Chiciuc, director de liceu, de la PLDM-Cahul, ii persecuta pe români???

90x67_3326De mai multa vreme profesoara de franceza de la Cahul, Nina Tampiza, care este si presedintele Filialei PNL din Cahul, are niste probleme cauzate de atitudinea si abordarile relatiilor profesionale de catre directorul Liceului la care lucra, pe nume Chiciuc, care este, din cite stie lumea – membru al PLDM. Omul a fost “pe unda”, „a avut fler” cu politica mai noua. Nina Tampiza a fost concediata si se judeca pina in prezent, mi-a relatat mai multe aspecte legate de acest conflict aparut artificial, care macina mai multa lume si colectivul, prins intre adevar si necesitatea de a exista in viata asta nedreapta.

L-am contactat acum un an pe actualul deja deputat Mihai Godea, presedintele Fractiunii PLDM din Parlament, solicitindu-i sa incerce a se edifica asupra conflictului, pentru ca, imi imaginam, autoritatea unui lider de partid isi poate face efectul in dialogul cu un membru al partidului. Nu s-a limpezit nimic, situatia s-a agravat si am fost nevoita sa solicit implicarea, sub regim comunist, a functionarilor responsabili de la ministerul educatiei, pentru a pune punct abuzurilor. Nu s-a reusit. Am vorbit personal, in calitatea mea atunci de parlamentar, cu directorul Chiciuc, aflind si ca am fost membri ai aceluiasi Partid al Fortelor Democratice. Insa fara rezultat, persecutarile continuind pina la concedierea din serviciu.

In legatura cu aceasta, am sprijinit-o si o sprijin pe Nina Tampiza si e pacat ca nici sub regim liberal-democrat (stiu ca supara aici cuvintul “regim”, dar abia astept sa ma pot lipsi de el, convingindu-ma ca s-a instaurat in R.Moldova legea si democratia). Zilele acestea am primit o declaratie scanata a unei profesoare, Maria Grigoriu, victima si ea a persecutarilor si care scrie niste lucruri de importanta generala, nu doar personala. Salutind curajul prin care si-a asumat ca sa postez pe blogul meu declaratia ei, am hotarit sa o public.

Totodata, revin cu o rugaminte adresata deja deputatului Mihai Godea (care, chiar nu demult, a mai fost pe la Cahul si opta pentru cooperarea societatii civile cu partidul puterii) sa intervina, ca ales al poporului, poate va reusi sa remedieze acest conflict pornind de la principii umane, daca acest Chiciuc nu a apucat sa plece la alt partid.

Cititi atent declaratia scanata, ea demonstreaza un lucru pe care il spunea si un mai vechi coleg al meu de PFD, lucru pe care il spun si eu – ca exista oameni “cu dopusk la sistem” si exista oameni “fara dopusk la sistem”, iar primii ii au ca victime pe ceilalti.

De asemenea, le solicit profesorilor din Cahul ca, sub protectia anonimatului, sa isi posteze opiniile despre aceasta declaratie si despre conflictul Chiciuc-PLDM-istul–Tampiza-PNL-ista. Pentru ca senzatia unora este ca Nina Tampiza este in dizgratia cuiva pentru ca nu a vrut “sa-i imbratiseze partidul”…

Vitalia Pavlicenco

10007100081000910010

Loading Facebook Comments ...

106 Comments

Add a Comment
  1. campania electorala merge in toi… PNL-ul incerca si el sa rupa un loc sub soare neintelegind primejdia ce ne paste – „PCRM”. Pavlicenco se razbuna pe PLDM (Filat) ca nu a primit nici o functie in guvern. Aceastai situatia, o situatie in care rinza moldoveanului este prea mare, apropo este rinza de care vorbeati mai inainte si o criticati.

  2. Multstimate Vasile,
    daca nu cunosti adevarul nu comenta. Aceasta declaratie se bazeaza pe fapte reale, traite si suportate de un colectiv intreg. De ce neglijati realitatea si vorbiti imaginativ?

  3. Nu confundati coada vacii cu stampila primariei. Apartenenta la un partid sau altul nu schimba esenta omului. Iar la noi cumetrismul este criteriul de baza indeferent de optiunile politice. Si coana Chirita suferise la revolutia de la 1848, i-i pierise cateva dobitoace….

  4. Asemenea Chiciuci, stimata doamna, sint peste tot, o sa observati in discursul de la congresul PLDM al directorului postului de radio „Vocea Basasrabiei”, dl V.Tibuleac ca sa se atraga atentia asupra prestatiei morale a unor lideri PLDM din teritoriu care, de fapt, sint niste oportunisti, ei nu au nimic in comun nici cu doctrina, nici cu programul partidului, integrare europeana, romanism – pentru ei sint vorbe goale.

    Un asemenea Chiciuc-Sturza avem si noi la Nisporeni, care in consiliul raional voteaza cu comunistii, a sustinut alegerea dl Costru in calitate de sef al spitalului raional, despre ospitalitatea caruia il puteti intreba pe dl Hotineanu, actualul ministru pe cind era in campanie pe la noi pe aici, ca si in cazul dvs. cu rugamintea fata de dl Godea. Si la noi aceste lucruri sint f.bine cunoscute de dl Al.Tanase. Sa speram ca timpul le va rezolva pe toate, putintica rabdare….

  5. Pt vasile

    Iti scrii bine si apasat pe frunte – nu astept nicio functie in Guvern si nu ma razbun pe nimeni. Intreaba-l pe Godea de cita vreme in urma am vorbit cu el pe subiectul Chiciuc.

    Si-apoi ce ai cu doamna care a expediat o declaratie scrisa pe 18 decembrie? Puneti mai bine intreabarea citi ar avea curajul sa plaseze pe blocgul lor asemenea plingeri. Se dau toti cu spatele la perete, insa eu de cazul acesta stiu deja de aproape 2 ani.

  6. Pt sergiu

    Vorbisem cu Godea de acest caz inca atunci cind PLDM nu detinea Guvernul. Acum Filat e premier si ar putea sa dispuna sa se edifice responsabilii asupra „mosiei” lui Chiciuc.

  7. stimata doamna va multumesc pentru ca ne deschideti ochii despre PLDM acest partid al securistilor si activistilor. filat aduna toata pleava, toti turnatorii securitatii si oamenii comunistilor ,il intereseaza doar puterea politica. daca e adevarat ca a facut pact cu diavolul voronin atunci e clar ne asteapta timputi grele. Am atras si eu atentia ca ziarul Moldova Suverana si in special Mihai Contiu il lauda pe Filat. de ce oare? Tanase si Godea sunt pionii lui Filat care nu decid nimic in partid.

  8. Dna pavlicenko, chiar nu ati simtit ca a venit schimbarea? Si totul este absolut diferit de ceea cum era cu pcrm?:). Poate v-a scapat ceva?:)

  9. Pt navigator

    Daca cititi o data in doua luni blogul meu e clar de ce puneti asa intrebari.

    Daca cititi mai des, atunci vedeti ca spun: se respira liber – deocamdata -, dar in teritoriu totul ramine pe vechi si cei vechi se „adapteaza”, se incoloneaza peledemeului, ca sa-si pastreze pozitiile. Mai simplu – PLDM-ul ia locul PCRM-ului, in rest, metodele, practicile sint la fel.

  10. Eu personal le sustin pe Tampiza si Grigoriu, pentru ca tot il cunosc pe respectivul Chiciuc si sa mai stiti, ca aceste doua persoane nu sint unicele victime….. Lista se poate completa cu sotii Pavalache-niste oameni extraordinari, care si-au facut studiile in Romania si au venit cu o pregatire foarte avansata, dar din cauza acestui kkt de director si-au luat lumea in cap si au plecat in Italia la munca………
    Foarte mult in acest liceu sufera in primul rind elevii, care nu au drepturi, nu sint aparati, sustinuti, ci dimpotriva sint atacati psihologic, fara ca acest director sa i-a vre-o atitudine…..
    Cindva acest liceu era unul dintre cele mai bune din republica…..

  11. Dna Pavlicenco, intrebarile evident erau retorice. Nu inteleg cu ce se respira „mai liber”:), cel putin chiar si din istoria de mai sus. Nu exista nici un fel de schimbare si nici nu va fi. Cu asa metode si oameni, pldm va depasi cu brio pcrm in prostologii. Cel putin, inceputul este promitator in acest sens. AIE va disparea in timpul cel mai apropiat.

  12. Pt Ioan Andi de la alt articol

    Trecerea deputatilor din primul Parlament-90 la PLDM este o trecere la o treuca mare, asa cum, se pare, cred ei. Asociatia Parlamentul-90 trebuia sa ramina sa monitorizeze dintr-o parte, ca societate civila, cu demnitate, dar a preferat sa faca PR lui Filat, in schimbul unor posibile favoruri.

    Pentru ca daca Filat e cel in al carui partid trebuie sa intri cu hurta, e doar pentru ca e prim-ministru si cu perspectiva platita. Daca intrau in PLDM cind Filat nu era prim-ministru, mai era cum era. Dar au intrat la prajitura. Nu pe toti ii am in vedere, pentru ca unii au mers din “solidaritate”. Dar era si mai bine sa il ajute dintr-o parte pe Filat si sa intre in PLDM peste doi ani de guvernare.

    O alta problema – ca si altele pe care le spun si devin “rea” – este ca intrebarea – “De ce Parlamentul-90″ a aderat la PLDM, si nu la PL?”, ca doar au fost colegi cu Ghimpu, el are doua functii supreme in stat, il are pe tinarul “de perspectiva” Chirtoaca? Iata cind veti raspunde la aceste intrebari veti gasi si raspunsul de ce Pavlicenco nu place profitorilor si oportunistilor. In PNL nu sint oportunisti sau sint mai putini. Si este valoroasa echipa – asa cum este ea – din PNL, unde lumea sta nu dupa privilegii si nu la treuca – decit cei care se duc la partidele “mari”, umflate ca si o “capusa verde”, care ia locul “capusii brune”, pentru ca vad, pragmatic, folosul.

    Un intelectual adevarat trebuie sa ramina in Opozitie fata de Putere, nu sa alerge la treuca cea mai mare a Puterii.

    Parlamentul-90 si-a inchis gura. A sucombat, a intrat in disciplina de partid. Eu dezaprob asa ceva.

    Este un exemplu pe care vi-l analizez, pentru a va demonstra cum sint, cum gindesc si ce curaj am, cu diferenta ca dumneata esti anonim, iar eu – Pavlicenco, cea care nu are nevoie de la nimeni de nimic.

    Si inca ceva. In campania electorala, o membra a Parlamentului-90 m-a rugat sa fac public pericolul cu buletinele prelucrate, cica, la o editura din Israel de catre comunisti, cu stampila de vot circulant pe buletin. Stiam si eu acest lucru d ela niste PNL-isti din teritoriu. L-am sunat atunci pe Filat, pe Salaru, pe unii de la AMN – nimeni nu si-a asumat curajul. Unii dintre cei trecuti azi la PLDM stiu ca asta am facut-o eu si s-au bucurat. Au admirat curajul meu, dar nu au avut curajul sa ma sune si sa spuna un cuvint de apreciere. Cei care vor citi stiu pe cine am eu in vedere. Nu am nevoie de „mersi”, eu ramin cum sint, iar ei, ca barbati, ramin slabi, care se tem de femei curajoase si neproaste. Asta e, de fapt, drama mea, daca e cazul sa ii spunem “drama”. Si iata pe acest fundal ceea ce scrieti are aici explicatia – in slabiciunea barbatilor.

    Un alt caz a fost recent, pentru o membra a Parlamentului-90 am obtinut documentul de repunere in lege de catre Prezidiul Parlamentului din 1993, cerindu-l de la cineva din Parlament. Plus ca a luat de la mine de pe blog celelalte documente cu semnaturi – cine a cerut repunerea in lege a comunistilor, pe vremea si sustinuta de Lucinschi. Acum, multi din acea lista stateau mindri la congresul PLDM… Tot eu le-am dat si aceste documente. Asa ca sint buni sa ceara ce le trebuie, dar inca vor vedea cit naduf vor inghiti cind nu-si vor vedea idealurile promovate – daca le au, desigur. Voi reveni la aceasta tema.

  13. Oare acest om trebuie sa ocupe postul de director pina va fi scos cu picioarele inainte? De ce oare nu s-ar mai odihni de atitea responsabilitati? Ar fi, consider eu, mai sanătos atit pentru el, cit si pentru colectivul pedagogic. Faceti-i un bine, ajutati-l in aceasta directie, veti face o fapta crestinească.

  14. Pt navigator

    Orice ati spune, totusi, oamenii rasufla mai liber. Nu se poate nega asta si e doar pentru ca puterea nu e chiar concentrata in miinile unui singur partid. Adica e vorba de patru-cinci mafii mai mici, care se completeaza sau neutralizeaza. Dar de rasuflat e deja mai usor.

  15. Pavlicenco are o problema:PLDM!!!!!!! Nu poate dormi marea politiciana(Desigur intre ghilimele) pina nu-i face-un ghiont in coasta Domnilui Filat. Ce sa-i faci, o pot intelege: dupa atitea ani de izgheala n-a reusit sa faca nimic Vitalia, la atita rinza, s-ar cuveni sa fii putin mai diplomata, nu proceda , dar mai ales,- nu vorbi dupa principiul- „Ce-i afara,- si-n camara”, politica cere si putina diplomatie pe linga bruma de minte, care ti-a adus faima de cel mai scandalos parlamentar, care-i face cu ou si otet pe toti, intimp ce are un randament destructiv. Pe unde trece limba ta ascutita, parc-ar trece ciubota ruseasca- praf si pulbere! Lasa-l in pace pe Filat, vezi-ti de partidicutul tau, nu mai reusesti sa-l ajungi din urma PLDM din PNL_ul tau nu se mai primeste, nu-n doi ani ca la Filat, ci NICIODATA ! Potoleste-te, femeie draga, dai semne de senilitate!

  16. Ai devenit insuportabila- nici tu nu faci nici o ceapa degerata, niici altora mu le permiti. Lasa tinerii acestia sa lupte cu Voronin, ca noi, cei batrani ne-am cam ramolit si numai avem sclipirea de altadata, suntem cam demodati, cam depasiti, cam invidiosi pe tineretea si energialor, invidiosi pe succesele si reusitele lor; este ca si cum am lupta cu propriii copii… Chiar crezi ca Filat e cel mai mare dusman al tau si al poporului moldovenesc??

  17. As vrea sa cred ca nu esti omul lui Voronin, dar cu prea mare indargire te-ai apucat de capul noului premier, de parca toti ceilalti sunt sfintisori inocenti.. In acelasi timp, el e singurul care alearga, Iar lupul tau iubit si Ghimpul o duc ca-n sinul lui D-zeu- arunca cuvintele sau se-mpotmolesc in propriile interminabile fraze, pe care bietii pensionari le iau drept mare demonstratie de cultura. Ce-atata vorba, e si de-aceasta data ca de obicei- il batem pe cel ce alearga, iar cel ce munceste trage nuai ponoasele

  18. Imi cer scuze pentru greseli, mi-am stricat ochelarii si, dupa cum vedti, revolta ma face sa scriu pe dibuite. Dar chiar e f. urit din partea ta sa-i faci o reclama atit de urita lui Filat. AH, da, referitor la adresarea la TU: e practica te preferata- sa-i tutuiesti pe toti, iar tu sa fii unica DOAMNA. Grea povara ti-ai luat pe umerele tale: cea de avocat al diavolului rosu. TOTUSI< CE AI CU DOMNUL FILAT?????????????????????????????????????

  19. „Un intelectual adevarat trebuie sa ramina in Opozitie fata de Putere, nu sa alerge la treuca cea mai mare a Puterii.”

    Абсолютно согласна.

  20. In timpul campaniilor electorale din acest an am fost indignat si chiar enervat de unele fapte ale Dnei Pavlicenco care se avinta in scrutin cu sanse minime de a obtine ceva, si cu sanse maxime de a incurca mai mult la ceea ce avem azi, dar pina la urma a luat o decizie corecta si salutabila.
    In acest articol este expusa realitatea si poate un pericol al Aliantei prin care toate gunoaiele nomenclaturiste, dusmani ai intelectualitatii romane se strecoara si ramin sitele PDLM-ului si PDM-uilui. Este culmea ca un necioplit cu biletul comunist la piept si cu fular verde la git sa-si faca mendrele din capul lui, iar sefii lui nemijlociti sa tolereze asa ceva.
    Asa este firea moldovanului, promite si nu face nimic, zice una si face alta, primeste cu ospitalitate pe cel care-si bate joc de el si uraste pe cel care vrea dreptate.
    Nu pot sa inteleg de ce pina la un moment toti liderii AIE se pronuntau categoric impotriva alegerilor anticipate, astazi numai Ghimpul a ramas pe aceeasi pozitie, Filat, Urecheanu, Diacov sunt acum pro. Cred-ca datorita unor sondaje s-au vazut cei mai mari si cei mai tari.

  21. Pt Luminita

    In general, postarile obraznice nu merita raspuns. Sint, insa, omul care poate depasi subnivelul altora, pentru care imi este rusine, desigur. Cum se spune, cu binele si frumosul ii putem vindeca pe cei cu sufletul bolnav.

    Eu nu am nici o problema personala cu PLDM. Pot dormi foarte bine. Nu ma consider „politician” in general, am spus ca sint „un om aflat inca in politica”. Aceasta autodefinire a mea o puteti gasi pe blog.

    Nu cred ca „ghionturile” mele conteaza pentru „Domnul Filat” (de ce nu ati scris toate literele cu mare, nu doar „D”?)

    Parerea mea este ca, „dupa atitia (atitia e aici cu „i”) ani de izgheala”, am reusit foarte multe. Pentru cine poate citi, auzi si vedea si nu are rinza mare. Eu inteleg foarte bine ca cei cu rinza mare si mintea putuntica vor inchiderea gurilor celor care spun ce nu convine spiritului lor servil, care umbla cu limba de un cot dupa un idol. Asta e. Puteti sa vreti orice, nimeni nu va impiedica.

    Pentru unii „diplomat” o fi insemnind a tacea? Pentru mine – nu.

    Lasati-ma pe mine si „bruma mea de minte” pentru ca, daca e bruma, nu poate deranja si influenta pe nimeni si nimic.

    Mai bine faima de „scandalos parlamentar” sub regim comunist decit sa il votezi pe Voronin, ca Filat, nu-i asa?

    Nu am un obiectiv sa „ajung din urma PLDM”, iar semne de „senilitate” dai dumneata. Mai deschide dictionarul si invata cite ceva, ca nu e tirziu niciodata.

    Daca sint „insuportabila” de ce vizitezi blogul – mergi la „suportabili”, la „cepe nedigerate”, la cei carora eu „nu le permit sa faca nu stiu ce”. Nici nu banuiam ce putere am, ma chiar amuza.

    Dupa cum am inteles de la vizitatorii blogului, „acesti tineri” nu lupta impotriva lui Voronin, dar fac intelegeri secrete cu Voronin, si nu o data, dar permanent. O sa iasa si asta la iveala, nu aveti grija.

    Nu am spus niciodata ca „Filat e cel mai mare dusman al meu”, numai ca poporul nostru este roman, nu cumva Filat il considera, ca si dumneata, – moldovenesc?

    Fii sigura, eu nu sint „omul lui Voronin”, dar idolul dumitale are legaturi frumusele cu el si fiul sau.

    Nu-mi sint iubiti nici Filat, nici Lupu, nici Ghimpu, iar blogul meu nu e pentru declaratii de dragoste iubitilor vostri conducatori, ci e un blog de atitudine si pozitie. Nu-ti place, nu-l vizita.

    Nu fac nimanui nici o reclama. Vorbim concret. Si numai concret. Stiu, cind e concret, e greu de contestat, dar poate ca si cel de sufera s-a saturat sa-i simta pe pielea lor pe peledemistii care nu se deosebesc in teritoriu de comunisti?

    Am cu Filat faptul ca isi umfla partidul ca o capusa si nu aplica discernamintul. Ii primeste pe toti care vor sa isi pastreze functiile si nu e bine. Dar daca ii primeste pe toti fostii comunisti, sa nu-i bage in functii sus, dar sa ii tina sa mearga prin sate si sa faca „mea culpa” si sa spuna tutror, din casa in casa, ca au gresit fiind comunisti, ca trebuie sa-si ispaseasca pedeapsa si ca vor munci vreo 4-5 ani intru demolarea cu adevarat a comunistilor.

    Comenteaza declaratia scanata a doamnei, nu sari in capul meu doar pentru ca esti o needucata si o dezechilibrata.

    Mai am cu Filat ca nu ia masuri cu alde Chiciuc, pentru care sufera niste oameni. Totul ce scriu eu este parca limpede, daca dumneata nu intelegi, poate ca nu ai o asemenea capacitate? Mai stii?

    Iar la modul serios, invata sa te comporti, sa scrii civilizat, in caz contrar, nu mai apari pe blog.

  22. La 22 mai 2009 am fost eliberata din lucru,precum ca as fi absentat fara motive intemeiate de la serviciu.Acest ordin a avut poate sens politic,poate o obisnuinta mostenita de la regimul Stalinist,poate un sens de ranchiuna,dar poate pur si simplu cineva a incercat sa stearga niste urme.Ordin de eliberare au mai avut doua colege de-ale mele:Balacci Angela si Caraja Angela.Ca raspuns la acest ordin de eliberare,colegele mele au procedat “omeneste”,au intrat personal in biroul directorului la discutii,dupa care s-au ales cu functii de onoare in liceu:Balacci Angela contabil al asociatiei parintesti “Prometeu”,Caraja Angela presedinta comisiei de litigii din liceu.Eu am procedat neomeneste.La 22 mai 2009 fara 5 minute orele 8 dimineata am fost chemata in biroul directorului.In birou erau deja prezenti cei mai fideli ….. oameni ai directorului.Domnul mi-a pus citeva intrebari dupa care mi-a intins un ordin scris de mina Domniei sale,semnat de el si stampilat,pe care urma sa-l citesc.In acel ordin era scris ca sunt “eliberata din lucru prin vot secret de catre membrii comitetului sindical”al liceului “Ioan Voda”.Dupa ce am citit, se parea ca seful astepta sa lesin sau sa ma podideasca lacrimile,sa incep sa rog si sa implor indurare.Dupa o discutie calma am luat ordinul si m-am indreptat spre usa sa ies,la care seful foarte atent mi-a zis sa las ordinul si sa intru pe la orele 11 sa-l iau tapat la calculator.In ziua de 22 mai 2009 n-am mai intrat sa iau ordinul,m-am prezentat luni 25 mai 2009.Citindu-i continutul am descoperit ca fusese schimbat:de aceasta data eram eliberata din initiativa angajatorului,precum ca as fi absentat fara motive intemeiate de la lucru in zilele de 17,21,22,23,24 aprilie 2009,perioada vacantei de Paste cind am participat cu elevii din acest liceu “Ioan Voda” la un festival international de teatru francofon in Italia.

    La 21 septembrie 2009 dupa ce am fost restabilita in lucru prin hotarirea judecatii D.Director ma gaseste datoare cu carti la biblioteca liceului.Sunt datoare cu carti de care eu habar nu am.

    Inca in anul 2007 fiind responsabila de sala de studii 201 eram impusa sa semnez un document official prin care imi asumam responsabilitate pentru mobilierul si tehnica ce se afla in sala 201.Printre lucrurile si tehnica inscrise in lista era introdusa si antenna parabolica,care se afla si pina in present instalata afara,in curtea liceului.Vazind aceasta am refuzat sa semnez actul,spunindu-i directorului ca eu raspund doar de ceea ce este in interiorul incaperii nu si din exterior,ca doar nu port antenna instalata in spatele meu.Nu i-a placut directorului.In ianuarie 2008 in prezenta colegilor de la catedra de limbi straine intr-o sedinta pe linga director, am fost anuntata da Marele Domn,ca nu mai sunt responsabila de acest cabinet.Noii responsabili de sala mi-au scos toate materialele didactice,inclusiv carti,casete,CD-uri de la AUF si le-au dus intr-o sala unde pina in present nu am acces la ele.

    Recent l-am rugat pe D.Lebedev Alexandru,care are chee de la acest cabinet sa-mi permita sa caut o caseta de care aveam nevoie sa lucrez la lectie.Gasind caseta aruncata printre materialele didactice,am descoperit ca in loc de trei sunt doar doua.Am intrebat-o pe D.Severin responsabil pentru clasele bilingve unde e a treia caseta,dinsa raspunzindu-mi ca nu stie.Caseta ramasese de fapt in casetofon,ca sa-mi spuna doamna ca pe vara toate casetofoanele s-au aflat in cabinetul directorului.Din luna mai pina in luna octombrie eu nu am fost prezenta in liceu,ma ocupam de procesul judiciar,ca revenind la 23 septembrie 2009,sa mi se spuna ca am datorii.La raspunsul Doamnei n-am mai zis nimic,mi-am dat seama ca de fapt este o capcana.Dupa ce am scris o plingere la Ministerul Educatiei la data de 13 octombrie 2009,momentul culminant in aceasta invinuire este ca,aceste datorii trebuie sa le intorc acum,dupa procesul de judecata, nu cind eram eliberata din lucru si nu de buna voie, dar la insistenta politistului de sector.Nu ma mir ca Directorul a scris cerere la politie sa vina sa-mi faca perchezitie in casa mea,caci aceasta este o razbunare.Altceva ma uimeste,responsabilitatile sale le pune pe umerii unui politist,care dupa idée,ar trebui sa perchzetioneze toti profesorii,inclusiv si

    pe directorul liceului Ioan Voda,fiindca toti au datorii la biblioteca,folosind literatura metodica de aici,cu care de fapt se hraneste un professor.Trucul cu aruncatul cartilor,materialelor didactice din cabinetul in care am lucrat este de fapt o traditie insusita pe parcursul a mai multor ani de domnie:

    -1990-2000 au fost aruncate mape intregi de contabilitate,consecintele suportindu-le in present profesorii din acest liceu,raminind fara pensii;

    -2003-2004-a fost aruncata prima mapa de contabilitate a asociatiei parintesti “Prometeu”unde au disparut fara urma multi bani si a carui martor sunt;

    -2008- la ordinul directorului sunt aruncate materialele mele didactice impreuna cu alte materiale tehinice si manuale de la AUF.

    Dar tapi ispasitori sunt multi,printre care unul sunt eu.
    Maria Grigoriu dupa ce a depistat ca cineva a extras bani de pe cardul ei,a scris plingere la Centrul de combatere a coruptiei,de unde a primit raspuns ca faptele nu s-au confirmat.Imediat dupa ce D.Director a aflat ca Dumneaei a scris aceasta plingere a trimis persoanele lui de incredere,sa o convinga sa-si retraga acea cerere.Daca totul e bine si nu este vinovat, de ce trebuia sa o roage pe Doamna Grigoriu sa-si retraga plingerea?

  23. Pentru toti cei care nu cunosc realitatea:

    Luminita spune:
    21 December 2009, la 00:12

    „Pavlicenco are o problema:PLDM!!!!!!! Nu poate dormi marea politiciana…”
    Nu Pavlicenco are problema-PLDM are o problema si este vadita.Daca si cei de la Nisporeni au sesizat acest lucru, de ce nu se pleaca urechea la cele spuse in teritoriu?De ce conducerea PLDM nu tine cont si de opiniile „prostimii”?

  24. O cunosc pe dna Nina, poate nu într-atât de bine, dar nu merită o atare atitudine a unui conducător faţă de subalterni. Este oribil că s-a ajuns la aşa ceva. Relaţiile dintre angajat şi angajator nu trebuie să fie relaţii dictatoriale chiar dacă subalternii nu împărtăşesc aceeaşi ideologie politică cu conducătorul. Este un lucru absolut normal, ori nu noi am condamnat şi condamnăm regimul comunist, şi dacă, atunci de ce ne aruncăm dintr-un perete în altul. Ori, despre ce pluripartidist putem vorbi, despre ce pluritate de opinii. Sunt absolut de acord că oameni care fac parte din categoria turiştilor politici sunt peste tot, probabil dânsul este unul din ei. Păcat este că acest lucru îl ace un pedagog, care ar trebui să fie cu totul altul decât cei neşcoliţi.
    Nu aş confunda două lucruri:
    1. Atitudinea faţă de subalterni a unui conducător cu aspiraţii dictatoriale.
    Şi
    2. Liderul unei mişcări politice, în cazul de faţă PLDM, care este şi prim-ministru.
    Sunt departe de gândul că acest lucru îl cunoaşte Dl Flilat, dar şi mai departe că cel director este cu adevărat membru al PLDM, dar dacă şi da, atunci…
    Pe de altă parte sunt de acord că în PLDM nu e totul normal. Şi frică mi-i să nu păţească şi dl Filat ca primul preşedinte Snegur. Cei pe care îi strângi, anume aşa, pentru a demonstra că PLDM este el mai mare partid, MARE şi nu influent, să treacă la momentul potrivit în altă tabără, dar poate, şi cred acest lucru, sunt paraşutaţi pentru a distruge.
    Nu cred că dl Godea, care este şi finul dl Filat din câte ştiu, nu este în stare să influenţeze soluţionarea conflictului, în caz contrar, vorba veche:
    Din scânteie poate să se aprindă o flacără mare.
    Şi atunci nu ştiu cui îi va fi la mână.
    Sigur – comuniştilor.

  25. Pt seviroveanu

    Stiati care e problema cu PLDM? Nu este un partid ca PCRM, care sa fi luat 50 plus 3 mandate, formind o majoritate fireasca. PLDM a generat un prim-ministru, a carui ipostaza atrage oameni peste oameni pentru ca ori vor sa-si mentina pozitiile, functiile, opri vor sa si le obtina. Dar fara PL, fara AMN si fara PD, nu era PLDM ceea ce se da si drept cine se vrea.

    Eu cred ca la congresul AIE era cazul ca PLDM sa dea dovada de mai multa modestie si sa dea Cezarului, adica AIE si entitatilor acesteia, ce e a Cezarului. Prea multa emfaza aduce a fala si lauda, iar aceste lucruri sint bune pina la un punct.

    Filat poate nu stie de Chiciuc, dar Godea stie.

  26. D-na Pavlicenco, daca ati fi un simplu vizitator al blogului cuiva, adica al altcuiva decit al domniei tale, ati obsreva cu usurinta doua lucruri extrem de evidente:1. Va osteniti din cale-afara sa-l denigrati pe liderul PLDM 2. In postura dumitale de profesor ii tot trimiti pe toti sa mai faca nitel likbezul, de parca n-ar sti toata lumea ca in internet se practica un stil nu atit de gramatist ca la ziar . In fractiunea pcrmista este o careva Balmus, daca nu ma-nsel,-e ofosta invatacica a domniei tale. Apoi iata numai ea se cunoaste de lao posta ca-iprofesoara- deschide gura numai atunci cind poate identifica vre-un adverb sau face diferenta intre fraza si propozitie . Nu mai fluturati acst drapel, ca e oarecum jalnic. La modul serios, stimata doamna, citisem undeva ca un domn a dezamagit de fostul lui idol,-V.Pavlicenco. Va asigur ca nu va sunt un dusman, si nici D-l Filat nu e idolul meu, sunt la o varsta cand nu mai crezi in cai verzi pe pereti, dar chiar ma mira metamorfoza D-voastra- de a lupta cu cei cu care s-ar cuveni sa fiti de aceeasi parte a baricadei, impotriva comunismului . N-ar trebui sa va consoleze faptul, ca cativa fani ai d-voastra va tin hangu, si0apoi, oare chiar nu intelegeti ca activismul dumitale antifilat da roade? La viitoarele alegeri nu vor vota cu Filat, vor vota cu Lupu, care, fiti de acord, cu tot meritul lui ocazional, prezinta unadevarat pericol nu numai prin usurinta cu care face sluj, ci, mai degraba prin convingerile sale politice, prin factura, prin orintarea pro-rusa , romanofoba si prin posibilitatea concentrarii in mainile sale a politicii externe a Moldovei, prerogativa determinanta a presedintelui la noi. Sunteti omul ce poseda si manuieste bine arta cuvantului si anume prin aceasta faceti un serviciu prost noii guvernari-arind din plin pe ogorul lui Filat si aruncind semintele neincrederi, scepticismuli, n-asi ezita sa zic- chiar al urii fate de acest putin ce-l avem . Cu experienta unei vieti(nu veti nega, cred ,ca suteti si d-voastra la o virsta respectabila), ati putea sa vareorientati energiile pe un fagas mai util si mult mai necesar tuturor la etapa actuala. Ceva nu se leaga la dumnneata- fiind atatia ani in opozitie anticomunista, cum se face ca sustineti PSD-ul lui Iliescu? Oare pe parcurs n-ati devenit , volens-nolens, o nostalgica a viechiului regim? Nu o zic pentru a va jigni, ci mai degraba, pentru a va provoca la o deschidere, caci creati impresia de a avea ca obietiv, ca proiect de lunga durata,-minimalizarea la maximum a eforturilor si micilor sau chiar marilor reusite a guvernului Filat.

  27. Luminita

    Pentru inceput:

    Iata ce text am primit prin e-mail. Vad ca a fost trimis e-mailul si “Timpului”, si lui Dorin Chirtoaca.

    GUVERNUL

    HOTĂRÎRE Nr. 821

    din 14.12.2009

    cu privire la alocarea mijloacelor financiare

    Publicat : 18.12.2009 în Monitorul Oficial Nr. 187-188 art Nr : 907

    Guvernul HOTĂRĂŞTE:

    Ministerul Finanţelor va aloca, din fondul de rezervă al Guvernului, Asociaţiei Curativ-Sanatoriale şi de Recuperare a Cancelariei de Stat 145,1 mii lei pentru acoperirea cheltuielilor legate de tratamentul domnului Vladimir Eremciuc.

    PRIM-MINISTRU Vladimir FILAT

    Contrasemnează:
    Ministrul finanţelor Veaceslav Negruţa

    Nr.821. Chişinău, 14 decembrie 2009.

    Cei care mi-au trimis e-mailul – iar eu l-am verificat si un prieten mi-a confirmat ca este asa, gasind hotarirea in Monitorul Oficial, – imi scriu: “Stimati compatrioti, cum considerati, cu ce este mai valoros pentru tara un Eremciuc de a meritat un asemenea cadou, decat alti zeci de mii care nu-si pot permite nici sa se alimenteze decent?”

    Nu conteaza cine mi-a trimis mesajul, pentru ca il pot confirma “Timpul” si Chirtoaca.

    Aceasta postare este un raspuns vizitatorilor blogului, care ma intreaba “Ce am eu contra PLDM si a lui Filat?” Raspund – “Dar ce are Filat cu PCRM?” Comunistii trebuie trasi la raspundere sau tratati de bolile pe care le-au dobindit “muncind din greu” contra romanilor din R.Moldova?

  28. Pentru Luminita

    „…chiar al urii fate de acest putin ce-l avem.”

    Gresiti amarnic atunci cind spuneti „de acest putin ce-l avem”. Noi nu avem putin, avem foarte mult, insa nu ni se permite totul. Este o diferenta intre „a avea” si „a permite”.

  29. Pt Luminita

    Pe internet se pot face, in goana scrisului, greseli. Dar sint greseli de viteza si greseli din necunoastere. Ma refer doar la cele care arata agramatia, nu scaparile din graba.

    Eu nu am predat nimanui, Galina Balmus e cu putin mai mica decit mine, a studiat la Filologie, i-a predat sotul meu literatura universala si ea, din cite stiu, ii poarta un respect imens, ca multa-multa alta lume, de fapt.

    “Vre-un” se scrie intr-un cuvint. Iata o greseala din necunoastere, nu din viteza scrierii, pt ca ati pus un semn in plus – linioara.

    Nu-mi majorati artificial influenta si impactul. Opiniile mele nu conteaza, stati linistita. Fac ce fac si arat ca “ai nostri” ar trebui sa nu fie ca “ei”. Dar, din pacate, nu e chiar asa. Eu o fac, pentru ca nu vreau sa fiu alaturi de actiunile pe care nu le agreez. Am spus sa se voteze pentru partidele liberale si acum nu doresc sa se asemuiasca actiunile acestor partide actiunilor satrapilor comunisti.

    Dumneata gindesti altfel – nu ai decit. Eu nu interzic nimanui sa gindeasca asa cum isi doreste. Nu-mi veti contesta acelasi drept.

    Nu posed si nu mai minuiesc eu asa de bine arta cuvantului, dar ma refer la cazuri evidente si concrete, pentru ca eu consider ca numai comunistii isi pot astupa masa rau mirositoare. Eu, insa, cit mai am putere si demnitate, nu vreau sa-mi spuna cineva “ce fac ai vostri?” si “cu ce sint mai buni?”, “de ce ati tacut?” E clar? Mai bine inhamati-va la a-i corecta pe unii cu relatii dubioase, decit sa muruiti/fardati totul frumusel, de frica lui bau-bau – Lupu si a lui Voronin.

    Pledez pentru transparenta, nu pentru ca sa buhneasca ceva cind va fi prea tirziu.

    Fagasul meu este foarte util, nu sinteti in masura sa imi indicati asta. Nu sinteti nici Dumnezeu, nici procuror, ca sa stiti exact ce “este mai necesar in etapa actuala”.

    Repet – nu am sustinut PSD-ul lui Iliescu. Nu dezinformati. Am fost si ramin cu pozitia PNL din Romania, inclusiv astazi.

  30. Lupta continua! Cine pe cine.Doamna Pavlicenco e oare cinstita si de o moralitate impecabila!?

  31. Dna Pavlicenco,

    Face-ti un lucrul bun pentru PLDM.
    Cred ca informatia va fi verificata. Corect ar fi ca doamna sa acceseze si canalele corespunzatoare pentru astfel de situatii – minister, instanta.
    Impreuna cu succesul intotdeauna vine si ‘bonusul’ in forma de oameni-lichee autodeclarati prieteni/rude.

  32. Pt mamica

    Dati-mi va rog lista celor care pot scrie ceva pe anumite teme.

    Mai ales ca nu vad sa va rupeti sa polemizati cu Maria Grigoriu si Nina Tampiza.

    Cu mine – ce aveti?

    Daca aveti o problema si o plingere serioasa, trimiteti, o analizez si o pun pe blog.

    Inchiderea gurii confirma ca unii pretinsi deja necomunisti ramin cu nostalgiile inchiderii gurilor din regimul sovietic si comunist.

  33. Pt browser

    Nu am inteles cu „lucrul bun pentru PLDM” – e ironic sau la modul serios?

    Doamnele au recurs la acest pas disperat pentru ca toti ramin surzi. Eu am vorbit si trimis, cind eram parlamentar, scrisoare, interpelare, legata de caz unei functionare de la Minister. A fost si tampiza acolo, dar nimeni nu poate face nimic. De aceea am vorbit si cu Godea si vorbesc si acum, prin blog, pentru ca la telefon nu raspund unii deputati actuali cum raspund eu si azi zi si noapte.

    Si eu cred ca Bujor ar trebui sa dispuna o investigatie de serviciu asupra aczul;ui acestui liceu. Sigur, oamenii se tem, pentru ca ei se gindesc – astia pleaca la Chisinau, dar noi raminem cu seful nostru, pe loc, avind piinea si cutitul in mina.

    A chemat in judecata si se judeca, dar stiti cum e justitria noastra? Mi-a povestit iarasi, recent…

    Si sa va relatez un fenomen. Mama mea a fost invatatoare de limba romana si franceza. Directorul, o lichea, dadea personal salariul in cabinetul sau si isi lua, la fiecare salariu, o treime din suma, spunind ca „nu stiu ce faceti dumneavoastra cu atitia bani, eu pe acestia ii retin si am sa vi-i dau mai tirziu”. Dar mama semna pentru toata suma. Mama a indraznit sa-mi spun abia dupa ce a iesit la pensie. Asta a durat ani si ani. Acel director a orbit…

  34. Dna Pavlicenco,

    Spuneam ca faceti un lucru bun pentru PLDM la modul cel mai serios.
    PLDM nu trebuie sa tolereze oportunisti-diversanti in randul sau. Critica si Autocritica sunt lucruri sanatoase.

  35. Dacă nu se va face o selectie sănătoasa a oamenilor ce au aderat la PLDM,nu va trece mult timp şi acest partid, cum s-a ridicat asa de repede, asa si va cădea de repede. Mai ales ca sunt atîţia oameni de treaba care ar trebui sa ia, cît mai repede, locul lichelelor…

  36. Pt browser

    Pai, daca ar fi mai multi gindind ca o critica e un lucru bun si folositor, noi eram demult in alta parte. Pentru ca cea mai importanta cauza ca sintem in mocirla, este lipsa pluralismului de opinie, este lipsa unei televizuni publice si, acum, parca s-a schimbat regimul, dar iata se intra aici pe blog si mi se spune sa tac. Stiti supararea oamenilor pe oglinda?..

    Asta spun si eu – de ce PLDM accepta oportunistii si conjuncturistii, care pot usor evolua in diversionisti.

  37. Mult respect, Dna Pavlicenco, dar, analizand postarile din ultima vreme, nus-ce mi se intrezareste o tara de suspiciune. Cam toate articolele blog-ului Dvs se indreapta contra aliantei, indeosebi contra PLDM si Filat. Nu doresc sa va contrazic in nici un fel, dar va aduc doar cateva atacuri directe:
    1. 4.12.09 – Despre AIE-uri in raioane.
    2. 7.12.09 – despre suportarea lui Basescu.
    3. 12.12.09 – despre un Bloc National.
    4. 15.12.09 – despre o stanga-dreapta basarabeana.
    5. 15.12.09 – despre intamplari in AMN.
    6. 17.12.09 – fosti demnitari comunisit-actuali pldmisti.
    7. 19.12.09 – PNL despre interzicerea simbolurilor comuniste.
    8. 20.12.09 – despre pldm, care persecuta romani la Cahul.
    9. Si in sfarsit actualul, despre problemele guvernarii Filat.
    Daca observati, totalmente sunt despre proasta guvernare si publicitate PNL.
    Paremi-se, stimata Doamna, aveti un fel de manie, sau o neimplinire.
    Nu am citit nici o aluzie macar, la derbedeniile comuniste, nici despre nevotarea presedintelui, care a aruncat tara iarasi in haos, nice despre atacurile nebune a comicilor spre alianta.
    De fapt, Dna Pavlicenco, in ce stana si cu cine colaborati? Pentru cine sunteti, in genere? Daca pentru Dvs personal, sa va fie de bine, caci eu sunt tot pentru mine, dar care idealuri aparati Dvs? Chiar nu va inteleg, care dreptate si adevar doriti? Caci adevarul si dreptatea absoluta exista doar in Biblie! Poate incercam, totusi, in ultima instanta, sa ne debarasam de diavolul rosu, ca mai apoi sa vedem pe ce lume ne aflam? Chiar sincer, nu va inteleg. Poate aveti ceva personal cu Filat? PLDM? Totusi, doresc argumente la analiza de mai sus…

  38. Sunt de acord cu d-na Grigoriu, în privinţa caracterizării (nici nu vreau să-i spun domn lui Chiciuc), este un lingău, îl cunosc de pe cînd lucram la primăria Cahul, este o persoană care tot timpul o să se stăruie să fie cu cei care sunt la putere. Am votat pentru PLDM, nici nu am ştiut că aşa persoană ca Chiciuc face parte din el. De ceva timp locuim la Chişinău. Sunt de acord şi cu d-na Pavlicenco: d-l Filat trebuie să ia atitudine fata de aşa persoană ca Chiciuc, cu toate că cred că in partid sînt încă mulţi ca el. Nu fac parte nici dintr-un partid, cred că din cauza că mulţi ani în urmă am plecat din viaţa publică, poate şi din cauza la aşa lingăi ca Chiciuc. Mi-am adus aminte de Chiciuc şi mi-am stricat dispoziţia. Dumnezeu să ne ajute.

  39. Pt igor

    Iata raspunsul meu.

    Care este preocuparea noastra?
    Corect: sa nu vina comunistii inapoi la putere – nu-i asa? Bine, dar ei cum sa revina? Prin alegeri sau prin infiltrarea in noile partide ale puterii, nu?

    Deci – am mers in raioane, am aflat ce am aflat si am scris pe 1. 4.12.09 – Despre AIE-uri in raioane.

    Cit priveste Basescu, e o tema aparte, am raspuns si rasraspuns. Asta nu are nimic in comun cu AIE. Nu cred ca Basescu se va schimba si ca va fi Presedintele tuturor romanilor. Cred ca in Romania nu va fi liniste si consens national.

    Vazind ca Filat se extinde, dar nu consider PLDM un partid national, mai mult – cosmopolit, cred ca Dreapta nationala va fi mai slab reprezentata in Parlament. De aceea am spus ca e nevoie de un Bloc National. Voi spune ca nu am dreptate cind 3 partide liberale vor merge in bloc unit in viitoarele alegeri, PD va merge cu cine va dori el si partidele marunte, cum le place sa spuna unora, vor merge intr-un bloc. Insa eu cred ca partida nationala trebuie sa se uneasca in jurul PL, ca Ghimpu sa nu ramina cu statutul PPCD.

    Despre o stanga-dreapta basarabeana este articolul unui roman american, nu vad ce imi imputati sau ce suspiciuni sint legat de aceasta postare.

    Despre AMN am tot dreptul moral sa scriu. Am contribuit mult la formarea AMN si am fost eliminata pentru ca Urecheanu nu a respectat programul propriului partid.

    Articolele fosti demnitari comunisit-actuali pldmisti a inregistrat un mare numar de vizitatori. Inseamna ca este la mijloc o problema pe care multi o simt, dar se tem sa o abordeze.

    Nu vad ce aveti cu „PNL despre interzicerea simbolurilor comuniste” – este decizia DPN si sprijinim Miscarea Europeana a lui Serebrian si Uniunea Jurnalistilor.

    Despre pldm, care persecuta romanii la Cahul – pai cum sa ii refuz Ninei Tampiza, presedintele PNL-cahul, persecutata, sa abordez problema. daca nu o apar eu, pentru ca legea nu o apara, cine sa o apere?

    Iar daca alocarea banilor pentru comunistul Eremciuc va place, va pot doar compatimi.

    Nu am nici manie, nici neimplinire. Sint presedintele unui partid care a chemat sa fie votate partidele liberale si nu vreau nimeni sa ma intrebe de ce astazi se face asa sau asa. La ultima sedinta a DPN membrii nostri si-au exprimat nemultumirea si au cerut sa trecem in Opozitie.

    Comunistii nu sint la putere. Am scris si rascris despre comunisti. Si voi mai posta lucruri daca vor fi curioase. Insa un intelectual trebuie sa ramina in opozitie fata de Guvernare. Citi l-au sprijinit pe Rosca si PPCD? Multi. Eu – nu. Acum v-ati convins cine a avut dreptate? cei multi sau eu?

    Despre idealurile noastre ca partid cititi pe blog si pe site. Dorinta mea e sa avem o societate libera, integrata in Romania, membra a spatiului euratlantic. dar spre asta nu vom merge cu gura inchisa si sa tacaem sa nu vedem ca mor oamenii de foame, iar Filat si negruta dau 14 mii dolari unui deputat comunist.

    Nu am nimic personal cu Filat. Cu PLDM am ca umbla in teritoriu si imi ademeneste oamenii, atrasi la PNL de mine.

    V-am exprlicat cu rabdare totul? Macar pentru asta trebuie sa imi apreciati gestul.

  40. Nu impartasesc toate argumentele D nei Pavlicenco, dar imi este cu mult mai simpatica, decit toti lingaii, care cinta ode guvernarii si care practic sunt aceiasi. Cred ca prin criticile expuse, D na aduce mai mult folos guvernarii, decit toti ceilalti sustinatori.

  41. Filat aliat cu Voronin

    respect doamna. trebuie sa luptam pentru adevar. Ma tem ca Filat ne-a vindut lui Voronin

  42. Sa se astimpere,asa zisele doamne.tampiza si grigoriu,nu pot sa le scriu numele cu llitera mare.Sa aiba mai bine grija de sanatatea lor si sa nu mai scrie minciuni!
    Ma inteb,de unde incape in ele atita rautate,nu va este frica de dumnezeu?! Oare pe lume nu sunt lucruri mai importante decit savura placerea scrierii gindurilor voastre neroade,ce nu va dau pace sa traiti in primul rind voua dar si altora!Potoliti-va!

  43. Doamna Pavlicenco, Dumneavoastra prin acest articol nu faceti decat sa va dati in vileag invidia fata de cei care au reusit ceea ce PNL sau MAE nu a putut decat visa. Acest lucru a fost demonstrat la alegerile din 5 aprilie, cand partidele de genul PNL au varsat, fara sa vrea, voturi in buzunarul PCRM.
    PLDM, stimata Doamna, este un partid puternic, care inscrie in istoria tarii un moment foarte important – ne-a redat libertatea, nu mai traim in frica ca pana acum, a debarcat comunistii de la putere.
    Ma mira faptul ca ati adoptat retorica lui Iurie Rosca, spunand ca PLDM „umbla in teritoriu si imi ademeneste oamenii, atrasi la PNL de mine”. Oamenii nu sunt ademeniti, ei vad bine cine poate sa faca ceva si cine e in stare doar sa critice neintemeiat, nejustificat si nefiind in cunostinta de cauza, asa cum o faceti Dumneavoastra.
    E logic si poate chiar salutabil ca va aparati coega de partid, dar nici ea nu e cheie de biserica si nu trebuie, din cauza unei Nina Tampiza care nu se impaca cu directorul liceului, sa denigrati PLDM-ul care a redat oamenilor sentimentul libertatii.
    Faceti, Stimata Doamna, macar putin din ce a facut PLDM-ul in doi ani de zile si nu veti fi un critic cu flori desarte, care, ce-i drept nu-i minciuna, roade nu prea ati adus.

  44. stimabili, pentru niste intampalri razlete , e drept, foarte semnificative, importante pentru unele persoane , dar nu este padure fara uscaturi , nu ttrebuie sa facem generalizari si sa spunem ca, gata, Filat si PLDM -ul lui este asa si asa.. ar fi prea dur, doamna, iar dna Nina Tampiza , mai bine ar mobiliza colectivul pedagogic pentru a-l detrona de la putere pe acel imbecvil de director . sau si-ar rezolva problemele in instanta . Daca un membru al PLDM-ului este un dobitoc , noi NU trebuie sa sarim pe Filat cu ocari si denigrari ..Ar fi prea mult. Asa ca aici , dna Pavlicenco, ii dau dreptate Luminitei si lui Igor.. N-ar fi rau sa ascultati si alte pareri decat cele care va canta-n struna.. Este regretabil faptul ca ati inceput un razboi pe fata contra PLDM-ului si a lui Filat.. Se vede acest lucru cu ochiul liber si acest lucru nu va face cinste. Ati sustinut si pe geoana si PSD-ul lui iliescu in alegerile prezidentiale din Romania ! Multe chestii ,ce arata ca , uneori , „inotati” in politica contra valurilor .. Poate ca , intradevar, ar trebui sa va retrageti , daca ati pierdut orientarea .. Au venit mai tineri , care au alta mentalitate .. Ar fi bine ca ei sa-si decida viitorul .caci se poate intampla ca din dorinta sa-i „ajutati” , sa faceti mai mult rau .AIE ar ttrebui sustinuta , chiar si printro critica, dar constructiva, nu distructiva prin denigrarea continua a tot ceea ce face. Pe dna Balmus , pe care o aminteste pe aici cineva, o cunosc personal de la Straseni .Parea o femeie destul de buna ,a terminat filologia ,apoi dreptul prin corespondenta , parea un om de de dreapta , cum a ajuns sa devina membru al PCRM , nu ma ajunge capul? M-am intrebat mereu , iar cand era ministru muncii , i-am scris chiar un mesaj , dar nu mi-a mai raspuns.. Credca a facut-o pentru functie , cine stie .. Imi pare rau, ca se gasesc inca moldoveni, care adera la partidul prorusilor si impart ideologia lui Lenin si in secolul 21. Asta este tragedia moldovenilor : DEZBINAREA SI RATACIREA POLITICA, AVANTUL DUPA INTERES PERSONAL!! TUTUROR : SARBATORI FERICITE SI .. LA MULTI ANI !

  45. Domna Nina Tampiza! Eu am fost intro situatie similara foarte multi ani, dar niciodata nu am invinuit partidul domnului , care m-a facut sa pierd ani buni prin judecata ! Pana la urma i s-a gasit ac de cojoc si a dat domnul de-am scapat colectivul , si eu, de el .. E drept ca am fost mai mult singura in lupta aceasta .dar dreptatea a triumfat! Daca sunteti mai multe „victime” , faceti o scrisoare/plangere colectiva , cu semnaturi ,catre Inspectoratul scolar , Sindicat, Ministerul Educatiei , Comisia parlamentara pentru invatamant din Parlamentul Moldovei.Daca toate memoriile sunt inregistarte cu nr de ordine , trebuie sa va raspunda in termenii legali! Acestea sunt unele din metodele de rezolvare a conflictului de munca! Si nu incepeti ca PLDM-ul , Filat sunt de vina ! Nu este metoda corecta de rezolvare a problemei ! In orice partid, cat de democrat nu ar fi el, sunt dobitoci si lichele , dar asta nu inseamna sa spunem ca toti membrii lui sunt la fel ! Eu cred IN AIE , SI VREAU SA CRED CA MOLDOVA A PORNIT DE UN DRUM BUN ! SARBATORI FERICITE ! LA MULTI ANI! MAI BUNI SI MAI FERICITI !

  46. sorina spune:
    21 December 2009, la 17:05

    sa nu mai scrie minciuni!—-da dumneata esti sigura ca sunt minciuni?De unde stii?
    Ce este pentru dumneata „rautate”?

  47. Cahul,
    „nu mai traim in frica ca pana acum”—intreaba-i si pe cei de la liceul Ioan Voda tot asa traiesc?
    Din cite vad aici este declaratia d.Grigoriu, care spune citi au fost dati afara pina la Tampiza asta. De ce nu vorbiti de Pavalache Mariana si de Ion Pavalache? De ce nu vorbiti de Tecuci?Sau pentru tine Cahul cel mai important este chiciuc cu trucurile sale Kachebiste? De unde ma rog le-a invatat asa de bine? Ce scoala a terminat?

  48. trebuie vazut contractul de munca. Din cate stiu eu, cel putin in Romania, pentru asa-zise „absente” de la locul de munca, se sanctioneaza prin sacadere din salariu. Abia dupa niste preavize te pot da afara.

    In cazul de fata d-na Tampiza trebuie sa apeleze la un avocat bun si daca dreptatea e de partea sa, d-l director e bun de plata, va trebui sa ii dea banii aferenti pe lunile in care nu a fost lasata sa lucreze. Si cred ca in PNL se pot gasi avocati buni.

  49. Multumesc tuturor celor ce m-au incurajat, celor care nu le sunt pe plac. Suntem gata sa mergem la Curtea Suprema si daca va fi nevoie la cea Europeana. Cum a decurs procesele de judecata la Curtea de Apel Cahul o voi spune altadata. La acest capitol este cel mai interesant.

  50. Pt noroc

    Daca ar intelege toti ca e bine sa te asezi pe ceea ce opune rezistenta, nu pe ceea ce nu opune rezistenta, pentru ca pe urma te prabusesti, ar fi altfel si la noi.

    La noi, dimpotriva, ceea ce e util e preferabil sa fie trecut sub tacere, dar ceea ce nu e util – sa fie scos in fata.

    Ma plictisesc vizitatorii care ma tot sfatuiesc sa cint si eu ode guvernarii. Spuneti-mi – cine ar ma vizita blogul in care de dimineata si pina seara cintam in cor ditirambi?

    Pt Filat aliat cu Voronin

    Ma tem si eu, sa mai vedem. ma uit si la televiziunile noastre si vad ca nu pot trece in opozitie fata de lucrurile care trebuie criticate. Se tem sa nu supere Guvernarea verde. Bine – si atunci cum o ajutam? Cu gura inchisa si cu ochii in pamint?

    Pt sorina

    Ce are rautatea care vise nazare cu adevarul? V-a pus Chiciuc sa il aparati?

    Da de unde incape atita rautate in Chiciuc – nu v-ati intrebat? Lui – nu ii este frica de dumnezeu?! Nu exista un lucru mai important decit soarta fiecarui om in parte. Pentru societatile democratice omul e in centrul societatii, pentru societatile cu regimuri totalitare omul este un surup al regimului si sistemului.

    Potoliti-l pe Chiciuc!

    Pt Cahul

    Asculta, tu, care nu ai argumente si iti spui Cahul, de parca reprezinti intreg orasul sau raionul!

    Ce are Persecutarea oamenilor de catre Chiciuc cu succesul PNL, MAE, PLDM? Chiciuc a pornit-o contra Ninei Tampiza cind se constituia inca PLDM si a prins de atunci, se pare, pica, pentru ca tampiza nu i-a admirat idolii necesari pentru ca el sa se mentina in functie.

    Stati in PLDM si faceti-l de ris cit mai bine, pentru ca de Grigoriu si de Tampiza nu aveti ce spune, ati mutat accentul pe PLDM si PNL.

    Nina Tampiza nu are de ce sa se impace cu directorul liceului, care trebuie sa respecte legea.

    Eu am facut cu mult mai mult decit PLDM – am pregatit terenul prin lupta anticopmunista pentru venirea democratilor, pe care ii compromit persoane ca si Chiciuc.

    Pt NINA GONTA

    Tinerii liberal-democrati conduc foarte bine – dau bani cu pumnul comunistilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *