, luna iunie a declarat-o a xomosexualilor, uitând de ziua rugăciunii şi de alte lucruri mai importante, cum ar fi politica. Vai şi amar de capul lui! Joacă şi el jocul cuiva! Nu e bun nici Voronin a nostru, nu neg, dar nici pe ăsta nu aş vrea să-l văd în fruntea Moldovei! Avem nevoie de un preşedinte care are suflet, şi valori, care să-şi iubească poporul şi nu pe homosexuali!
    7. bulz
    02 Iulie, 07:56
    Va sustin intru toate, parinte.
    8. Valenta
    04 Iulie, 09:24
    Sunt de acord cu PREOTUL,
    cred ca si o ratusca este deranjata
    de atita promovare a sodomitilor!

    Aduceti-va aminte,
    ca Dumnezeu a trimis FOC din CER
    si a ars pina in temelii orasele Sodoma si Gomora
    pentru actele de homosexualitate ce existau in acele orase,
    care sunt o uriciune in fata lui Dumnezeu!

    Dumnezeu este indelung rabdator,
    dar Dumnezeu este si DREPT…

    Deci, sa nu va inselati cu legile pagine,
    CACI DUMNEZEU ARE LEGEA SA.

    Cititi PORUNCILE si SFINTA SCRIPTURA!
    9. Shiva
    04 Iulie, 09:39
    pt Valenta

    Moldova, se „afla in calea tuturor rautatilor”, a spus cronicarul.
    In aceasta situatie numai DUMNEZEU ne poate GARANTA un viitor mai bun!

    Iar Dumnezeu ne va ajuta si ne va ocroti numai daca ne vom curati de toate pacatele,
    daca vom apara TARA de toate influientele rele si rautatile pamintului,
    … am vazut cit ne-au ajutat Institutiile EUROPENE, SUA etc.
    ma refer inclusiv vizavi de evenimentele de la 5 si 7 aprilie!
    Institutiile Europene sunt pline de masoni si de homosexuali!
    Prima lor conditie ca sa ne ajute este sa promovam homosexualitatea…
    Prin asta fac impresia, ca ALTE DREPTURI nationale ale noastre
    nu-i mai intereseaza…

    Fiti intelepti si ATENTI pentru a face deosebirea dintre griu si neghina, dintre bine si rau!

  17. grigore,
    daca locuiesti la CH,asta ar insemna ca la Cahul.Daca e asa, apoi vino sa-ti arat electoratul PNL de aici.Cu respect Nina.

  18. Doamna Pavlicenco,va stimez foarte mult pentru pentru tot ce ati facut,si sper ca la asta nu va veti opri

  19. Ceslav,
    ai foarte mare dreptate cind spui” Dezinformatorii si provocatorii isi fac lucrl , dar patriotii nici in 89 si nici in 2009 nu au pus foc, ci sau exprimat pasnic. ”
    Cred ca pina la urma isi vor da seama de prostiile pe care le scriu aici.

  20. Pentru NINA.

    Locuiesc la Chisinau…. Am incercat o abreviatura nereusita….

    Grigore

  21. pentru Grigore..

    Vă contraziceţi d. Grigore.

    În primul rînd , nu v-am avut în vedere şi pe d-stră, deoarece aţi afirmat corect, că lumea de la ţară este dezinformată, mai ales privitor la actul din 7 aprilie.

    Şi cine să va merge în teritoriu să le vorbească ţăranilor despre adevărul din 7 aprilie? Nu cumva cei ce atacă PNL-ul ascunzindu-se sub anonimat şi care defapt majoritatea sunt locuitori ai României, ca Doamna Nina Gonţa, DE EX, care locueşte la Iaşi.

    DAcă PNL nu se include în luptă, după cum solicită
    unii, atunci fiecare-şi caută de treabă şi voturile simpatiZanţilor PNL, fie şi un număr mic, nu se ştie unde vor merge, mai ales, că după cum v-aţi convins alegătorii sunt dezinformaţi.

    Participarea PNL-lor la scrutin numai va consolida eccipa ,care va contribui la lupta anticomunistă, alături de alte partide liberale,aducînd în satele RM adevărul despre actul din 7 aprilie.

    Dacă FIECARE VOT CONTEAZĂ, după cum afirmă unii, atunci este nevoie ca fiecare din noi să aducem acest vot la urne, da nu sî-l lăsăm în voia soartei.

    Dacă acest vot la 29 iunie va merge la comunoşti,
    veţi avea tot dreptul moral să criticaţi PNL-ul.
    Dar critica anticipată, neîntemeiată şi nejustificată automat va fi redicţionată în adresa celor ce si-au permis această critică. Aşa că fiţi atenţi şi nu greşiţi.

    Apropo … d-stră singur confirmaţi, că PNL nu are un electorat bază, care să voteze masiv….

    Sunt deacord cu d-stră. Aceasta înseamnă, că voturile PNL într-um număr modest nu pot fi hotărîtoare pentru soarta RM.

    Forţelor democratice pentru a veni la guvernare şi a evita iarăşi dezolvarea parlamentului nu le ajung 21 mandate. Deci acel 1 procent , sau 1 mandat nu poate fi hotărîtor pentru FD. Important este , DE UNDE FFD VOR MAI LUA 20 DE MANDATE?

    Iată unde trebue de încruntat frunţele cei ce au hotărît să meargă separat la alegeri , respingînd lista naţională, şi simpatiuanţii lor răutăcioşi, care defapt prin postările, şi prin limbajul lor numai descrediteză partidele de opoziţie. Da poate ei o fac într-adins, pentru a le şterbi imaginea????????

    Aşa că nu căutaţi ţapul ispăşitot.

    TOTUL VA FI BINE.

  22. grigore,
    multumesc pentru precizare.

  23. Impartial si Independent

    Pentru Shiva

    Se pare ca a inceput o discutie mai civilizata, este un semn bun.
    Dar mai am o replica, care poate va fi ultima, poate….
    DVS scrieti :
    „AICI ESTE GRESEALA MEA, caci, de fapt, mereu caut sa citesc ce este ADEVAR, POZITIV SI DREPT, ca sa SUSTIN si mai putin citesc ce este rautacios, caci nu vreau sa-mi umplu capul cu tot felul de aberatii a timpitilor de tot felul.”

    Replica ar fi urmatoare : Inainte de a citi nu puteti sti, daca e pozitiva sau negativa. Corect ? Orice text poate contine supozitii pozitive si negative, in functie de ce doreste sa spuna interlocutorul, pe cine sustine ca si idee. Si daca opiniile asupra subiectului vor fi diferite, mixte-si frumos si urit expuse dupa caz, in acelasi text ?
    Oricum puteti ajunge la concluzii numai dupa ce cititi postarea. Si poate nu numai odata.
    Eu asa procedezi.
    Acum chiteva intrebari:
    Sunteti cumva suparat pe mine ?
    Daca da – unde si cu ce am reusit, contrar vointei mele, sa va supar ?

    Propunere: 1. Daca nu sunteti suparat pe mine imi comunicati nr. de telefon.
    2.Daca sunteti suparat, mai incercam sa scoatem semnele de intrebare si, dupa caz, vom decide, daca mai avem sau nu nevoie de schimb de numere de telefoane…..
    Sa votam la 29.07.2009 PL, PLDM, AMN !
    Sus Democratia !
    M-am saturat sa strig negativ „Jos!….”
    Daca urcam SUS DEMOCRATIA, comunistii vrei nu vrei cade jos si fara strigatul nostru „JOS!”….si scopul este nobil!
    Sus, Democratia !

  24. Pentru Impartial si Independent

    Chiar ZIMBESC din toata inima,
    si Va spun ca nu sunt suparata! De ce as fi?
    Mi-ati acordat atentie si va multumesc.
    Dar simteam ca trebuie sa EXPLIC situatia in care am intrat din vina mea,
    caci, itradevar a fost asa cum v-am spus, si mi-am cerut scuze.

    Iata telefonul meu de acasa: 42 53 56

    Puteti telefona oricind, caci sunt mereu acasa.
    Puteti sa intrebati de Valenta sau Shiva, ca sa va convingeti
    ca eu sunt si ca spun ADEVARUL ABSOLUT.
    De fapt, numai eu raspund la telefon.

    Astept sa vad daca chiar o sa telefonati
    sau doar vreti sa va convingeti de cele spuse de mine.

    Oricum, eu sunt o persoana sincera si nu ma tem de nimeni
    si de nimic caci nu am nimic de ascuns.
    Ma tem doar sa nu supar cu ceva pe DUMNEZEU.

    Referitor la DEMOCRATIE, am sa va scriu un comentariu,
    care, simt, o sa va rastoarne conceptiile…

    Dar, chiar daca voi CEVA scrie contrar conceptiilor Dvs,
    o voi face cu respect pentru alta opinie, din dragoste pentru adevar si cu mare considerare pentru INTERLOCUTOR.

    Intr-un comentariu tot in acest Blog al Dnei Pavlicenco
    am scris CA AM CE SPUNE ACESTEI SOCIETATI…

    Intr-adevar: am ce SPUNE!

  25. Pentru Impartial si Independent

    Despre DEMOCRATIE

    In societatea contemporana se vehiculeaza foarte mult cu sloganul SUS DEMOCRATIA!
    In situatia, cind societatea omeneasca nu vede altceva mai bun, desigur, ca alegem DEMOCRATIA!
    Dar, sa privim de la INALTIME: Ce este, de fapt, Democratia?

    Democratia este atunci cind TURMA vrea sa conduca cu PASTORUL,
    cind bolisevicii vor sa conduca cu intelectualii…

    Va dau citeva exemple:
    Isus a fost judecat de Pilat pe baza DEMOCRATICA,
    desi atunci nu se vehicula cu acest slogan.
    Pilat a JUDECAT un OM FARA VINA, doar sub presiunea multimii care,
    atitata fiind de rabini, striga: RASTIGNESTE-L!
    Oare, asta nu era acelasi bolisevism???
    Revolutia lui Lenin, oare nu a fost pe baza democratica, adica, oare nu majoritatea,
    bolsevicii au distrus PREOTIMEA, INTELECTUALITATEA etc…?
    Bolisevismul, sau democratia inseamna ca MAJORITATEA impune punctul de vedere minoritatii.
    Or, oare, poate fi pus la vot ADEVARUL?

    Stati asa, si fiti atenti ce o sa va spun in continuare:
    Oare, HITLER nu a fost ales la putere pe baza democratica?
    Or, oare, Stalin nu era sustinut de mase???
    DECI, iata ce paradoxuri EXISTA!

    Insa, este adevarat, ca nici eu nu vad in situatia contemporana
    altceva mai bun decit democratia, desi sunt foarte sceptica referitor
    la valoarea ei, pentru ca ADESEORI se jongleaza doar
    cu asa zisa DEMOCRATIE pentru a JUSTIFICA multe falsuri si nedreptati!
    Sa ne intrebam, oare, DUMNEZEU vrea democratie?

    Adam si Eva au practicat DEMOCRATIA,
    adica ambii au convenit, ei fiind doi, sa nu asculte de UNUL Dumnezeu,
    si au ales sa asculte de Sarpele in care era ascuns diavolul…

    Cine citeste Biblia stie (fac referire la Vechiul Testament) ca
    Dumnezeu a vrut ca sa conduca El cu poporul ales, adica cu Israel.

    Dar multimea striga: vrem un rege care sa fie in mijlocul nostru,
    ca sa-l putem vedea si sa ne conduca.
    Dumnezeu vroia El sa conduca POPORUL ALES, vorbindu-le prin Proroci.
    Daca Israel ar fi ascultat de DUMNEZEU, care este numit de psalmist ca Pastorul cel BUN
    nu ar fi avut o ISTORIE PLINA DE RATACIRI si SUFERINTA.
    Insa, poporul cerea cu insistenta si Dumnezeu le-a oferit ceea ce au cerut!
    Astfel au aparut imparatii in Israel.
    Israel a avut imparati celebri: DAVID, SOLOMON…
    Dar NICIUNUL nu a fost PERFECT, caci erau oameni si aveau si ei pacate
    si greseau in conducerea poporului.
    Deci, UNICA SI ADEVARATA solutie este sa ne lasam condusi de DUMNEZEU,
    de PASTORUL cel BUN si ADEVARAT, care isi iubeste intr-atit turma
    ca isi da viata!
    Pastorul cel BUN este, de fapt, IISUS, care si-a dat viata
    pentru a ne salva din capcana Satanei…
    Numai atunci omenirea va iesi din impasul in care se afla.
    Insa, omenirea nu VREA sa auda de asa ceva, si nu este gata sa accepte,
    de aceea, ajungem de unde am pornit: “Sus democratia!”
    Dar, fiti atenti si MANEVRATI cu intelepciune aceasta DEMOCRATIE!
    Ca sa nu se intoarca impotriva noastra!
    Cam atit pot spune pe scurt.

  26. Pentru MIHAI M.

    Sa dea Dumnezeu, stimabile Mihai sa nu am dreptate, si PNL sa treaca cu succes de bariera celor 5%. Sa dea Dumnezeu cu pietre si necaz in mine daca hulesc acu pe nedrept un partid atat de dornic de a rasturna comunistii!!!! Dar si daca vor acumula cele 0.3 sau 1.2 procente pe care le vor imparte mai tarziu cu Rosca si Voronin, sa dea dumnezeu sa li se usuce pielea si sa li se arda casele inconstientilor. DUR? Posibil.

    DAR!!! ATENTIE!!! Scrieti mai sus ca electoratul PNL-ist nu e atat de mare si nu ar fi trebuit sa ne facem griji pentru cele cateva mii de mandate care se pierd ori nu prin urnele electorale. Ei, nu e tocmai asa! Pe 5 aprilie comunistilor nu le-au ajuns cateva sute, ATENTIE, SUTE de buletine ca sa intre in parlament nu 60, ci 61 de deputati. Si e vorba repetm de cateva sute, cam 400 sau 600. Deci, conteaza viecare vot. Daca votau cu PNL nu 2 procente ci 5, va asigur ca astazi nu mai aveam alegeri anticipate.

    Sa ma intelegi corect, nu sint impotriva PNL, ba din contra, respect mult doctrina penelista. Sint pentru luciditate politica si barbatie.

    Si mai e o diferenta intre noi si comunisti. Ei sint uniti, noi razletiti. Gandeste bine…

    Grigore

  27. Pentru Grigore

    La postarea DVS:

    „Sa dea Dumnezeu cu pietre si necaz in mine daca hulesc acu pe nedrept un partid atat de dornic de a rasturna comunistii!!!! Dar si daca vor acumula cele 0.3 sau 1.2 procente pe care le vor imparte mai tarziu cu Rosca si Voronin, sa dea dumnezeu sa li se usuce pielea si sa li se arda casele inconstientilor. DUR? Posibil.

    Ma rog pentru DVS in fata lui Dumnezeu sa nu va aduca pedeapsa, pe care o acceptati , in cazul in care PNL nu va darui nici un vot comunistilor, pentru ca anume asa va fi……., dar cu o conditie , ca veti marturisi aici pe blog, pe chit de proasta parere ati avut de niste oameni normali si cumsecade – membrii PNL !
    Asa se verifica oamenii la ce sunt capabili! Ce isi permit sa faca in fanatismul propriei dorinte…cum au sarit in capul PNL-istilor, care in fapt sunt mai credibili ca si oameni si mai devotati muncilos sale si propriului popor……
    In favoarea cui ? A altor partide , in care sunt destule lichele si hoti mari, dar care, cica au sanse mai mari pentru ca sunt mai bogati si au bani mai multi in partidele lor….
    Se stie un lucru cert, ca hotii sunt si zgirciti si nu vor sa bage mina in buzunar, sa cheltuie, ei vor vesnic sa adune, si aduna…..dar aduna de la cei care dau…si dau tot cei care au si vor sa mai agoniseasca mai mult…., dar ii pun in dependenta pe Bietii „bogati” la buzunare si fara idealuri sfinte….
    Dar mai apoi trebuiesc platite politele „patronilor”, cum a declarat Lupu….a platit multi ani la rind, ca sa se considere liber….sa fuga din gloata lupilor, ursilor, dinozaurilor si distrugatorilor propriului popor……
    Dar nu avem incotro in acest moment de rascruce…ori-ori…
    Si sa votam la 29 iulie 2009 pentru PL, PLDM sau AMN. La discretia fiecaruia….
    Sa le dam voie sa faca bine macar in continuare /dar in acest caz va trebui sa acopere imediat creditele „patronilor”, din ce-au acumulat pe cai nedrepte pina acum/sau v-or incerca sa achite creditele pe cai obisnuite…din insaracirea si mai profunda a poporului.
    Bine, daca vor merge pe scenariul 1. Dar daca vor decide sa purceada pe calea a doua ?
    V-om avea sansa sa-i aruncam la groapa de gunoi pentru totdeauna destul de repede…la alegerile locale din 2011..
    Sa ne ajute Dumnezeu sa dam jos comunistii si sa instauram democratii la putere si ei sa aiba frica de blestemul propriului popor si sa mearga pe calea cea dreapta : Sa munceasca in folosul poporului, si sa curme orice ramasite de comunism in aceasta tara.
    Lupta va fi crincena…
    Sa votam toti oamenii de buna credinta si sa convingem si pe cei, care gresesc toti acesti ani, sa voteze PL, PLDM si AMN !

  28. pentru grigore.

    Mă bucur, că nu sunteţi indiferent de soarta Moldovei.Mai mulţi de aceştea şi scăpăm de comunişti.
    Nu mai că în postarea mea am accentuat, că dreptul la critică î-l vom avea toţi după data de 29 iulie, în caz dacă voturile PNL vor merge la comunişti. Pînă atunci nimeni nu are dreptul moral să aducă critici în adresa cuiva învinuindu-l de trădare, care se bănueşte că poate avea loc.

    Vă asigur , că voturile PNL nu vor merge la comunişti din mai multe motive:

    În primul rînd toţi confirmă faptul, că alegerile au fost fraudate aprocsimativ cu 30 procente.

    Deci comuniştilor lea revenit nu 49 procente ci 33 procente. în acest caz acele 16 procente trebuiau să meargă la opoziţie . deci 35+16 este egal cu 51 procente.

    Dacă acesta e rezultatul real, atunci unde au mers voturile MAE, că pnl nu a participat.?

    Trebue să fim sinceri pînă la capăt, nu numai atunci cînd ne convine.

    La 29 iunie toţi speră să nu se mai fraudeze alegerile, şi forţele democratice să vină la givernare.

    Pentru aceasta lor le trebue 61 mandate.

    Dacă opoziţia ea numai 60 mandate, atunci comuniştilor le revine 40 mandate.

    În acest caz unde vor merge voturile PNL?

    Dacă ne temem, că se va repeta situaţia de la 5 aprilie, şi votul PNL poatr fi hotărîtor, adică să meargă la comunişti,( deşi voturile nu se transmit) şi ei să obţină 61 mandate, atrunci la ce bun opoziţia a provocat alegerile anticipate, particioînd în mod separat la scrutin, ducînd în eroare tot electoratul anticomunist că alegerile au fost fraudate?

    Consider, că trebue de avut încredere în opoziţie, cînd ei declară , că V-OM VENI LA GUVERNARE.

    EU CRED, şi d-stră vă recomand să credeţi, şi încă un sfat:

    Nici odată să nu vă schimbaţi părerea.

    Dacă afirmaţi, că nu sunteţi împotriva PNL, din împotrivă respectaţi mult doctrina penelistă , sunteţi pentru luciditate şi bărbăţie, atunci

    AŞA S-O ŢINEŢI PÎNĂ LA CAPĂT ŞI NU VEŢI FI AMĂJIT, că

    LIBERTATEA E APROAPE!!!!!!!!!!!

    Vă mulţumim pentru simpatie faţă de partid.

  29. Impartial si independent

    Pentru Shiva
    Sunt de acord aceasta pozitie. Si in acelasi timp cred ca ca si pe atuci, acum avem o societate foarte diferita si razletita. Actorii politici, in marea lor majoritate nu sunt ” curati”, lucru stiut. Democratia lor nu este credibila.
    Democratia adevarata trebuie sa aiba si regului stricte, care ar permite prosperarea poporului si care trebuie sa fie respectate cu strictete de catre toti insocietate…fii tu presedinte sau pastor de turma de oi. Aici este nevoie de o dictatura ne violenta, o dictatura in cadrul legal, chind legea sta in capul mesei si dicteaza si nicidecum nu cei de impart dreptatea in halul care predomina acum. Cu toate ca nu-mi place sa folosesc termenul „dictatura”, dar aici nu pot gasi o cale mai scurta ca sa ma fac inteles. Si aici cred ca careva imi vor sari in cap, poate….
    Deacea inclin sa pun pozitivul inainte, poate sunt pe o pista gresita, chind cred ca ghindirea si actiunea pozitiva pot da rezultate mai bune ca extrema ” JOS”, pe care o scandam de 20 de ani la rind…Toti striga „JOS!” , Jos unii, jos altii….
    Nu-mi imajinezi cine ar putea sa scandeze public, tare si fara frica „SUS COMUNISTII ” . Inca nu am auzit asa ceva si deaceea cred ca am putea educa trainic sloganul „Sus” numai pentru cei buni/relativ/ pentru popor si nicidecum, niciodata nu va avea curajul cineva sa faca acest lucru in favoarea teroristilor huiduiti de marea majoritate, chiar daca acestea ar fi parintii, finii si nanasii lor…Pericolul ar fi prea mare…
    Oricum dictatura pentru mine este ceva exclus din probabilitatea ca asi fi admis sa practic elemente de dictatura , prefer intotdeauna sa ajung la sufletul celora din jur cu alte metode civilizate si democratice. Este adevarat si stiu ca este mai greu, mai lung in timp, dar si mai durabil si nu provoaca imediata reactie de nesupunere.
    Este adevarat si ca pe unii oameni trebuie sa-i impui fortat sa-si fac viata mai buna, dar chind inteleg, ca ai fost foarte dur cu ei numai pentru binele lor, atunci acestea iti sunt sustinatorii adevarati si de la acestea aproape nu urmeaza tradarea. Ei te urmeaza si sunt alaturi si la bine si la rau.
    Atare „constructie” prefer si nidecum nu una, care cade la cea mai mica aboare a vintului.
    Sa votam de aceasta data PL, PLDM si AMN.
    Dupa 30 iulie vom deveni din nou si actori si spectatori pe scena teatrului politic al Republicii Moldova…..

  30. SA VA RETRAGETI INAINTE DE 29, LUCRU IMPERIOS NECESAR
    ALTFEL —– PNL ISI VA MURDARI MAINELE CU SANGELE LUI VALERIU BOBOC SI CEILALTI DECEDATI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    VA DETEST!

  31. Pentru Impartial si Independent

    Dictatura?? – Nicidecum!
    Nici chiar DUMNEZEU, care are toata puterea sa-si impuna vointa, nu face asa ceva.
    Dumnezeu ne respecta dreptul nostru de a alege. Dar, evident, ca Dumnezeu, inainte de a-i da omului LIBERTATEA,
    l-a avertizat de consecintele ce vor urma, spunindu-i ca va MURI.
    Initial Omul a fost creat sa traieasca vesnic in Rai, sa cunoasca numai BINELE si sa nu stie niciodata ce este Raul.

    Dumnezeu a aratat omului ce este BINE si ce este Rau. A aratat ce este ADEVAR si ce este FALS.
    Ba mai mult, Dumnezeu a inscris in subconstientul omului toata STIINTA necesara
    pentru ca Omul sa poata pricepe, sa poata discerne si sa aleaga.
    Dumnezeu l-a plasat pe om in Rai, sa simta cit este de bun BINELE.
    Si totusi, omul, aceasta creatura, a ales sa se autoconduca!
    Omul, aceasta creatura, a preferat sa asculte mai mult de adversarul lui Dumnezeu…

    Va spun, ca totuna este mai buna DEMOCRATIA decit DICTATURA.

    Pentru ca, totusi, in lume predomina Fortele BINELUI,
    adica, mai multi sunt cei ce ASCULTA de vocea interioara a CONSTIINTEI, care, de fapt este chiar vocea lui DUMNEZEU.

    Dumnezeu, totusi, TINE SUB CONTROL omenirea rebela.
    Adica sunt mai multi oameni buni si, deci, daca este adevarata democratie
    ATUNCI este mai bine, decit o dictatura omeneasca care, foarte des aluneca intr-o dictaura de tip hitlerist sau stalinist…
    Dictatura omeneasca este inclinata sa desconsidere pe aproapele, sa desconsidere chiar pe DUMNEZEU!
    Altceva este daca Omenirea ar accepta sa FIE CONDUSA de DUMNEZEU!
    Caci Dumnezeu este Pastorul cel BUN, este REGELE adevarat, care a creat Cerul si Pamintul, Dumnezeu este un TATA iubitor…
    De ce omenirea prefera sa asculte de diavolul???
    In fine, Dumnezeu a lasat ca OMUL sa CUNOASCA cit de rau poate sa ajunga, fara ascultarea de El.
    Caci Diavolul ne-a amagit cu Comunismul, un fel de Rai pe Pamint, dar fara Dumnezeu!
    Ce fel de Rai poate fi fara DUMNEZEU???
    In Raiul adevarat este abundenta de fericire, de iubire si armonia domina in toate.
    Dumnezeu a plasat pe Om in Rai, alaturi de El, ca sa se plimbe serile impreuna…
    Vedeti ce MARE considerare a dar DUMNEZEU creaturii???
    Dar Diavolul este adversarul lui Dumnezeu, este cel ce prin inselaciune a furat Domnia (Adam si Eva ispititi de Sarpe)
    apropo, PRIN METODE DEMOCRATICE!
    Diavolul, (in l.greaca inseamna cel ce tulbura lumea, cel care face dezordine) tine si acum in stapinire o parte din oameni.,
    Adeptii diavolului PROVOACA si fac TOT RAUL, iar cei buni lupta sa mentina PACEA, si ARMONIA, sa o scape omenirea de catastrofa…

    Chiar Dumnezeu a respectat legile democratiei, din iubire si considerare fata de om.
    Cel mai bine ar fi ca avem o DEMOCRATIE subordonata ascultarii de Dumnezeu.
    Cum ar fi POSIBIL???
    Dar asta este alta tema, la care voi reveni.

    P.S. pentru Impartial si Independent
    Eu inca nu am un BLOG, dar sper sa deschid si atunci voi putea scrie si plasa mai multe texte.

  32. Pt miclova

    Daca liderii celor trei partide, ce era mai bine sa fie in unul, actionau curajos pe 6,7 si 8 aprilie, nu aveau sa fie decesele acestor tineri si maltratarile care au dus la decese.

    Nu dati sfaturi celor pe care ii detestati. Pastrati-va curat.

  33. Impartial si independent

    Pentru Shiva

    Tot mi se pare scris perfect, asa stiam si eu, asa simteam, asa am mai citit cindva, dar nu am uitat aceste adevaruri si am straduit sa traiesc mereu respectindu-le.
    Deocamdata in jurul meu predomina oamenii buni, aura buna cu prioritate considerabila si simt de vre-o 15 ani la rind tot mai puternic prezenta fortelor invizibile, bune si rele.
    Simt ca sunt pus la incercare periodic.
    Si incerc sa nu derapez sub nici o forma.
    Trec prin mai multe greutati si neajunsuri ca toata lumea, dar stiu ca dupa rau vine binele.
    O lectie am insusit-o foarte bine de la parinti: Sa nu ghindesti negativ si sa nu faci rau la nimeni, nici macar in ghind.
    Oricum gresim si fara ca sa vrem, dar nu trebuie sa uitam sa ne si cerem iertare si sa iertam.

    Cu propozitia de mai jos nu sunt intru totul/partial/ de acord.

    „De ce omenirea prefera sa asculte de diavolul???”
    Nu omenirea, doar o parte considerabila a omenirii. In special acolo, unde preponderent predomina oameni, care nu au avut o educatie necesara incepind din copilarie si au ramas la un subnivel de dezvoltare in aspectul stiintelor generale, care ne insotesc zi de zi , de care are omul nevoie pentru a se discurca fara derapaje grave.
    Acolo diavolul s-a cuibarit si a prins radacini.
    Asa s-a intimplat si aici, la noi, in special in acesti ultimi 8 ani de zile.
    Diavolul a stat ascuns si a asteptat sa vina momentul……
    Acum este o perioada foarte responsabila, cine pe cine ….Binele sau raul….
    Deacea in continuare incerc, dupa puterile mele,sa conving oamenii sa voteze la 29 iulie 2009 PL, PLDM sau AMN.
    Sunt constient ca si in aceste partide sunt personaje influiente, influientate de fortele rele si nu am incredere in ele. Dar admit ca por gresi cu gindul si mai stiu foarte bine:
    De la intuneric la lumina se trece treptat, la fel cum ziua schimba noaptea, lumina apare treptat cu aceeasi viteza cu care dispare intunericul…..

  34. Pt grigore

    Nu as fi dat o replica acestui mesaj. Insa, vreau sa raspund, in special, la doua pozitii.

    Huliti nu partidul doar, PNL, ci democratia. Aveti toata libertatea sa demonstrati tuturor ca cele trei partide sint bravo si PNL – nu e bravo. Faceti asta si noi nu vom lua voturi, veti lua numai voi.

    Nu putem imparti nimic lui Rosca si Voronin, pentru ca PL, PLDM si AMN vor lua 95 de mandate, asa cum au promis si nu le-a reusit din cauza falsificarilor, inainte de 5 aprilie. Cum am promis noi 10 si nu am luat si din cauza „nesansei”, promovata inbsistent de ziaristii aserviti, si din cauza falsificarilor. Daca ei nu au vrut sa delegam un om-doi pe lista lor – nu e vorba de mine, ca eu am cetatenie romana, pe care nu o abandonez – noi am fi lucrat cu sufletul deschis pentru ei. Si acum vom lucra, dar imi pare rau de tactica lor de neincurajare nici macar prin dialog. Dar isi asuma consecintele.

    Eu cred ca se va usca pielea si va arde casa hulitorilor. Sa nu uitati sa imi recunoasteti cind vor fi afectati de blestem. DUR? Posibil.

    Si daca e sa vorbim de „luciditate politica si barbatie”, primul lucru la care vreau sa raspund, cred ca mai curajos si mai „barbata”, precum e in acceptiunea voastra, decit mine nu a fost nimeni in Parlamentul trecut. Dar nu sinteti intr-atita de barbat sa aveti curajul sa o recunoasteti.

    Apropo de diferenta fata de comunisti – a doua problema la care am vrut sa ma refer. Pai daca asta e problema, legata de „razletiti”, ce ati facut sa nu fie asa? Noi am facut. In 2000 PNL a pornit fuzionarile, datorita carui fapt Urecheanu a ajuns gospodar cu partide unificate, iar Diacov si Filat, atunci fara sansa, – in Parlament. Apoi am fost pentru lista comuna propusa de Forul Democrat al Romanilor. Apoi am mers cu MAE. Cine a mai facut asemenea lucruri? Deci, cine e razletit si de ce? Iata chiar acum am fost sunata dintr-un raion, unde cineva de prin zona AMN a recunoscut ca se tem ca nu vor trece pragul si s-ar putea sa mearga cu PLDM. De PL nu spun, un presedinte de-al nostru, PNL, din raion a spus ca a auzit personal cum Ghimpu a zis ca nu se va uni niciodata cu nimeni. Si cineva de la MAE – nu Petrencu – a spus ca MAE nu va disparea niciodata. Pe mine m-ati auzit cu asemenea declaratii? Gandeste-te bine…

    Si daca se uneau, totusi, spun spre binele general, nu al meu, PL, PLDM, AMN, PNL, MAE – in fata PCRM si PD, eventual PSD, – nu era un front comun contra Stingii neNATO, neUE, neROMANISM? Dar oare nu cumva si pe dreapta avem de acestia, care nu vor NATO, nu vor iesirea din CSI, nu vor UE si nu vor romanism? Aici e ingropata coada ciinelui si iata d ece ursul nu are coada. Aici e problema cu neacceptarea lui pavlicenco pt dialog, motivindu-se de 18 ani ca e devreme sa spunem lucruri adevarate. ne tot referim la obiective trunchiate, sperind ca amagim lumea si pe urma vedem ca lumea totuna nu te voteaza. Nu e mai bine ca trei ldieri sa spuna sus si clar mesaje limpezi pe potriva liderilor statelor baltice si al Romaniei?

    Gandeste-te bine… Si sincer…, Grigore.

  35. Impartial si independent

    Pentru Miclova

    Stimat/a domn sau doamna, doar nu credeti ca sunteti mai desteapta ca o parte a societatii, intrunita intr-un partid politic, in cazul de fata – PNL.
    Dumneavoastra nu faceti nimic altceva, dechit sa impurificati spatiul de discutii.
    Este o situatie in care o persoana isi spune punctul de vedere um ar fi bine in viziunea lui si este cu totul altceva, chind un „nikname” da indicatii din tufisuri si mai si declara ca detesta……Urit de tot. Si eu detest oameni ca DVS si niciodata nu asi indeplini atare ordine….chiar daca asi fi subalternul DVS si ar trebui sa intru in conflict….
    Sa-ti imui punctul de vedere ca sa si fie acceptat de altii este nevoie de CAP nu de stomac.
    DVS scrieti la comanda stomacului, nu a creierului.
    Oricare va fi decizia PNL, MAE si alte partide posibile, sa stiti sigur ca nu va depinde de vointa DVS.
    Poate chiar, pentru a nu da placerea celora ca DVS, care se cred indreptatiti sa pingareasca, ponegreasca, insulte, improaste cu noroi si sa comande obraznic si brutal, sa faca altii cum vor ei, sar putea sa se ia o decizie alta dechit cea corecta, ca sa nu credeti ca tipetele voastre pitigaite au avut efect.
    Oamenii au dreptul la libertatea ghindirii , de a decide liber.
    Si nimeni nu are dreptul sa dicteze si sa semene rautate cum ati reusit in cazul DVS in aceste chiteva propozitii.
    Nu aprofund subiectul in nesiguranta ca sunteti capabil/a sa intelegeti.

  36. Pavlicenco nu vrea să recunoască nici în ruptul capului un adevăr crud. PNL astîăzi nu este partid,ci doar o intenţie, o declaraţie. Poţi să vorbeşti la nesfîrşit despre românism, NATO,UE, însă dacă nu ai mecanismele de realizare a ideilor, rămîi doar un flecar. Vitalia mai citeşte ceva ,pe undeva şi umflă capul oamenilor cu idei geniale. Pentru a avea un partid e nevoie de resurse umane. intelectuale şi finaciare, Dacă nu le ai ,nu te porni la drum Pavlicenco procedează ca şi omul care porneşte construcţia unei case fără bani şi fără materiale şi strigă caraul că toţi sunt datori să contribuie pentru că proiectul ei e frumos şi va înfrumuseţa localitatea. Dacă n-ai cu ce ,dacă nu vin cu tine nume sonore, dacă nu se grăbeşte nimeni să investească în tine,atunci aderă la un partid liberal în calitate de membru de rînd şi activează. Dacă eşti tare deşteaptă- vei fi promovată. Iată aici e şi secretul, că Pavlicenco nu vrea să fie un simplu membru .Patriotismul ei se termină odată ce i se refuză funcţii şi loc pe listă. Acum ne buimăceşte pe toţi cu diarea ei lingvistică şi măcar rău să facă partidelor care n-au dorit să-şi ia o asemenea belea pe cap. Linişteşte-te. doamnă, şi dute şi mai munceşte că nu te-ai născut deputat.

  37. Impartial si independent

    Pentru Gregory
    Aceste doua fragmente pot fi discutate la infinit, dar sa-mi expun si eu parerea:

    1.”Dacă n-ai cu ce ,dacă nu vin cu tine nume sonore, dacă nu se grăbeşte nimeni să investească în tine,”

    2.”Linişteşte-te. doamnă, şi dute şi mai munceşte că nu te-ai născut deputat.”

    „Caramalac” – este sau nu nume sonor ?
    „Zelenii” – a fost sau nu nume sonor ?
    lista poate urma la infinit….

    Acum alta lista……
    „Lidia Istrati” – a fost sau nu nume sonor?
    Ion Vatamanu” – a fost sau nu nume sonor ”
    „Gheorge Ghimpu” – a fost sau nu nume sonor?
    Nicolae Costin” – afost sau nu nume sonor ?
    Aceasta lista poate fi continuata la nesfirsit…..

    Diferenta dintre I si a II lista o puteti comenta ?

    Acum, daca puteti enumera si puteti face o comparatie a numelor sonore, care stau in umbra celora din fata, in partidele, care au de toate…..
    incercati….daca aveti destul curaj….

  38. Pentru pseudoimparţial. Este o logică de canibal. Dacă operezi cu argumente comuniste pentru a lustrui imaginea unui pretins partid ,atunci îmi vine greu să discut. Trebuia să mai spui şi despre serviciile secrete occidentale şi SRI, ŞI DESPRE FINANŢAREA DIN EXTERIOR, CĂCI TOATE VIN DIN ACEEAŞI SURSĂ. Ruşinos şi total incopetent. Eu vreau să numiţi dvs. doi jurişti din PNL de calibru Tănase,Nagacevschi, numiţi doi economişti de calibru Negruţă, Ioniţă. Numiţi un medic de calibru academiceanului Hotineanu. Numiţi un diplomat de calibru Leancă, Fruntaşu.A-şi putea continua. Numai vă rog ,nu bîrfiţi aceşti oameni cu argumentele propagandei comuniste. Şi încă ceva . Pentru ei lumea a votat,pentru Pavlicenco şi K -nu. în rest ,chiar dacă te pretinzi imparţial,logica primitivă şi răutatea trădează acelaşi autor-Pavlicenco. Terminaţi-vă liniştit cariera politică sub fusta doamnei ratate.

  39. Impartial si independent

    Pentru Gregory

    Comentezi p.II

    Numele sonore din lista a doua nu s-au nascut deputati, nu au avut mijloacele , de care scrieti,
    dar au facut mai multe pentru acest popor, au obtinut independenta Tarii ……
    Dar ei nu mai sunt printre noi….

    Si chind erau vii erau persecutati, numele lor nu erau considerate sonore de unii, care au de toate…cum scrieti….

    Si cu efort comun a fortelor negre au fost scosi din rindurile noastre pentru totdeauna, dar nu si din istoriea neamului….

    Cine sunt „numele sonore” actuale ????
    De unde au ei de toate????????
    Cine sunt cei, care le dau chit le trebuie ?????

    Cine???? Cine????Cine????
    Va maninca scrisul si nu puteti sa faceti ceva mai util, aveti nevoie de razboi ??????

    Ati gasit-o pe Doamna Pavlicenco s-o „besteliti” ?

    Nu uitati ca Dna Pavlicenco a facut mai multe lucruri bune ca voi, cei care aveti de toate si care sunt agonisite intr-o tara putreda de saracie……

    D-na Pavlicenco nu este pe placul vostru, pentru ca este cu citeva capete mai sus si nu se poate „lauda” ca are de toate si ii mai si dau si altii cu „nume sonore”, pe care eu ii clasezi in lista I……

    Gregory, stai linistit si nu tulbura mai tare apele, pina la 29 iulie 2009. Nu-ti aprinde paie in cap….ca si asa ese fum din capela…..
    Ghindeste-te bine si nu semana discordie, las-o pe Pavlicenco sa scrie ce doreste, dar daca doresti sa comentezi, comenteaza Draga subiectul, nu critica omul, ce ai cu el ?

  40. Impartial si independent

    Pentru cei, care doresc o viata mai buna…

    Sa votam cu totii PL, PLDM sau AMN …..

  41. Pt Impartial si Independent

    Si de cite ori o sa tot scrieti sa votam PL, PLDM si AMN? Cind e prea mult nu e prea bine, are loc o suprasaturatie.

  42. respectam viziunile dumneavoastra, dar totusi, cred ca cel mai nobil gest din partea dumneavoastra ar fi sa va retrageti din cursa. Altfel, incep sa cred ca faceti jjocul comunistilor

  43. Impartial si independent

    Pentru Gregory

    Respect toate Persoanele numite de DVS si trebuie sa inteleg ca doriti sa cred ca sunteti de la PLDM….
    Doriti sa ma faceti sa prind momeala si sa ma pun pe criticat PLDM ?
    Respect toti oamenii activi, chiar daca personal nu ii cunosc, nu am nici un motiv sa nu-i respect….

    Dar de ce mi-ati sarit in cap in stil CGB, numind oameni, pe care ii cunoastem si respectam ?
    Repostezi aici despre ce nume sonore am scris eu:
    „Acum, daca puteti enumera si puteti face o comparatie a numelor sonore, care stau in umbra celora din fata, in partidele, care au de toate…..
    incercati….daca aveti destul curaj….”
    Oare nu dati dovada ca sunteti ori prea „aprins”,
    ori ma provocati….
    Eu in fapt credeam ca o sa scrieti ceva nume sonore, care stau in umbra celora din fata PCRM si acolitilor lor…..ori credeti ca ei nu trebuie sa fie deranjati ? Sau sunteti de acolo si credeti ca ma puteti conduce pe o pista falsa ?
    Eu anume la acele partide ma refeream si nicidecum la partidele Democratice din opozitia parlamentara, pentru care invit / in toate postarile mele / oamenii sa-i Voteze ! Cititi postarile mele!

    Acum inclin sa cred ca faceti jocul „finut” al comunistilor….
    Despre lustruiala partidelor…
    Partidele sunt create din oameni, pentru oameni si basta.
    Daca aceste partide au dorinta sa existe este treaba fiecarui partid in parte.

    Sunt de acord cu DVS, nu-mi place deloc acel text al meu, dar asa am simtit ca trebuie sa fie, pentru ca in textul DVS persista rautati ca :

    1.”Linişteşte-te. doamnă, şi dute şi mai munceşte că nu te-ai născut deputat.” si altele , care imi dau de inteles ca sunteti angajatul, care trebuie sa faca tot ca sa tulbure apele si sa-i certe in prag de alegeri pe cei, care pot lua puterea comunistilor la 29 iulie 2009.

    Altfel ce poate un om normal sa creada?
    In zi de duminica, perioada foarte importanta in prad electoral si cineva se „ocupa” de Pavlicenco si PNL…
    S-ar putea sa nu am dreptate, dar am si eu un drept la opinie…

    Chiar considerati cu adevarat ca Pavlicenco a muncit mai putin ca altii sau chiar ca DVS, personal, care ii recomandati….sa munceasca?

  44. Pavlicenco,care scrie de la cîteva adrese imparţiale şi independente,ca un liberal sadea, mai şi numără banii din buzunarul oamenilor. Aţi numit cîteva nume de foşti deputaţi care merită tot respectul.ceea ce nu înseamnă că şi ei o respectau pe Pavlicenca,mai ales Lidia Istrati ,care o desconsidera total Alţii probabil că nici nu stiau de femeia agresivă de la ATEM. îN PArtidele parlmentare sunt mulţi deputaţi care au votat INDEPENDENŢA. aPROPO, 60 DE DEPUTAŢI DIN PRIMUL PARLAMENT A CHEMAT ALEGĂTORUL SĂ VOTEZE PL.PLDMŞI AMN. Cîţi din ei sunt la PNL? şI DE CE VĂ ATRIBUIŢI NUMELE SONORE DIN ANII 90? Oare credeţi că dacî trăia Nicolae Costin ,astăzi dăruia împrună cu Vitalia 0,2 la sută comuniştilor sau era alături de personalităţile enumărate din partidele parlamentare. Vitalia şi K, nu am cu voi nimic,nici măcar nu vă urăsc, milă mi-i că şanse n-aveţi, milă mi-i că mintea vă e mult mai mică decît orgoliile. Să mă ierte Grig.

  45. gregory,
    „…atunci îmi vine greu să discut”-tie si asa iti vine greu sa discuti,nu esti din acest teritoriu,esti de dincolo de Prut.

    „Eu vreau să numiţi dvs. doi jurişti din PNL de calibru Tănase,Nagacevschi, numiţi doi economişti de calibru Negruţă, Ioniţă. Numiţi un medic de calibru academiceanului Hotineanu. Numiţi un diplomat de calibru Leancă, Fruntaşu.”

    Dar de ce nu-l numesti si pe Constantin Chiciuc,director de liceu de calibru?Tu ce, nu stiai ca el a faurit lumea in Sudul Moldovei?Te rog mult de tot,sa completezi lista.Eu il cunosc personal si spun cu fermitate, ca merita sa stea alaturi de celelalte calibre.

    Director de liceu PLDM ce a eliberat ca asa a vrut dinsul, un profesor membru PNL de la lucru,unicul motiv fiind ca este membru PNL si nu PLDM.Vezi cum isi trateaza PLDM colegii liberali?Acest pofesor l-a dat in judecata.Vezi cu ce se ocupa PLDM inainte de alegeri?Mai vrei fapte?Un alt invatator din acest liceu,de-asemeni membri PNL,a fost stresat tot anul pina asta din urma a declarat ca se va urca cu tot cu copii pe acoperisul liceului si va face greva.Un al treilea membru PNL din acelas liceu a fost destituit din functia de sef-adjunct,numai deaceea ca e membru PNL,spunindu-i-se ca a procedat astfel ca sa-i dea o lectie.Tot colectivul din acest liceu tre sa fie membri PLDM.
    Acum spune-mi ce tre sa faca PNL ca sa-ti placa tie si la altii?Sa urce cu adevarat pe liceu si sa strige in gura mare ca PLDM nu se deosebeste cu nimic de comunisti?Asta vom face,dar dupa ce judecata o sa-l impuna pe acest PLDM-ist sa restabileasca acel profesor in lucru.Dar pina atunci concentreaza-te puisor, la PL,PLDM,AMN-eroii zilei si favoritii vostri.Dati pinteni in cai,nu va nelinistiti de PNL,ca tot este o gasca neinsemnata.Cred ca nu tre sa va pierdeti pretiosul timp si nervii,energia cu astea din PNL.

  46. to:Nina,
    Considerati ca pensionarilor din parlament nu le ajung niste colegi someri?
    Agreati idea soveticilor ca orice bucatareasa e in stare sa elaboreze legi?
    Partidul l-ati salvat (inscriindu-va in cursa electorala) acum a ramas sa-i salvati si fata (iesind din cursa in favoare unuia din cele 3D)

  47. Impartial si independent

    Pentru Gregory

    Eu nu sunt Pavlicenco !
    Si daca cineva insulta un alt OM, pe care il respect, procedam la fel, chiar daca cel de insulata ar fi fost Pavlicenco !

    Am numit acele NUME SONORE din acei ANI PENTRU CA EI AU FACUT CE NU POATE FI UITAT NICIODATA !!!!!!
    ZI DE ZI II ASCULTAM ATUNCI SI CUNOSTEAM ACEI OAMENI DUPA NUME, LA FATA SI STIAM FAPTELE LOR…….
    Pe cine sa numesc din actualii lideri ????? CINE, CARE SUNT CA SI CEI, PE CARE I-AM NUMIT ?
    DUPA ACEA CATEGORIE DE PATRIOTI a crescut o alta generatie, care in pofida asteptarilor noastre ,
    viata a devenit din grea in mai grea si INDEPENDENTA NOASTRA ESTE IN MARE PERICOL !

    Sper sa ajunga DORIN CHIRTOACA la majoratul experientei politice si sa nu-l doboare si pe el, cum i-au doborit pe altii, poate acesta V-A ADUCE
    VALUL NOU AL DEMNITATII NATIONALE….SI pe el
    il vor tine minte generatia in crestere cum ii tin eu minte pe cei din anii 90…..

    Ma iertati, dar de la MARELE POET GRIGORE VIERU sa treci imediat la Grig…., poate doar una, doua sau foarte putine persoane…..

    „milă mi-i că şanse n-aveţi, milă mi-i că mintea vă e mult mai mică decît orgoliile.”

    – Aici nu ai de unde sa stii , nimenea nu poate sti ce surprize rezerva soarta, si despre minte poate crede fiecare ce doreste, totul este relativ si fiecare apreciaza cu intelegerea masurii lui. Eu nu asi risca sa dau note de minte la oameni, mi s-ar parea ca pot fi putin informat si ca pot gresi.

  48. browser,
    „Agreati idea soveticilor ca orice bucatareasa e in stare sa elaboreze legi”— eu nu cunosc ideile sovietice,il cunosc pe Augusto BOAL,care facea legi dupa dorinta bucatareselor,somerilor,vagabonzilor,oamenilor de rind,studiind si studiind problemele in teritoriu,de la ei imprumutind orice idee,care era transformata in lege.
    La noi nu va fi niciodata chestia asta,fiindca toti politicienii se uita de sus la oameni,adica nu prea le ajungi cu prajina la nas.
    Argument sunt si postarile de tipul „gasca,somer”.Foarte corect spui browser,astea nu-s pentru voi.Categoria asta mizerabila de oameni, o adunati gramajoara,o puneti in saci si ii dati foc.Doar voi faceti parte din alta categorie,stralucita la minte,lucsoasa la buzunar.In rest nimeni nu mai conteaza.

  49. Impartial si independent

    Pentru Gregory si Vitalia Pavlicenco

    HA-HA-HAAAAAAAAAA!

    Ce se intimpla cu voi oameni buni ?
    Gregory scrie ca eu sunt Pavlicenco,
    Pavlicenco ma intreaba :

    „Pt Impartial si Independent

    Si de cite ori o sa tot scrieti sa votam PL, PLDM si AMN? Cind e prea mult nu e prea bine, are loc o suprasaturatie. ”

    Acum stiu sigur, Gregory este unealta comunistilor si mai scrie si cu numele de Pavlicenco….

  50. mici şiretlicuri ale unei femei disperate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *