Mi se pare ca m-am antrenat degeaba in acest concurs. Mie imi place Patricia Kaas si, primind invitatia de concurs de la Orange, am crezut ca se poate raspunde la citeva sau mai multe intrebari si se pot cistiga sau nu cele doua bilete la concertul cintaretei franceze. Dupa ce am trimis peste 20 de mesaje si am acumulat 41 de puncte (un raspuns corect din prima incercare e 2 puncte, unul corect din a doua incercare – 1 punct), mi-am dat seama ca e cam costisitor concursul pentru clientul Orange, cind un SMS trimis costa 10,50 lei. Nu se vede capatul, iar Regulamentul, plasat si aici, in continuare, preluat de pe www.orange.md, arata ca vor cistiga cei cu cele mai multe raspunsuri. Adica, poti raspunde la infinit, sa cheltuiesti de o mie de ori mai mult decit costul biletelor, chiar daca pretul lor e intre 100 si 1000 lei.
Nu mai spun ca intrebarile contin greseli de limba…
Cred ca acest concurs, care defileaza cu “interactivitatea”, va duce la golirea rapida a buzunarelor clientilor incurajati ca au raspuns corect si sa mai dea raspunsuri corecte. Personal, dupa ce am cheltuit binisor, fara sa imi dau seama, cu trimiterea celor 20-22 mesaje, am priceput ca e o capcana, care te invita sa dai raspunsuri la infinit, fara ca, la inceput, sa iti trimita sau sa te trimita la site-ul unde sa vezi conditiile Regulamentului. Curioasa treaba…
Dupa ce am vorbit cu reprezentanti ai Orange, m-am convins si mai mult ca e vorba de un concept care impune multa prudenta clientilor.
Cititi mai jos Regulamentul si incercati sa pricepeti finalitatea sau, mai bine zis, IN-finitul acestei “interactivitati”. Eu am priceput-o – e in dauna mea, ca si client. Pacat ca subiectul viitorului concert al Patriciei Kaas mi-a adus aceasta dezamagire in legatura cu Orange.
Regulamentul Concursului “La cabaret cu Patricia Kaas” (de pe www.orange.md)
12 mai 2009
1. Concursul „La cabaret cu Patricia Kaas” (în continuare Concurs) este organizat pe teritoriul
Republicii Moldova, în perioada 12/05/2009 – 21/05/2009 inclusiv (în continuare Perioada
Concursului), în decursul căreia va exista posibilitatea de a răspunde la întrebările Concursului
şi a câştiga unul din cele 50 premiile finale – bilete la concertul „Cabaret” a interpretei Patricia
Kaas (în continuare Premiu).
2. Perioada concursului este considerată perioada 12/05/2009 – 21/05/2009.
3. Participanţi la concurs pot fi persoanele fizice – cetăţeni ai Republicii Moldova, care au împlinit
vârsta de 18 ani şi au domiciliul pe teritoriul Republicii Moldova (în continuare Participant), care
sunt clienţii operatorului de telefonie mobilă Orange Moldova S.A. (în continuare Operator).
Elaborarea mecanismului concursului este asigurată de către compania INTERMOBCOM
S.R.L. (în continuare Organizator). Angajaţii companiilor, în cadrul căreia se desfăşoară
concursul, nu au dreptul să participe la concurs.
4. Numărul scurt atribuit pentru participarea la concurs: 1991.
5. Pentru participare la concurs e nevoie:
De a trimite un SMS fara text la numărul scurt al concursului 1991.
6. Din momentul expedierii primului SMS la numărul scurt al concursului 1991, participantul este
înregistrat automat în concurs şi primeşte prima întrebare.
7. Limba setată a concursului este limba română. Dar, după prima întrebare, participantul
primeşte un SMS cu propunerea de a schimba limba, dacă el doreşte să comunice în limba
rusă.
8. Dacă participantul nu răspunde la mesajul respectiv, limba de comunicare rămâne a fi limba
română.
9. În continuare participantul va primi prin SMS întrebări pe diverse teme.
10. Fiecare mesaj include o întrebare cu 3 variante de răspuns: a, b, c. Fiecare răspuns corect
este apreciat cu 2 puncte.
11.Dacă participantul a răspuns corect la întrebarea adresată, el acumulează 2 puncte şi
primeşte o notificare de confirmare. În continuare, participantului îi va fi expediată o altă
întrebare.
12.Dacă participantul nu a răspuns corect la întrebare din prima încercare, el va primi o notificare
de respingere.
13.Dacă participantul va răspunde corect la întrebare din a doua încercare, el va acumula
jumătate din punctajul iniţial (1 punct).
14.Dacă participantul nu expediază nici un răspuns la întrebarea adresată, sistemul nu-i va mai
trimite întrebări. Dacă peste un timp participantul, totuşi, va răspunde la întrebarea adresată,
sistemul va aproba răspunsul lui şi el va putea participa la concurs în continuare.
15.Dacă participantul a expediat răspunsul la întrebare în format greşit, el va primi o notificare în
acest sens.
16.Punctele acumulate de participanţi în perioada concursului sunt pastrate pina la sfirsitul
acestuia.
17.Dacă participantul nu doreşte să mai participe la concurs şi decide să abandoneze concursul,
el trebuie să expedieze un SMS ce conţine cuvântul OFF. Participantul va primi mesaj care va
confirma ieşirea lui din concurs.
[ro] Nu veti mai primi intrebari si toate punctele acumulate se vor pierde. Daca sunteti de acord expediati DA, daca doriti sa primiti intrebari, raspundeti NU.
[ru] Vy ne budete bol’she poluchiat’ voprosy i vse Vashi punkty zgоreat. Esli Vy soglasny, otprav’te DA, esli
hotite poluchiat’ voprosy oprav’te NET.
Nota: Dacă participantul nu a expediat răspunsurile „net, nu, da”, datele lui se păstrează în memoria sistemului cu
toate punctele acumulate. În cazul în care el decide să continue participarea la concurs, el va putea relua jocul în
orice moment. Dacă participantul a expediat „da” toate punctele acumulate vor fi anulate şi participantul exclus din
baza de date. Dacă participantul a expediat „nu”, „net”, el va primi următoarea întrebare.
Opţiuni adiţionale ale Concursului:
18.Repetarea ultimei întrebări
Pentru utilizarea opţiunii respective participantul trebuie să expedieze litera R (doar cu caractere
latine) la numărul scurt al concursului 1991.
19.Informaţie despre premii
Pentru utilizarea opţiunii respective participantul trebuie să expedieze litera P (doar cu caractere
latine) la numărul scurt al concursului 1991.
20.Informaţie despre termenii promoţiei
Pentru utilizarea opţiunii respective participantul trebuie să expedieze litera T (doar cu caractere
latine) la numărul scurt al concursului 1991.
21.Schimbarea limbii de comunicare
Pentru a schimba limba de comunicare participantul trebuie să expedieze RO pentru limba
română şi RU pentru limba rusă (doar cu caractere latine) la numărul scurt al concursului 1991.
22.Următoarea întrebare
Pentru a primi următoarea întrebare participantul trebuie să trimită cuvântul NEXT (doar cu
caractere latine) la numărul scurt al concursului 1991.
23.În dependenţă de litera trimisă, sistemul va expedia participantului informaţia necesară.
Identificarea câştigătorilor (În continuare Câştigători):
24.Pentru premiul final:
– La sfârşitul perioadei de concurs vor fi alesi 50 de cistigatori. Câştigători sunt considerati
participantii, care au acumulat cea mai mare cantitate de puncte pe parcursul perioadei de
concurs. În cazul în care mai mulţi participanţi vor acumula cantităţi egale de puncte,
câştigător va fi participantul, care a acumulat primul în timp cea mai mare cantitate de puncte
în perioada concursului.
– Participantul care a câştigat un premiu nu va putea câştiga inca un premiu final. Totodată,
fiecare participant poate participa în concurs doar cu un singur număr de telefon.
– În cazul în care acelaşi participant câştigă mai multe premii finale dupa finisarea concursului,
(coincide numărul de telefon, numele, prenumele, patronimicul), premiul va fi decernat
următorului participant, care a acumulat cea mai mare cantitate de puncte.
25.Fondul de Premii:
Premiul la sfârşitul concursului: la sfârşitul perioadei de concurs cei 50 de câştigătorii vor
primi cite 2 bilete la concertul „Cabaret” a interpretei Patricia Kaas care va avea loc pe 22 mai
in incinta Palatului National, ora 19:00.
26.Organizatorul Concursului are dreptul să renunţe la decernarea premiului în următoarele
cazuri:
– Dacă în decursul zilei de 22 mai operatorul nu va reuşi să contacteze câştigătorul, din motiv că
telefonul acestuia este deconectat (abonatul se află în afara ariei de acoperire sau telefonul
este deconectat din cauza sumei insuficiente în contul clientului) şi/sau dacă câştigătorul nu a
contactat operatorul în decursul acestei zile, după ce la numărul lui a fost expediat un mesaj
de înştiinţare.
– Dacă câştigătorul refuză să recipisa de primire a premiului cu operatorul în decursul zilei de 22
mai 2009.
– Dacă în urma acţiunilor întreprinse de operator, câştigătorul nu contactează operatorul pe
parcursul zilei de 22 mai 2009.
– Locul înmânării premiului concursului este locul desemnat de către operator. Cheltuielile de
deplasare sunt suportate de către câştigător.
27.Pentru a ridica premiul, câştigătorul trebuie să se prezinte în locul anunţat de operator şi să
posede buletinul de identitate. Câştigătorul va completa o recipisa, precum că a primit
premiul.
28.Câştigătorul nu va putea primi echivalentul premiului în bani.
29.Participând la concurs, participanţii îşi exprimă acordul pentru ca numele şi prenumele lor să
fie folosite în scopuri publicitare, fără acordul adiţional al participanţilor şi fără achitarea
compensaţiilor adiţionale.
30. Preţul unui SMS expediat la numărul 1991 este de 10,50 MDL inclusiv TVA pentru toţi clienţii
Abonament şi utilizatorii PrePay. Toate mesajele expediate la numărul scurt 1991 sunt taxate.
31. Prin participarea la concurs participanţii îşi exprimă acordul cu condiţiile regulamentului de
organizare a prezentului concurs.
32.Toate întrebările legate de condiţiile de participare la Concursul “Patricia Kaas in Moldova”
pot fi adresate de către abonaţii Orange la numărul 507752 – Call center (în fiecare zi de la
9:00 la 21:00).
pai de ce oare ar face orange concurs decit de a-i face pe cei naivi sa le plateasca cite 10,50 un SMS? In epoca lui Google nu e tare greu sa gasesti raspuns la intrebari. de ce `smecherie’? e doar o modalitate de a mai transfera niste bani din buzunarul celor naivi in buzunarul celor mai putin naivi. exact ca-n politica.
Cica, privim noi eurovisionul acuma seara pe TRM, si aproape de evoltia lui Nelly Ciobanu, zic sa schimb canalul sa vedem cum comenteaza slavii concursul. Si cand colea un fel de rus de-al lor tranteste un banc despre moldoveni… Shea masii, voi la tv aveti dreptul sa spuneti asa bancuri despre noi, iar eu n-am dreptul sa trantesc un banc despre mama voastra de rusi macar pe o pagina web?
Asa dar, de ce rusii mureaza rosiile in poloboace? De aceea ca sa le incapa capul in poloboc…
asemenea concursuri au fost si vor fi facute pentru a lua banii la oameni.
Si pentru ca sintem la concurs de bancuri cu tematica slavica, va zic si eu vreo trei: 🙂
Intrebare: Ce nationalitate aveau Adam si Eva?
Raspuns: Erau rusi: nu aveau ce imbraca, nu aveau casa si credeau totusi ca traiesc in Paradis…
Un roman se intalneste cu un rus, pe care-l vede cu tot capul bandajat.
– Ce-ai patit, mai Vanea?
– Ce sa fac? M-a pus Natasa sa calc rufe…
– Si…?
– Si a sunat telefonul…
Intrebare: Cum scufunzi un submarin rusesc?
Raspuns: Il bagi in apa…
🙂
merci pentru ca ne anuntsati
si imi place ca scrieti pe blog nu doar despre politica
dar referitor la rusi poate incercam si facem pe careva blog un concurs cu cel mai bun bank 😀 la adresa „fratilor nostri”???
Pe mine nu ma paste pericolul acestui „concurs”, am numar de molcell si daca vreau sa merg la concert imi iau bilete.
Am si eu un banc despre moscali:) :
Doi rusi din Basarabia,Ivan si Nikita,stateau pe malul Prutului si vorbeau:
-Ivan,am auzit ca daca treci Prutul innot te faci roman pursange si vom putea si noi sa ne plimbam prin Europa,oare sa fie asa?
-Da am auzit si eu.Hai sa incercam!Da trec eu primu sa vad cum is curentii,unde-i mai adand,unde nu,si dupa aia ma intorc sa te iau si pe tine.
Zis si facut.Trece Ivan Prutul,ajunge pe mal si incepe sa rada.Nikita:
-Ivane!!!nu vii sa ma iei si pe mine?!
-Date-n m…..ii matii de porc rus,ce vrei de la mine?!
Orange şi-a cam luat nasul la purtare, au uitat că sunt mulţi clienţi care nu prea înţeleg cum lucrează SMS-urile şi că ele uneori costă mult prea mult.
P.S. am scris şi eu la mine pe blog cândva demult un articol despre Serviciul Clientelă Orange… m-au convins să trec la Moldcell… A fost o alegere extrem de bună 😛
Vai doamna pavlicenco, dar ce indeletniciri interesante aveti in timpul DVD liber!
Pt Ghitzika
Nu am timp liber deloc. Am incercat acest lucru in timpul cinei.
Ma Ghitzica, tu chiar primesti satisfactie publicind asa mesaje? Nu te priveste pe tine ce face doamna in timpul liber.
nu am citit nou din ceea ce ati scris si cred ca nu ati facut o descoperire mare. cred ar trebui sa scriti ceva mai bi
Doamna Pavlicenco, „greselile de limba” din mesajele Orange sint comparabile cu greselile de stil si de tipar pe care le comiteti dvs. in blog. Este inadmisibil pentru un lingvist. De ce sa nu cititi de 100 de ori textele inainte de a le plasa pe sait? In plus, limba romana contine si 5 litere cu semne diacritice. Sau „nu aveti timp deloc” sa va mocositi cu diacriticele?
V-ati suparat?
num akum ati aflat ka la noi Orange e in kalitate de brand doar ??? marketing shmeker de a scoate m.multi bani . e legat de toate ofertele lor .
Foarte interesant. Este nevoie de multa intelegenta si efort pentru a ajunge la asemenea concluzie.
Chiar va multumim mult. ” narodul” este limitat mintal ca sa inteleaga singur asemenea lucruri.
Acum poporul recunoscator asteapta cu nerabdare urmatoarele descoperi.
Spre exemplu-Cum vinzatorii de la piata centrala amagesc la cintar.
Dar cel mai mult interes prezinta secretele in taierea unghiilor la iepuri.
Sintem in asteptare.
Fiti mereu atenti cu orice concurs, premiu sau contract. Ei mizeaza pe naivitatea noastra si nestiinta. Deci atentie la banii vostri!
In romania prin concursul asta se putea cashtiga o masina..pretul SMS-ului 1,19 euro si 20 de intrebari.
hai sa va zic si eu un banc
Un francez, un rus si un neamt se laudau cu realizarile tarilor lor.
Francezul: – Noi avem automobile foarte moderne, dar folosim Renault-ul pentru deplasare in interiorul Frantei, si Peugeot-ul, cand mergem in afara Frantei.
Neamtul: – Si noi la fel, folosim Volkswagen-ul in interiorul Germaniei si Mercedesul, cand mergem in afara.
Rusul: – Si noi la fel, Lada in Rusia si tancurile peste hotare…
Pt doru
Minciuni. A fost o singura greseala – era interval intre d si e. In rest – nici una. Dar – am o gramada de exemple in viata cind comand carte de vizita cu totul scris supercorect si „dăsteptii” de la institutia unde comand imi redacteaza asa cum stiu ei, adica „moldoveneste”, pt ca ei nu stiu cum e corect romaneste si cred ca asa cum am scris eu e gresit, iar cum stiu ei (gresit) e corect. Cred ca e si cazul dumitale.
Daca v-ati referit la greselile din Regulament – acesta nu-mi apartine, e de pe site-ul http://www.orange.md.
Nu folosesc diacriticile pe blog. Este alegerea mea.
Mi-a placut mult neaosismul „a se mocosi” – mi-a adus aminte de maica-mea, Dumnezeu sa o ierte.
Nu ma supar pe oamenii care gresesc. Ei inca isi pot corectan modul de a dialoga, posta, gindi, trata oamenii, interlocutorii. Nu credeti ca va vizeaza?
Satul arde, iae baba se piaptana! Chiar nu aveti alte probleme mai serioase acum, cand suntem la o rascruce istorica? Nu neg dreptul Dstra de a Va ocupa cu ce doriti in timpul cinei, numai ca nu trebuie de facut din asta un subiect de discutie pe blog, mai ales acum, cand PNL-ul se afla unde se afla…
Pt Babacu
Fiecare are dreptul sa gindeasca asa cum vrea. Inclusiv dumneata. Nu e bine sa gindesti ca i deranjeaza cei care au o opinie. Poate ca am ferit mai multi oameni de cheltuiala. Nu si pe dumneata, pentru ca esti, probabil, foarte informat.
D-na Vitalia,
De ce sunteţi atât de agresivă? E o metodă nouă de a recruta electoratul?
Să trăiţi.
Pt Alex
Nu vad nici o agresivitate.
Bine, o să Vă prezin unele momente care cel puţin par a fi agresive:
În replica adresată lui doru:
1. „Minciuni.” există şi metode mai corecte de a arăta că omul nu are dreptate
2. „Cred ca e si cazul dumitale.” în mod normal şi corect se critică nu persoana ci ideile şi nu cred că e cazul de a pune mai multe persoane sub un standard.
nu vreau să intru în polemică şi discuţii fără un rezultat previzibil. Dar v-aş sfatui să participaţi la un training de leadership, feedback şi eventual unul de comunicare. O puteţi accepta sau respinge e opţiunea Dvs.
Să traiţi!
Hm, concursurile de acest gen au aparut recent la noi…si da, sunt un fel de capcana pentru ca nu vezi capatul mesajelor…tre’ sa fii printre primii cu cele mai multe mesaje trimise…dar topul nu e afisat…e un fel de cerc vicios…ghiciti sau intuiti probabil..
Moldcell la fel practica asa ceva: de la concursul Fabrica de Staruri…cind am participat si eu cu nenumarate mesaje cu raspunsuri corecte si banisorii pe care i-am investit ( peste 100 de lei) s-au evaporat…
Cind aud de asa ceva nici nu incerc sa particip!
Pacat!
MULTSTIMATA dna Pavlicenco, fiecare face pe placul sau – participarea la asemenea consursuri tine de dorinta fiecarui om in parte.
Si pana la urma, lumea a cistigat, vezi cistigatorii pe http://www.orange.md/?c=1&sc=12&n=144
P.S. sunt intru totul de acord cu cele zise mai sus – tara piere, iar baba (adica dvs. :-0) se piaptana.
Nu cred ca vi se potriveste logo-ul de pa pagina aceasta, nu vad nici un pic de demnitate in agresivitatea si rautatea dvs!!!